Jump to content

Baie ulei sparta dupa schimb distributie la N47


Recommended Posts

a schimbat-o la Service Scream (Tezparii).

adica ti-au "reparat" masina cu piesele lor... :good:

 

Se poate monta foarte usor invers, daca nu esti atent.

cum dracu', daca scrie mare FRONT / VORNE pe pinion ?

 

a da, asta presupune sa mai si citesti ... sau sa stii sa citesti

Link to comment
Share on other sites

Daca citesti post-urile mele, o sa vezi ca nu am incercat sa dau vina sau sa vin cu acuzatii impotriva service-ului. Am inceput thread-ul in speranta ca poate cineva ma ajuta sa gasesc cauza logica a spargerii baii. Daca e sa ii acuz de ceva, ii acuz pentru lipsa de logica si pentru faptul ca m-au luat de prost. Nestiind motivul corect pentru care mi s-a spart baia, de ce nu ar putea sa mi se intample din nou? Cauza nu a fost identificata corect!

 

Legat de greselile umane, le accept, se mai intampla sa gresesti. Dar in cazul in care gresesti, recunoaste-ti greseala!

 

Salut,

 

Am citit posturile tale. Esti constient ca realist vorbind este greu sa gestionezi astfel de situatii? Pune-te in locul owner-ului, calculele sunt simple: investesc timp sa gasesc root cause-ul, sau investesc timpul sa repar masina si sa imi vad de treaba? Eonomic vorbind, aceste investigatii necesita pe langa cunostinte temeinice, cel putin disponibilitate si vointa. Tacit probabil au recunoscut vina, si au reparat masina, sau nu au vrut publicitate negativa. Nu este un caz de "air crash investigations" ca sa vina cineva sa iti faca mecanica incidentului, sa demonstreze cum s-a intamplat...probabil nici daca ar vrea nu ar sti sa o faca, sau nu ar avea timp. Si acum te intreb din nou, care este de fapt nemultumirea? Ca nu te-au luat de-o parte sa te faca sa intelegi tehnic ce s-a intamplat, sau ca "te-au aburit"? :rolleyes:

 

Sper ca esti constient ca daca erai intr-o reprezentanta ti-o reparai singur, nu?

 

PS: Sper ca nu intelege cineva ca iau partea cuiva...

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

adica ti-au "reparat" masina cu piesele lor... :good:

 

 

cum dracu', daca scrie mare FRONT / VORNE pe pinion ?

 

a da, asta presupune sa mai si citesti ... sau sa stii sa citesti

 

Simplu, iei pinionul in mana sa il pui si nu te uiti la el, ti se pare ca este oricum si il pui direct acolo, dau un exemplu de greseala, eu sincer cat de atent am fost cu laptopul si sa vad orice, nu am vazut ca scrie pe el FRONT, da, daca l-as fi luat eu in mana sa-l montez poate as fi vazut, dar asa pe langa motor nu mi-am dat seama ca scrie pe el.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am citit posturile tale. Esti constient ca realist vorbind este greu sa gestionezi astfel de situatii? Pune-te in locul owner-ului, calculele sunt simple: investesc timp sa gasesc root cause-ul, sau investesc timpul sa repar masina si sa imi vad de treaba? Eonomic vorbind, aceste investigatii necesita pe langa cunostinte temeinice, cel putin disponibilitate si vointa. Tacit probabil au recunoscut vina, si au reparat masina, sau nu au vrut publicitate negativa. Nu este un caz de "air crash investigations" ca sa vina cineva sa iti faca mecanica incidentului, sa demonstreze cum s-a intamplat...probabil nici daca ar vrea nu ar sti sa o faca, sau nu ar avea timp. Si acum te intreb din nou, care este de fapt nemultumirea? Ca nu te-au luat de-o parte sa te faca sa intelegi tehnic ce s-a intamplat, sau ca "te-au aburit"? :rolleyes:

 

Sper ca esti constient ca daca erai intr-o reprezentanta ti-o reparai singur, nu?

 

PS: Sper ca nu intelege cineva ca iau partea cuiva...

 

Chiar nu te inteleg... De ce insisti aiurea cu o intrebare de genul "care e de fapt nemultumirea ta?". Daca intentia ta e sa ma faci sa scriu vrute si nevrute, nu o sa-ti reuseasca. Daca ai o explicatie pertinenta la ceea ce am patit, te ascult cu mare placere, daca nu, sa stii ca nu o sa raspund provocarilor tale.

 

Cat despre reprezentanta, daca explicatia lor era similara cu a baietilor de la Service Scream (Tezparii), probabil ca plateam pentru reparatie in prima faza dar iti garantez ca imi recuperam banii prin alte mijloace!

 

Parerea mea e ca nu are sens sa tot lungim discutiile despre ce m-a suparat, cine e vinovat, care e starea mea de spirit dupa incident, atitudinea service-ului, etc... As aprecia daca m-ati putea lamuri din punct de vedere tehnic cum am ajuns cu baia sparta.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mcliviu, daca motorul are o uzura foarte mare acum!?!??!

sa fie fericit ca 4 luni ii merge si peste 4 luni ii pica....ce sa spuna cei de la service, ca pica oricum?!!?!? :))

 

e clar ca au remediat problema inainte de a veni el sa vada motorul pe banc....altfel, tu ca om...si croitor daca esti, nu poti spune ca un surub s-a desfiletat si infiletat la loc :))

zici ca suntem in desene animate

 

sa beleasca in plm ochii...probabil si-au luat fumuri prea mari de la atata lauda.

eu nu as fi plecat o secunda din service pana nu demontau de la primul la ultimul surub masina.

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu te inteleg... De ce insisti aiurea cu o intrebare de genul "care e de fapt nemultumirea ta?". Daca intentia ta e sa ma faci sa scriu vrute si nevrute, nu o sa-ti reuseasca. Daca ai o explicatie pertinenta la ceea ce am patit, te ascult cu mare placere, daca nu, sa stii ca nu o sa raspund provocarilor tale.

 

 

 

Salut. Intentia nu este/era sa provoc; era o parere doar. Ar trebui sa invatam sa respectam si parerile altora, ajuta mult.

 

 

 

mcliviu, daca motorul are o uzura foarte mare acum!?!??!

sa fie fericit ca 4 luni ii merge si peste 4 luni ii pica....ce sa spuna cei de la service, ca pica oricum?!!?!? :))

 

e clar ca au remediat problema inainte de a veni el sa vada motorul pe banc....altfel, tu ca om...si croitor daca esti, nu poti spune ca un surub s-a desfiletat si infiletat la loc :))

zici ca suntem in desene animate

 

 

Corect. Ce doream sa spun este ca nu va afla adevarul, si ca nu exista timp fizic pentru asta. Probabil ca nici managementul nu va afla, sau poate cel care a gresit a recunoscut ca e posibil sa fi gresit, dar nu in fata clientului.

 

Gresala lor a fost ca au venit cu explicatii aiuristice cu privire la ceea ce s-a intamplat, punandu-l pe om intr-o ipostaza nemeritata, sau pe romaneste "luandu-l drept prost". Daca spuneau: e posibil sa fie gresala noastra, vom remedia era altceva. Cum scriam mai sus, cu siguranta a fost mai eficient sa repare, decat sa piarda timpul cu reclamatii, clienti nemultumiti, etc. Stii cum e, un client nemultumit va vorbi cu ce putin 8 oameni (din 10), iar unul multumit cu maxim 2 (din 10).

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

mcliviu, daca motorul are o uzura foarte mare acum!?!??!

sa fie fericit ca 4 luni ii merge si peste 4 luni ii pica....ce sa spuna cei de la service, ca pica oricum?!!?!? :))

 

e clar ca au remediat problema inainte de a veni el sa vada motorul pe banc....altfel, tu ca om...si croitor daca esti, nu poti spune ca un surub s-a desfiletat si infiletat la loc :))

zici ca suntem in desene animate

 

sa beleasca in plm ochii...probabil si-au luat fumuri prea mari de la atata lauda.

eu nu as fi plecat o secunda din service pana nu demontau de la primul la ultimul surub masina.

 

Poti sa-l desfaci bucati si sa nu vezi nimic... pana nu scoti arborele si cuzinetii sa te uiti sa vezi ca sunt perfecti, degeaba il faci bucati.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa-l desfaci bucati si sa nu vezi nimic... pana nu scoti arborele si cuzinetii sa te uiti sa vezi ca sunt perfecti, degeaba il faci bucati.

din ce inteleg, motorul zice ca a fost demontat...nu stim exact.greseala este ca nu a asistat la operatiune...nici prima data, si cel mai important nici acum!

Link to comment
Share on other sites

post-84449-0-63994000-1507114588_thumb.jpgAm ignorat eroare primita (banuiesc de la size-ul de 2.2 MB) dar sper ca am reusit de data asta. :)

 

 

Uite o poza cu pinionul de la pompa de ulei. Nu stiu daca au facut ei "smecherii" si l-au pus bine dupa ce au desfacut motorul, doar asa, pentru poza. Motorul/masina a stat la ei de vineri noaptea pana ieri dupa pranz, deci nu stiu ce au facut si desfacut ei pe acolo... Nu acuz dar nici nu am dormit langa motor sa stiu ce s-a umblat la el.post-84449-0-59585000-1507118773_thumb.jpg

 

Nu am apucat sa citest tot topicul, deci nu ma bag sa iau partea nimanui. Doar o mica observatie din prima pagina. In postul cu carcasa crapata se poate vedea directia pinionului (scrie "RNE", care e finalul de la vorne).

 

A.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

sa fie fericit ca 4 luni ii merge si peste 4 luni ii pica....

 

e clar ca au remediat problema inainte de a veni el sa vada motorul pe banc....

 

Alex, cu tine m-am contrat la un moment dat pe tema motorului meu cu 200000 de km care merge "ca nou". Dupa incidentul asta, nu mai am curaj sa spun acelasi lucru. Desi motorul parca suna la fel, pur si simplu mi-e frica sa nu ma trezesc iarasi cu vreo surpriza in viitorul apropiat. :)

 

Legat de eventualele probleme reparate/mascate in lipsa mea, chiar nu veau sa acuz pentru ca nu am nicio dovada...

 

din ce inteleg, motorul zice ca a fost demontat...nu stim exact.greseala este ca nu a asistat la operatiune...nici prima data, si cel mai important nici acum!

 

Sa stiti ca am fost prin service la montajul distributiei dar nu le-am urmarit fiecare miscare. Am incercat sa nu stresez oamenii de acolo. Oricum nu as fi fost in stare sa zic daca au facut totul 100% corect. Am fost cam ca la recoltare de analize: mi-a fost aratat acul sigilat, l-am vazut sigilat si pe urma l-am vazut bagat in vena. Asa a fost si cu piesele, le-am vazut pe banc in pungi si pe urma am vazut ca le montau. Cert e ca masina a mers pe rotile ei 500 de km dupa schimb. Atat pot spune.

Link to comment
Share on other sites

Din cazurile de motoare (nu BMW) calate pana acum (si cunoscute de mine) din cauza pompelor de ulei, in toate situatiile nu a fost aproape deloc timp de reactie astfel incat sa se evite dezastrul. Inteleg ca si WIN60 a fost in aceeasi situatie. La mine ori a fost noroc chior ori ajutor divin. Eu estimez ca am mai mers cel putin 1 minut de cand am vazut warning-ul referitor la litrul de ulei lipsa si pana cand am oprit. Si totusi motorul nu e distrus. Acum.

 

Din ce inteleg eu, daca prima data mi se gripa pompa, trebuia sa vad in bord martorul de presiune de ulei scazuta/lipsa. In cazul asta, eu vad un singur deznodamant, si anume motor distrus aproape instant. La mine suspectez ca a fost "ceva" care a spart baia in prima faza, pe urma in acel minut in care am mai mers, bucatile rupte din baie au blocat si pompa. Eu nu vad cum as fi putut merge cu motorul pornit inca cel putin un minut cu o pompa gripata. Pompa gripata si pe urma povestea cu surubul fiind si cauza problemei din punctul de vedere al service-ului.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a aparut din prima martorul rosu si pe navi mesajul "low oil pressure : stop the engine".Motor distrus aproape instant nu exista, nici la mine nu a fost vorba de asa ceva, motorul pornea la sfert si se auzea bine la rece chiar si dupa cand batea ca naiba la cald pornea tot la sfert.

Ajutor divin nu-ti trebuie aici...probleme normale, altele sunt probleme unde ai nevoie de ajutor divin, aici poti sa-l numesti ghinion sau noroc.

La tine surubul arata foarte lovit, deci surubul a atins cumva baia. Pompa gripata inseamna ca nu-ti bage ulei, adica iti aparea martorul de presiune ulei cu rosu ca la mine, din ce am inteles nu ti sa intamplat asta.

Cumva este posibil *sigur* ca surubul sa fi lovit baia (nu-mi explic cum fara sa iasa pinionul de pe axul pompei) si ei l-au gasit desurubat acolo si atat, insa pompa ti-a bagat presiune, singura explicatie logica luata dupa faptul ca tie iti mai merge motorul cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Explicatia ar fi:

Pinionul sa fi fost bine pus iar surubul sa nu fi fost bine strans si sa se fi desfacut in functionare sa sparga baia, in acelasi timp pompa de ulei sa functioneze in parametrii normali fara sa afecteze motorul.

Cei de la service sa fi dat motorul jos si sa fi strans surubul bine la loc prin gaura formata spunand ca ei au pus pinionul bine de la inceput.

Concluzia:

Vina este a service-ului oricum ai privi, ai comenta sau ai face supozitii pe tema asta deoarece dupa schimbul distributiei imediat sa se intample nenorocirea!

Case close!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu despre asta e vorba, clar e vina service-ului de la inceput, problema este ca dupa 20.000 km daca i trepideaza motorul si vede valori de 2-3 la injectoare, o sa creada ca e din injectoare prima data. Din cauza problemelor la arbore, bat pistoanele din cauza cuzinetilor mancati si a arborelui uzat si valorile pe injectoare sunt praf.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baieti, ca sa fac haz de necaz, cred ca baia s-a spart de la update-ul de harti facut cu doua seri inainte. Glumeam cu fratele meu care are un E90 din 2011 ca poate urmeaza si la el probleme cu pompa de ulei ca tocmai am facut update de harti si la el. Doar ca la el inca nu e nevoie sa-si schimbe distributia. :offtopic:
Link to comment
Share on other sites

Explicatia ar fi:

Pinionul sa fi fost bine pus iar surubul sa nu fi fost bine strans si sa se fi desfacut in functionare sa sparga baia, in acelasi timp pompa de ulei sa functioneze in parametrii normali fara sa afecteze motorul.

Cei de la service sa fi dat motorul jos si sa fi strans surubul bine la loc prin gaura formata spunand ca ei au pus pinionul bine de la inceput.

Concluzia:

Vina este a service-ului oricum ai privi, ai comenta sau ai face supozitii pe tema asta deoarece dupa schimbul distributiei imediat sa se intample nenorocirea!

Case close!

 

si pe capul surubului se vede cu ochiul liber ca a frecat in carcasa baii de ulei pana a patruns-o si a iesit dincolo, uleiul a inceput sa curga afara moment in care a aparut martorul de nivel scazut....

 

PS

vad ca tot scrieti aci ca sa verifice mereu joja la ulei ca sa nu cumva sa ramana fara si sa farame motorul, din pacate cred ca la n47 nu are joja de ulei si nu este singurul motor de bmw fara

Link to comment
Share on other sites

si pe capul surubului se vede cu ochiul liber ca a frecat in carcasa baii de ulei pana a patruns-o si a iesit dincolo, uleiul a inceput sa curga afara moment in care a aparut martorul de nivel scazut....

 

PS

vad ca tot scrieti aci ca sa verifice mereu joja la ulei ca sa nu cumva sa ramana fara si sa farame motorul, din pacate cred ca la n47 nu are joja de ulei si nu este singurul motor de bmw fara

 

are

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.