Jump to content

avans axa came 1 dinte


Recommended Posts

am vazut pe nustiu unde pe un forum ca cica cineva a dat axa cu came cu un dinte in avans si cica fuge de rupe , e vorba de un motor de 2500 cc de 170 cp 12v , ma gandesc sa nu consume mai mult sau sa nu mearga bine.

 

stie cineva ceva despre treaba asta?

Link to comment
Share on other sites

Cam acelasi lucru il face si vanos-ul, la anumite turatii si in functie de apasarea acceleratiei deschide mai devreme supapele de admisie (roteste axele cu came de la admisie cu pana la 15 grade).

Pentru masinile cu dual vanos acelasi lucru e valabil si pentru evacuare.

 

Eu nu as face chestia asta, mai ales daca ai un motor cu 4 supape pe cilindru risti sa atinga supapele in pistoane daca rotesti axa cu came prea mult.

Link to comment
Share on other sites

Nu se poate asa ceva.......poate cel in cauza a avut distributia nepusa la punct avea un dinte inapoi......cine stie ce mecanici au umblat pe acolo.....daca motorul merge bine prin aceasta operatie il vei face sa nu mai traga, chiar sa nu mai porneasca....
Link to comment
Share on other sites

Intradevar daca dai DOAR un dinte in fata are un sprint mai bun, dar consumul este destul de mare, de ex. daca in oras iti consuma 12% te poti astepta la un consum de 13,5-14%.

Tu hotarasti daca merita sau nu. De pornit, porneste foarte bine, fara pb.

La 525i nu am incercat, dar am incercat pe un 528i si pe majoritatea masinilor pe curea de distributie care le-am avut si diferenta e foarte mare mai ales la demaraj.

Urca bine in ture si nu tremura la relanti.

Link to comment
Share on other sites

cred ca asa ceva am avut pe un 325i E30.

fostul proprietar spunea ceva de modificare avans la axa cu came, nu am inteles atunci exact despre ce vorbea si credeam ca spune povesti, dar acum cred ca la asta se referea.

masina tragea f bine, dar consumul era cam maricel in oras, spre 20 %.

Link to comment
Share on other sites

cred ca asa ceva am avut pe un 325i E30.

fostul proprietar spunea ceva de modificare avans la axa cu came, nu am inteles atunci exact despre ce vorbea si credeam ca spune povesti, dar acum cred ca la asta se referea.

masina tragea f bine, dar consumul era cam maricel in oras, spre 20 %.

246324[/snapback]

 

 

cam mare diferenta de consum, nu prea merita sa fac modificarea asta ca merg cam mult in oras.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Intradevar daca dai DOAR un dinte in fata are un sprint mai bun, dar consumul este destul de mare, de ex. daca in oras iti consuma 12% te poti astepta la un consum de 13,5-14%.

Tu hotarasti daca merita sau nu. De pornit, porneste foarte bine, fara pb.

La 525i nu am incercat, dar am incercat pe un 528i si pe majoritatea masinilor pe curea de distributie care le-am avut si diferenta e foarte mare mai ales la demaraj.

Urca bine in ture si nu tremura la relanti.

readuc la viata acest topic foarte vechi.

deci ar fi un consum destul de mare daca as face chestia asta dar diferenta este semnificativa.

acum nu ma mai intereseaza de consum la masina pe care vreu sa fac chestia asta, daca se mai poate face ceva la debitmetru sau in alta parte chiar daca consuma foarte mult astept sfaturi, motorul acum este un M20B20 pe un E30 din 84, care ar trebui sa ramana stock.

 

PS: asta este proiectul: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=80663

Edited by gyno09
Link to comment
Share on other sites

Unele modele au reglaj din fabrica, de exemplu 318is. Observa in filmuletul de mai jos gaurile ovale din pinion care permit fixarea lui fata de axa cu came cu un decalaj de +-6grade parca:

 

M20-ul nu are asa, era bine sa aiba :twoup:

 

am vazut ca mai are un reglaj la debitmetru cu imbus, se mai poate da ceva putere de acolo?, sau la ce foloseste acel reglaj?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.