Jump to content

achizitie BMW seria 5 2011-2012


Wakko

Recommended Posts

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/100488-istoric-service-bmw/page__st__100

La ultimul post am pus un print screen cu raportul pe care l-am primit eu, de pe respectivul site.

Din ce vĂŁd mai sus, probabil mașina respectivĂŁ nu a mai fost la service in reprezentanța și ĂŽn acest caz nu se mai ĂŽnregistreazĂŁ istoricul in baza de date.

Link to comment
Share on other sites

Totusi cati km are in momentul de fata?

Din istoricul postat masina pana in 2014 are istoricul ok, iar de atunci pana acuma in 2017 a dat cu spatele ajungand la 49k.

Eu zic sa o eviti, chiar si eroare sa fie intrarea la 49k din 2014 nu a mai trecut pe la reprezentanta.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut siteul bimmer.work iti permitea sa verifici istoricul contra sumei de 5 euro. Eu am verificat mai multe masini inainte sa o cumpar pe a mea. Era prezentata echiparea (gratis) si istoricul, contracost. Era conectata la baza bmw. Acum nu se mai poate verifica istoricul aici. Poate in alta parte.
Link to comment
Share on other sites

Domnule fan Audi , nimeni pe planeta asta nu face motoare diesel mai 'nervoase'(cum zici tu) ca BMW.

 

Banuiesc ca stii sa citesti :) daca intri pe site-urile de specialitate aka autoevolution si faci un comparison ai sa vezi ca Audi vs BMW la bi-turbo scoate timp mai bun cu 0.5 secunde la 0-100.

Nu vad ideea sa fii hater chiar asa degeaba.

Astea sunt fapte nu vorbe aruncate aiurea.

Nimeni nu a zis ca nu sunt bune motoarele si pana la urma urmei sunt "fan audi" dar nu exclud BMW.

Am intrat aici sa ma documentez sa caut ( ca multi altii de altfel ) si mii se pare normal sa nu fiu "indus" in eroare de cei ca tine :)

Link to comment
Share on other sites

aaa nu :)

Comparam mere cu mere si pere cu pere :)

Nu contest ca BMW face motoare puternice dar eu vb strict de 3.0 Bi-TDI si 535

 

Comparison

 

Asa daca ar fii sa luam toate gamele de la Audi sau toate de la BMW probabil ca BMW iese invingator ... si pentru mine BMW este mai sportiv cel putin la look...

 

Oricum la fel cum se mentioneaza in articol sunt 2 strategii diferite ... dar cred ca BMW`ul pierde pe parte de cilindri in linie ... unde sa mai bage cilindri daca tin motoarele in linie?

E destul de impresionant cat de mult a evoluat acest motor de 3.0 facut de BMW ... cu toate ca are si el minusurile lui ...

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

pai parca vorbeai de "Audi vs BMW la bi-turbo". Acum tu compari mere cu pere, ca audi nu e bi-turbo. Nu?

 

Te-ai uitat si la emisii? Asta in cazul in care motoarele nu au soft de ala "bun", de scot asa putin... Stim noi de care...

Dar la anul de fabricatie?

 

Mai mult, timpii aia scrisi acolo, ma lasa rece. Ai condus vreuna din acele modele?

Link to comment
Share on other sites

Pai exact mere cu mere compar.

Audi este exact bi-TDI ca doar despre ele vorbim.

Colegul de mai spus a zis citez : "Domnule fan audi BMW face cele mai puternice motoare diesel"

Si eu tin sa il contrazic ... se pare ca cele de Audi sunt mai sprintene.

Nu vreau sa fac o polemica pe tema asta doar ca normal si de bun gust mii se pare sa recunoastem cand nu este asa.

Si da am condus ambele motoare. Nu inteleg de ce timpii te-ar lasa rece deoarece este negru pe alb.

Acum daca aduci aminte de softurile de la subiectul "diesel gate" cu ce ne afecteaza pe noi cumparatorii de rand aceste softuri? ( si partea cu da eu tin la planeta si nu imi cumpar o masina pentru ca este euro 1, 2, 3 pe mine personal ma lasa rece )

Exact cum spunea si in articolul postat de tine sunt 2 strategii diferite si daca ei incearca sa ne minta cu un soft pentru a nu scoate nori de fum este strict problema lor si uite ca acum platesc pentru treaba asta.

Eu incercam pur si simplu sa va spun ca :

1- Da BMW face motoare f bune ce fac o cariera frumoasa

2- Nu sunt cele mai puternice dieseluri de pe piata exact cum poti vedea in comparatia ce am atasat-o eu aici.

Edited by Benilika
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

aoleu ce urs este aici.

 

da, motorul biturbo de 3 litri de la audi este net superior.

si varianta noua cu o singura turbina si 286 cp este la fel raportand la echivalentul de la bmw de 265cp.

si la diesel, 2 litri o singura turbina 190cp si 150cp, BMW este mai slab.

singurul loc unde audi nu "joaca" este motorul de 2 litri si 2 turbine pe care vad ca refuza sa o puna pe audi si se merge cu 3 litri detunat.

3 litri cu 7 turbine audi nu are, pt ca are varianta de 8 cilindri, mai puternica, cu cuplu mai mare, cu sunet mai frumos si performante mai bune.

 

sunt masuratori ale demarajelor pt masini din clase echivalente peste tot pe net iar pt a exprima o opinie contrara unor fapte masurate...

 

este drept ca pot fi alte elemente care pot interveni in defavoarea bmw: sasiu mai prost, cutie mai proasta, transmisie etc, insa astea sunt rezultatele masurate

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca stii sa citesti :) daca intri pe site-urile de specialitate aka autoevolution si faci un comparison ai sa vezi ca Audi vs BMW la bi-turbo scoate timp mai bun cu 0.5 secunde la 0-100.

 

Chiar, cine-i curios de asa ceva ? Nu asta conteaza, chiar daca e asa diferenta e insesizabila, poate daca esti vreun "racer" care ii da talpa din semafor in semafor, desi si acolo intra mai multe chestii in ecuatie.

 

Sa vezi ce sesizabila e diferenta pe reprize intre un RWD si AWD in favoarea RWD, timpul pana la viteza X sau la o accelerare brusca, unde chiar conteaza in utilizarea zilnica, cel putin conteaza mai mult decat 0 - 100. Sa vezi cum se taie ca maioneza un quattro dinala fata de un RWD dupa 80-90 km/h, vorbim de putere aprox. egala, e si logic pentru ca pierderea in transmisie e mai mare la AWD.

 

Audi mai are si un comportament dinamic oribil, fenomenul subvirator care e marca inregistrata Audi, nici nu e greu sa-ti dai seama de ce, deschizi capota si te uiti la pozitia motorului fata de puntea fata, e cocotat acolo cat mai in fata, si o dispunere a greutatilor deloc fericita.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@X X L ma scuzi pe mine personal ca BMW nu are by default Xdrive pe F10 535d. Am sa discut personal cu ei sa remedieze problema.

 

Urs? de ce? eu vin cu argumente voi veniti cu banuieli.

Daca acest forum nu sustine argumentele si sustine banuielile atunci banuiesc ca un BMW bate la orice ora un 911 GTS.Si consuma 2L la 100km.

 

Deja eu personal devin off topic si nu vreau sa incep cu stangul.

Mai pe scurt pentru cine chiar este interesat de aceste comparatii puteti vedea linkurile de mai sus ( nu banuieli )

Si DA BMW`ul este o masina premium cu mult timp inainte ca Audi sa se poata gandi la asa ceva.

Daca nu exista concurenta pe piata BMW si Daimlerul erau si acum lideri si toti ne caram cu motoare de maxim 200 cai pentru ca neavand concurenta nu se chinuiau sa ajunga unde sunt astazi.

 

Este si o vorba inteleapta. Daca nu am fii diferiti unii de altii si azi am sta cocotati prin pomi si am da in cap femeilor pentru a ne satisface nevoile.

 

L.E:+1 Dragos. De asa ceva vorbesc eu... argumente. Si da sunt de acord cu tine.

Discutia a pornit de la un coleg de mai sus care spunea ca BMW face cele mai nervoase motoare diesel si l-am contrazis cu argumente.

Asta nu inseamna ca Audi este mai bun... nici pe departe ... tocmai deaia caut un BMW si nu Audi

Edited by Benilika
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@X X L ma scuzi pe mine personal ca BMW nu are by default Xdrive pe F10 535d. Am sa discut personal cu ei sa remedieze problema.

 

Urs? de ce? eu vin cu argumente voi veniti cu banuieli.

Daca acest forum nu sustine argumentele si sustine banuielile atunci banuiesc ca un BMW bate la orice ora un 911 GTS.Si consuma 2L la 100km.

 

Deja eu personal devin off topic si nu vreau sa incep cu stangul.

Mai pe scurt pentru cine chiar este interesat de aceste comparatii puteti vedea linkurile de mai sus ( nu banuieli )

Si DA BMW`ul este o masina premium cu mult timp inainte ca Audi sa se poata gandi la asa ceva.

Daca nu exista concurenta pe piata BMW si Daimlerul erau si acum lideri si toti ne caram cu motoare de maxim 200 cai pentru ca neavand concurenta nu se chinuiau sa ajunga unde sunt astazi.

 

Este si o vorba inteleapta. Daca nu am fii diferiti unii de altii si azi am sta cocotati prin pomi si am da in cap femeilor pentru a ne satisface nevoile.

 

L.E:+1 Dragos. De asa ceva vorbesc eu... argumente. Si da sunt de acord cu tine.

Discutia a pornit de la un coleg de mai sus care spunea ca BMW face cele mai nervoase motoare diesel si l-am contrazis cu argumente.

Asta nu inseamna ca Audi este mai bun... nici pe departe ... tocmai deaia caut un BMW si nu Audi

 

Prietene cand tu o sa-mi arati un motor de la Audi Diesel mai puternic ca cel de la BMW cu 4 turbine(M550d), atunci sa vorbesti. In rest vorbesti doar subiectiv.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Asta deja e genul de discutie cine o are mai mare :) sau concurs pe valorile tehnice ale masinilor din surprizele turbo, pentru cei ce au trait acea epoca.

 

Este normal sa existe diferente intre cele doua marci, unele doar de marketing, gen 0-100 km cu 0.7 seconde mai rapid (cine dracu' se uita la asa ceva, mai ales ca in viata de zi cu zi apar atatea variabile incepand cu marca de anvelope, cantitatea de combustibil din rezervor, ceea ce face ca rezultatele sa fie aleatorii), precum si diferente in constructie si solutii tehnice(fiecare incearca sa foloseasca componente deja existente in grup/portofoliu, sau e la furnizorii traditionali)- din motive de optimizare a costurilor, precum si diferente menite sa fidelizeze/atraga o anumita clientela (ambele firme produc modele "globale", si chiar daca sunt ceva mici diferente la finisari/motorizari, cerintele clientelei in Europa nu sunt aceleasi cu cele ale americanilor, chinezilor sau arabilor).

 

Ce e mai ingrijorator pentru cei ce considera automobilul mai mult decat un mijloc de a calatori din punctul A in punctul B este faptul ca asistam la o uniformizare, si diferentele intre marci devin insesizabile...acolo este drama consumatorului.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oricum deja deraiam de la subiect.

Nu are nici o relevanta cati cai are Audi si cati cai are BMW.

Colegul care a initiat topicul opta intre A6 C7 si BMW F10.

Ca si overall idea la ambele masini cred ca toti suntem de acord aici ar fii indicat sa alegi 3.0

Ambele sunt in clasa premium si vei fii multumit de alegerea facuta.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi dilema am avut-o si eu acum ceva timp. Solutia: am fost la test drive cu ambele. Parerile mele:

- A6 2.0 TDI 177 CP - demaraj slab, cutia multitronic foarte lenesa, foarte prost echilibrata in curbe. Natigatia aia care iese din bord ORIBILA!!!

- 520 - spatiu interior mult mai mic comparativ cu A6, ZF este peste multitronic, motor mai zgomotos ca TDI. Per total, mi-a placut mai mult.

 

Motorul de 3L nu a fost o optiune pentru mine datorita costurilor inutile (impozit, RCA, Casco). Intr-adevar senzatia este total alta, dar daca nu esti "racer", iti ajunge si motorul de 2L.

 

Sfatul meu: du-te la test drive si vezi ce iti place. Apoi fa-ti un calcul ce poti sa iti permiti. Motorul de 3L costa: achizitie, taxe, exploatare. Vezi daca merita moftul de 1500E in plus pe an.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.