Jump to content

Bmw e60 fara vlaga si alte probleme


bmwantony13

Recommended Posts

Salutare,

 

Mai am putin si ajung sa predau armele.

Am un 530d e60 din 2004, 218ps si nu ii mai gasesc solutia la motor ma refer pe partea cu puterea lui.

Am fost la Bmw timisoara, mi-au zis ca e galerie de admisie, mi-au recomandat sa curatam cu o solutie, cost 1000 lei daca nu se reuseste cu aceea solutie piesa noua e 3500lei.

Am zis sa incerc altfel cumpar una secand originala 800 lei. Merg la un mecanic se uita imi spune ca nu e galeria de admisie si crede ca e Egr ul. Acel egr il am nou de 3-4 luni dar nu stiu daca cei de la Fiat service l-au echilibrat bine etc. Filtrul de particule apare ok pe pc. injectoarele doar unul e in limite dar a primit aditiv.

Termostatul e si el in regula dupa spusele mecanicului, nu stiu ce decizie sa mai iau. Va intreb masina are filtru epurator ? am inteles ca poate fi si de acolo problema ..m am uitat pe net nu il gasesc la vanzare pt modelul meu doar 2l sau 2.5 etc. Masina are lag la acceleratie, si cateodata fum alb. Ulei nu papa daca nu se completeaza cu diesel :-p altceva nu stiu ce sa va mai spun ca sa va faceti o idee... ma ajutati?

Sa schimb filtrul de particule sau ce sa fac ...sa il reconditionez si injetoarele ? is fara idei. cumpar alt egr ?

Plus joc in volan cei din Bmw tm din nou mi-au zis ca e e coloana inferioara de directie care provoaca jocul 1600 lei am zis din nou cumpar secand toata coloana 400 lei si evident ca din nou mecanicul spune ca e caseta de directie si asa raman cu doua piese pe stock si cu masina pe gard. Orice decizie luam nu stiu care ar fi fost mai buna.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Frumos. galeria la un 535d este 2600 originala(si la astea se cam schimba constant), nu stiu de unde au scos aia diferenta dar trecem peste.

EGR-u nu e turbina sa reglezi la ea, singura lui functie este sa deschida o supapa sa treaca niste gaze de pe evacuare in admisie. E posibil sa fie furtunul de vacuum fisurat/rupt eventual.

Daca pui aditiv nu se rezolva nimic la injectoarele alea, pe viitor sa postezi valorile corectiilor pe toate injectoarele nu doar ca e in limita.

La mine un injector daca are corectie +2 deja merge aiurea motorul, dar unul care vine de pe un motor in 4 cilindrii nu prea intelege diferenta cand ii explic faptul ca e o problema acolo.

La injector e simplu, le dai pe toate jos si le duci la verificat si ce iese pe banc aiurea dai la reconditionat, sau comanzi injector BOSCH cu injectorul tau la schimb si ai scapat de bataia de cap.

Fumul alb nu da bine niciodata asa ca bate-l la cap pe mecanic sa verifice pe acolo.Sa nu fie cumva turbina cu joc si sa scape pe la ax.

Fum alb la masina cu filtru de particule mai rar, din cate tin minte in 2004 la modelul ala nu era DPF

Caseta de directie la E60 este pe genul "asa face toate", lesina des, se repara sau se schimba.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Masina ta are filtru epurator.Este piesa 11 de AICI

 

Eu iti recomand sa faci urmatoarele:

 

1. Curatat galerie de admisie + curatat senzor + schimbat garnituri.

 

2. Curatat EGR si schimbat garnitura

 

3. Schimba tot traseul furtunurilor de vacuum ( EGR-ul si actuatorul de la Turbina sunt actionate de vacuum.Daca ai vreun furtun crapat, spart, copt o sa pierzi vacuum.De aici lipsa de putere, delay in accelerare).

 

4. Verifica furtunul gros care intra in turbina.

 

5. Schimba filtrul epurator ( cu tot cu carcasa, nu doar pasla.Poti lua doar filtrul ala de pasla dar pe corpul carcasei exista o membrana actionata tot de vacuum.Daca e dusa acea membrana schimbi degeaba doar filtrul).

 

6. Schimba si filtrul de aer daca nu l-ai schimbat recent.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Masina ta are filtru epurator.Este piesa 11 de AICI

 

Eu iti recomand sa faci urmatoarele:

 

1. Curatat galerie de admisie + curatat senzor + schimbat garnituri.

 

2. Curatat EGR si schimbat garnitura

 

3. Schimba tot traseul furtunurilor de vacuum ( EGR-ul si actuatorul de la Turbina sunt actionate de vacuum.Daca ai vreun furtun crapat, spart, copt o sa pierzi vacuum.De aici lipsa de putere, delay in accelerare).

 

4. Verifica furtunul gros care intra in turbina.

 

5. Schimba filtrul epurator ( cu tot cu carcasa, nu doar pasla.Poti lua doar filtrul ala de pasla dar pe corpul carcasei exista o membrana actionata tot de vacuum.Daca e dusa acea membrana schimbi degeaba doar filtrul).

 

6. Schimba si filtrul de aer daca nu l-ai schimbat recent.

 

 

Salut Gabi ms mult pt replay ...cu textul tau scris merg asa si il arat mecanicului...cumpar toate piesele cred ca mai mult de 400 euro nu sunt si i le dau in brate. daca nu o face o dau la super pret.

Revin cu replay sapt viitoare.

 

daca tot umbli la furtunasele de vacuum verifica si o supapa, cred ca e piesa 1 de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC71-EUR-04-2004-E60-BMW-530d&diagId=11_3536

la mine s-a dovedit a fi responsabila pentru lipsa de putere a motorului

 

Ms bsk de replay ii spun sa verifice piesa.

Link to comment
Share on other sites

Salut Gabi ms mult pt replay ...cu textul tau scris merg asa si il arat mecanicului...cumpar toate piesele cred ca mai mult de 400 euro nu sunt si i le dau in brate. daca nu o face o dau la super pret.

Revin cu replay sapt viitoare.

 

- Filtrul epurator m-a costat pe mine 278 lei OEM - luat de la colegul nostru claudiuBWR ( pentru E39 motor M57.Tu ai M57N, nu cred ca difera piesa.E posibil sa fie aceeasi)

- Furtunuri de vacum am mers pe SAMCO 3.5mm silicone, speciale pentru vacuum - 20 lei metrul.Sunt rezistente atat la presiune cat si la temperaturi ridicate.Cele OEM costa destul de mult.Pentru E39 costau vreo 70-80 lei bucata si sunt vreo 5-6 bucati.Acum ramane la alegerea ta ce vrei sa faci cu banii.O sa ai nevoie de vreo 3.5 metri ca sa fii sigur ca iti ajunge pentru tot traseul.

- Curatat admisie: Eu am curatat-o singur cu SANO FORTE PLUS - se foloseste pentru curatat cuptoarele - costa 15 lei recipientul si am folosit vreo 3 recipiente.Trebuie sa folosesti manusi de cauciuc.Contine soda!

 

Este foarte mult de munca la demontat admisia, de scos toate furtunurile, senzori, mufe, suportul de la joja, borna de + de pe admisie.Daca nu te pricepi este mai bine sa lasi pe cineva sa se ocupe dar 1000 de lei cat ti-a cerut mecanicul mi se pare cam mult.

 

Daca demontezi admisia, sa ai si furtunurile de vacuum pentru ca aproape toate pleaca de sub admisie si este foarte usor de lucrat cu ea demontata.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.