Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

E, da!

O zisĂŁși sĂŁ scapi de mine cu topicul, sĂŁ-mi iau odatĂŁ F15.

 

Nu are scaune ventilate, nu led, nu H K sau B O și ce mai repereazĂŁ alți ochi mai pricepuți.

Cea albĂŁ avea night vision. El insistĂŁ cĂŁ are și aceasta.

Km nu sunt chiar puțini. 89000 km erau, parcĂŁ mai bine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La o cautare pe google, vezi ca acum 3 sapt masina aia a fost 41.800Euro, atat cerea baiatu. Deci in 3 sapt a scazut aproape 3 mii de euro, nu prea miroase a bine. Si mi se pare prea dotata pentru acesti bani...

LE: era vorba de cea alba care era la 41.800, acum cu cat o da ?

 

uite aici https://bucharest.craigslist.org/cto/6357407520.html

Edited by andreisaioc
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am vĂŁzut 3 F15 azi și acesta ar fi ceva mai dotat.

Putem trĂŁi cu alegerea lui?

Spuneți-vĂŁ pĂŁrerea, comentez apoi cu alte informații deținute!

 

E greu de spus, depinde ce anume dotari crezi tu ca ti-ar fi mai utile.

 

Eu, cand am cautat in Germania, am studiat lista optionalelor din configuratorul de pe bmw.ro, am facut o lista cu ce mi-a placut de acolo, iar in functie de asta filtram rezultatele.

 

Asadar, am dorit faruri led, scaune ventilate, night vision, in ordinea asta.

 

Daca masina asta are dotarile pe care ti le doresti, atunci go for it.

 

Eu, la masina in cauza, as renunta la m-cacat pentru faruri led, si la monitoarele alea din spate pentru scaune ventilate. Sigur, dau bine, dar sunt cvasi-inutile in comparatie cu un iPad.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

dar la ce va ajuta night vision ? adica stiu utilizarea lui, dar nu ii vad o utilitate cu adevarat practica. Plus multe alte optiuni, care te incanta la prima vedere, dar iti dai seama ca ai putea trai si fara.

eu am avut un x6 aproape chel timp de o luna, si nu am simtit lipsa optiunilor care existau pe x5-ul meu. La interior, in afara de piele si scaune incalzite, nu prea vad sa fie ceva cu adevarat nevoie. Asta e parerea mea, fiecare cu pretentiile lui. La partea de suspensie adaptiva, nu comentez, ca acolo chiar e tare daca o ai, dar la interior....

 

iar led vs xenon iar mi se pare o diferenta destul de mica. Farurile de x5 mi se pare oricum mult mai bune decat la multe masini chiar si cu xenon...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

dar la ce va ajuta night vision ? adica stiu utilizarea lui, dar nu ii vad o utilitate cu adevarat practica. Plus multe alte optiuni, care te incanta la prima vedere, dar iti dai seama ca ai putea trai si fara.

eu am avut un x6 aproape chel timp de o luna, si nu am simtit lipsa optiunilor care existau pe x5-ul meu. La interior, in afara de piele si scaune incalzite, nu prea vad sa fie ceva cu adevarat nevoie. Asta e parerea mea, fiecare cu pretentiile lui. La partea de suspensie adaptiva, nu comentez, ca acolo chiar e tare daca o ai, dar la interior....

 

iar led vs xenon iar mi se pare o diferenta destul de mica. Farurile de x5 mi se pare oricum mult mai bune decat la multe masini chiar si cu xenon...

 

Tu probabil iti imaginezi ca acest night vision e imaginea aia bruta IR pe display-ul central, in care sa te chiorasti permanent ca sa vezi ceva. Sigur poti face asta, si vei vedea oameni sau animale in culoarea galbena, in timp ce restul imaginii este alb negru.

 

Insa, nu asta este rolul Night Vision. Sistemul functioneaza permanent cat timp faza scurta e aprinsa, si functioneaza chiar daca nu activezi imaginea pe display.

 

In cazul in care detecteaza un pericol (om sau animal) pe traiectoria masinii, sau care urmeaza sa intersecteze traiectoria masinii trecand strada, te va avertiza in bord sau HUD.

Daca masina are si acele spoturi directionale in locul inutilelor proiectoare, atunci vei vedea pe asfalt o dunga alba de lumina pe directia obstacolului, si flashuri pe obiectul respectiv.

 

Este o dotare de siguranta foarte utila la drum, noaptea.

 

Legat de xenon versus led, in primul rand ar trebui sa stii ca la varianta cu led, sunt 4 spoturi luminoase (cate 2 in fiecare far), in timp ce la xenon doar partea exterioara se aprinde, cea interioara e "de design".

 

In la 2-lea rand, da, ca distanta, probabil si xenon-ul lumineaza la fel, insa, pecand la xenon sunt practic 2 becuri - deci 2 fascicule luminoase, la led ai cateva zeci cred, fiecare cu fragmentul dedicat de oglinda, de aici dungile acelea verticale ce se vad la oglinzile farurilor cu led. Practic, lumina e modulata ca intensitate si directie mult mai bine, iar acel high beam assistant functioneaza pe perioade mult mai lungi chiar daca ai trafic ce vine din fata.

 

Fiecare isi face propria lista de optiuni, are propriile convingeri despre ce e util si ce nu, insa ar trebui sa facem astfel de alegeri in cunostinta de cauza.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cea alba la 89.000 km e deja vândută, e a părintelui (e popă)care răspunde la tel.

Cea cu ecrane pe spatele scaunelor e a fratelui său mai mic.

Popa nu mă convinge.

Ceva miroase suspect.

Ei zic că trebuie să le vândă că tatăl lor are nevoie de transplant de ficat în Austria. Să coste un transplant 80.000?

Zicea că o să-mi dea nr cumpărătorului celei albe și când i-am reamintit, într-o convorbire ulterioară, să mi-l dea, dacă tot zice că are acel cumpărător o părere bună despre ce mașină i-a vândut), o coti, că a zis cumpărătorul că nu a fost de acord să îmi dea telefonul și că, oricum, ar fi avut o părere subiectivă.

 

Partea proastă/bună este că mi-a plăcut hibrida (Outlander-ul).

 

Deși în pozele de pe Autovit apare cu numere roșii, între timp a înmatriculat-o.

Mașina e luată pe la începutul lui iulie.

Bănuiesc că s-au scremut s-o vândă. Deci ”transplantul” nu e așa urgent. Cine are nevoie de cash rapid vinde în pierdere, nu pune un auto pe care l-a luat cu 39500, la vânzare cu 46.600 și așteaptă încă 4 luni.

Pe cea albă au vândut-o repede. Zicea că e mai căutată această culoare.

 

Iar ce mi s-a părut de-a dreptul dubios pentru o persoană care a cumpărat un 4d pentru sufletul lui, nu i-a făcut Casco, să-și păzească de evenimente nefericite scumpătatea.

Edited by severin31
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

mi se pare dubioasa asta cu culoarea, ca doar ailalta nu era roz cu picatele sa nu se vanda.... si vorba ta, daca era de transplant, treaba e serioasa, nu stai 4 luni. Cu transplant de rinichi mai inteleg, dar la ficat, e groasa

 

@catalin: nu ma referam ca dotarea o face dubioasa, provenienta ei, si vanzatorul, nr de km, etc. Cand iei de la particular fara garantie, oricare poate fi dubioasa, la asta ma refeream

Edited by andreisaioc
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mi se pare interesant, dar nu stiu cat de agila e la drum lung la depasiri cu acel motor mic...

sunt de parere ca aceste masini mari ar trebui sa aibe numai motoare diesel.

 

 

40e face 0-100km/h in 6.8 secunde, similar cu 30d.

 

 

Iar 50i ce are? De ce nu e bun pe o masina mare?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multi se plang de 2.0l pe seria 5 la 1.6t, 2.0l la 2.1t ...

Sti cum e, chiar daca nu conduci sportiv, uneori simti nevoia sa mai apesi pe pedala, sunt un tip linistit in trafic, da uneori tot ma dau la puterea ce o am sub capota de la charger

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Dar asta nu e un simplu 2 litri, este ajutat de un motor electric de livreaza cuplu constant, indiferent de turatie.

 

iar 40e are 2.3 tone, din cauza bateriilor.

 

In general masinile hibrid vin cu transmisie CVT, care da senzatia de accelerare lesinata. Nu stiu ce transmisie are acest 40e, dar daca clasicul ZF, poate chiar merita incercat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am condus Outlander-ul. Chiar mă bate gândul să-l iau.

Ce nu mi-a plăcut: scaun cu reglaj manual, tapiseria nu are piele decât parțială, cam leșinată. Am chinuit-o un pic până a prins 140, dar, na, se pare că 150 CP de pe benzină din motorul de 1,9 sau cât o fi nu se adună, să tragă frățește cu electricul de 50 CP. Nu e prea spațioasă, comparativ cu X5-ul.

Nici garanția aia nu e așa grozavă, adică ai primii doi ani fără limită de km, iar următorii 3, dacă nu i-ai depășit, ai limita de 150.000.

Însă ce nu-mi place cu adevărat este faptul că bateria, celulele au garanție 3 ani. Am cerut să mi se trimit pe e-mail costul celulelor.

 

După PHEV, am văzut, nu și condus, doar am fost pasager:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gpbxk.html#13b21f7ae3

Data fabricației 11.2013, înmatriculată în 2014 în primul trimestru.

Au venit doi băieți de băieți, cel care se ocupa de vânzarea ei a plecat că avea treabă și am rămas cu proprietarul și soția lui.

Inițial a zis c-o vinde să=și ia Range Rover, apoi a zis că se duce la pușcărie pentru ultraj contra bunelor moravuri, că mașina are atât de puțini km, pentru că primii doi ani după ce a achiziționat-o a fost la bulău.

Când o inspectam vizual și i-am atras atenția că s-a umblat pe la șuruburi la aripi, a recunoscut că a lovit un câine cam pe la mijlocul mașinii și că a schimbat doar bara.

Avea tot felul de texte, că dacă nu o iau eu atunci, se duce cu ea la dealer, că la cât de puțini km are, i-o cumpără imediat, că mâine o și dă, că îmi dă 1000 euro dacă mașina are ceva.

Poate își închipuia că am banii grămadă la mine și că, poc, o și cumpăr. L-am lămurit că mă gândesc și că dacă iese verificarea VIN-ului, o programăm la service la testare.

2. B 70 DVL a unui băiat ok, care nu se prea obosit cu îngrijitul ei, deși el era proprietarul (mi-a arătat certificatul și CI-ul), de preț să vorbesc cu cel care răspunde la telefon, adică fratele lui mai mare.

Nu găsesc link-ul pe Autovit, pe aplicație pe tel încă mai apare, este un F15 negru, slăbut dotat, dar pare cinstit.

Avea consumul ultimei călătorii 18,6. Mișto, nu? 258 CP.

 

3. Cea descrisă mai sus, de o vinde fratele popii.

Aceasta, a treia e și cea care avea 3 cauciucuri DOT 2016 Bridgestone și unul altă marcă, însă bune.

pe când ceilalți doi: 1 praștie, din 2014, rupte și tocate maxim, 2 cuciucuri de acum 3 ani uzate mult.

Aceasta avea pe ultima călătorie 11,6, cam puțin, probabil fusese recent restat.

Am o bănuială că ar fi mai mic consumul la 313 CP decât la 258 CP. Consider, poate în mod greșit, că un F15 de 258 CP se cam chinuie și consumă mai mult decât frățiorul mai puternic.

Edited by severin31
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am o bĂŁnuialĂŁ cĂŁ ar fi mai mic consumul la 313 CP decât la 258 CP. Consider, poate ĂŽn mod greșit, cĂŁ un F15 de 258 CP se cam chinuie și consumĂŁ mai mult decât frĂŁțiorul mai puternic.

 

Ce spui tu s-ar intampla in cazul unei masini submotorizate, dar totusi 258CP si 560Nm nu sunt deloc putini, chiar pentru 2.5 tone masina incarcata.

 

Din punct de vedere al eficientei, si luand in considerare impozitul identic, clar e mai fain sa conduci 50d, 40d, fata de 30d, insa consumurile sunt putin mai mari, probabil in jur de 1 litru in plus de la unul la altul, in sensul in care creste puterea, la acelasi stil de mers. Singura necunoscuta ramane fiabilitatea pe termen lung.

Link to comment
Share on other sites

la 40d ai 2 turbine deci sanse mai mari sa se strice... si 30d nu e submotorizata, depinde si unde mergi cu ea. Si a mea face consum de 12.5 in oras cu trafic relativ aglomerat. Dar daca e foarte aglomerat si stai numai bara la bara pe distante mici, clar se duce in 15-16 litri

ca o parere generala mi se pare ca ai un buget cam mic pentru pretentiile tale (nu e un comentariu ironic, sau rautacios). Vrei ceva de genul, masina "tipla", multe optiuni, si bani cu 10-15 mii mai ieftin decat la dealer. Inca odata nu sunt rautacios, sau ceva. Doar zic ca mai trebuie lasat dintr-o parte si facut un compromis undeva.

 

de astas ce zici https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gnxds.html#22820952be

nu stiu daca a mai fost pus aici

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.