Jump to content

Probleme pornire 320D


claudiu dumitru

Recommended Posts

Salutare tuturor,problema mea suna in felul urmator: la prima pornire dimineata sau in orice moment al zilei (de obicei dupa ce se raceste motorul),porneste foarte balbaita gen in 2-3 pistoane,sta cateva secunde asa si dupa isi revine,masina nu intrerupe in mers,trage oarecum in parametri...treaba e ca am pus-o pe tester si nu a dat nimic relevant (ma asteptam la o bujie sau injector). A mai patit cineva asa ceva sa poata sa imi dea vreun sfat?
Link to comment
Share on other sites

Si garnitura de _chiulasa_ ciupita daca ar fi...nu ar avea probleme continuu? Injectorii nu ar face probleme si la cald? Astazi am pus-o pe alt tester si aceeasi dilema,nu are nici o eroare relevanta problemei mele,baiatul de acolo mi-a zis ca este model vechi si daca sunt bujiile arse nu arata,asa o fi?
Link to comment
Share on other sites

Bujiile arse le vezi pe tester. Injectoarele in schimb nu le vezi pe tester. Verifica injectoare si pompa de injectie (avans si parametri de lucru), eventual si senzorul de temperatura exterioara (stiu ca si ala poate influenta pornirea la rece).

Cauta pe cineva de aici sa te ajute cu un test facut OK, cred ca ii dai de capat daca verifica cineva priceput.

Mult succes@

Link to comment
Share on other sites

Momentan nu sunt in tara iar mecanicii de pe aici pana sa o rezolve o schimba toata...intr-adevar pe tester nu am absolut nici o eroare,senzorul de temperatura exterioara este bun (chiar eu l-am schimbat),pornirea la cald e fara probleme,doar dupa ce se raceste este problema...pe tester chiar nu aparea pompa sau injectoarele daca aveau probleme?? Fum da doar la pornirea la rece,in rest nu fumega (chiar am turat-o in blana ca sa vad)
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele sunt mecanice, doar unul este cu fir si poate da eroare. ALa il poti masura, trebuie sa aiba o rezistenta intre 90 si 120 ohmi parca. Cauta pe aici pe forum si gasesti valoarea exacta. Pompa de exemplu are o valva se presiune, daca aia scapa, se dezamorseaza si invarte mai mult dupa o stationare mai lunga. La pompa poti verifica doar parametri de lucru ( avansul). Poti verifica si compresia! Daca spui ca face putin la rece, eu suspectez injectoarele! Alea nu le poti testa decat prin inlocuire cu unele bune (daca esti din zona neamt, te pot ajuta eu cu un set de test)! Un injector care curge, iti poate provoca pornire ciudata!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.