Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Vezi ca la linkul 2 se abereaza foarte mult.

A copiat descrierea de la ceva F10 cu optiuni care nici macar nu exista pe E70 gen driving assistant plus- franarea in caz de coliziune si detectare pietoni sau suspensie pneumatica pe 5 nivele-nu exista pe E70.

Sa nu mai zic de alarma sau speed limit info care nu le are pe masina...

Link to comment
Share on other sites

 

Salut! Cred că e o greșeală în spritmonitor, că pe 02.10.2017 ai 6.812 km odometer și 4.5L alimentați. Mi se pare puțin. :)

 

EDIT: lol, era consumul de adblue, nu știam că poți adăuga și asta. :D

Edited by Ciuby
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina de asta gasesti decat la pasionati, gen ca unii de pe forum, adica foarte rar.

 

Ca idee, daca te intereseaza o masina intretinuta amicul cu care am fost la Braila sa luam 750d. Nu o are pusa la vanzare, insa pot vorbi cu el sa-ti dau un numar sa vezi ca idee.

 

Un X5 4.0 xD 305cp

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu caut o mașinĂŁ scoasĂŁ la vânzare special pentru mine, sigur va fi ori mai scumpĂŁ (și nu ĂŽn mod ĂŽntemeiat) ori mai puțin dotatĂŁ sau cu km prea mulți pentru prețul cerut, deci tot prea scumpĂŁ pentru ceea ce este.

O mașinĂŁ SH bunĂŁ nu o gĂŁsești bĂŁtând din palme, dureazĂŁ ceva timp.

E90-ul l-am luat dupĂŁ 6 luni de cĂŁutĂŁri și vizionĂŁri.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Consumul mixt la X5 40d este de aprox 11L. Consum exclusiv Bucuresti 14-15 (o medie, fara varfuri, fara minime).

 

X5-ul acela la 35k euro este scump si chel. Sincer, daca tot ai 35k euro, mai bine mareste un pic bugetul si cumpara F15, este cu totul altceva. F15-le este mult mai confortabil, mult mai antifonat, motorul muult mai rafinat si mai putin zgomotos, iar interiorul mai calitativ.

 

Cayenne este mult mai bun decat E70 si mai bun decat F15. Intr-adevar motoarele de 3.0d de la bmw sunt mai smechere dar o masina inseamna mult mai mult de atat. Problema este ca la ac. bani Cayenne-ul va fi mai rulat si mai vechi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

BMW X X5

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GjAxl.html

 

 

 

Nu e a mea.

 

Vezi ca s-ar putea sa fie mai bun un Cayenne de 245 cp si ca s-ar putea sa iti consume mai mult putin decat 9 litri “mediu”...

Am postat pe topicul ”Mașini puse la vânzare ĂŽn România” link cu aceastĂŁ mașinĂŁ și cĂŁ intenționez s-o vizionez.

Bun!

Azi am fost ĂŽn Buc, am inspectat-o dupĂŁ cum mĂŁ pricep, apoi verificat-o la Bimmer Service (cost 360 verificare fizicĂŁ, soft și citire cheie).

M-am tot gândit la ea și am fost s-o vĂŁd mai mult sĂŁ mi-o scot din cap sau s-o iau.

Din discuția cu proprietarul, de ieri, am avut niște neconcordanțe.

Cea mai importantĂŁ și deranjantĂŁ (azi am realizat faza și mĂŁ sâcâie tare) pentru minte a fost urmĂŁtoarea: ieri am plĂŁtit raport pentru VIN-ul autoturismului și au rezultat niște intrĂŁri, km, n-am analizat prea bine, ĂŽnsĂŁ a apĂŁrut (printre intrĂŁri ĂŽn serice ĂŽn București, ceea ce era normal, știind de la vânzĂŁtor cĂŁ a fost achiziționatĂŁ de el din București de la un altul), Florești. I-am transmis domnului vânzĂŁtor cĂŁ mi se pare cĂŁ are cam multe intrĂŁri și ce e cu intrarea din Florești. Acesta a replicat cĂŁ nu crede cĂŁ e corect raportul cĂŁ toate intrĂŁrile se terminĂŁ ĂŽn 000 și cĂŁ nu prea ĂŽnțelege ce e cu Florești.

Azi la Bimmer Service, ĂŽn zonĂŁ, ĂŽnainte dea mĂŁ hotĂŁrĂŽ sĂŁ o testez la ei, am discutat și m-am ĂŽnvârtit prin jurul mașinii.

Am ĂŽnceput cu hârtiile. I-am cerut cartea service, și cât de necunoscĂŁtor sunt eu, mi-am dat seama cĂŁ el este al treilea proprietar din România, din 2015 când a intrat X5-ul ĂŽn tarĂŁ și am fĂŁcut o asociere ĂŽntre Autotransilvania care avea un e-mail cu ”cj„ ĂŽn componențĂŁ cu localitatea Florești și, uite așa, am dedus cĂŁ mașinĂŁ a avut și vreo douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service la Autotransilvania la primul proprietar.

M-a deranjat cã nu mi-a spus dinainte cã el este a treia mâna.

VânzĂŁtorul mi-a adus la cunoștințĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de asearĂŁ cĂŁ i se pare cĂŁ portiera dreapta spate e vopsitĂŁ cĂŁ ar avea altĂŁ nuanțĂŁ.

Azi la testare, s-a descoperit cĂŁ și ușa dreapta fațĂŁ este vopsitĂŁ. MĂŁ gândesc cĂŁ mi-a spus de portiera dreapta spate cĂŁ el a revopsit-o și cĂŁ știa cĂŁ va fi descoperitĂŁ. Dreapta fațĂŁ nu o știa nici el. Stâlpul dintre ele nu a fost revopsit.

Țin sĂŁ menționez cĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de a vedea mașina, am considerat cĂŁ aceasta n-a vĂŁzut vĂŁzut decât apĂŁ, paie și bĂŁtaie, ca majoritatea mașinilor din România.

Și am avut dreptate.

Am fost dezamĂŁgit când am constatat cĂŁ unele cauciucuri aveau uzurĂŁ pronunțatĂŁ și diferitĂŁ fațĂŁ de altele și cĂŁ sunt Bridgestone. Nici mĂŁcar nu m-am uitat la DOT sau sĂŁ-l ĂŽntreb dacĂŁ sunt runflat sau normale. De cum le-am vĂŁzut am considerat cĂŁ sunt de schimbat.

Eu am cauciucuri de varã pe amãrâtul meu de E90 din 2010, 184 Cp, ultimul model de la Michelin (Pilot Sport 4), pe cele de iarnã ultimul model de acum 2 ani (Nokian Wd4).

Unii vor zice cĂŁ gumele sunt consumabile. Corect, dacĂŁ ești vânzĂŁtor cu prĂŁștii proaste, incorect dacĂŁ ești cumpĂŁrĂŁtor care urmeazĂŁ sĂŁ dea 2000 euro pe ceva bun pe 20 de inci.

Bimmer Service a prestat astĂŁzi de 360 lei.

La reprezentanțele BMW, cele trei variante din Buc, respectiv MHS Motors, Otopeni și ĂŽncĂŁ una, prețul era identic, 750 lei.

Numai citirea cheii este 250 lei.

Operațiunea de verificare ĂŽn aceste trei locații dura 4 ore și cel mai devreme puteam fi programat vinerea viitoare.

Bmw Filaret avea partea de electricĂŁ defectĂŁ și nu se știa când se rezolvĂŁ, deci nu puteam merge acolo.

Nu prea am fost mulțumit de prestația verificatorilor Bimmer, ĂŽnsĂŁ am stat lângĂŁ ei și am completat, ĂŽntrebat, i-am pus sĂŁ mai verifice câte ceva ce le-a scĂŁpat.

Probabil la cele trei menționate mai sus, nu aș fi putut fi de fațĂŁ la cele 4 ore de ”manoperĂŁ intensĂŁ”.

Ăn final, mașina ar avea nevoie de circa 2200 lei piese.

Nu știu cât de realĂŁ, exactĂŁ este verificarea.

AstĂŁzi, când am sunat, o doamnĂŁ care a rĂŁspuns, mi-a spus cĂŁ nici sĂŁptĂŁmâna viitoare nu mĂŁ putea programa pentru verificarea ĂŽn vederea cumpĂŁrĂŁrii, care dura o orĂŁ, ĂŽnsĂŁ vânzĂŁtorul a sunat și a rezolvat pentru astĂŁzi, deoarece ĂŽși fĂŁcea de 2 ani reviziile acolo.

Partea bunĂŁ din aceastĂŁ experiențĂŁ este cĂŁ am igienizat clima la E90 cu ozon la Bimmer Service cu 70 lei.

Cea neplĂŁcutĂŁ este aceea cĂŁ proprietarul credea cĂŁ vinde pe Autovit mașina cu 33500 euro și era dispus sĂŁ o lase la 32000, niciun șfanț mai jos, nici azi, nici peste o zi, o sĂŁptĂŁmânĂŁ.

I-am oferit 31000 euro, ofertã serioasã, perfectibilã sãptãmâna viitoare.

Pe drumul de ĂŽntoarcere, s-au așezat niște impresii:

- mașinĂŁ cu apĂŁ, paie și bĂŁtaie: cauciucuri achiziționate acum 2 ani (Da, știu, nu-mi sĂŁriți ĂŽn cap cu consumabile..., ĂŽnsĂŁ niște consumabile scumpe scumpe), nu a schimbat uleiul la cutia de viteze, nu a revopsit ciupiturile de pe bĂŁri, jențile au vĂŁzut zile mult mai bune ĂŽn Germania și arĂŁtau mai puțin bine ca ale alui meu E90.

Cel mai dezamĂŁgitor aspect, finuț de altfel, este cel cĂŁ arĂŁta ca o mașinĂŁ rulatĂŁ la noi. Și știu ce vorbesc!

E90-ul meu, acum 2 jumĂŁtate când l-am luat, lucea a nou, culoarea vopselei, pielea, bordul, farurile. Ăntre timp, toate s-au românizat, estompat, gri-izat, aspecte pe care le-am remarcat și la acest X5, care mĂŁ și determinĂŁ sĂŁ mĂŁ gândesc la urmĂŁtoarea variantĂŁ:

SĂŁ plusez peste 35000 euro și sĂŁ achiziționez X5, personal, din Germania.

  • Like 7
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Am omis sa scriu despre faptul cĂŁ la ambele roti fata, apĂŁrĂŁtorile de sub aripi aveau 2-3 alte șuruburi ordinare, nu marca BMW (cu cap de imbus), iar șuruburile de deasupra, de la aripi arĂŁtau a fi fost desfĂŁcute.

Proprietarul nu a motivat nimic ĂŽn legĂŁturĂŁ cu aceste aspecte. Nici la Bimmer nu au putut sĂŁ precizeze dacĂŁ a fost schimbata bara (fiind din plastic, nici nu a putut fi mĂŁsuratĂŁ grosimea vopselei), dacĂŁ au fost desfĂŁcute aripile pentru...ceva.

Un alt minus este elementul de plastic care este, pe exterior, sub prag, de la roata fata pânĂŁ la cea din spate (probabil de numește chiar prag de plastic), care ĂŽnspre roata stânga spate avea bule mari de aer sub vopsea.

Link to comment
Share on other sites

Dacã nu Îmi plãcea nu o mai testam la Bimmer, apoi nu incercam o negociere destul de hotãrâtã.

MeritĂŁ 30000 din partea cuiva.

Aș fi fost proprietarul nr 4 in tara al unui X5 din 2010.

Sunt ĂŽn țarĂŁ la 35000 și din 2013, chiar 2014.

O dotare pe care chiar mi-ar placea s-o aibĂŁ viitoarea, ar fi faruri led.

E o firma din Germania care pune anunțuri pe Autovit, Elite..., care are un X5 din 2014 și km sub 100000, ĂŽnsĂŁ nu are peste 300 Cp și trebuie sĂŁ te duci in Germania dupĂŁ ea.

Edited by severin31
Link to comment
Share on other sites

Aș fi fost proprietarul nr 4 in tara al unui X5 din 2012.*

Nu știu ce sĂŁ zic.

Când cautam E90, cel pe care l-am luat m-a incantat de când l-am vãzut pânã...am inceput sa bag bani in el. Glumeam!

Ideea ar fi cĂŁ e normal sa ĂŽți placĂŁ foarte mult o mașinĂŁ pe care plĂŁtești 32000 euro, nu sa ai ĂŽndoieli ca ĂŽn cazul acestui X5.

CĂŁ a trecut prin tĂŁlpile a 3 proprietari români, care asemenea omologilor germani nu au fost nevoiți sĂŁ ĂŽnlocuiascĂŁ piese, e o chestie de noroc, de care poate sa nu aibĂŁ parte urmĂŁtorul ce o va prelua de la 156000 km.

* A fost schimbata pompa de motorina in Germania la 50.000 km.

Edited by severin31
Link to comment
Share on other sites

e o masina SH, e normal sa incerci sa reduci riscurile cat mai mult, dar nimic nu te poate feri 100% de costul unor eventuale probleme, in afara de o garantie ceea ce nu e cazul aici. Daca ai gasit una 2014 cu sub 100k km si in bugetul tau, de ce mai stai pe ganduri?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Are 245 Cp.

IatĂŁ alta din 2014, tot cu 245 Cp:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GmIoO.html#d90a62dcd4

Caut sĂŁ aibĂŁ, ĂŽn primul rând, peste 300 Cp, ideal 381CP, scaune comfort, xenon sau, ideal, led. Celelalte sunt subsidiare și bine-venite.

MĂŁ ĂŽntrebam dacĂŁ Autohaus-urile pun X5-urile lor pe mobile.de sau autscout.

Edited by severin31
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

pai 381 are doar m50d.

Si ala nu cred ca costa 30 de mii.

Ceea ce ai relatat tu suna a masina corecta avand in vedere ca e sh. Intr-adevar 2200 lei pt piese la un x5 e ca si cum nu ar fi nimic. Orice masina sh are mici defecte, indiferent cum ne imaginam noi ca e "impecabila". Impecabila sunt cele noi, care dupa 1 luna 2 de folosire nici ele nu mai sunt impecabile, ci prezinta urme de rulare, zgarieturi, matuiri, gainat pe vopsea etc.

Vezi ca are un coleg un x6 pe forum de vanzare cu 38 de mii.

Edited by cavaliere
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Severin, din pacate esti genul de persoana care apreciaza masinile samsarite, adica masinile care lucesc. Pana mea, 22 mil pt un X5 este o suma f mica, acum ca mai are o piesa sau doua revopsite nu este un capat de tara, nu confunda un impact major cu ceva minor. Ca mai are zgarieturi mici, iar nu este un capat de tara, cu 2-300e o faci ca noua si la interior si la exterior. Nu exista sh-ul perfect, mai ales cand cumperi o masina la 1/3 din pretul de nou.

 

Daca te duci maine sa cumperi un X5 m50d din Germania, ieftin, ai sa vezi ca nici ala nu este perfect. Daca vrei un sh care sa fie aproape nou, trebuie sa platesti.

 

Sincer, decat un M50d e70, eu as lua un F15 40d.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.