Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

DPF-ul este in sine o idee buna si perfect fezabila pentru utilizare in regim extra-urban de minim 40-50%. In cazul majoritatii masinilor noastre ce au peste 200k km si sunt folosite preponderent in oras, DPF-ul este o gaura neagra de bani si probleme. Chiar si daca schimbi DPF-ul cu unul nou tot o sa se infunde repede, micile uzuri ale motorului va face ca el sa se umple destul de repede asta ducand mai departe la alte costuri (turbina, consum marit, etc).

 

Si mie imi place aerul curat si urasc poluarea dar trebuie sa fim realisti aici, DPF-ul nu este fezabil pentru masinile de peste 200k km in special pt Bucuresti. Oricum daca va faceti DPF off recomand folosirea softului EU3 direct de la BMW, nu diversi "mesteri" care dezactiveaza doar regenerarea :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DPF-ul este in sine o idee buna si perfect fezabila pentru utilizare in regim extra-urban de minim 40-50%. In cazul majoritatii masinilor noastre ce au peste 200k km si sunt folosite preponderent in oras, DPF-ul este o gaura neagra de bani si probleme. Chiar si daca schimbi DPF-ul cu unul nou tot o sa se infunde repede, micile uzuri ale motorului va face ca el sa se umple destul de repede asta ducand mai departe la alte costuri (turbina, consum marit, etc).

 

Si mie imi place aerul curat si urasc poluarea dar trebuie sa fim realisti aici, DPF-ul nu este fezabil pentru masinile de peste 200k km in special pt Bucuresti. Oricum daca va faceti DPF off recomand folosirea softului EU3 direct de la BMW, nu diversi "mesteri" care dezactiveaza doar regenerarea :)

 

as fi de'acord cu DPF off daca dintre masinile de pe strada, diesel-urile euro 3 (echivalent dpf-off) sau mai jos ar fi in minoritate. atunci da, mare kkt, cateva sute de masini cu funingine intre zeci sau sute de mii de altele verzi pot fi numite neglijabile.

 

totusi, nu sunt ridicol si nu sunt nici expert. daca se poate scrie un soft atat de complex cat sa obtina ardere perfecta la diesel (cam dificil cand aprinderea e prin comprimare...), si nivelul de funingine in cazu' asta sa fie la fel ca la cele cu DPF, sau nah, cu maxim 10% in plus, atunci as fi primu' avocat al unui astfel de compromis.

 

cat despre motoarele cu uzura... well, nu e vina celoralti participanti la trafic, si mai ales al pietonilor sau biciclistilor. dar un motor modern cu mentenanta facuta ca lumea tine compresia peste 500.000 km. in rest turbina, injectoarele, egr-ul, dpf-ul si chiar si catalizatorul pot fi numite consumabile. si ar trebui sa fie ilegal, nu doar imoral sa circuli cu o masina care polueaza mai mult decat atunci cand era noua. si ar mai trebui ca cei fara DPF (chiar si din fabrica) sa plateasca o extra-taxa anuala. keep the minuses coming :D

 

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.