Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

cred ca cel mai bun compromis ar fi sa fie legal sa-ti scoti DPF-ul dar sa fii obligat sa te duci la RAR ca sa fii reincadrat dpdv emisii.

poate schimba astia legea si se pune taxa per gram eliberat anual de gaz nociv

 

nu vad de ce ar fi un lucru inerent rau sa-ti dai jos DPF, sa anulezi EGR, etc. doar s-o faci responsabil si sa contribui conform noi clase de emisii in care te gasesti.

 

petru ca toata lumea se zbate sa reduca emisiile nu sa le creasca, ori eliminarea filtrului nu le reduce

 

app, bani platiti conform noi clase de emisii daca o faci legal nu te va ajuta sa respiri mai bine

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu ai cu cine.. Poti sa stai o zi intreaga si sa le explici ca tot pe a lor o tin.

Dar daca faci anulare (motorul tragand oarecum mai bine) si nu faci rescriere de soft, asta nu afecteaza/scurteaza viata turbinei??

 

 

Eu n-as da motorul pe mana niciunui "specialist" si sa mai intru si in ilegalitate!

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@arabu09

ce voiam de fapt sa zic e ca e foarte incurajant sa treci la DPF off, egr off, soft stage nu stiu cat, pentru ca n-ai niciun risc, nicio penalizare; n-ar trebui asadar interzis ci descurajat.

 

complet de'acord cu tine insa, dar altii isi cumpara direct diesel-uri euro 3 sau 4, nu le-aduc nicio modificare, si polueaza cat un diesel modern cu dpf off si tune.

o masina cu dpf off ar trebui sa fie privita si clasata ca un diesel vechi euro 3.

 

si banii aia platiti tocmai asta ar trebui sa faca, sa mearga direct in modernizarea transportului public si incurajarea transportului alternativ si nepoluant, masuri care ar duce la imbunatatirea cea mai vizibila si mai dezirabila: redusul numarului de masini in spatiile cu populatie densa. ma rog, that will never happen, eu discutam principial

 

 

 

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

petru ca toata lumea se zbate sa reduca emisiile nu sa le creasca, ori eliminarea filtrului nu le reduce

 

app, bani platiti conform noi clase de emisii daca o faci legal nu te va ajuta sa respiri mai bine

..nu ai cu, cine arabu09.

 

Deocamdata se pare ca Claudiu320d face bani din treaba cu eliminatul filtrului si vrea sa convinga si pe altii ca e bine..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

poate schimba astia legea si se pune taxa per gram eliberat anual de gaz nociv

 

 

 

Ori nu am inteles eu bine , ori tu .... de gazul ala nociv ( monoxidul de carbon (CO), hidrocarbonul (HC) sau oxizii de azot (NOx). ) se ocupa Catalizatorul cu rol de oxidare , DPF-ul capteaza practic toate particulele de funingine din gazele evacuate.

In topic se discuta de eliminare sau nu a DPF-ului.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ori nu am inteles eu bine , ori tu .... de gazul ala nociv ( monoxidul de carbon (CO), hidrocarbonul (HC) sau oxizii de azot (NOx). ) se ocupa Catalizatorul cu rol de oxidare , DPF-ul capteaza practic toate particulele de funingine din gazele evacuate.

In topic se discuta de eliminare sau nu a DPF-ului.

 

Exact, pai funinginea inhalata e sanatate curata, eu am 3 prieteni fara dpf si saptamanal ma duc la cate unul dintre ei pentru cura

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

DPF-ul capteaza practic toate particulele de funingine din gazele evacuate.

Si le elibereaza mai tarziu, probabil in afara orasului.

 

Deci, intr-un fel sau altul, funinginea aia tot este eliberata.

Edited by jeezy
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atat timp cat rar si mai ales itp se fac pe spaga si dupa norme vechi nu se va schimba nimic, cel putin nu in viitorul apropiat.

Sper ca legea se va alinia la normele din vest si toate cazanele in cauza vor ajunge la dezmembrĂŁri sau remat.

Este inadmisibil ca in 2017 sa circuli pe un drum european in aceleasi conditii de poluare ca intr-un combinat chimic. Aerul e infect pentru ca noi il infectam.

In alta ordine de idei, costul pe km la inlocuirea dpf e mai ieftin decat pretul unei singure tigari

 

Exact, pai funinginea inhalata e sanatate curata, eu am 3 prieteni fara dpf si saptamanal ma duc la cate unul dintre ei pentru cura

Buna asta :LMAO:

 

Si le elibereaza mai tarziu, probabil in afara orasului.

 

Deci, intr-un fel sau altul, funinginea aia tot este eliberata.

Funiginea e arsa inainte de a fi eliberata.

Link to comment
Share on other sites

Da domnilor , aveti dreptate , funinginea aia este nociva. Si tot odata responsabila de multe boli alea aparatului respirator, de care romanii sufera din ce in ce mai des in ultimii ani. Dar funinginea aia nu este un gaz... asta incercam sa punctez. Atata timp cat la ITP masoara gazele toxice eliberate la toba de esapament si nu funinginea aia ... se va merge pe practica asta de eliminate DPF fara probleme. Ai catalizatorul bun si isi face treaba , gazele ies in limite, iei ITP, si mai circuli 2 ani fara nici un stres pentru anumite persoane.

Ca si chestie ma uitam in trafic la benzinare ( pot da un exemplu:Audi TFSI) si observ ca au tipsul de la toba de esapament negru rau ... si fac comparatia cu masina mea , fiind un diesel care are toba f curata.

Cu stima!

Link to comment
Share on other sites

Saylor Man, exact aici este problema, funinginea este eliberata direct in atmosfera fara a mai fi arsa. La asta ma refeream cateva pagini mai in jos cand ii spuneam lui Claudiu320d ca da fum la "fraieri" inca 2 ani si el nu pricepea si o tinea pe a lui ca nu scoate fum.

Referitor la teava neagra la benzinare turbo nu cred ca e neaparat ceva normal, mai degraba un semn ca arde ulei sau are amestecul necorespunzator. Si la mine la benzinar aspirat e neagra teava si nu par sa am problemele astea, pe tester nimic si noxele au iesit foarte bine. Nu stiu care e problema, dar in mod sigur NU e normal.

Edited by Sylk
Link to comment
Share on other sites

Pai nu mai este normal toba afumata la benzina si diesel de vreo 7 ani .

DPF off eu zic ca este o mare porcarie, in primul rand pt tine ca proprietar apoi pentru restul.

Gandestete doar cum miroase langa masina cand opresti 5 minute si stai langa ea ....

 

Daca tot dai bani pt dpf off si / sau ati bani pe diagnoza, mai bine pe langa aia mai pui ceva si cumperi alt filtru...

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Soot causes cancer and lung disease, and is the second-biggest human cause of global warming.

 

Soot, particularly diesel exhaust pollution, accounts for over one quarter of the total hazardous pollution in the air.

nu sunt prea multe de zis...

un (contra)argument ar putea suna asa:

"daca e sa privim global, sunt asa importante cateva milioane de masini cu DPF off in conditiile in care un singur cargoboat emite gaze de sera cat 50 de milioane de masini ? cu siguranta nu contribuie la o diferenta asa mare cand oceanele sunt pline de mii de vapoare ale caror motoare merg pe pacura si nu e impusa niciun fel de restrictie cu privire la emisiile lor."

http://www.greencarr...50-million-cars

 

la care raspunzi simplu: asa o fi, doar ca acel "soot" sau "funingine" e emis IN ORAS, direct in plamanii nostri, ai tuturor! efectul e imediat, pe termen scurt, riscul crescut de cancer e dovedit si ras-dovedit.

 

cat despre regenerare... intr'adevar, capteaza funingine cat are capacitate si apoi cand se indeplinesc anumite conditii (de obicei la turatii mai ridicate obtinute de regula in afara orasului) acestea sunt arse in interiorul sau, uneori se injecteaza chiar combustibil in esapament pt acest efect.

Edited by drujbex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am un e91 318d cu powerbox (asa l-am luat din germania). Intrebarea mea este cand vad ca se regenerează filtru de particule. Se aprinde ceva in bord? Sau ce simbol are cand da eroare. Merci

Nu se aprinde nimic cand se regenereaza; daca ai cutie automata, poti sesiza asta fiindca incepe sa tina turatia ceva mai sus, ca si cum ar fi in sport. La manuala nu stiu cum ai putea sa-ti dai seama.

Cauta in manual, exista un simbol pt DPF, in caz de probleme.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

si mancarea procesata cauzeaza cancer si cola si stresul si multinationalele si TV si politicienii...wtf, a venit apocalipsa in forma lui diesel, sa le dam foc, iesim maine in strada sa le incendiem cu benzina :). Edited by mik15
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

in conditiile in care anul acesta s-au inmatriculat in romania zeci de mii de masini diesel euro 3 sau 4 fara filtru de particule (adica cu dpf-off din fabrica :frantics: ), cred ca se exagereaza putin pe acest topic.

 

Da, perfect ar fi sa inmatriculam doar masini electrice alimentate din surse regenerabile; dar chiar si acelea genereaza poluare serioasa in procesul de productie baterii.

 

Recunosc, nu sunt mandru ca am facut dpf-off, si nu as mai face din nou; atunci cand am facut eu, cel mai ieftin filtru de particule era 1.000 euro;

 

Totusi, in niciun caz nu e asa cum zic colegii mai sus in topic - nu se simt gaze in masina (la cei la care se simte probabil nu a fost bine montat la loc sau nu a fost bine sudat dupa gaurire), simti miros doar la pronire si doar daca esti in spatele masinii, da putin fum doar in accelerari puternice (pentru ca o parte din motorina nu are oxigen sa arda - cantitatea de fum depinde de cum a fost facut softul).

 

In schimb, am 20% mai multa putere la consum similar.

 

Sa curga minusurile!! :goodjob:

  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, La 318d e90 265k am avut o perioada cand tot se aprindea in bord fitru de particule la oprirea motorului se reseteaza acum pot sa zic am facut 500 km si nu a mai dat eroare e posibil sa fie infundat sau sa nu imi fac probleme masina trage bine ce pot sa ami remarc ultimul schimb de ulei facut ulei( bmw 5w30 model vechi cel in flacon gri) dupa cam 5000 km am avut un consum cam de 1l de ulei e posibil si de la asta sa dea eroare filtru DPF
Link to comment
Share on other sites

Puteți sa ma faceți cum vreți voi dar eu unul am anulat DPF și din soft și fizic! la 280k cât are mașina l-am și curĂŁțat a ținut vreo 20k! La anulare a scos doar ceramica din el și la pus la loc! se vede clar puful ĂŁla care iese când ii dai talpa, dar in rest mie mi se pare ok, la relanti și mers ca pensionarii nu iese fum deloc! Am optat și pt soft de putere și oricum e alta mașina ! 320 d automat e90 ĂŽnainte 306 Nm 152hp și dupĂŁ 385 Nm 189 Hp ! Stima
  • Like 2
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Legat de DPF a fost pus acolo sa faca ceva.....daca vrei mai mult bagi mana in buzunar si treci la alt nivel de putere facut tot de fabrica.Sunt curios daca firme consacrate (Brabus,Irmscher ABT .....)fac DPF of .Poate gresesc dar nu cred asta pare mai degraba cocalareala ieftina .Am facut si eu odata la un Mondeo si nu a crapat.......acum nu as mai face.Btw vin niste medicamente tari de tot pe cancer.....plamanul este sigur in schema. Edited by X X L
Offtopic
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Rezumatul acestui topic se rezuma la:

DPF off+ soft 300-400 euro

DPF nou schimbat 400-500 euro

...sa aleaga initiatorul topicului

p.s. la preturile actuale eu as alege sa schimb dpf ul cu unul nou

Edited by adi v
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rezumatul acestui topic se rezuma la:

DPF off+ soft 300-400 euro

DPF nou schimbat 400-500 euro

...sa aleaga initiatorul topicului

p.s. la preturile actuale eu as alege sa schimb dpf ul cu unul nou

 

 

Salut,

Unde pot gasi dpf nou la acest pret?

Aftermarket banuiesc, nu oe. A pus cineva? E ok?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.