Jump to content

Filtru particule e 90(failure)


Victor 68

Recommended Posts

Buna tuturor posesorilor de e 90 d(163 cp),si nu numai !Va rog cu cate o parere.De cateva zile imi apare in bord ,,Particle filter failure" cu semnul galben respectiv.Inteleg ca filtru de particule nu mai functioneaza cum trebuie si trebuie facut tester.Masina se comporta astfel:Se porneste masina si dupa cativa km imi apare in bord atentionarea.Totul merge normal pana ajunge turatia la 3300 rot/min dupa care se tureaza foarte incet pana la 4000 si aici ramane stabila.Mentionez ca nu iese fum si nu conduc subturat.Cu multumirile de rigoare rog ceva pareri!
Link to comment
Share on other sites

Daca masina zice ca ,,Particle filter failure", inseamna ca filtru este infundat peste masura si nu mai poate nici sa se regenereze.

Iti sugerez sa nu mai merg cu masina ca nu ii face bine la turbina, din cauza filtrului care este infundat se acumuleaza o presiune prea mare intre turbina si filtru.

Nu ramane de cat sa duci masina unde stiu ce este ala filtru DPF si eventual sa se uita la el si sa iti zica daca mai merge curatat. Daca nu, ramane sa decizi daca il schimbi sau il anulezi (sa te documentezi foarte bine inainte), o anulare corespunzatoare face cam cat un filtru nou.

Link to comment
Share on other sites

@Victor68 si eu am primit o eroare de genul cand aveam termostatul principal defect, intra in meniul ascuns si vezi ce temperatura ai. La mine nu trecea de 70 de grade la mers normal cand erau 25 de grade afara si se regenera cand o incingeam un pic mai tare. Dupa ce am schimbat termostatul si am sters eroarea din tester, nu a mai aparut.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la un prieten ce are service(dotat cu tot ce trebuie+meserie) si am gasit termostatul principal ca nu functiona in parametri(temp. apei nu ajungea la 75 grade ca sa poata face regenerarea dpf-ului).In rest totul functioneaza.Maine-poimaine schimb termostatul(in jur de 160 lei)si am sa fac regenerarea.Ai avut dreptate MihaiSSS !Am sa revin cu noutati.
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la un prieten ce are service(dotat cu tot ce trebuie+meserie) si am gasit termostatul principal ca nu functiona in parametri(temp. apei nu ajungea la 75 grade ca sa poata face regenerarea dpf-ului).In rest totul functioneaza.Maine-poimaine schimb termostatul(in jur de 160 lei)si am sa fac regenerarea.Ai avut dreptate MihaiSSS !Am sa revin cu noutati.

Bine ca ai descoperit problema. :)

Daca antigelul are ceva vechime (2 ani) si tot umbli pe acolo ai putea sa-l schimbi si ala, oricum jumatate o sa curga din motor si va trebui recuperat/completat.

Edited by MihaiSSS
Link to comment
Share on other sites

Da am descoperit problema dar tot nu si-a facut regenerarea.Dupa aprox. 60 km de mers cu masina asa cum spune testerul(profesional)cu 70 km/h in vit 3-nimic-.Am sa fac o curatare chimica speciala a dpf-ului cu el dat jos.Daca nu merge il trimit la firma din Odorheiu Secuiesc unde curata prin ultrasunete.Si daca nici atunci ,iau unul nou after market.(400-450€).Am sa scriu ce am rezolvat pana la urma.Toate cele bune BMW-istilor !
Link to comment
Share on other sites

Vezi ce valori ai la senzorii de presiune , poate unul dintre ei este stricat sau are niste valori aiurea si de aia nu isi face regenerarea ... Dupa ce ai schimbat termostatul a inceput sa urce temperature la apa ?Daca nu urca iara nu o sa isi faca regenerarea ...
Link to comment
Share on other sites

Asa mi-a aparut si mie acum in 2 zile cate 5-10 secunde eroarea, am sters toate erorile si a pornit regenerarea dupa 1 minut cand am mers cu 50-60 km/h in treapta 3, nu trebuie cu 70 km/h (sta prea turata). Trebuie intre 2200 si 2500 rpm in treapta 3. Scrie pe tester "regeneration active" cand e pornita gen, cand nu este scrie "not active", ca sa poata sa inceapa regenerarea sa scrie "active" trebuie de asemenea sa scrie "regeneration enabled", daca scrie "not enabled" nu o sa fie nici "active.

Ca sa inceapa regenerarea pe langa ce ti-am zis ca trebuie sa scrie, mai trebuie sa scrie tot in tester "regeneration in DDE requested" aia inseamna ca DDE-ul (calculatorul motor) cere sa-si faca regenerare deoarece are nevoie, daca nu-ti scrie asta nici nu o sa inceapa, atunci trebuie sa-i dai fortata.

 

Toate aceste lucruri le vezi la parametrii "Exhaust" in Rheingold (Ista)

 

Iti pun o poza sa vezi exact din rheingold.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Asa mi-a aparut si mie acum in 2 zile cate 5-10 secunde eroarea, am sters toate erorile si a pornit regenerarea dupa 1 minut cand am mers cu 50-60 km/h in treapta 3, nu trebuie cu 70 km/h (sta prea turata). Trebuie intre 2200 si 2500 rpm in treapta 3. Scrie pe tester "regeneration active" cand e pornita gen, cand nu este scrie "not active", ca sa poata sa inceapa regenerarea sa scrie "active" trebuie de asemenea sa scrie "regeneration enabled", daca scrie "not enabled" nu o sa fie nici "active.

Ca sa inceapa regenerarea pe langa ce ti-am zis ca trebuie sa scrie, mai trebuie sa scrie tot in tester "regeneration in DDE requested" aia inseamna ca DDE-ul (calculatorul motor) cere sa-si faca regenerare deoarece are nevoie, daca nu-ti scrie asta nici nu o sa inceapa, atunci trebuie sa-i dai fortata.

 

Toate aceste lucruri le vezi la parametrii "Exhaust" in Rheingold (Ista)

 

Iti pun o poza sa vezi exact din rheingold.

 

Multumesc WIN60 !Toate erau activate pe tester pentru regenerare.Senzorii sunt ok.Am sa mai fac iesiri pe autostrada poate incepe regenerarea.Daca nu saptamana viitoare il dau jos si il trimit la curatare la firma Gordius din Odorheiu Secuiesc.Multumesc inca odata !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Multumesc WIN60 !Toate erau activate pe tester pentru regenerare.Senzorii sunt ok.Am sa mai fac iesiri pe autostrada poate incepe regenerarea.Daca nu saptamana viitoare il dau jos si il trimit la curatare la firma Gordius din Odorheiu Secuiesc.Multumesc inca odata !

 

Buna.

Cred ca am si eu aceasi problema. Ai trimis filtrul la curatat? Ai rezolvat intr-un fel problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si mie mi-a aparut o eroare la DPF in 01.2016 Am cumparat unul regenerat de pe ebay.de Toata afacerea a costat vreo 500 dpf + 200 manopera euro. Anul asta 11.2017 mi-a aparut iar dupa 15.000 km. Am repetat iar operatiunea, de data asta mai ieftin 350 dpf + 250 manopera euro. Am inteles ca daca ignori problema cad piese mult mai scumpe, turbo, vacuum, etc.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

La 200k de km am patit si am auzit cazuri(si aici pe forum era cineva) ca apare eroare de DPF chiar daca filtrul nu este infundat. Rezolvarea a fost simpla, ii spui masinii ca ai schimbat filtrul DPF fara sa il schimbi fizic. Eu personal am deja vreo 10k de km si nu mi-a aparut nimic pe bord de atunci.

Daca va ajuta, softul care l-a folosit mecanicul a fost cel de la Delphi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.