Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

@Claudiu320d Da, filtrul e o prostie, il scoatem + inca 1 autocolant cu Mpower castigam instant 50 cai, si dam fum la fraierii aia saraci care sunt pietoni, ca cu tractorul, ce mama naibii! Si dam spaga sa trecem itp-ul, si iar dam fum la fraieri inca 2 ani! Daca mai urla si manelele din masina in timpul asta, iti inteleg perfect punctul de vedere, stai linistit.

 

ON topic: Dupa cum ai vazut, filtrul in momentul asta e mai ieftin de 500 euro, fata de peste 1000 cat era acum ceva timp. Chiar cred ca nu e o investitie atat de mare, din moment ce ai ales sa-ti cumperi Bmw si nu un logan.

 

Nu sunt adeptul manelelor si a autocolantelor m..etc.

1)Probabil o sa ai fum doar la kick-downuri mai mult, in rest nu o sa se observe diferenta.

2) Eu nu vorbesc din pricina banilor.Pretul sa fie la fel, as opta pentru eliminarea filtrului.

3)Nu vad ce rost au manele sau cocalarismul cu anularea filtrului.Sunt pareri diferite a fiecaruia dintre noi despre rolul lui. Punct.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt adeptul manelelor si a autocolantelor m..etc.

1)Probabil o sa ai fum doar la kick-downuri mai mult, in rest nu o sa se observe diferenta.

2) Eu nu vorbesc din pricina banilor.Pretul sa fie la fel, as opta pentru eliminarea filtrului.

3)Nu vad ce rost au manele sau cocalarismul cu anularea filtrului.Sunt pareri diferite a fiecaruia dintre noi despre rolul lui. Punct.

ne poti lamuri si pe noi dupa ce principii te ghidezi cand zice ca mai bine alegi eliminarea filtrului? nu de alta dar am impresia ca multi de aici au pus coada la cireasa sau gaura la covrig

 

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ne poti lamuri si pe noi dupa ce principii te ghidezi cand zice ca mai bine alegi eliminarea filtrului? nu de alta dar am impresia ca multi de aici au pus coada la cireasa sau gaura la covrig

 

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

 

Pentru:

1) Turbo : cele mai multe pica din cauza filtrului ( crede-ma ca vine in service cel putin o masina pe luna caruia ii trebuie facut turbo din cauza filtrului infundat )

2) Soft: Consum la acelasi mers mai mic + mai multi cai

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pentru:

1) Turbo : cele mai multe pica din cauza filtrului ( crede-ma ca vine in service cel putin o masina pe luna caruia ii trebuie facut turbo din cauza filtrului infundat )

2) Soft: Consum la acelasi mers mai mic + mai multi cai

 

Consum mai mic si mai multi cai este un paradox din start. Daca voi credeti inca in reinventarea miezului din motor printr-un obosit de soft de 300 euro, atunci degeaba e forum de "pasionati". Amin

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Consum mai mic si mai multi cai este un paradox din start. Daca voi credeti inca in reinventarea miezului din motor printr-un obosit de soft de 300 euro, atunci degeaba e forum de "pasionati". Amin

 

 

Taci daca nu esti informat. La o viteza constanta sau mers linistit, iti garantez ca ai consum mai mic. Daca ii dai talpa aia ii clar ca o sa ai consum poate si mai mare! Si cat despre soft, nu stiu ce soft-uri ai vazut tu, dar un soft facut bine si la parametri corecti, se simte foarte bine!

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Taci daca nu esti informat. La o viteza constanta sau mers linistit, iti garantez ca ai consum mai mic. Daca ii dai talpa aia ii clar ca o sa ai consum poate si mai mare! Si cat despre soft, nu stiu ce soft-uri ai vazut tu, dar un soft facut bine si la parametri corecti, se simte foarte bine!

 

Da chiar asa, fiind bemveu cu un soft il faci de curse. Ii tragi un dpf off si un soft si consuma 4 si suntem si reisari. Amin.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Un filtru dpf oboseste/strica o turbina in timp, un soft pe masina exploatat in conditii normale de mers micsoreaza consumul deoarece creste cuplul la turatii mai joase(nu de aia se face soft). O masina fara dpf o sa scoata de la putin fum pana la foarte mult fum , iar un soft bine facut transformna masina total, se simte mult surplusul de putere.

 

Ai 4 solutii:

 

 

-iei unul aftermarket si il dai pe al tau la schimb (cei de la odorheiul secuiesc fac asa ceva)

-il duci la curatat (tot la odorhei), parca iti da si 1 an garantie pe el, eu zic ca e ok.

-spargi ceramica in el, il anulezi din soft, dar il lasi fizic acolo

-il scoti de tot si din soft si din evacuare si pui straight pipe pana in spate.

 

Fa-i ce crezi tu ca e mai bine.

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu ĂŽĂâşi recomand sĂŁ ĂŽl anulezi Ăâ˘i fizic Ăâ˘i din soft ,maĂâ˘ina se va schimba ,Ăâ˘i fum doar cand dai talpĂŁ,lasi doar catalizatorul,Ăâ˘i la itp treci fĂŁrĂŁ probleme.

Turbina cum zice colegul de mai sus ĂŽĂâşi va mulĂâşumi,este o practicĂŁ mult mai des ĂŽntâlnitĂŁ decât crede multĂŁ lume ,mai ales in afara,eu ĂŽnsumi l-am.anulat desi mai imi aratĂŁ ĂŽn bord cam 30-40k de km Ăâ˘i nu ĂŽmi dĂŁdea nici o problemĂŁ.

Si pentru cei care sunt curioĂâ˘i in timp ce ĂŽl taiam cu flexul ascultam o melodie de Adrian copilul minune

 

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca filtru dpf e fix p..a iar dobitocii aia de ingineri l-au pus asa. s-a impiedicat unul prin uzina de un filtru si ce a zis: hopa ma, ia stai ma ca te bag aici pe teava la misto?

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

N-are rost sa te obosesti cu toti pustanii care fac ei soft, dpf off, egr off...probabil ca daca li se mai strica vreun senzor il fac si pe ala "off"...

Lasa-i sa-si scoata filtru si sa aiba masina in 2 culori (nu da domne fum, doar in talpa, asa zicea si un racer de pe aici, iar cand pornea masina imi era mie rusine de fumul pe care-l scotea).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

va scoate fum exact ca un autobuz, am un prieten care asa a cumparat masina si dupa 6 luni a dat'o mai departe. mirosea a esapament inclusiv in masina. practic o faci tractor. recent am vazut un f30 probabil la fel... sa dai ceva banuti pe masina ca apoi sa te zgarcesti si sa o faci tractor nu cred ca se merita.

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Iar treaba cum ca se mareste puterea motorului cand scoti DPF e alta prostie.

 

Diametrul esapamentului si presiunea din tubulatura lui sunt colerate cu parametrii motorului.

 

Din punct de vedere al performantelor, motorul va functiona mai prost, chiar daca racerul "il va simti ca respira mai usor".

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai 4 solutii:

 

 

-iei unul aftermarket si il dai pe al tau la schimb (cei de la odorheiul secuiesc fac asa ceva)

-il duci la curatat (tot la odorhei), parca iti da si 1 an garantie pe el, eu zic ca e ok.

-spargi ceramica in el, il anulezi din soft, dar il lasi fizic acolo

-il scoti de tot si din soft si din evacuare si pui straight pipe pana in spate.

 

Fa-i ce crezi tu ca e mai bine.

 

Eu unul daca ar fii sa aleg ,as alege cu siguranta prima solutie. Imi pare ideala!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ai 4 solutii:

 

 

-iei unul aftermarket si il dai pe al tau la schimb (cei de la odorheiul secuiesc fac asa ceva)

-il duci la curatat (tot la odorhei), parca iti da si 1 an garantie pe el, eu zic ca e ok.

 

 

Corect si recomand, am sunat la cei din tinutul secuiesc cand am crezut ca am probleme cu filtrul(nu era el problema) mi-au propus insa prima data curatare daca se mai poate, si abia apoi varianta a doua unul aftermarket la pretul mentionat anterior

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum sa functioneze motorul mai prost? Informeaza-te daca nu sti.Cum am spus, fiecare cu parerea lui. Cat despre ingineri: l-au pus doar pentru ca au fost obligati de noile legi anti-poluare. Nu pentru beneficiile motorului stai linistit.

claudiu320d daca tu alegi sa circuli cu un afroamerican care iti fumeaza joint'ul pe teava de esapament nu ai decat. dar sincer nu cred ca e ok sa oferi sfaturi de genul scoate'l ca este mai in regula.

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sincer cred ca tine 99% si de cine iti face anularea.... am vazut la un tip cum a facut anularea si masina respectiva nu scotea fum aproape deloc ( e90 din 2006 ) .

 

cred ca daca ai masina in regula ( nu papa ulei , turbina e ok ) nu ar trebui sa scoata fum.... ce , modelele vechi aveau dpf?

 

A meu a venit din fabrica fara Dpf. asta inseamna ca e tractor? Cu un soft bine facut nu o sa ai probleme.. o sa iti scoata fum ca orice motor diesel fara dpf

Edited by Claudiu320d
  • Like 4
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Modelele vechi nu aveau dpf, dar nici nu scoteau aproape 200cp la cilindreea de 2l, asta ca sa te gandesti si la cantitatea de motorina arsa. Nu mai stiu ce motor ai, ca ne-am pierdut in discutii. A fost un topic pe aici nu de mult cu un tip cu un X5 de 3L care dupa "dpf off si soft" nu mai putea sta in masina cu geamurile deschise la semafor. Probabil depinde de cine iti face softul, dar personal am vazut 3 cazuri la cunoscuti, toti cu softul facut in alta parte. Pur si simplu put ca autobuzele de pe vremuri, pute cand deschizi geamul, pute cand trece pe langa tine, pute de te omoara cand mergi in spatele lui.

Filtrul a fost pus dintr-un motiv, si anume pentru a respecta normele de emisii si substante toxice pe care masina ta le imprastie in atmosfera. Nu o sa ma apuc sa iti pun link-uri in care sa iti arat cat de cancerigene sunt emisiile de diesel, doar gandeste-te ca la un moment dat si cei dragi tie sunt sau vor fi expusi la poluarea facuta de altii. Nu ca as agrea benzina mai degraba, din punctul meu de vedere motorul electric nu vine suficient de repede pentru toata lumea.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am un Mercedes din 1993, w124, 3000cm3 24v, masina este la pastrare... La relanti nu scoate fum/miros ,nici daca o turezi la liber .. mai scoate fum in mers doar in anumite conditii, plaje de turatie s-au cand urca o panta (ceva puff nesimnificativ)

Nu vad de ce sa scoata fum/miros o masina de generatie mai noua, ce are presiunea la injectoare mult mai mare si pulverizarea injectoarelor este mult mai precisa si mai eficenta fata de un motor diesel classic , cu injectie mecanica, fara debitmetru, turbo si alti senzori.

Daca motorul functioneaza in parametri si softul pentru DPF off este facut corespunzator, nu are voie sa se transforeme in tractor sau intr-un jamaican ce fumeaza iarba dintr-un ziar.

Am vazut multe masini cu DPF off, diferite marci , si inafara de evacuarea inegrita nu am vazut pete de funingia pe masina sau sa duhaneasca intr-un fel.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Modelele vechi nu aveau dpf, dar nici nu scoteau aproape 200cp la cilindreea de 2l, asta ca sa te gandesti si la cantitatea de motorina arsa. Nu mai stiu ce motor ai, ca ne-am pierdut in discutii. A fost un topic pe aici nu de mult cu un tip cu un X5 de 3L care dupa "dpf off si soft" nu mai putea sta in masina cu geamurile deschise la semafor. Probabil depinde de cine iti face softul, dar personal am vazut 3 cazuri la cunoscuti, toti cu softul facut in alta parte. Pur si simplu put ca autobuzele de pe vremuri, pute cand deschizi geamul, pute cand trece pe langa tine, pute de te omoara cand mergi in spatele lui.

Filtrul a fost pus dintr-un motiv, si anume pentru a respecta normele de emisii si substante toxice pe care masina ta le imprastie in atmosfera. Nu o sa ma apuc sa iti pun link-uri in care sa iti arat cat de cancerigene sunt emisiile de diesel, doar gandeste-te ca la un moment dat si cei dragi tie sunt sau vor fi expusi la poluarea facuta de altii. Nu ca as agrea benzina mai degraba, din punctul meu de vedere motorul electric nu vine suficient de repede pentru toata lumea.

 

Am 320d e90 163cp (m47) fara dpf din fabrica. Am dat o gramdata de dpf-uri jos si nu pute nimic. Pentru soft-uri avem o firma specializata care se ocupa de eliminarea lui.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Am 320d e90 163cp (m47) fara dpf din fabrica. Am dat o gramdata de dpf-uri jos si nu pute nimic. Pentru soft-uri avem o firma specializata care se ocupa de eliminarea lui.

 

Acum e clar de ce esti asa infocat pe topicul asta, ai un business de dus mai departe si anumite opinii dauneaza, nu ca te-ar chiar interesa subiectul, am inteles

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Acum e clar de ce esti asa infocat pe topicul asta, ai un business de dus mai departe si anumite opinii dauneaza, nu ca te-ar chiar interesa subiectul, am inteles

 

Aici nu e vorba de a opiniile unora. Ca faci anulare sau inlocuiesti dpf-ul, manopera nu difera mult. E vorba despre functionarea motorului. Un cetatean din varful blocului care isi duce masina in service nu o sa inteleaga niciodata cum functioneaza motorul sau unele anexe a motorului stand pe un scaun si uitandu-se pe telefon sau calculator comentand din ce o vazut pe youtube sau la tv.

Edited by Claudiu320d
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Iar treaba cum ca se mareste puterea motorului cand scoti DPF e alta prostie.

 

Diametrul esapamentului si presiunea din tubulatura lui sunt colerate cu parametrii motorului.

 

Din punct de vedere al performantelor, motorul va functiona mai prost, chiar daca racerul "il va simti ca respira mai usor".

 

Nu e o prostie, doar din anularea DPF-ului din soft masina trage putin mai bine.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.