Jump to content

Probleme motor e90 318


Recommended Posts

Salut, am urmatoarea problema..

masina, 318d 122cai, soft stage 1(teoretic), egr of din soft, dpf of soft si fizic.

Dimineata, cand o pornesc troncane motorul de zici ca se rupe si scoate fum alb...mult fum alb, si nu poti pleca de pe loc cu el, ca trage sa moara si se zbate de zici ca-i posedat sau se rupe ceva in el...daca il las pe loc se mai amelioreaza zgomotul si fumul..pana astazi cand au inceput simptomele a mers frumos tragea grav, doar ca scotea fum negru..mult cand ii dadeam talpa..

proprietarul anterior a spus ca a schimbat 2 injectoare acasa...probabil ca trebuiesc calibrate si alea pe masina..nu stiu.

Daca a mai patit cineva asa ceva, astept un sfat ..luni o duc la un service sa-i faca o diagnoza.

Am facut si un video dar nu reusesc sa-l atasez..

Multumesc!!

Link to comment
Share on other sites

La softurile astea putini se pricep, egr off, dpf off alta treaba delicata, sunt multe de verificat, injectoarele nu cad asa ca semintele, eu am 290K. cu injectoarele si sunt in grafic.Mergi la profesionisti ca risti sa te rupa de bani, asta e motor care greu creeaza probleme. Suieratul ala la turbina nu e de bine. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns, turbina a fost reconditionata in germania are aproximativ 2000 de km, softul a fost facut la dyno tuning timisoara (desi cred ca au facut o marlanie, la telefon mi-au spus ca dureaza toata ziua si cand m-am dus la ei au tinut masina cam 30 de minute).

Daca stii un profesionist in softuri pe zona de vest, as fi recunoscator..

 

Asa face la ralanti..

https://youtu.be/nMiTTCyzMJk

 

Link to comment
Share on other sites

Ai acte, mergi peste ei sa-ti puna softul original la loc, nu se face soft in 30 min. dureaza cateva ore mai ales ca ai anulat o gramada pe la motor.

 

Din cate am inteles masina a mers bine cu aceste modificari , doar ca intr-o dimineata a inceput sa se comporte de zici ca e ''posedata'' , asta inseamna ca, comportamentul actual nu are nici o treaba cu modificarile.

@Coste_89 vreau sa ma corectezi daca am inteles gresit.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles masina a mers bine cu aceste modificari , doar ca intr-o dimineata a inceput sa se comporte de zici ca e ''posedata'' , asta inseamna ca, comportamentul actual nu are nici o treaba cu modificarile.

@Coste_89 vreau sa ma corectezi daca am inteles gresit.

 

Ai dreptate, a mers bine pana acum, in afara de fumul negru la accelerare, dar de mers mergea rotund motorul fara zgomote si alte alea, acum la accelerare se ineaca si scoate foarte mult tum alb, plus tremuratul si zgomotul care apare doar cand o pornesc la rece.

Astazi am afisat temperatura apei din submeniul BC, si am vazut ca nu creste temperatura peste 70 de grade in mers..in caz ca are vre-o legatura.

Link to comment
Share on other sites

Da , se testeaza debitul pe retur sa vada daca este egal ... se scoate returul si se baga in niste eprubete gradate, dupa se porneste motorul sa vada daca sunt diferente mari intre injectoare.

 

In cazul de mai jos , se vede clar diferente la injectoarele 3 si 4:D

 

maxresdefault.jpg

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da , se testeaza debitul pe retur sa vada daca este egal ... se scoate returul si se baga in niste eprubete gradate, dupa se porneste motorul sa vada daca sunt diferente mari intre injectoare.

 

In cazul de mai jos , se vede clar diferente la injectoarele :D

 

maxresdefault.jpg

Exact, mersi :))

Link to comment
Share on other sites

Da , se testeaza debitul pe retur sa vada daca este egal ... se scoate returul si se baga in niste eprubete gradate, dupa se porneste motorul sa vada daca sunt diferente mari intre injectoare.

 

In cazul de mai jos , se vede clar diferente la injectoarele 3 si 4:D

 

 

 

Paulica, vezi ca iar induci lumea in eroare. Nu trebuie sa fie debitul egal, daca toate injectoarele erau egale ca injetorul 3, ce se intampla?

Daca injectorul scapa motorina pe retur ai doua simptome, tremurat motor pentru ca cel putin un cilindru primeste prea putina motorina pentru o ardere completa/corecta.

Al doilea simptom este faptul ca nu porneste la cald sau porneste greu, pentru ca injectorul pierde prea multa motorina pe retur neputand creea presiunea necesara pentru pornire.

 

Ce draq tot postezi tot felul de aberatii? Vrei sa-ti creasca numarul de postari?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.