Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Bmw 320D 2004


Andreyr320

Recommended Posts

Salutare, in mers, la drum lung a inceput deodata sa imi trepideze motorul, am oprit am ascultat, afara nu se auzea zgomotul atat de tare, din interior era mai puternic, fiind noapte nu puteam ramane cu familia in camp.

 

Am mers incet pana in Bucuresti aprox 100 Km, la 1500 ture motorul nu trepida, ajuns in oras am observat ca la plecarile de pe loc scotea fum, putin negru albastrui, mentionez ca masina are 287000km si nu a scos niciodata fum, am schimbat mereu la 15000 km ulei si filtru de aer, iar cam la 20000 pe cel de motorina, ulei BMW, filtre MAN.

 

A doua zi am rugat o cunostinta care se ocupa cu trimiterea masinilor in service sa se ocupe de ea.

 

Ajunsa in service s-a constatat ca are un injector blocat, clapetele de pe galeria de admisie au fost absorbite in motor si nu am compresie pe pistonul 4, mentionez ca nu am fost de fata cand s-a facut constatarea.

 

Solutia celor de la service este sa desfaca motorul sa vada ce e acolo, ei spun ca este posibl sa fie supapa stramba, o biela stramba sau piston topit

 

Intrebarea pe care tot mi-o pun este: mai pornea masina in conditiile in care apareau problemele de mai sus?

 

Voi ce ma sfatuiti sa fac in continuare?

Link to comment
Share on other sites

Salutare, in mers, la drum lung a inceput deodata sa imi trepideze motorul, am oprit am ascultat, afara nu se auzea zgomotul atat de tare, din interior era mai puternic, fiind noapte nu puteam ramane cu familia in camp.

 

Am mers incet pana in Bucuresti aprox 100 Km, la 1500 ture motorul nu trepida, ajuns in oras am observat ca la plecarile de pe loc scotea fum, putin negru albastrui, mentionez ca masina are 287000km si nu a scos niciodata fum, am schimbat mereu la 15000 km ulei si filtru de aer, iar cam la 20000 pe cel de motorina, ulei BMW, filtre MAN.

 

A doua zi am rugat o cunostinta care se ocupa cu trimiterea masinilor in service sa se ocupe de ea.

 

Ajunsa in service s-a constatat ca are un injector blocat, clapetele de pe galeria de admisie au fost absorbite in motor si nu am compresie pe pistonul 4, mentionez ca nu am fost de fata cand s-a facut constatarea.

 

Solutia celor de la service este sa desfaca motorul sa vada ce e acolo, ei spun ca este posibl sa fie supapa stramba, o biela stramba sau piston topit

 

Intrebarea pe care tot mi-o pun este: mai pornea masina in conditiile in care apareau problemele de mai sus?

 

Voi ce ma sfatuiti sa fac in continuare?

Faimoasele clapete.. inca isi tot fac aparitia..La e46 320d de 150 cai, sunt renumite clapetele alea pentru ca ajung sa se desprinda si sa intre in camerele de compresie. In cazul tau cel mai probabil a scuipat-o afara,si iti e ramasa in catalizator probabil. Poti sa il repari, dar nu poti sti ce daune are pana nu il desfaci.. sau poti cumpara alt motor, la care ii elimini clapetele.

Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.