Jump to content

Problema ridicare haion X6 F16


Recommended Posts

Salutare.Recent am achizitionat un BMW X6 F16 M an 2016 cu 38.000 km.Ajuns acasa din greseala am descoperit ca am senzor in bara sa ridic portbagajul la picior.Pana inainte mergea perfect din cheie ..din butonul de la portiera..din butonul portbagajului.Din acel moment cand am descoperit acel senzor de bara sa ridicat .si nu a vrut sa mai coboare ..nici un fel .decat manual.Am fost la tester ...am facut configurare...tot nu mai merge deloc.Se ridica pana la jumatate si apoi nu mai coboara decat inpins cu mana.Pana la un momendat cand a dat eroare motoras haion pe partea stanga sau ceva in scurt.Repet masina are 38.000 mii la bord.Am verificat daca a intrat apa la modul..am verificat firele ce face legatura haionul cu caroseria..si nimic.evident ca totul este nou.Ce poate fi? A patit cineva asa ceva? Daca il.imchid cu mana pana la capat il trage soft clouse-ul doar ca nu coboara electric..si nici nu urca.Daca o las in pace o zi...urca pana la jumatate si apoi se blocheaza.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca raspunsul il sti "Pana la un momendat cand a dat eroare motoras haion"

Deci verifica motorasul, acesta la deschidere nu este actionat decat la inchidere.

Noua noua dar strica, dute cu ea la garantie :thumbsup:

Da..ideia e ca dupa ce il inchid cu mana in jos..si dau sa il ridic din buton nu se mai ridica deloc ..si daca il ridic cu mana si apas sa coboare se aude modulul dar nu coboara.Garantia nu stiu cum e.Am luato din Germania zice ca are 12 luni..dar nu stiu daca o fi valabila la noi.Si nici nu am auzit de garantie ROLAND BMW.

Link to comment
Share on other sites

Da..ideia e ca dupa ce il inchid cu mana in jos..si dau sa il ridic din buton nu se mai ridica deloc ..si daca il ridic cu mana si apas sa coboare se aude modulul dar nu coboara.Garantia nu stiu cum e.Am luato din Germania zice ca are 12 luni..dar nu stiu daca o fi valabila la noi.Si nici nu am auzit de garantie ROLAND BMW.

 

 

Salut,

 

Dute la o reprezenta BMW si roaga-i sa se intereseze daca iti pot face reparatia pe culant. La cat a costat masina de noua nu cred ca BMW AG va refuza. Eu am un f10 din 2013 , acum are 56000 km si acum cateva luni mi-i s-a dezlipit folia izolatoare din usa , au reparat-o pe culant . Nici nu a trebuit sa intreb cine suporta costurile , cel care a preluat masina in service a zis ca se ocupa el de tot . Legat de garantie , nici eu n-am auzit de Roland BMW si nici pe google n-am gasit nimic E posibil sa fie valabila numai in Germania . Eu am luat 2 masini de la BMW in ultimul an si la fel am primit garantie de la o alta firma .

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Dute la o reprezenta BMW si roaga-i sa se intereseze daca iti pot face reparatia pe culant. La cat a costat masina de noua nu cred ca BMW AG va refuza. Eu am un f10 din 2013 , acum are 56000 km si acum cateva luni mi-i s-a dezlipit folia izolatoare din usa , au reparat-o pe culant . Nici nu a trebuit sa intreb cine suporta costurile , cel care a preluat masina in service a zis ca se ocupa el de tot . Legat de garantie , nici eu n-am auzit de Roland BMW si nici pe google n-am gasit nimic E posibil sa fie valabila numai in Germania . Eu am luat 2 masini de la BMW in ultimul an si la fel am primit garantie de la o alta firma .

Salut.Multumesc se sfat.Am fost la ei si am facut o programare..au zis ca ce ceva de cablaj..si ca a mai fost o masina cu aceiasi problema.Totusi am platit 70mii ...si deja probleme..la o masina noua? Cat despre garantie..au zis ca nu e valabila..sa platesc eu. si apoi sa ma adresez la firma din Germania de unde am cumparat si ca ei pe baza devizului de plata imi vor vira cica banii inapoi desi ma indoiesc.Chiar asa functioneaza?

 

Scuze poti fi mai explicit te rog ..CULANTA...? ce reprezinta..sau cum sa procedez? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Câți ani are mașina de la data primei vânzĂŁri sau inmatriculĂŁri, are mai mult de 2 ani? DacĂŁ nu, atunci e pe garanție.

Culanta reprezintĂŁ o practica ce atunci când mașina chiar ieșitĂŁ din garanție (ĂŽnsĂŁ nu dupĂŁ o perioada foarte mare sa zicem ani de zile) ce presupune ca producatorul sa ĂŽși asume defectul și sa ĂŽl repare free of cost, total sau parțial (sunt cazuri in care acoperĂŁ 100% dacĂŁ mașina e de-abia ieșitĂŁ din garanție)

Edited by cornel
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Câți ani are mașina de la data primei vânzĂŁri sau inmatriculĂŁri, are mai mult de 2 ani? DacĂŁ nu, atunci e pe garanție.

Culanta reprezintĂŁ o practica ce atunci când mașina chiar ieșitĂŁ din garanție (ĂŽnsĂŁ nu dupĂŁ o perioada foarte mare sa zicem ani de zile) ce presupune ca producatorul sa ĂŽși asume defectul și sa ĂŽl repare free of cost, total sau parțial (sunt cazuri in care acoperĂŁ 100% dacĂŁ mașina e de-abia ieșitĂŁ din garanție)

Anul de fabricatie e 2015 luna 11...sau cel putin asa scrie pe brif.Si din ce am tradus eu..din acte zice ca are garantie pana in 2018 luna Mai.O sa vad maine ce rezolv

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la reprezentanta.. si dupa constatare ...Rupt cablu de la telescopul stanga al haionului.Problema e ca ei nu lipesc firul sau eventual sa monteze 2 papuci....ci considera inlocuirea telescopului...evident 2000 mii lei.Si sa deschida prin culanta.Plus ca nu au pe stoc. sa astept nu stiu cat..pana fac ei dosarul etc.Si cum romanul e carpaci...o sa merg maine la un electrician si o sa cositoresc firul rupt si uite asa rezolv problema.Masina noua cu 38 mii km la bord se rup firele ... sunt foarte curios ce cablaj au pus pe masinile noi.Nu am auzit niciodata la o masina sa se rupa firele Lucrari de mantuiala si masini din ce in ce mai proaste.BMW nu mai fac masini...ce au facut odata.Acum totul e de plastic si nu mai zic calitativ. Edited by nick_noname2003
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am fost astazi la reprezentanta.. si dupa constatare ...Rupt cablu de la telescopul stanga al haionului.Problema e ca ei nu lipesc firul sau eventual sa monteze 2 papuci....ci considera inlocuirea telescopului...evident 2000 mii lei.Si sa deschida prin culanta.Plus ca nu au pe stoc. sa astept nu stiu cat..pana fac ei dosarul etc.Si cum romanul e carpaci...o sa merg maine la un electrician si o sa cositoresc firul rupt si uite asa rezolv problema.Masina noua cu 38 mii km la bord se rup firele ...�� sunt foarte curios ce cablaj au pus pe masinile noi.Nu am auzit niciodata la o masina sa se rupa firele�� Lucrari de mantuiala si masini din ce in ce mai proaste.BMW nu mai fac masini...ce au facut odata.Acum totul e de plastic si nu mai zic calitativ.

 

BMW are cateva sute de probleme genetice . Foarte multe sunt de proiectare si s-au repetat de mii de ori dar nu le-au rezolvat in ciuda faptului ca le au in arhiva . Asa zise defecte aristocratice . Eu personal m-am lovit de cateva probleme de 2 lei care m-au costat mii de lei . Cabluri , plastice garnituri rupte . Defecte ce nu le-am avut nici la Dacia in anii 70 , Oltcit sau Cielo . La performante locul 1 iar la fiabilitate ULTIMUL . Pardon , Ultimul e Q7 , sau ML , sau Range Rover ?

Link to comment
Share on other sites

Doamne cata drama pt un fir impuscat.

 

@nick - vinde man masina si ia-ti altceva daca esti asa dezamagit, chiar n-are rost sa te chinui cu BMW :thumbsup:

Prietene LYM , daca ai da pe o masina noua 82 000 euro nu ai mai vorbi inainte de a gandi. 82 0000 pentru cel mai ieftin BMW X5 (un fel de X5-ul saracului :) ) , cu optionale minime dar cu garantie 5 ani sau 100 000km . :) . La 4000 km aveam balta de ulei sub masina din cauza cunoscutei garnituri de la suportul de filtru de ulei , la 10 000 s-au rupt jumatate din cunoscutele butoanele de la voletii de aerisire din bord , pana la 15 000 s-au rupt toate plasticele de sub scaune , acumulatorul original a cazut la 2 ani , bricheta s-a rupt ( eu nu sunt fumator si o folosesc doar la incarcare telefon ) . Traversa de plastic pe care se sprijina capota s-a rupt de la un cap la altul din cauza presiunii si trepidatei capotei pentru ca are un sant pe mijloc , releul de bujii a murit la 70 000 , motorul de la stergatoare a trebuit cositorit la toate contactele ca era doar nituit si mergeau stergatoarele doar cand vroiau ele , rulmentii pe fata dreapta au cazut la 80 000 km , tot atunci mi-au demontat talerele de tabla de la discuri pentru ca erau rupte din cauza trepidatiilor si frecau pe disc . Mecanicii mi-au spus ca tinut dublu fata de normal .Suruburile antifurt s-au rupt la 87000( alt record dupa spusele mecanicilor ). Acum am doar 92000 km facuti mai mult in concedii cu maxim 2 persoane la bord (pentru ca folosesc mai multe autoturisme ) , dar am acumulat mai multe defecte decat am avut la toate cele 14 masini folosite inainte . De la Dacia 1300 din 1973 cu care mergeam la liceu , pana acum mi-au trecut prin mana cam toate masinile noi si serioase importate in Romania . Toate defectele intalnite pana acum la X5 E70 din 2010 au fost minore (de cacat , ce nu se intalnesc nici la masinile ieftine chinezesti ) , majoritatea proiectate gresit . Multe le-am reparat ,nu pentru economie ci doar pentru ca daca puneam piesa noua pateam la fel . Culea e ca de fiecare data cand ajung la service raspunsul e acelasi : Aaaaaaaa , pai asa se intampla la toate modelele astea , v-a tinut mai mult decat la altii (ar trebui sa fiu fericit din cauza asta ). Asa ceva nu e permis pentru o masina care costa de 4 ori cat o masina buna , sau cat un apartament modest .Am folosit un Lexus RX 300 5 ani fara nici o problema in afara de consumabilele programabile .Acum un Lexux RX 450h V6, integral hibrid costa 61 000 euro , are TOT ce vrei si e HIBRID . Este adevarat ca intretinerea e scumpa ( nu cred ca mai mult decat la BMW X5 ) dar are fabiliatea unei Toyota de lux . Mai pastrez inca un Isuzu Trooper LX din 1993 adus din USA in 94 care are acum 470 000 km , poseda optionale care daca erau pe X5 dublau pretul acestuia si nu am schimbat la el decat ulei si filtre (motor si cutii viteze ) , placute frana de x ori , discurile de frana de 2 ori si cureaua de distriburie de 3 ori . Deci numai consumabile . Nici un rulment sau bieleta , amortizor sau bucsa si m-am catarat pe munti cu el . Merge si acum ca nou , asta inseamna MASINA serioasa . In ultimii 10 ani , cele mai scumpe masini sunt cele mai proaste . Sunt statistici bine documentate in acest sens desi mie imi ajunge experienta proprie . Daca esti interesat iti voi da sursele . Cine munceste banii dati are si asteptarile de bun simt de la cazanul cumparat . Am achizitionat BMW pentru ca aveam o buna impresie despre acest brand (vina prietenilor care m-au sfatuit in dauna masinilor japoneze ) . Nu sunt genul care are masina mai scumpa decat casa , nu o idolatrizez si sunt realist desi ea functioneaza mecanic perfect (inca ) cu cheltuielile de rigoare .In garantie mi-au schimbat uleiul si filtrele la 25000km pentru ca era gratis , dupa iesirea din garantie schimb la 12 0000km . Bine ca am iesit din garantie la ani si nu la limita de km pentru ca altfel aveam probleme cu motorul . Performanta maxima , fiabilitate minima la masina asta .

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ralanti, nu cred ca suntem asa prieteni, asa ca abtine-te pe viitor de la afirmatii de genul "nu ai mai vorbi inainte de a gandi", mai ales ca nu vorbea nimeni cu tine, te bagi singur in seama. Nu ma intereseaza absolut deloc cat ai dat tu pe masina si ce masina ti-ai luat, drept pt care nici nu am citit mai departe de primul rand :thumbsup: Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.