Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

asta cu orice cacat mic rezolvat la reprezentanta este aiurea. Aia iti iau 300 de lei pentru nu stiu ce cacat de verificare de iarna, si se uita daca ti se aprind becurile si completeaza cu lichid de parbriz.

Costurile de intretinere sunt mai mari la x5, dar mai lasati omu in pace. Anvelopele le ia odata noi si daca nu are ghinioane le foloseste 4-5 ani lejer.

 

Cat despre revizii, la reprezentanta iti iau 10-15 mil pe o revizie care te costa maximum 600 de lei cu totul(ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de motorina) la oricare alt service.

Garantia e buna, dar mai lasati-ma cu service-ul la reprezentanta

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

la reprezentanta iti iau 10-15 mil pe o revizie care te costa maximum 600 de lei cu totul(ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de motorina) la oricare alt service.

Cu filtre 'pa mann'? :rolleyes: Cu 600 lei nu faci revizia nici la un .20d, chiar daca-ti cumperi tu piesele. 10-15mil este revizia la un 320d in reprezentanta, vezi ca la X5 s-ar putea sa ai ceva emotii.

Edited by LYM
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

un apropiat de-al meu are casa de 350k, passat b6 din 2007, A3 din acelasi an si a produs net 100.000 euro anul asta muncind aprox 14 ore pe zi(nu golaneli, nu manareli, munca pe bune).

 

am insistat sa isi comande A7-le care a aparut acum, pt ca a muncit o viata si mi-a spus ca nu vrea sa isi iroseasca aproape un an de munca pt a-si cumpara masina respectiva, neparandu-i-se normal ca tot efortul dintr-un an sa i se duca in curul unei masini. isi va lua, cel mai probabil un A6 allroad sh pe la 40k

Edited by edit
  • Like 5
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca stii, dar bmw pentru orice masina cu garantie iti ofera si acel service gratuit (care include doar schimbul de ulei, si filtre)

pentru oricare operatiune te priveste, si il poti face la orice service autorizat rar

 

nu mai vorbesc de cand masina a iesit din garantie ca poti face tu orice

 

@lym: vezi ca filtrul ala de aer mann este fix ala original bmw (la x5 30dx e70)

si cu un ulei mult mai bun decat cel original bmw.

 

du-te tu la reprezentanta sa iti verifice nivelul de lichid de parbriz

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca stii, dar bmw pentru orice masina cu garantie iti ofera si acel service gratuit (care include doar schimbul de ulei, si filtre)

pentru oricare operatiune te priveste, si il poti face la orice service autorizat rar

 

nu mai vorbesc de cand masina a iesit din garantie ca poti face tu orice

 

@lym: vezi ca filtrul ala de aer mann este fix ala original bmw (la x5 30dx e70)

si cu un ulei mult mai bun decat cel original bmw.

 

du-te tu la reprezentanta sa iti verifice nivelul de lichid de parbriz

 

MAn aberezi in acest aspect, cu filtrul mann fix ca ala original. Si cu 600 de lei poate faci la un 2.0 diesel revizia cu filtre oem.

Cat despre anvelope, la un x5 sau orice suv mare, sa zici sarutmana daca tin 30 de mii de km, adica maxim 2 ani. Daca mergi pana la piata si inapoi cu X5-ul atunci da, le tii lejer 5 ani.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

parerea ta. Dar intereseaza-te, eu zic de cazul meu, filtrul de aer bmw pentru x5 e70 30dx lci, este produs de mann.

si oricum stai linistit MANN e o firma respectabila, sunt foarte ok filtrele de la ei. Oricum la ce praf avem noi aici in Romania, trebuie sa faci revizia la 10mii nu la 30 de mii cum zice bmw

 

uita-te la asta inca o data

 

a si inca ceva, era la un moment dat emisiunea top gear, si aia prezentau tot felul de cadouri de craciun, si aveam tot felul de nimicuri, gen breloc de chei, costa 100 de lire ca era cu bugatti

Edited by andreisaioc
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@lym: vezi ca filtrul ala de aer mann este fix ala original bmw (la x5 30dx e70)

si cu un ulei mult mai bun decat cel original bmw.

 

du-te tu la reprezentanta sa iti verifice nivelul de lichid de parbriz

Da tati, stiu, e la fel in sensul ca are aceeasi forma. Si discurile de frana sunt la fel de rotunde ca alea after market, placutele sunt tot negre etc. E veche povestea. Iti iei masina scumpa dar nu stii ce-i aia piesa originala, mi se pare penibil. In fine, important e s-o ai, ca de intretinut nu vede nimeni ce bagi in ea, deci nu conteaza.

 

Cat pt lichidul de parbriz, vezi ca are senzor care te anunta cand e aproape gol, dar merci de sugestie :)

 

costa 100 de lire ca era cu bugatti

Pa mann cat era? :hyper:

Edited by LYM
  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

fiecare se descurca cum poate si cum considera. Daca am pus placute de frana aftermarket mai scumpe decat cele originale se pune ?

da merci de sugestie cred ca la mine s-a stricat. Trebuie sa dau o fuga la bmw sa mi-l verifice ei, contra sumei modice de 300 de lei

 

imi cer mii de scuze, era 99 de lei, un chilipir

 

Verificarea de iarnĂŁ: 99 lei (TVA inclus).

Verificarea stĂŁrii automobilului ĂŽn 7 puncte include:

-Test acumulator (rezultat imprimat);

- Verificarea sistemului de iluminare (reglaj separat);

- Verificare lamele ÂştergĂŁtoare Âşi a sistemului de spĂŁlare a parbrizului;

- Verificare kit curea accesorii;

- Verificare pneuri (stare generalã, mãsurare adâncime profil, presiune);

- Verificare nivel lichide (inclusiv % antigel);

- Verificare sistem degivrare (inclusiv compresor A/C).

Link to comment
Share on other sites

parerea ta. Dar intereseaza-te, eu zic de cazul meu, filtrul de aer bmw pentru x5 e70 30dx lci, este produs de mann.

si oricum stai linistit MANN e o firma respectabila, sunt foarte ok filtrele de la ei. Oricum la ce praf avem noi aici in Romania, trebuie sa faci revizia la 10mii nu la 30 de mii cum zice bmw

 

uita-te la asta inca o data

 

a si inca ceva, era la un moment dat emisiunea top gear, si aia prezentau tot felul de cadouri de craciun, si aveam tot felul de nimicuri, gen breloc de chei, costa 100 de lire ca era cu bugatti

 

Daca vrei sa te convingi ca piesele OE sunt de alta calitate, chiar daca sunt produse de acelasi producator, uita-te putin la experienta mea din vara:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__view__findpost__p__2415724

 

Acelasi lucru am patit si cu stergatoarele. Am folosit stergatoare Bosch cateva luni, au scartait ca toti dracii. Acum am pus OE (sunt produse tot de Bosch) si nu mai aud niciun scartait :).

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

de acord, dar Jurid ? eu am folosit numai ATE la toate masinile si nu au fost niciodata probleme, absolut niciodata, si am avut si peugeot, si bmw (x5 si 330d) si mini. E adevarat, ca pretul la placutele ATE (cele superioare cu continut ridicat de carbon) este aproape la fel ca cele originale (nu vorbesc din auzite, m-am interesat direct la ei la bmw de preturi) dar performanta este putin mai buna cu acestea ATE.

 

Nu stiu alte marci, dar in principiu nu am dat rateuri cu ATE, mann, K&N

la stergatoare am folosit numai valeo la toate masinile si nu am avut nici o problema

 

Deci luand in modul, pentru niste piese aftermaket de buna calitate nu vei plati cu mult mai putin ca piesele originale, dar daca iti iei tu piesele si faci service-ul la un service cat de cat cunoscut (eu am facut la ad garage si au fost super ok) te va duce muuult mai ieftin ca la bmw. Trebuie sa manance si ei ceva nu ?

 

vezi ca sunt placute de frana pentru x5 si la 250 de lei aftermarket, iar cele originale sunt 600-700 de lei

Edited by andreisaioc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

de acord, dar Jurid ? eu am folosit numai ATE la toate masinile si nu au fost niciodata probleme, absolut niciodata, si am avut si peugeot, si bmw (x5 si 330d) si mini. E adevarat, ca pretul la placutele ATE (cele superioare cu continut ridicat de carbon) este aproape la fel ca cele originale (nu vorbesc din auzite, m-am interesat direct la ei la bmw de preturi) dar performanta este putin mai buna cu acestea ATE.

 

Nu stiu alte marci, dar in principiu nu am dat rateuri cu ATE, mann, K&N

la stergatoare am folosit numai valeo la toate masinile si nu am avut nici o problema

 

Deci luand in modul, pentru niste piese aftermaket de buna calitate nu vei plati cu mult mai putin ca piesele originale, dar daca iti iei tu piesele si faci service-ul la un service cat de cat cunoscut (eu am facut la ad garage si au fost super ok) te va duce muuult mai ieftin ca la bmw. Trebuie sa manance si ei ceva nu ?

 

mereu am pus doar piese de origine cand vine vorba de franare, dar nu am gasit discuri pe stoc si aveam nevoie urgent de un schimb de placute macar. stiam ca jurid e producator pentru bmw, de asta i-am ales. la nici o luna am schimbat placutele + discuri (se vede ca placutele erau intacte ca si grosime)

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

fiecare se descurca cum poate si cum considera. Daca am pus placute de frana aftermarket mai scumpe decat cele originale se pune ?

da merci de sugestie cred ca la mine s-a stricat. Trebuie sa dau o fuga la bmw sa mi-l verifice ei, contra sumei modice de 300 de lei

 

imi cer mii de scuze, era 99 de lei, un chilipir

 

Verificarea de iarnĂŁ: 99 lei (TVA inclus).

Verificarea stĂŁrii automobilului ĂŽn 7 puncte include:

-Test acumulator (rezultat imprimat);

- Verificarea sistemului de iluminare (reglaj separat);

- Verificare lamele ÂştergĂŁtoare Âşi a sistemului de spĂŁlare a parbrizului;

- Verificare kit curea accesorii;

- Verificare pneuri (stare generalã, mãsurare adâncime profil, presiune);

- Verificare nivel lichide (inclusiv % antigel);

- Verificare sistem degivrare (inclusiv compresor A/C).

 

Ce nu pricepi tu este faptul ca astfel de servicii sunt oferite de un brand premium unor clienti premium.

Nu vine BMW sa iti bage mana in buzunar. Astfel de verificare se adreseaza oamenilor pe care nu ii intereseaza, nu au timp si nu au chef de mesterit la masina in garaj, ca nu vorbim de bordura din fata blocului.

 

Sunt oameni al caror timp face multi bani, si pentru care nu renteaza umblatul si cautatul de piese ieftine, lichid de parbriz din Lidl si mai stiu eu ce.

 

Ei merg la reprezentanta, servesc o cafea, admira un nou model, si pleaca cu masina gata de iarna.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

corect, stiu ca exista multi, care habar nu au unde se pune lichid de parbriz, si vor doar sa conduca masina si atat. Dar e vorba de colegul de forum care cauta niste costuri cat mai reduse. Si daca este undeva unde poti sa reduci costurile, aici pot sa o faci. Am dat un exemplu cat de overpriced sunt serviciile lor, si unde in mod normal ai putea taia fara sa iti faci probleme de siguranta. Cu privire la piese, daca iei aftermarket de calitate buna cu adevarat te va duce undeva putin sub cele originale.

 

Una peste alta e o masina greu de intretinut, dar nu mai speriati omu cu 5700 de lei pe luna. Intr-adevar consuma placute si anvelope destul de repede, dar daca mergi 50.000km pe an cat vrei sa platesti ? 2 lei ? Ideal ar fi ca masina asta sa fie de drum lung, si pentru mers in oras sa iei ceva mic, usor de intretinut si cu consum mic

 

Si nu cred ca este cu mult peste, la intretinere, decat un seria 3, sau un audi all road, sau a6 sau oricare alta masina premium. Daca vrei costuri reduse cu adevarat, te duci in gama de mai jos, renault , skoda, dacia, peugeot.

 

Plus ca toti oamenii de pe forum de aici, nu se vor incadra in acel segment, de vreme ce au timp sa stea si sa scrie mesaje fara prea mult rost pe forumuri

Edited by andreisaioc
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

 

Sa ai 45.000 de mii in cont si sa iei masina de 150.000 de km...

 

daca te gandesti ca iei masina asta de 2 tone si ceva sa faci depasiri...deja cred ca ne racim gura de pomana...

 

Eu cu e70 biturbo 330 cai reusesc sa fac destule depasiri.

 

Sunt sigur ca si cu modelul nou, triturbo dus in 440 de cai, reusesti sa depasesti ceva...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Parea mea e ca aberati maxim cu x5 fiind doar de faraoni si cu nu stiu cate perechi de incaltari de MINIM 200 euro.

 

ba chiar asa este cum spun eu.

daca ai sa cauti pe net clipuri de la lansarea seriei 5, mereu auzi expresia "car for top executives", practic asta fiind profilul cumparatorului in opinia vesticilor, insa in Romania si cei ca mine care au mancat dimineata un covrig la un leu conduc seria 5.

 

chestia cu incaltarile a fost un exemplu plastic, in care incercam sa scot in evidenta ca o masina ca X5 iti cere o situatie generala de un anume soi, nu foame si sacrificii supreme. dar da, uita-te si tu pe strazi in munchen, londra sau paris si ai sa vezi ca cine coboara din X5, arata si se imbraca intr-un anume fel(sper sa nu prinzi vreun albanez, rus sau roman coclit care tre' sa arate prostimii ca el e mare barosan)

 

si nu, cei care conduc in vest golf si focus, nu fac asta din cauza kilometrilor multi, conduc astfel de masini pt ca asta le este nivelul si il accepta fara vreo rusine. cine a ajuns la un nivel al vietii ridicat, vine de la 100 de km cu X5-ul, nu cu golful. problema este ca noi romanii, confundam lucrurile crezand ca a nu te culca noaptea plangand de foame, inseamna ca ne merge bine si ca deja ne putem baga la masini premium.

 

@lowlife, mi se pare ca tu ai procedat cum face orice om sanatos. adica ai luat masina veche de 10-12-15 ani(nu stiu in ce an ai luat-o, doar ca e din 2001) si ai decis ca decat sa te spargi in X5, iti achiti frumusel apartamentul. ti-ai luat fix conform situatiei si conform venturilor. dementa absoluta ar fi fost sa iti fi luat golf nou care te-ar fi costat triplu fata de acea masina din 2001(aici exemplul tau nu argumenteaza ceea ce voiai sa spui ci argumenteaza ideea mea).

 

in fine, eu renunt la discutia asta, oricum profilul de posesor de masina premium este extrem de clar in Romania.

ma bate gandul sa vand ce mai am prin jur, il pun pe frate-miu garant si codebitor ca sa pot imprumuta o suma mai mare, ma mut in chirie cu 150 de euro pe luna in rahova si cred ca ma bag la rate pentru RR Phantom, modelul nou. pana cand sa traiesc o viata amarata?

 

 

Edited by edit
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1511822592[/url]' post='2427826']

... dar nu mai speriati omu cu 5700 de lei pe luna....

 

Pai l-au speriat prea tare...acum se uita la X5 50d la 45k eur...

 

@lowlife - nu prea are sens analogia ta cu salar de occident cu care cumperi un apartament in Romania dupa cativa ani...sa ramanem la masini ...unde pretul masinilor in mare parte e cam acolo si in Romania si in occident...deci in mod normal nu e foarte greu sa intretii o masina cand ai 2500-3000eur/luna, leasingul in mod normal e facut de firme din mai multe motive dar unul este ca isi reduc din impozitul pe profit care trebuie platit pana se amortizeaza masina...restu...care fac leasing la masini de genu X5, X6 etc doar ca nu au bani sa plateasca cash sunt cei care nici nu le vor intretine corespunzator...desigur mai sunt cei din specia ALINUL care isi iau masini cash cu motoare mari dar care nu platesc impozite, taxe iar piesele cu care repara ei masinile personale provin din surse dubioase strict secrete doar de ei stiute...o masina de genu respectiv e usor de cumparat dar greu de intretinut, cand ai bani de X5 dar iti numeri banii ca un copil banii din pusculita si incerci sa prevezi viitorul in ceea ce priveste revanzarea si cheltuielile timp de 2luni pe un forum nu inseamna ca iti permiti masina...

Edited by MuscleMike
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Severine ia-ti in final ce vrei tu, personal nu imi plac canoanele si calculele de genul celor de mai sus, e drept ca afara multi au case scumpe ca asta e nivelul imobiliarelor de acolo, dar la fel de adevarat e ca si platesc toata viata pentru ele ca si pentru mai tot ce au, asa e lumea actuala facuta sa fie si daca nu esti unul dintre cei ce sunt inrobiti in rate si esti liber din punctul asta de vedere, atunci esti free sa alegi ce vrei, ca doar sunt banii tai, dar lasa ceva deoparte pentru casmir :). Dar ia-ti ceva odata ca deja e telenovela acest thread, doar nu da 40k Eur pe o masina cu multi km pentru ca daca vei vrea sa o revinzi cu rulajul adevarat te vor dobori samsarii cu preturile lor evazioniste si km imaginari.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

o vezi o prostie ca BMW-ul a echipat si alte masini non-M cu acest pachet e altceva. M pachet ori iti place, ori nu-ti place, nu conteaza ce ai sub capota.

Normal ca aia care nu au zic "la ce sa-mi pun M, sa fiu cocalar ca toti astia de isi pun M masina si au 2.0, 3.0?, cand de fapt li se pare prea scumpa aceasta echipare ca sa o puna pe masina, fie ca e de la inceput, fie ca e ulterior cand e cumparata masina SH.

 

Cred ca sunt 3% care spun ca lor chiar nu le place M, insa 97% din care spun ca nu le place pachetul M, este de fapt "prea scump si nu-si merita banii".

 

Deci pachetul M isi merita banii pentru ca arata doar bine!? :) Intr-adevar numai cocalarii si-l permit asa. Cine are banii (cu adevarat banii nefiind o corvoada da ii dai) si isi permite isi ia si motorul!

Altii sunt doar cei de mai sus (cocalarii) pentru care doar BMW face bani.

Cum sa nu conteze ce ai sub capota?

Cum poate fi inteles acela care are dar de fapt n-are ce se crede ca ar fi DAR NU ESTE!? :)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pachet M este o echipare exterioara ce nu are treaba cu motorul de M, aia e cu totul alta masina. Nu am zis ca se merita sau nu, iti place si ai bani il pui, iti place si nu ai bani fi sincer, nu-ti place si ai bani sau nu ai bani asta e, nu-ti place si gata, dar majoritatea din cati cunosc, daca nu cumva toti, imi spun ca le place si ca nu au bani, iar aia "mincinosi" imi spun ca nu le place ca nu se merita ca e prea multi bani, dar ei cumpara placute de la dezmembrari...ai inteles?

 

Pana la urma o masina mai mult de 5.000 euro nu-si merita banii fata de una la 10.000-100.000 si etc. Nu Bmw face bani ca 95% din pachete nu sunt luate de la BMW.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.