Jump to content

Senzori placute


Kosmog

Recommended Posts

Salut,

 

Am schimbat azi placutele de frana spate & fata cu piese OE. Inainte de schimbare, pe fata senzorii imi aratau 8000km iar pe spate 16000km. Dupa schimbare ( fara sa dau reset ) senzorul de pe fata imi arata pe navigatie 1200km. Am dat reset si mi-a aparut eroare de "Brake pads replacement".

 

Nu am procedat corect?

 

Sa inteleg ca imi trebuie senzori noi ? Daca da, de unde as putea sa comand astfel incat sa ii am saptamana ce vine ( pana joi ).

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

eu am refolosit senzori la e90,dar nu ajunsase sa ii intrerupa,am schimbat placutele am lasat senzori scosi din mufa si montati pe etrier,dupa i-am dat o cheie, sa aprins becul rosu ca tre sa schimb placutele,am conectat senzori,resetat din calculator si gata.

inainte sa ii schimb nu se aprinsase nimic in bord legat de placute.

am vazut la cineva care a avut senzori intrerupti ca taiase firele de la senzor si le legase intre ele ca sa poata reseta placutele. pana cand si-a luat senzori a mers asa fara senzori.

Link to comment
Share on other sites

Poi asta e ideea..ca nici la mine nu au fost aprinsi inainte de schimb. Si nici dupa, doar ca cel din fata arata 1200km in loc de 8000km cat era initial. Doar dupa ce am dat reset s-a aprins eroarea. Oricum, o sa dau comanda de senzori; altceva nu cred ca am ce sa ii fac.
Link to comment
Share on other sites

poti sa ii scoti mufele pui contactul atunci o sa se aprinda semnul de placute in rosu ca tre schimbate,ii conectezi inapoi si ii dai reset,zic ca ar trebui sa mearga.

 

Gainarii ...

ce diferenta este intre un senzor nou si unul care a fost montat si nu a fost intrerupt,de ce nu l-as folosi pe cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu e atins si merge sa resetezi nu trebuie sa il schimbi. Dar daca nu functioneaza de ce sa despici firele si sa faci o improvizatie ?

firele au fost taiate si legate de un prieten pe un seria 1 ca nu i se potriveau senzori pe care ii comandase,ideea a fost ca a mers sa reseteze placutele cu ele asa

la mine la e90 au mers cei vechi care nu au fost atinsi

Link to comment
Share on other sites

Nu ați ĂŽnțeles ideea. Ănainte se schimb arĂŁtau 8000, respectiv 16000, deci nu erau la minim, ca sa zic așa. De la magazinul de unde am luat plĂŁcuțele,mi-au zis ca se schimba doar dacĂŁ a apĂŁrut eroare. Eroarea a apĂŁrut dupĂŁ reset și nu ĂŽnainte. Oricum improvizație nu fac. Deja am dat o comanda, dar fiind sâmbĂŁtĂŁ luni aflu probabil când ajung ( dacĂŁ trebuie comandați de la bmw o sa dureze o sĂŁptĂŁmâna cred )
Link to comment
Share on other sites

Senzorii la e90 se uzeaza in acelasi timp cu placuta, iar cand ajung la punctul critic se aprinde becul galben/rosu de placute. Ai nevoie de senzori noi.

 

nu este adevarat senzori nu se uzeaza o data cu placutele cel putin la mine la e 90 non lci nu este asa,in senzor este de fapt o bucla de fir care se intrerupe cand ajunge aproape de disc atunci nu mai ai ce face cu el.am spart chiar eu un senzor si aia este in el.

Link to comment
Share on other sites

Nu ați ĂŽnțeles ideea. Ănainte se schimb arĂŁtau 8000, respectiv 16000, deci nu erau la minim, ca sa zic așa. De la magazinul de unde am luat plĂŁcuțele,mi-au zis ca se schimba doar dacĂŁ a apĂŁrut eroare. Eroarea a apĂŁrut dupĂŁ reset și nu ĂŽnainte. Oricum improvizație nu fac. Deja am dat o comanda, dar fiind sâmbĂŁtĂŁ luni aflu probabil când ajung ( dacĂŁ trebuie comandați de la bmw o sa dureze o sĂŁptĂŁmâna cred )

 

tu poti incerca sa scoti mufele asa calculatorul crede ca sau uzat placutele,dupa bagi mufele inapoi si el crede ca ai pus senzori noi si abia dupa dai reset.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa scoti si sa bagi ce vrei. Senzorul lucreaza pe baza de rezistenta. Daca rezistenta e in afara limitelor setate atunci se aprinde becul. Nu stie calculatorul ce ai bagat in mufa sau ce ai pus tu acolo.

 

intelegi ca este o bucla care o intrerupe discul cand ajunge la ea,la e 60 vad ca senzori arata la fel ca la e90.ce spui tu ar trebui sa fie un senzor lung cat grosimea placutei care ar trebui sa inceapa sa se uzeze o data cu placuta si nu este asa,uitate la poze de senzori de e60 e90.

km se calculeaza in functie de stilul de condus asta mi-a zis un mecanic care repara numai bmw si am mai citit si pe forum aici tot acelas lucru.

explica-mi cum de a putut sa reseteze km cu senzorul anulat, a taiat firele la 10 cm din mufa ,le-a unit intre ele si gata,atunci clar circuitul find mai scurt nu mai avea aceias rezistenta,am fost martor la toata actiune deci nu din auzite

eu zic ca vede doar un circuit inchis.

Link to comment
Share on other sites

https://anunturi-auto.4tuning.ro/placute-frana/textar/senzor-de-avertizare-uzura-placute-de-frana-bmw-3-6979954.html

asta este modelul de il am pe fata,pe spate arata putin diferit .

cauta-mi si mie modelul de il ai tu ca mai facut chiar curios ca eu ce gasesc pt e60 are capul la fel ca la e90 probabil sa difere doar lungimea cablului.

 

https://anunturi-auto.4tuning.ro/placute-frana/textar/senzor-de-avertizare-uzura-placute-de-frana-bmw-3-6979890.html

uite si spatele

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

Exact. Pe fata e gros cat placuta, se vede in poza. In momentul cand atinge placuta se distruge o prima rezistenta si atunci masina numara km ramasi. Cand ajunge aproape de baza senzorului se distruge si acea rezistena plus se aprinde martorul in bord. Senzorul pe spate e la fel, difera doar lungimea cablului.
Link to comment
Share on other sites

partea metalica care arata ca un fel de siguranta vine prinsa pe parte metalica a placutei,inspre ferodo vine doar tetonul ala mic unde este bucla firului,restul de L vine deasupra etrierului

uitate la poza de la cel pe spate care este acelas lucru fara L

cel de fata se monteaza exact in pozitia din poza

daca zici ca ai mai montat tre sa sti cum vine montat si daca modelul asta este si la tine clar te inseli

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

senzorul din al doilea link la care cred ca te referi este de e90 spate si este cu 2 fire cele de e46 au un singur fir si arata putin diferit,am avut si e46 si am schimbat si la ala placutele si senzori.cel putin asa era ala din 1999 care avea asc.oricum de ala nu sunt sigur ca au trecut ceva ani

 

cauta-mi si mie modelul de senzor pe care l-ai schimbat la e60 si da-mi linkul ca sunt curios cum arata.

 

https://anunturi-auto.4tuning.ro/placute-frana/spate/ferodo/senzor-de-avertizare-uzura-placute-de-frana-bmw-3-6011537.html

de e46 cu asc. dupa ce sa pus dsc mi se pare ca au pus si senzori cu 2 fire

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.