Jump to content

Sfat achizitie E90 - M47 sau N47


al3xxxinho

Recommended Posts

Va multumesc pt sfaturile si reply-urile voastre. Am citit cu atentie fiecare postare si pot sa zic ca sunt mai nedumerit ca la inceput :thumbsup:

 

Intrebarea este cat se poate de simpla: daca schimb distributia, cu ultimul kit de la BMW, pot sa sper ca nu va crapa in urmatorii 60k km ?

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Din pacate nimic nu tine pe viata. :ermm:

 

@m15a, din cate am inteles ar fi aparut o revizie noua si finala a kit-ului de distributie la care patinele sunt acum de cauciuc si nu se mai sparg. Din ce cred eu, @fullrespect la acela cred ca se referea.

 

Am atasat si o poza cu ceea ce mi-a trimis vanzatorul, a zis ca a facut-o atunci cand a verificat masina in istoricul BMW. Se poate cumva sa fi schimbat distributia la ei fara ca eu sa mai fiu nevoit sa fac asta ?

Din ce imi dau seama pe acolo, s-au schimbat destul de multe in decursul anilor.

 

Multumesc !

Ce ai facut pana la urma,pe care ai luat-o?

Link to comment
Share on other sites

Eu am N47 de 2 ani jumate , nu am schimbat distributia si merge bine-merci. Parerea mea este sa se mai lase paranoia asta cu distributia asa non stop , o fi o problema des intalnita dar nu cred ca afecteaza mai mult de 5-10% din masinile de pe piata. A ajuns un marketing asta cu distributia ,sunt pline service-urile(in Romania) de N47 cu schimb de distributie preventiv , ca asa sunt speriati toti proprietarii !
Link to comment
Share on other sites

Am auzit spre exemplu de la cineva care avea un e91 FL 320d Xdrive. Deci din prima te gandesti ca ar avea probleme cu distributia.

Omul s-a interesat, zice el, si a aflat ca nu ar fi probleme cu distributia pt modelele xdrive.

Deci trebuie luata si chestia asta in considerare, mai ales daca este adevarata.

Eu am e91 320d NFL, M47. Mi-ar placea un N47, in principal pentru look si navigatie.

In ceea ce priveste partea mecanica si motor, N47 are si avantaje: filtru epurator, 1 singur termostat, intercooler mai mare, lipsa swirling flaps(asa am citit pe undeva) samd.

In mare parte, inafara de partea subiectiva, depinde de bani zic eu. Daca iti permiti sa o cumperi si sa o mentii bravo.

Asa zic si celor care isi iau X6, total alta masina decat modelul discutat aici, dar daca iti permiti sa schimbi destul de des cauciucurile(care sunt maricele:) ), discuri, placute samd si sa schimbi la timp tot tacamu pentru cutie automata, ulei si filtre motor si alte cele si esti si mafiot de mafiot/pitzi de mafiot pe deasupra, bravo tie:D.

Revenind la problema distrubutiei pentru N47, din punct de vedere obiectiv, decizia de a lasa motoarele cu aceasta mare gafa/"gafa" inginereasca si impreuna cu alte probleme si decizii pentru modelele mai noi ale marcii, ma fac sa ma gandesc ca pana la urma pentru firma conteaza banu, nu sa faca un lucru de calitate, cum faceau.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
On 10/1/2017 at 7:23 PM, Alex_wly said:

Nu am spus ca as alege M47 prin reply-ul meu.

Am trecut de la m47 la n47...clar imi place n47 mai mult, dar nici la m47 nu am ce sa ii reprosez

Te-ai c-am bătut cu pumnii în piept pentru n47...acum o dai cotită...

Nu mai generaliza motoarele tu,că nu sunt toate la fel, nici măcar 1%. 

Eu am M47 11.2005, de 3 ani...am făcut doar schimburile,de distribuție nu m-am atins. Ulei nu am completat niciodată (fac schimbul la 8k - 6luni). Singura investiție (moft) Am recondiționat turbina și injectoarele,anulat DPF, egr,clapete + soft motor și cutie.  Mașina nu are absolut nicio problemă...Nu consum de ulei,nu fum.... Și totuși NU SPUN : IA DE ĂSTA CA UITE AL MEU,NU ARE NIMIC! Vorba aia: Fiecare doarme cum își așterne. Daca îl iei coxat,o să bagi bani sa îl pui pe roti,indiferent că e m sau n. Daca îl iei bun și îți bați joc de el,la fel vei păți... Așa că..

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RoAlin said:

 Eu am M47 11.2005, de 3 ani... [...] Am [...] anulat DPF, egr [...]. Mașina nu are absolut nicio problemă.

Gresesti. Masina ta are o problema foarte mare: ii otraveste pe cei din jur, prin poluarea mult iesita din parametrii proiectati.

Daca, pentru tine, a anula EGR si DPF sunt fapte absolut normale si justificabile, arunci ar fi bine sa anulezi si la tine ceva, apeland la o vasectomie.

  • De acord! 5
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.