Jump to content

Corecții injectoare


emitzu

Recommended Posts

Treaba e in felul urmator, daca trece pe 1.0 sau -1.0 deja te gandesti ca injectorul respectiv are probleme.

Valorile injectoarelor se masoara la rece, prin urmare daca ai probleme la injectoare ele iti vor face probleme cel mai sigur la rece (99%), atunci vei avea valori mai mari decat la cald, drept urmare, iti tremura masina, tremura relantiul,etc.

 

Ce ai tu acolo din ce vad eu, sunt valorile cele mai rele posibile pe masina ta date din testul smooth running control, la rece!, iar dupa isi mai revin la cald. Ca o prima solutie, ai putea sa incerci sa cureti locasul injectoarelor, sa inlocuiesti oringurile + saibele de foc. Daca iti fac in continuare probleme, gandeste-te la reconditionare sau cumparare altele, parerea mea este ca e mai ok sa le iei din dezmembrari.

 

Bafta!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Treaba e in felul urmator, daca trece pe 1.0 sau -1.0 deja te gandesti ca injectorul respectiv are probleme.

Valorile injectoarelor se masoara la rece, prin urmare daca ai probleme la injectoare ele iti vor face probleme cel mai sigur la rece (99%), atunci vei avea valori mai mari decat la cald, drept urmare, iti tremura masina, tremura relantiul,etc.

 

Ce ai tu acolo din ce vad eu, sunt valorile cele mai rele posibile pe masina ta date din testul smooth running control, la rece!, iar dupa isi mai revin la cald. Ca o prima solutie, ai putea sa incerci sa cureti locasul injectoarelor, sa inlocuiesti oringurile + saibele de foc. Daca iti fac in continuare probleme, gandeste-te la reconditionare sau cumparare altele, parerea mea este ca e mai ok sa le iei din dezmembrari.

 

Bafta!

 

Nu-i chiar asa. Spre exemplu la E90 intr-o iarna aveam 2,2 pe unul din injectoare, cel putin asa imi arata INPA, dar in realitate nu aveam nici o problema. Nu tu vibratii sau oscilatii ale turometrului. Ulterior am pus totusi un aditiv pt motorina si dupa un timp a scazut pe la 1.1. Pe langa asta, mai era cel putin unu care statea in jurul valorii de 1 - 1.2 si niciodata in cei cinci ani cat am tinut masina n-am avut nici un fel de simptom. Eu zic ca daca sta in jurul valorii de 1 este in regula, nu trebuie sa te panichezi. Daca urca la 2 atunci trebuie sa incerci cu un aditiv BMW si daca nici asa nu mai scade, atunci trebuie sa te gandesti sa-l dai jos si sa-l trimiti la curatat cu ultrasunete.

Edited by RaYn3
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer va spun ca mașina nu are absolut nici un simptom ,dimineata sta bat ,nu mișcĂŁ nimic.

Eu am pus testerul pe ea din cauza ca ,atunci când se ĂŽncĂŁlzește bine mi se pare ca s ar auzi zgomot de injector adicĂŁ se aud mai pronunțat injectoarele .

In rest pornește sfert indiferent ca e ĂŽncinsĂŁ și afara sun 40 de grade.

Nici mĂŁcar nu crĂŁnțĂŁne la accelerații in sarcina.

Atât mi s a pãrut ca e mai zgomotoasã la cald.

 

Exclus nori de fum in spatele meu.

Deci , ce sa fac , sa reconditionez injectoarele 1 și 4 sau trebuie toate 4 ?

Link to comment
Share on other sites

Lasa frate masina asa. Daca nu are nici un simptom, ce cauti sa reconditionezi injectoare asa ca ti se pare tie ca se aude zgomot de injectoare? Si daca se aude, se aude. Nu-i nimic grav. La altii le sta masina la relanti ca la tractor si merg asa cu ele, si tu vrei sa le reconditionezi daca sta masina bat?
Link to comment
Share on other sites

Sincer va spun ca mașina nu are absolut nici un simptom ,dimineata sta bat ,nu mișcĂŁ nimic.

Eu am pus testerul pe ea din cauza ca ,atunci când se ĂŽncĂŁlzește bine mi se pare ca s ar auzi zgomot de injector adicĂŁ se aud mai pronunțat injectoarele .

In rest pornește sfert indiferent ca e ĂŽncinsĂŁ și afara sun 40 de grade.

Nici mĂŁcar nu crĂŁnțĂŁne la accelerații in sarcina.

Atât mi s a pãrut ca e mai zgomotoasã la cald.

 

Exclus nori de fum in spatele meu.

Deci , ce sa fac , sa reconditionez injectoarele 1 și 4 sau trebuie toate 4 ?

 

Mergi intr-o reprezentanta BMW si cumpara un flacon cu aditiv pt motorina, goleste-l dupa ce in prealabil i-ai facut plinul si dupa sa mergi cu ea la un drum mai lung in afara. Se poate sa-ti scada si atunci nu trebuie sa te mai stresezi cu nimic. Ti-am explicat mai sus ca in aceeasi situatie am fost si eu cu E90-ul. N-am avut nici un simptom, tremurat, zgomot, oscilatii ale turometrului, etc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut colegi!

Vreau sa va cer parerea in legatura cu o problema avutĂŁ cu injectoarele. Scriu aici pentru a nu deschide alt topic. Masina, E90, 2.0 163 cp, M47. Pusa pe tester corecția pe unul dintre injectoare era de -2.8 la cald, iar la rece -1.4. De asemenea masina tremura la cald, fara fum, fara alt simptom. Am schimbat acel injector, totul ok, pana in momentul in care am pus la loc admisia. Cu admisa pusĂŁ, corecția s a mutat pe alt injector. Intr-un final, am concluzionat cĂŁ, clapetele de la admisie nu ĂŽnchid/deschid complet pentru ca singurul moment cand compresia pe injectoarele dĂŁdea NOK era cand puneam admisia. Ăn acest moment masina functioneaza perfect, dar cu clapetele de la admisie deschise permanent. Practic nu mai inchid/deschid, stau doar deschise. Ce parere aveti? Are vreo influenta negativĂŁ faptul ca stau tot timpul deschise?

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna seara,

 

Atasez si eu o poza cu valorile mele la injectoare

Injectorul 3 imi da valoare de 2 cu motorul pornit. Cel care mi-a facut diagnoza spune ca este destul de dus injectorul respectiv.

E adevarat?

Mentionez ca masina trage impecabil, nu scoate fum nu tremura si nu are nici un fel de eroare in bord.

Multumesc51b53cc434408589f11c4761b0259e3d.jpg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mai bine te duci la un service sa iti testeze injectoarele pe banc si terminati cu prostiile ca orice valoare peste 1 este OK, nu este deloc OK... faptul ca permite motorului sa functioneze in niste parametrii tot nu inseamna ca este OK.

Daca o sa ajunga sa ii scuipe motorina la +2 corectie nu o sa ii plateasca nimeni de pe forum reparatia dupa ce i-a spus ca e OK o valoare de +2 sau -2 pe un injector.

Cel mai sfant este sa testezi injectoarele pe banc si daca nu ies in parametrii sa le reconditionezi sau sa le schimbi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am explicat, sa fie pana in 1 (+/-). Valorile tale nu sunt bune pe injectorul 3 si 2, nu stiu daca cumva la tine e doar injectorul 3 de vina si injectorul 2 incearca sa corecteze dupa el, ceva de genul am avut eu cand le-am dus la reconditionat pe toate 4, insa aveam tremurat la rece. Du-te sa le verifici pe banc ca e modelul vechi de injectoare, se verifica si reconditioneaza, adica se schimba partea mecanica/electrica pur si simplu alte piese in el, la cele mai noi piezzo bosch nu se inlocuieste nimic in ele, doar se regleaza pe banc.

 

Eu as fi luat un injector din dezmembrari sau doua (de proba) si schimbam pe 3 si 2 sa vad care e treaba sa fiu sigur si dupa vedeam mai departe.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

In ralanti, am un injector ce depaseste valoarea de +2, nu face zgomot si motorul porneste perfect. La turatie injectoarele au valori apropiate de 0. Am folosit de cateva ori aditiv de la Sonax pentru curatare injectoare, si nu s-a schimbat nimic. Ce parere aveti, trebuie inlocuit injectorul cu probleme, sau mai pot merge asa? Am citit pe forum despre probleme asemanatoare, dar n-am vazut pe nimeni sa spuna despre valori bune a injectoarelor in turatii, injectoare ce au valori mari la ralanti.
Link to comment
Share on other sites

iti spune lumea sa le testezi pe banc si tu batman batman.

intelege ca un injector la +2 poate sa aibe debitul marit si sa iti afecteze pistonul daca insisti sa nu il schimbi.

am avut un injector cu +2 si altul cu -1.1 si masina fumega cand faceam accelerari bruste la orice turatie, iar cand o porneam direct un norisor de fum negru, cand stateam pe loc mirosea incredibil.

am preferat sa le iau noi si comportamentul masinii s-a schimbat radicat, pe langa faptul ca accelereaza mai bine, merge si motorul mai rotund.

Link to comment
Share on other sites

Bo$$i crazyboy si prietenul lui Nicoara iti recomanda sa o lasi asa daca nu ai nici-o problema, acelasi lucru il zic si eu, dar trebuie sa te avertizez, injectoarele alea daca baga mai multa motorina in capul pistonului, iar pistonul sare prin bloc si prin capota si pa-pa motor sa nu te superi pe ei si pe mine. 'Doar" ala e pericolul daca ai valori proaste pe injectoare implicit injecteaza mai multa motorina in capul pistonului. Edited by WIN60
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.