Jump to content

Baie ulei sparta dupa schimb distributie la N47


Recommended Posts

Eu ti-am explicat ca tu crezi ca de fata cu tine au dat totul jos, ca sa intelegi, poti sa inlocuiesti pinionul de acolo si fara sa dai motorul jos, la fel si in cazul baii de ulei, poti schimba baia de ulei inclusiv pompa de ulei fara sa dai motorul jos. De 10 ori puteau sa-ti puna alt surub/alta baie/alt pinion/alta pompa si dupa sa-ti zica " uite domne motorul e pe masa, acum il desfacem prima oara de fata cu tine", dar pinionul ala era in aer poate cand au desfacut ei prima data si surubul la fel.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa le fac reclama, nu am nimic de castigat, nu zic ca probabil nu au gresit dar tot ce pot sa va zic legat de ce zicea un coleg mai sus ca "au facut un act cum rar se mai vede in ziua de astazi intr-un service". Asta va pot confirma ca asa este si nu este prima oara cand cei de la Service Scream (Tezparii) Bmw fac toate eforturile sa ajute un client. Inclusiv eu am fost intr-o situatie foarte dificila cu masina si s-au dat peste cap si m-au rezolvat.

Repet nu le iau apararea in acest caz deoarece nu stiu si nu sunt lamurit cu nimic despre ce anume s-a intamplat exact acolo, insa desi am mai spus intr-un alt post, nu mai detin Bmw de mai bine de un an am tot respectul pentru baietii de la acel service.

Edited by AlexChris
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Putea sa fie 75% desfacut, cine stie ce sa intamplat acolo de nu a cazut surubul, tot el a impins in baie si pentru aia trebuia sa fie desfacut ceva-ceva. Lor le lua fix 30 minute maxim de cand urcau masina pe elevator sa stranga surubul ala la loc si sa zica "s-a gripa pompa", nu vreau sa-i invinovatesc, am o parere buna despre Service Scream (Tezparii) insa nu este o cauza naturala, este o greseala facuta de un om acolo in cazul nostru service-ul.Bine ca iti merge motorul, altfel trebuiau sa-ti schimbe motorul.

 

Edit: AlexChris asa e normal pana la urma sa procedeze un service care se respecta

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Si eu as vrea sa fie incheiat, cel putin cred ca aceasta va fi ultima remarca pe subiect.

 

Este foarte,foarte greu de crezut ca pompa de ulei in/din interiorul ei, ...sa fi existat vreun motiv/ceva sa se gripeze.. ma indoiesc ca pompele de ulei de generatie noua nu ar avea montat in sorbul lor sita clasica pentru filtrarea uleiul din baie.. o sita cat se poate de simpla si sigura care sa separe particulele/eventualele bucati mici (de naiba stie unde/ce.. de ar pica vreodata de undeva..) aceastea ramanand practic in baie separate de sita pompei!

 

..cum s-ar explica ca pompa sa se gripeze daca motorului (banuiesc) i s-a pus ulei nou-nout, nu!? ... Sa fi cumparat ulei cu nisip!??

 

Sa nu uitam ca pompa cu ulei se "hraneste", intretine cu ulei permanent, ea nu are voie sa se strice niciodata pentru ca aproape nici presiune nu face, ci functioneaza pe "presiunea" data de tolerantele mici (minime!!) ale componentelor din motor din partea de sus.. Tolerante reduse - presiune redusa - slaba/slabita ungere - uzura si mai mare.

 

Au zis si altii, daca pompa se gripa de la interior ceva foarte grav i se intampla surubului rotii dintate antrenate ... lantului ... distributiei .. dar nimic din toate astea, ci doar(!!?) o baie sparta!

 

In incheiere pun un link gasit intamplator despre isprava unui mecanic care a uitat sa puna ulei in motor si cum ulterior presiunea uleiului nu s-a mai realizat.. tot beenveu. :flowers:

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1499388

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am explicat ca tu crezi ca de fata cu tine au dat totul jos, ca sa intelegi, poti sa inlocuiesti pinionul de acolo si fara sa dai motorul jos, la fel si in cazul baii de ulei, poti schimba baia de ulei inclusiv pompa de ulei fara sa dai motorul jos. De 10 ori puteau sa-ti puna alt surub/alta baie/alt pinion/alta pompa si dupa sa-ti zica " uite domne motorul e pe masa, acum il desfacem prima oara de fata cu tine", dar pinionul ala era in aer poate cand au desfacut ei prima data si surubul la fel.

Corect ce zici tu ! Si sunt de parere ca doar timpul va arata cat si daca au fost afectate si celelalte componente ale motorului. Timp in care daca as fi in locul lui @AdiO as sta ca pe ace. Oricum ar fi , eu ii doresc numai bine, si sa se bucure de masina lui !

Link to comment
Share on other sites

Cum zicea si @AlexChris, poate chiar mi s-a facut o pomana. Sau cum zic altii, poate nu. Sa nu uitam sa-l citam si pe Sorin si sa spunem ca "Dumnezeu e sus si vede". Oricum, eu nu cred ca o sa aflu vreodata ce s-a intamplat exact. Sunt constient ca masinile se mai strica din diferite motive, dar in cazul de fata, si avand explicatia celor de la service, mie nu mi s-a parut ca a fost chiar "conincidenta" invocata de ei. De aici si dezbaterea de cateva pagini. In fine...

 

Acestea fiind scrise si zise, CASE CLOSED! :)

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie cu suparare, am cerut si dreptul la replica din partea Service Scream (Tezparii), il citez pe Sorin:

 

 

Salut , sincer Nu am ce Sa comentez , am facut un bine , si ca orice bine facut Nu ramane nepedepsit .

Ma uit in oglinda si am constiinta impacata ca am facut totul corect, doar ma cunosti.

Pur si simplu clientul nu vrea Sa inteleaga ca Sa blocat pompa de ulei , a avut mare noroc ca nu Sa stricat motorul

Eu de Buna credinta cum ma sti am hotarat Sa ajut un client la ananghie care avea urgenta maxima de masina pt ca in we se casatorea ,

Asa ca avand in atelier motorul asociatului meu ionut am luat pompa de ulei si baia de pe el . Cu ce am Gresit fata de acest om ? Nu stiu , Dumnezeu este sus si vede .

 

Ca nu am dat factura , Nu am dat pt ca era imposibil , piesele sunt sh , Nu am intrare la ele Asa ca este imposibil Sa facturez

 

Nu vrea Sa inteleaga ca a crapat pompa de ulei

Si ca a fost ajutat

 

daca ai avut amabilitatea de a trimite celor de la Service Scream (Tezparii) povestea lui @Adi0, iar ei au si reactionat, ma intreb de ce nu au reactionat si la topicul in care se dezbate politica lor de relatii cu clientii, neeliberarea facturilor pt lucrari de service, tratament discriminatoriu si preferential al clientilor, etc...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181386-Tzeparii-bmw-bucuresti/

 

astea nu ii intereseaza ?

 

:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Slabe sanse sa se gripeze pompa, doar din lipsa de ulei ,si daca ajunge sa se gripeaza pompa , motorul e dus de mult. (Win a schimbat un motor pentru 60s de mers fara presiune de ulei).

Nu vad de ce vrei sa ii scuzi pe ei de vina, avand in vedere ca doar dupa ce au schimbat lantul de distributie +pinionul de la pompa au inceput si problemele. Daca ar fii umblat la geamul stanga spate , era de inteles ... dar in cazul asta , este clar cine este principalul suspect, cu siguranta si vinovat.

absolut off topic - ce inseamna motoarele moderne mai jos e un videoclip cu un m30 care merge in conditii destul de dure si nu pare sa sufere

 

 

stiu acum sunt tolerante mai mici in motoare :)

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi starneste nicio placere faptul ca scriu inca un mesaj pe thread-ul asta dar vreau sa va spun ce am constatat azi...

 

Azi am scos masina pe la pranz, nefiind pornita de marti cred. Ii dau "cheie", a pornit cum n-a mai pornit niciodata de cand e la mine - adica extraordinar de fin. Am stat in parcare 1-2 minute dupa care am pornit la drum. Dupa ce ajung pe la vreo 1800-2000 de ture, mi se pare ca suna a neuns ceva. Curios, ii dau pana pe la vreo 3000 de ture si aud un tacanit/clantanit pe care nu l-am auzit inainte de incidentul cu uleiul lasat pe asfalt. Tacanitul/clantanitul a disparut dupa vreo 5 minute de mers cu masina, deci ma astept sa fie ceva problema de ungere. O sa ma programez la Bimmer in viitorul apropiat sa-si dea cu parerea. Voi ce parere aveti, la ce sa ma astept? Vibrochen sau tacheti? :swear:

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai primit nici o eroare legata de nivel sau presiunea de ulei nu cred ca a mers ceva ''neuns''. Tacanitul poate sa fie si de la injectoare sau esti paranoic :D :D :D

 

Ai vazut ce recenzii are Bimmer aici pe forum ? Daca nu , eu zic sa citesti AICI putin si dupa sa vezi daca mai vrei sa iti faci programare la ei.

 

PS: Ai sanse foarte mari sa nu mai iesi cu masina intreaga de la ei , sau poate iesi pe paltforma ....

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi starneste nicio placere faptul ca scriu inca un mesaj pe thread-ul asta dar vreau sa va spun ce am constatat azi...

 

Azi am scos masina pe la pranz, nefiind pornita de marti cred. Ii dau "cheie", a pornit cum n-a mai pornit niciodata de cand e la mine - adica extraordinar de fin. Am stat in parcare 1-2 minute dupa care am pornit la drum. Dupa ce ajung pe la vreo 1800-2000 de ture, mi se pare ca suna a neuns ceva. Curios, ii dau pana pe la vreo 3000 de ture si aud un tacanit/clantanit pe care nu l-am auzit inainte de incidentul cu uleiul lasat pe asfalt. Tacanitul/clantanitul a disparut dupa vreo 5 minute de mers cu masina, deci ma astept sa fie ceva problema de ungere. O sa ma programez la Bimmer in viitorul apropiat sa-si dea cu parerea. Voi ce parere aveti, la ce sa ma astept? Vibrochen sau tacheti? :swear:

un bimmer service ii mai trebuie masinii tale si pleci cu ea in punga acasa.

Sau iti da pe ea 5000E, ca la prima vedere e dauna totala.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Esti paranoic...era normal sa se intample asta, ideea este ca oricum la rece si a mea se auzea impecabil (ultima oara nu, batea de o lua naiba si la rece) si dupa 1-2 minute incepea sa bata ca naiba fiind cuzinetii + vibrochenul.Daca aveai o problema de genul ti-ar fi facut in continuare din ce in ce mai rau, oricum trebuie mers cu masina, nu menajata ca sa fii sigur ca e ok.

Din injectie se aude la tine cel mai sigur.

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi starneste nicio placere faptul ca scriu inca un mesaj pe thread-ul asta dar vreau sa va spun ce am constatat azi...

 

Azi am scos masina pe la pranz, nefiind pornita de marti cred. Ii dau "cheie", a pornit cum n-a mai pornit niciodata de cand e la mine - adica extraordinar de fin. Am stat in parcare 1-2 minute dupa care am pornit la drum. Dupa ce ajung pe la vreo 1800-2000 de ture, mi se pare ca suna a neuns ceva. Curios, ii dau pana pe la vreo 3000 de ture si aud un tacanit/clantanit pe care nu l-am auzit inainte de incidentul cu uleiul lasat pe asfalt. Tacanitul/clantanitul a disparut dupa vreo 5 minute de mers cu masina, deci ma astept sa fie ceva problema de ungere. O sa ma programez la Bimmer in viitorul apropiat sa-si dea cu parerea. Voi ce parere aveti, la ce sa ma astept? Vibrochen sau tacheti? :swear:

 

Foarte probabil sa sune injectoarele.

Incearca sa alimentezi din alta sursa.

Eu am avut experiente pozitive cu motorina premium de la OMV.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Voi unde va reparati/servisati masinile? Inteleg ca bimmer e de rahat dar ce alte service-uri sau mecanici priceputi cunoasteti?

 

Legat de ce ziceti voi ca sunt paranoic, mi-as dori eu sa fie asa. Sunetele respective chiar se aud la rece. Daca ar fi injectoarele, nu ar trebui ca tacanitul/clantanitul sa il aud si dupa 3 minute si dupa 50 de minute de mers? E foarte putin probabil sa fie vorba de motorina proasta pentru ca am alimentat de la OMV cu "de-aia scumpa".

 

Cat despre menajat, nu tin masina in parcare ca sa o menajez. Zilele astea am preferat sa ma bucur de vremea frumoasa si m-am dat cu motoreta. ;)

Link to comment
Share on other sites

Baga motorina normala, nu d-aia scumpa ca e mai uscata ... eu merg cu Petrom din 2009 fara nicio problema. Vezi ca de la BMW e un aditiv de motorina, dar gasesti si de la Liqui Moly ... https://www.emag.ro/aditiv-diesel-schmier-liqui-moly-150-ml-5122liquimoly/pd/D1S2V3BBM/

 

res_937a183bb71b74d12d15dae1f487dc48_450x450_s8je.jpg

Edited by X X L
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou. :)

 

Am cumparat un cablu enet ca sa nu dau X lei de fiecare data cand un Gigel imi face diagnoza la masina iar in seara asta am pornit pentru prima data ISTA-D. Toate bune si frumoase, am citit erorile si pe urma am dat un "Smooth running control" pentru injectoare. Fiind prima folosire de ISTA, mi-a luat vreo 5 minute pana am reusit sa ma conectez la masina, deci testul e facut cu motorul "caldut". Oricum, maine refac testul dar intre timp rezultatul e in poza urmatoare. De mentionat ca motorul a mers in idle si nu am piscat deloc acceleratia. Maine o sa-i dau pana pe la vreo 2500-3000 pentru ca de la turatia aia in sus eu nu mai aud niciun clantanit.

post-84449-0-39386100-1508520457_thumb.jpg

 

Am vazut ca am si urmatoarele erori. Nu sunt foarte relevante din punctul meu de vedere pentru ca nu vad ceva legat de "injectie". Ma insel?

post-84449-0-69600600-1508520496_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele arata bine , valoarea cu + nu inteleg ce e cu ea (posibil sa isi revina dupa un tratament si o talpa buna)

 

Off topic: Eu pana acuma nu am vazut seria F sa nu aiba eroarea ''Air conditioning compressor Switch-off due to DME/DDE release''

Link to comment
Share on other sites

Ce nu intelegi la valoarea cu +? nu are treaba, sunt impecabile:D, desi poate sa fie o diferenta de 99% intre rece-cald. Pui contactul la masina, dai pe smooth runing control si pornesti exact cand esti unde trebuie, poti sa si filmezi. Tine-le acolo 3-5 minute, las-o 2 minute inainte sa o tii accelerata, desi nu are treaba una cu alta, ma refer ca daca iti rompaie la 3000 rpm ar fi din cauza valorilor care ar fi proaste la relanti, nu trebuie sa fie proaste cand auzi tu sunetul respectiv. Si rompaitul respectiv mai poate sa fie de la tacheti/culbutori, dar in 80% din cazuri e din injectie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.