Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

La ce anume te referi mai exact? ML are perne si pe puntea fata?

 

Cred ca se refera la suspensia pneumatica(airmatic) de la ML, poti sa ridici-cobori masina.. Nu la perne cum are X-u pe spate...

Edited by mdln
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca cel mai important este sa iei o masina buna din punct de vedere tehnic (cat mai noua si cu cat mai putini km, si cu garantie) apoi conteaza dotarile.

E foarte neplacut sa te lase fix in drum mai ales cand ai copii in masina. Eu am ramas cu a mea in ianuarie, pe zapada, si ger cu sotia gravida in luna a 9a. Noroc ca a fost undeva prin baneasa si a putut chema un taxi.

Edited by andreisaioc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Severin31 cred ca trebuie sa pui pe hartie ce optiuni vrei, pe ce masina sa fie si sa fi tinta pe asta. Cred ca ai plecat la drum fara un plan. Poate dupa ce o sa fie clar cu ce vrei o sa si gasesti. Spor

 

Oooo, dar planul e foarte clar: leduri ĂŽmi doresc cel mai mult, scaune confort pe locul doi, și audio H&K pe locul trei, dar foarte aproape de anteriorul. DacĂŁ le bifez pe toate 3 ĂŽn aproximativ 100.000 km, reali, serioși, și ĂŽn maximum 40.000, mĂŁ declar mulțumit.

 

La noi e problemĂŁ cu plĂŁtitul prin cont, cĂŁci majoritatea sunt evazioniști, infractori neprinși, mincinoși, șmenari.

 

Cum sĂŁ fac, sĂŁ iau mașina visatĂŁ (corectĂŁ), fĂŁrĂŁ sĂŁ plĂŁtesc 3-4000 ĂŽn plus, pentru seriozitatea-garanția oferitĂŁ de MHS Motors?

Chiar m-am gândit la prostiile spuse de Alinul. Știi vorba aia, cĂŁ de la orice prost auzi o vorbĂŁ bunĂŁ (Aline sĂŁ nu te simți jignit, cĂŁ nu asta intenționam, doar spuneam, așa o vorbĂŁ).

Are el dreptate, cĂŁ de 3-4000 sau, hai, 5000, repar orice ar apĂŁrea ĂŽn 2-3 ani, asta dacĂŁ nu sunt foarte ghinionist.

Precizez cĂŁ mașina va sta ĂŽn parcare subteranĂŁ supravegheatĂŁ, situatĂŁ la 100 metri de locuința mea.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

cutie, injectoare, filtru de particule, clima, cine mai stie cate. Da sigur sunt sanse mai mari sa nu ai probleme, dar si cand se intampla iti blestemi zilele.

partea buna la garantie cand se strica o chestie mica, ei schimba tot ce tine de acel ansamblu(mai ales la masinile care se invart in jur de 100.000+) astfel incat sa nu te mai intorci cu alte probleme la ei inapoi.

 

cum zicea si acel alinul, ca poate repara o problema cu 1000 de euro, da se poate, dar apoi poate aparea o alta problema la o alta piesa in acel ansamblu. Asa , la dealer ei inlocuiesc absolut tot

Edited by andreisaioc
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

L-am văzut, am și urcat în el la Romexpo. Este o cărămidă cu roți.

Pune un F15 și orice Range Rover, chiar Velar și compară!

 

si totusi, Range Rover e peste X5, poate il confunzi cu panarama aia mica de Evoque :), dar Range-ul dupa parerea mea e peste x5, ca finisaje, capabilitati off-road, confort, spatiu interior, pierde la dinamica putin, dar intre doua caramizi as alege-o oricum pe cea mai confortabila si mai putin comuna, RR nu vezi la orice colt de strada, iar Velar, daca nu ar fi nejustitifcat de scump, ar fi oricum o alegere foarte buna. Mergi cu RR si o sa vezi ca e peste X5 overall, la cum e pe drum de "asezat" si confort si bine insonorizat, si materiale foarte bune....

Edited by mik15
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

cutie, injectoare, filtru de particule, clima, cine mai stie cate. Da sigur sunt sanse mai mari sa nu ai probleme, dar si cand se intampla iti blestemi zilele.

partea buna la garantie cand se strica o chestie mica, ei schimba tot ce tine de acel ansamblu(mai ales la masinile care se invart in jur de 100.000+) astfel incat sa nu te mai intorci cu alte probleme la ei inapoi.

 

cum zicea si acel alinul, ca poate repara o problema cu 1000 de euro, da se poate, dar apoi poate aparea o alta problema la o alta piesa in acel ansamblu. Asa , la dealer ei inlocuiesc absolut tot

 

 

Pe ce planeta fac ei treaba asta? :))

Astia nu sunt in stare nici sa-si asume propriile greseli, d-apoi sa repare la nivel extra-safe.

Caz concret, la Audi, nu-si asumau o distributie sarita datorita faptului ca n-au schimbat si un surub care venea in kitul de distributie.

Circ, ANPC, mailuri la Audi DE, etc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oooo, dar planul e foarte clar: leduri îmi doresc cel mai mult, scaune confort pe locul doi, și audio H&K pe locul trei, dar foarte aproape de anteriorul. Dacă le bifez pe toate 3 în aproximativ 100.000 km, reali, serioși, și în maximum 40.000, mă declar mulțumit.

 

 

Nu te supara, dar vad ca tu pui confortul pe locul 2 si orgoliu pe primul loc. Vezi ca nu este chiar asa mare diferenta intre faruri ful led si bi xenon.

Cel mai bine te duci in DE si iti cauti masina, dar vezi ca reprezentanta din De, nu mai este ce era candva, sunt si acolo masini reparate, cu accident si ti le garanteaza ca sunt perfecte, asa ca ai grija. Nu mai este neamtul asa corect cum era, e foame mare si acolo, mai ales cand te mai vede si strain.

Edited by radu95
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nici X5 si niciuna din clasa asta nu sunt de oras daca e sa fim realisti, mai ales in RO in traficul infernal de aglomerat din orasele mari in orele de varf. Ce sens are sa mergi cu un motor mare cand unul de 1.0L prin oras e suficient? Masina mea de la munca e de clasa mica, desi cu un motor mare pentru ea, 1.6D, as fi preferat oricand unul mai mic si benzina, dar chiar si asa fata de masina personala prin oras e super, mult mai usor de gasit loc de parcare, consum mai mic, fara stres de zgarieturi, etc...iar urmatoarea in familie vreau sa fie full electrica pentru oras, asta e planul.
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

si totusi, Range Rover e peste X5, poate il confunzi cu panarama aia mica de Evoque :), dar Range-ul dupa parerea mea e peste x5, ca finisaje, capabilitati off-road, confort, spatiu interior, pierde la dinamica putin, dar intre doua caramizi as alege-o oricum pe cea mai confortabila si mai putin comuna, RR nu vezi la orice colt de strada, iar Velar, daca nu ar fi nejustitifcat de scump, ar fi oricum o alegere foarte buna. Mergi cu RR si o sa vezi ca e peste X5 overall, la cum e pe drum de "asezat" si confort si bine insonorizat, si materiale foarte bune....

 

Omu' a deschis topic de X5, dar nu gaseste unul in mintile lui, la banii pe care ii are, iar lumea ii ofera ca alternativa Porsche Cayenne si Range Rover Velar.

Inca putin si o sa-i recomandam Bentayga.

 

PS: Land Rover era codas la fiabilitate in diverse comparative.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.