Jump to content

Fum albastru la ralanti cand se incalzeste e70


bmw e70 m57n2

Recommended Posts

va salut

de curand am. achizitionat un x5 2008 e70 m57n2,am anluat filtru de particule soft si fizic,egr oare la cn sa meri maine sa vezi daca are joc axu de la soft,masina are softul schimbat din cate am inteles(marita puterea) dar la ralanti dupa un timp mai lung cand se incalzeste motorul scoate fum albastru.care poate fI problema?

 

fumul e ca si in filmuletul de mai jos

 

post-85292-0-80367000-1508999798_thumb.jpg

post-85292-0-29197800-1508999880_thumb.jpg

Edited by bmw e70 m57n2
Link to comment
Share on other sites

Monteaza la loc DPF, activeaza EGR, pune soft-ul original, si vezi apoi care e problema.

 

masina a scos fum albastru sidoar inainte de anulare egr si dpf,deci singura varianta care ar mai ramane ar fi softul care a marit puterea,sa nu fie facut bine.am umblat pe laspate toti mecanicii si ei daca ar putea ar schimba motorul cu tot si ar rezolva problema

Edited by bmw e70 m57n2
Link to comment
Share on other sites

DE ce nu ar mai arde ulei un motor dupa ce il ''cureti'' cu engine flush ? Si 10W40 !!!! o sa distruga motorul iarna asta.

Trebuie sa vezi care este cauza de ce motorul arde uleiul si sa o rezolvi fizic (filtru carter, semering supape , turbo, etc ...) metodele astea cu baga un unlei mai gros sau mai stiu eu ce aditiv minune sunt asa sa mai tragi de motor ceva timp sau daca esti samsara si vrei sa o vinzi scurt.

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DE ce nu ar mai arde ulei un motor dupa ce il ''cureti'' cu engine flush ? Si 10W40 !!!! o sa distruga motorul iarna asta.

Trebuie sa vezi care este cauza de ce motorul arde uleiul si sa o rezolvi fizic (filtru carter, semering supape , turbo, etc ...) metodele astea cu baga un unlei mai gros sau mai stiu eu ce aditiv minune sunt asa sa mai tragi de motor ceva timp sau daca esti samsara si vrei sa o vinzi scurt.

maine voi schimba si filtrul carter,consumul de ulei este insesizabil la nivelul de ulei,dar de undeva consuma,voi face schimburile si dupa aceea o sa verific turbina.

 

Trimis de pe al meu HUAWEI ATH-UL01 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

i am propus varianta ieftina doctore,nu trebuie sa te aprinzi asa tare.

 

Nu m-am aprins, dar o variant ieftina nu rezolva problema (cel putin nu in cazul de fata si nu pe termen lung) dar pot sa se transforme in probleme mult mai grave si mai costisitoare (doar ca te-ai zgarcit la cateva sute de lei in plus) Sa zicem ca aplica ce I-ai zis , si dupa 6 luni ii revine problema , repeta tratamentul si tot isi ascunde problemele sub pres ? Nu te-ai gandit ca o data si o data trebuie sa descoperi cauza si sa o repari ! Eu zic ca de cat sa investesti asa fara rost in metode de scurta durata (care nu stii nici macar daca o sa functioneze) mai bine verifici problemele si incerci sa le repari acuma si iesi si mai ieftin si stii ca poti sa te bazezi pe motor in continuare fara nici in stres.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Treaba e clara , problema e interna, cel mai probabil semeringurile de la supape, dar i am dat o varianta rapida care intradevar poate sa tina din schimb in schimb daca il face la 10.000 km. Trateaza efectele nu cauza cu ce am propus eu, si legat de ulei cu un 10w40 nu moare in nici um caz un 3.0d nici iarna asta nici peste cateva ierni.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

... cu un 10w40 nu moare in nici um caz un 3.0d nici iarna asta nici peste cateva ierni.

 

Uite cat de vascos este un ulei 10w40 la doar -18 grade (temperatura foarte normal pentru o iarna din Romania) Iti dai seama ce presiune si ungere buna are un motor cu ulei 10w40 cand il pornesti in fiecare dimineata la temperaturi scazute.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

nu are niciun rost sa bagi 10w40, nu e indicat pentru aceste motoare. Poti baga linistit 5w40 intrucat fara DPF e ok, 5w30 se foloseste pentru motoarele cu DPF. Ma indoiesc ca din 2008 masina are doar 215k km, iar fumul albastrui, asa cum au zis si ceilalti, e din cauza consumului de ulei. Fa mai degraba un test de compresie si verifica simeringurile supapelor, desi la diesel eu nu am auzit sa sufere de problema asta. In niciun caz nu baga tot felul de solutii pentru flush, te vei alege doar cu o gramada de probleme dupa.
Link to comment
Share on other sites

eu am bagat mereu 5w40 cu specificatie de bmw, si nu au fost probleme. Normal daca masina are peste 100.000 de mii merge 5w40 in loc de 5w30 (spatiile intre componentele motorului vor fi putin marite de la uzura de peste 100.000km si merge) dar 10w40 e prea mult. pentru m3 se recomanda 10w60, deci 10w40 nu merge in nici un caz pe un diesel.
Link to comment
Share on other sites

eu am bagat mereu 5w40 cu specificatie de bmw, si nu au fost probleme. Normal daca masina are peste 100.000 de mii merge 5w40 in loc de 5w30 (spatiile intre componentele motorului vor fi putin marite de la uzura de peste 100.000km si merge) dar 10w40 e prea mult. pentru m3 se recomanda 10w60, deci 10w40 nu merge in nici un caz pe un diesel.

am bagat 5w40,fumul tot asa a ramas,mai trebuie sa schimb filtrul epurator sa vad daca e vreo diferenta

 

Trimis de pe al meu HUAWEI ATH-UL01 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.