Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

Salut , stiu ca s-a mai discutat despre acest subiect 100% insa nu gasesc pe forum ce si cum , intrebarea mea fiind urmatoarea :

 

Am un e90 320d 177cp din 2009, recent s-a aprins in bord filtru DPF ( particule ) , am fost cu masina la un test si mi-au spus baietii ca este aproape la valori maxime....

 

eh problema este.... ce sa fac , sa-l anulez + stage 1 ( sa duc masina undeva la 210cp ) , sau sa fac tratament chimic la filtru ?

 

Am tot ascultat opinii stanga dreapta , unii spun ca "refacerea" filtrului nu ma tine mai mult de 20-30k km si sa il anulez.... altii spun ca nu e indicat sa scot dpf ca scoate MULT FUM.

 

Ideea e ca nu as vrea nici sa scoata masina fum , dar nici sa dau bani aiurea pe tratament ca in 1 an sa se infunde la loc....

 

 

 

Pareri cei care ati trecut prin asta ce ati facut? orice sfat e binevenit ! Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Iti spun si povestea mea care a fost asemanatoare cu a ta. Cam la aceeasi km am avut si eu "probleme" cu dpf-ul, partea proasta e ca, cam asta este viata lui 200000, curatarea chimica nu o garanteaza nimeni ca ti-l face ca nou, cel mai nasol este ca iti poate afecta turbina, am reafcut-o din cauza lui, face presiune in ea fiind infundat. este mai ieftin sa-i faci curatare, dar eu am optat pentru eliminare. Masina merge perfect, nu scoate fum decat ca orice diesel fara dpf ( daca o calci foarte tare da un puf de fum, e normal, motorina prea multa si nearsa). Opinia mea e ca daca nu vrei sa dai banii pe unul nou, da-l afara. La km astia greu de crezut ca isi mai revine este destul de colmatat.

(Din ce m-am documentat, nu face nimic altceva decat sa retina funinginea, dupa care ti-o arde si o da pe toata afara, adica o chestie de imagine :), cine crede ca el retine noxele se insala, doar fumul. Asta este din ce m-am interesat. Daca gresesc, nu-i cu suparare daca veniti cu pareri mai bune.

Sunt si eu curios, daca cineva care a avut probleme din cauaza dpf-ului, s-a dus repede si l-a inlocuit. (ma refer la un dpf imbatranit si fara mari sperante)

Pana la urma este o consumabila.

Numai bine!

 

Cum zice si colegul, daca nu ai plobleme din cauza lui, si masina functioneaza bine, lasa-l. Poate chiar nu e colmatat.

PS: Sa ai toate bujiile bune pt ca nu isi face regenerarea daca ai una arsa.

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Reseteaza l si o sa ti dispara eroarea, la 200.000 de km apare dpf in bord, nu are nimic dpf ul!

 

De aceea te am si intrebat cati km are masina! Daca se comporta bine fara pierderi de putere sau alte probleme tehnice, iti repet, nu are nimic filtrul

 

Filtrul dupa 200k km are/va avea inauntru cenusa ramasa in urma regenerarilor. Aceasta nu iese usor deloc, practic nu iese fara procedura speciala..

Nu am azit sa garanteze cineva eliminarea completa si implicit garantarea functionarii inca 200k km!

 

Dupa 200k km regenerarile vor fi din ce in ce mai dese daca nu se incearca o curatare profesionala..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce rost are sa bagi zeci de milioane in BMW-u sa il faci ca nou ?

Ca nou ca nu va mai fi niciodata.

Daca aveai bani de asa ceva, aveai un BMW nou-nout cu totul.

 

Datoria ta ca sa sofer in general este sa nu te urci baut la volan si sa incerci naibii sa nu omori pe nimeni.

Chestiile de moralitate legate de existenta unui filtru de particule la o masina de 10 ani, in conditiile in care pe strada jumatate de masini sau chiar mai bine sunt cum sunt.

N-are rost sa bagi bani, anuleaza-l.

Edited by GreatValue
  • Like 8
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Anulat + soft stage 1 si ai terminat. Daca stai cu tratamente si alte prostii dai banii aiurea si o sa te trezesti si cu turbina terminata sau alte probleme. Eu la toate masinile mele diesel am dat jos si filtru de particule, catalizator si anulat egr de cum le-am luat :)) Edited by crazyboy
  • Like 5
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Da-ti cu minusuri cat vreti, daca tot tineti atata la mama natura de ce mai umblati cu masina? Mai ales voi astia in orasele mari unde mai repede ajungi cu bicicleta dintr-un capat pana in celalalt capat al orasului..nu va ganditi ca filtru ala ii doar o prostie? stiti cat polueaza cand se regenereaza? Habar nu aveti. Ce sa mai zic cate turbine s-o dus pe apa sambetei din cauza filtrului infundat...
  • Like 3
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

Inginere, tu habar n-ai cum functioneaza si care e rolul unui filtru de particule daca spui ca poleaza in timpul regenerarii.

Dar asa e romanul, de ce sa schimbe filtrul sau sa ii faca tratament chimic cand poate pune flexul si aparatul de sudura pe el si gata, a rezolvat problema cu costuri minime. Niste prosti nemtii astia ca pun atatea “cacaturi” pe masini care polueaza. Noroc cu romanii ca le arata ei cum sta defapt treaba.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Inginere, tu habar n-ai cum functioneaza si care e rolul unui filtru de particule daca spui ca poleaza in timpul regenerarii.

Dar asa e romanul, de ce sa schimbe filtrul sau sa ii faca tratament chimic cand poate pune flexul si aparatul de sudura pe el si gata, a rezolvat problema cu costuri minime. Niste prosti nemtii astia ca pun atatea “cacaturi” pe masini care polueaza. Noroc cu romanii ca le arata ei cum sta defapt treaba.

 

Nici nu vreau sa stiu si probabil la nemti is mai multe masini cu dpf eliminat ca si la romanii.

Edited by Claudiu320d
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

@Claudiu320d Da, filtrul e o prostie, il scoatem + inca 1 autocolant cu Mpower castigam instant 50 cai, si dam fum la fraierii aia saraci care sunt pietoni, ca cu tractorul, ce mama naibii! Si dam spaga sa trecem itp-ul, si iar dam fum la fraieri inca 2 ani! Daca mai urla si manelele din masina in timpul asta, iti inteleg perfect punctul de vedere, stai linistit.

 

ON topic: Dupa cum ai vazut, filtrul in momentul asta e mai ieftin de 500 euro, fata de peste 1000 cat era acum ceva timp. Chiar cred ca nu e o investitie atat de mare, din moment ce ai ales sa-ti cumperi Bmw si nu un logan.

Edited by Sylk
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.