Jump to content

BMW X2


Romulus

Recommended Posts

-tractiune fata :(, normal ar fi ca toate modelele x sa fie tractiune integrala, sincer nu imi place ca bmw se orienteaza spre tractiune fata, probabil incearca sa castice si alt tipar de clienti asa cum si mercedes se orienteaza spre un client mai tanar

-interesant modul de abordare al design-ului (in special grilele) sunt curios cum o sa arate si celelalte serii cu acest stil nou :), cred ca o sa fie ceva combinatie intre x2 si x7 :)))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

per general arata bine pentru o masina de oras, sigla aceea laterala arat mortal, acuma depinde de cat o sa coste, il vad un model exclusiv pentru femei si mai ales care au impresia ca tractiunea spate e greu de condus, iar pentru cele cu mai multi bani au ales si varianta integrala, de fapt cred ca e invers :)), sa pornit de la integral si pentru cele cu buget mai redus au scos diferentialul central si cel de pe spate :)))
Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu-mi place idea de tractiune fata. Ar fi primul BMW cu tractiune fata? Ce alte modele au mai fost? Interesant e ca acum 20 de ani erau 3 modele de BMW, acum avem spre 20, la fel ca la toate marcile.

Seria 2 Active Tourer stiu ca are tot tractiune fata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

in traducere e un mini countryman, sau cum se numeste dricul acela, cu un design bmw; iar probabil ca versiunea cu dotari, similara cu cea din imagini va ajunge lejer la 40k. Audi are Q2, deci este normal sa vedem asa ceva in portofoliul bmw, deoarece acum trendul este sa ai o multitudine de modele, dar ce folosesc, pe cat posibil, componente comune.

 

Tractiunea fata este mai ieftina, permite montarea motorului transversal(se elimina cardan, diferential-bref, in mapa de prezentare va scrie in continuare placerea de a conduce,vor compensa probabil emblemele laterale si un ESP ce se va numi diferential electronic), se scade greutatea, emisii co2 reduse.....

Link to comment
Share on other sites

BMW X2 este mai mult decât un nou model BMW X. Cu designul sãu inconfundabil ºi genele sportive, urbane, face o impresie sigurã atât În clasa lui, cât ºi În familia de modele BMW X.

 

Modelul Sports Activity CoupÊ merge dincolo de orice rival anterior sau actual pentru a aduce bucuria ºi plãcerea de a conduce În segment. Caracterul sãu inimitabil se adreseazã cel mai mult tinerilor, oamenilor extrovertiÞi ºi activi care acordã o mare valoare individualitãÞii, distracÞiei autentice la volan ºi stilului de viaÞã, fãrã a lãsa deoparte funcÞionalitatea.

 

ÂŞasiul automobilului Âşi sistemul inteligent de tracĂžiune integralĂŁ xDrive promit distracĂžie purĂŁ la volan, iar motoarele de ultimĂŁ generaĂžie ating echilibrul ideal ĂŽntre dinamica sportivĂŁ Âşi eficienĂža excepĂžionalĂŁ. Serviciile digitale de la BMW ConnectedDrive Âşi BMW ConnectedDrive Services - ambele disponibile acum ĂŽn formĂŁ recent actualizatĂŁ - adaugĂŁ o intensitate suplimentarĂŁ experienĂžei generale oferitĂŁ de BMW X2.

 

Design Cool X

 

Designul curajos, fãrã compromisuri al noului BMW X2 este evident la prima vedere. Acest automobil iese În evidenÞã În orice situaÞie. Chiar lângã fraÞii sãi mai mari - BMW X4 ºi X6 -, BMW X2 are o prezenÞã distinctivã. Principalul factor de diferenÞiere este un limbaj de design nou, care combinã formele dinamice ºi proporÞiile reduse ale unui coupÊ cu construcÞia robustã a unui model BMW X.

 

"BMW X2 reprezintĂŁ o expresie a dinamicii moderne Âşi extrovertite", spune Adrian van Hooydonk, vicepreÂşedinte executiv al BMW Group Design, ĂŽn descrierea noului BMW X2. "Conceptul sĂŁu de automobil independent aduce o faĂžetĂŁ nouĂŁ, proaspĂŁtĂŁ Âşi interesantĂŁ a BMW ĂŽn segmentul compact".

 

Pe Âşosea, BMW X2 are atitudinea unui atlet ĂŽn forma sa de vârf. Acest lucru este valabil pentru versiunea de bazĂŁ Âşi chiar mai mult pentru modelele M Sport Âşi M Sport X. BMW X2 M Sport X combinĂŁ elemente de design de la BMW M cu cele ale familiei BMW X. De notat cĂŁ, pentru prima datĂŁ, ĂŽn lista de preĂžuri, BMW face trecerea de la linii de design, la modele – M Sport Âşi M Sport X.

 

Accent pe proporÞii dinamice ProporÞiile BMW X2 sunt cele care creeazã o prezenÞã expresivã ºi dinamicã. Modelul este mai scurt ºi mai scund cu peste ºapte centimetri faÞã de BMW X1 - ºi totuºi are acelaºi ampatament. Dispunând de console scurte, are ºi o linie a acoperiºului În stil coupÊ ºi o graficã subÞire a geamurilor.

 

"BMW X2 ĂŽmbinĂŁ cu formele rapide de coupĂŠ cu volumele robuste ale unui model X", concluzioneazĂŁ Thomas Sycha, director de design BMW pentru clasa compactĂŁ. "A fost important pentru noi sĂŁ facem ca aceste aspecte aparent conflictuale ale BMW X2 Âşi caracterul individual al automobilului sĂŁ poatĂŁ fi experimentate din orice unghi Âşi la prima vedere".

 

Un caracter distinctiv care se Îndepãrteazã de scenariul BMW Multe dintre detaliile de design evidenÞiazã natura autonomã a BMW X2, În timp ce semnaleazã - simultan ºi fãrã echivoc - apartenenÞa sa la familia X. TradiÞionala grilã BMW a radiatorului este doar un exemplu, rãsturnând forma trapezoidalã obiºnuitã - acum se lãrgeºte de sus În jos. Aceasta este prima datã când detaliul de design apare la un model BMW modern.

 

Un alt aspect remarcabil, mai tipic pentru un coupĂŠ BMW, este plasarea logo-ului mĂŁrcii pe montanĂžii C. ReminiscenĂže ale modelelor BMW legendare, precum 2000 CS Âşi 3.0 CSL, reprezintĂŁ un alt element care subliniazĂŁ aspiraĂžiile sportive ale BMW X2.

 

Grila BMW Grila radiatorului a fost mereu o particularitate de identificare a unui BMW Încã din 1933. Cu toate acestea, la BMW X2, conturul sãu este mai larg la bazã decât la vârf. Modelul X2 este primul BMW modern care prezintã acest indiciu de design, oferind noului automobil un aspect mai larg, chiar mai distinctiv ºi mai sportiv. Sub grilã, suprafaÞa hexagonalã din bara de protecÞie consolideazã suplimentar aceastã impresie. Fronturile barelor grilei, de culoare negru lucios, contrasteazã cu contururile cromate ale grilei.

 

Farurile Elementele circulare duble familiare (inclusiv luminile LED de zi) sunt combinate cu proiectoarele de ceaþã pentru a crea imaginea caracteristicã cu ºase "ochi" a familiei X ºi pentru a face ca automobilul sã fie recunoscut instantaneu. Deoarece farurile se îngustã spre interior, BMW X2 are o prezenþã dinamicã. În plus, suprafeþele cromate strãlucitoare adaugã o notã de înaltã calitate, în timp ce o barã cromatã la marginile exterioare accentueazã impresia de lãþime.

 

Farurile LED integrale sunt disponibile ca opÞiune pentru BMW X2. Sistemul biLED pentru faza scurtã ºi cea lungã este extrem de luminoas ºi eficient, În acelaºi timp accentuând În mod deosebit aspectul sportiv al BMW X2. Farurile afiºeazã detaliile fine, realizate parÞial prin tuburi de luminã pentru zi cu LED-uri hexagonale ºi gravurã cu laser.

 

Jantele BMW X2 are o poziÞie echilibratã pe ºosea datoritã roÞilor mari ºi designului atractiv al jantelor. Modelele M Sport ºi M Sport X sunt disponibile cu jante În dimensiuni de pânã la 20 de Þoli - o caracteristicã excepÞionalã În acest segment de automobile. Ca echipare standard, ambele modele sunt disponibile cu roÞi de 19 Þoli. Jantele standard pentru modelul BMW X2 sunt de 17 Þoli, În design 560, Însã alte 10 modele de jante (inclusiv cele M pentru BMW X2 M Sport ºi M Sport X) pot fi comandate ca opÞiune.

 

Pragurile Pragurile BMW X2 se numãrã printre particularitãþile sale definitorii ºi contribuie în mare mãsurã la aspectul sãu robust ºi sigur. Designul lor variazã în funcþie de specificaþii. Înveliºul este negru la versiunea de bazã a automobilului ºi vizibil din toate unghiurile. Acest lucru creeazã o imagine robustã, tipicã pentru modelele familiei X, oferã impresia unei gãrzi la sol înalte ºi asigurã o recunoaºtere uºoarã. În acelaºi timp, este clar cã este vorba despre un membru nou, independent din familia BMW X. Pragurile BMW X2 M Sport folosesc elemente în culoarea caroseriei, ceea ce face ca automobilul sã parã apropiat vizual de ºosea. În acelaºi timp, BMW X2 M Sport X are inserþii special proiectate în Frozen Grey. Atunci când este vãzut din lateral, aceastã nuanþã mai deschisã de culoare genereazã impresia unei gãrzi la sol mai mare faþã de BMW X2 M Sport ºi asigurã faptul cã acest model se deosebeºte clar în gamã.

 

Logo-ul BMW pe montanĂžii C MontanĂžii C gĂŁzduiesc douĂŁ caracteristici BMW: curba BMW Hofmeister distinctivĂŁ Âşi, pentru prima datĂŁ la un model BMW X, logo-ul BMW. ExistĂŁ ceva special ĂŽn ceea ce priveÂşte designul acestor douĂŁ elemente. Ca element integrat ĂŽn montantul C, curba Hofmeister de la BMW X2 este uÂşor alungitĂŁ Âşi nu trece peste linia uÂşii. Logoul BMW de pe montanĂžii C invocĂŁ un indiciu de design mult admirat la coupĂŠ-urile BMW clasice precum 2000 CS Âşi 3.0 CSL Âşi asigurĂŁ cĂŁ automobilul este recunoscut instantaneu pe Âşosea.

 

Linia acoperiÂşului Linia acoperiÂşului de la BMW X2 are o uÂşoarĂŁ caracteristicĂŁ de tip coupĂŠ, care conferĂŁ ĂŽntregului automobil impresia de propulsie spre ĂŽnainte ca un atlet. MontanĂžii genereazĂŁ un numĂŁr mare de suprafeĂže luminoase ĂŽn partea superioarĂŁ a BMW X2, ceea ce face ca habitaclul sĂŁ parĂŁ mai luminos. Grafica extrem de subĂžire a geamurilor se ĂŽmbinĂŁ cu spoilerul spate M opĂžional pentru a oferi un plus de dinamism.

 

Spoilerul spate Spoilerul spate oferã un detaliu dinamic în completarea liniei acoperiºului BMW X2. Pe lângã faptul cã accentueazã sportivitatea automobilului, subliniazã ºi aspectul simplificat lunetei. Împreunã cu bara de protecþie spate care accentueazã lãþimea, acesta creeazã o imagine foarte puternicã. În plus, spoilerul spate cu margini aerodinamice montate lateral, de culoare negru lucios, reprezintã unul dintre factorii care contribuie la aerodinamica excelentã cu un coeficient aerodinamic Cd de 0.28. Spoilerul spate standard poate fi înlocuit la modelele M Sport ºi M Sport X cu variante mai sportive din lista de opþiuni.

 

Stopurile Liniile orizontale de design ale pãrÞii spate a BMW X2 reduc distanÞa vizualã dintre automobil ºi ºosea, accentuând lãÞimea maºinii ºi, prin urmare, caracterul sãu sportiv. Aceste linii continuã În stopurile dispuse sus. Stopurile LED reprezintã o simbiozã Între conturul luminos În formã de T, Împãrtãºit de alte modele BMW X, ºi forma L familiarã de la coupÊ-urile BMW. Aceastã semnãturã luminoasã include o bandã LED precisã pe interiorul blocurilor optice spate. Astfel, BMW X2 este clar recunoscut, chiar ºi În Întuneric.

 

Bara spate BMW X2 are o poziÞie latã pe ºosea, mai ales atunci când este privit din spate. Aceastã impresie de lãÞime este ceratã de liniile de design orizontale ºi de bara de protecÞie distinctã. Designul acesteia din urmã va varia În funcÞie de specificaÞiile maºinii. La modelul standard, vine În culoarea automobilului ºi negru mat. BMW X2 M Sport dispune de o inserÞie În culoare Dark Shadow metalizat. Totodatã, modelul BMW X2 M Sport X are o inserÞie În culoarea contrastantã Frozen Grey.

 

Þevile de eºapament Una dintre modalitãþile în care BMW X2 exprimã puterea inerentã a motoarelor BMW TwinPower Turbo este prin designul þevilor de eºapament. În funcþie de motorul specificat, modelul X2 poate veni cu un aranjament simplu sau dublu. Þevile de evacuare au un diametru de 90 mm.

 

Interior Âşi echipare Interiorul modelului BMW X2 ĂŽmbinĂŁ elementele caracteristic BMW, precum orientarea pronunĂžatĂŁ cĂŁtre conducĂŁtor Âşi liniile dinamice, cu rigiditatea elegantĂŁ a unui model BMW X. Calitatea deosebitĂŁ a modelului BMW X2 Âşi nivelul ridicat de echipare, chiar Âşi ĂŽn versiunea de bazĂŁ, sunt evidente instantaneu.

 

Panoul de instrumente are standard cusãturi contrastante, În timp ce consola centralã include materiale precum Sensatec cu cusãturi contrastante. Interiorul modelelor M Sport ºi M Sport X este decorat cu o combinaÞie de material textil Micro Hexagon Anthracite ºi Alcantara. OpÞional este disponibil noul tip de piele Dakota perforatã, În nuanÞã Magma Red, sau tapiÞeria cu stofã Micro Hexagon Anthracite ºi Alcantara, cu cusãturi contrastante galbene pentru a se potrivi cu culoarea de exterior Galvanic Gold metalizat.

 

Portbagajul are o capacitate de 470 de litri, ceea ce Înseamnã cã poate face faÞã cu uºurinÞã activitãÞilor de agrement, de la cumpãrãturi, pânã la un weekend la schi sau un tur cu bicicleta pe munte. Acest nivel ridicat de funcÞionalitate se regãseºte ºi În habitaclu, datoritã unor caracteristici cum ar fi un design al uºilor care include buzunare mari ºi cutii de depozitare inferioare.

 

Orientare cãtre conducãtor Cockpitul BMW X2 este orientat cãtre conducãtorul auto, În care designul dotãrilor precum binoclul panoului de instrumente orientat clar cãtre drumul din faÞã. Toate comenzile sunt poziÞionate ergonomic pentru a permite conducãtorului sã asimileze informaÞiile dintr-o singurã privire ºi sã le acÞioneze cu uºurinÞã. Toate acestea ajutã la transformarea scaunului conducãtorului Într-un mediu de condus exclusivist, În care sportivitatea oferitã de BMW X2 prin fiecare kilometru al cãlãtoriei poate fi experimentatã cu o intensitate deosebitã.

 

PoziÞie ridicatã a ºezutului Conducãtorul ºi pasagerii sunt aºezaÞi Într-o poziÞie ÎnãlÞatã În modul tipic al unui model BMW X. Acest lucru are ca rezultat o vizibilitate excelentã ºi oferã ºoferului un control complet asupra situaÞiei de condus. Atât conducãtorul, cât ºi pasagerii par sã priveascã În jos pe panoul de bord, ceea ce Întãreºte impresia unei vizibilitãÞi optime asupra drumului - combinatã cu o operabilitate impecabilã.

 

Materiale Modelele M Sport ºi M Sport X sunt dotate standard cu tapiÞerie de culoare neagrã, din stofã Micro Hexagon Anthracite ºi Alcantara, cu vipuºcã M ºi cusãturi contrastante albastre sau galbene pe panoul de instrumente ºi consola centralã. Alte variante sofisticate de tapiÞerie sunt disponibile ca opÞiuni, incluzând pânã la cinci variante de piele Dakota parÞial perforatã ºi cusãturi contrastante coordonate. Varietatea finisajelor decorative, care include variante de High-gloss Black, Aluminium ºi Oak Grain mat, subliniazã calitatea Înaltã a BMW X2.

 

FuncÞii de control Toate comenzile funcÞionale de pe consola centralã sunt montate standard În fasciile negre lucioase, oferind interiorului o notã specialã de eleganÞã.

 

Pachet de lumini Pachetul opÞional de iluminare permite conducãtorilor sã ofere o luminã ambientalã elegantã pentru interiorul BMW X2 alegând dintre culorile portocaliu, violaceu, verde, bronz, albastru ºi alb. Iluminarea cu LED-uri a suprafeÞelor decorative de pe panoul de bord ºi panourile uºilor formeazã o bandã continuã care se extinde pe laterale, spre spate a habitaclului.

 

Tehnologie «black panel» Tehnologia "black panel" modernĂŁ inclusĂŁ standard ĂŽn fiecare BMW X2 este una dintre caracteristicile sale distincte. UtilizatĂŁ atât pentru panoul de instrumente, cât Âşi pentru monitorul de informaĂžii, aceasta evidenĂžiazĂŁ gradul ridicat de sofisticare tehnicĂŁ a automobilului.

 

AcoperiÂş panoramic AcoperiÂşul panoramic din lista de accesorii opĂžionale adaugĂŁ extinde sentimentul de spaĂžiu din interiorul BMW X2 Âşi lumineazĂŁ habitaclul. SecĂžiunea frontalĂŁ a acoperiÂşului panoramic se ĂŽnclinĂŁ Âşi se deschide, la fel ca o trapĂŁ convenĂžionalĂŁ.

 

Dinamicã Modelul Sports Activity CoupÊ se remarcã prin motoareler BMW TwinPower Turbo inegalabile ºi trenului de rulare sofisticat. Aceste componente sunt combinate cu ºasiul rafinat al automobilului pentru a-l Înzestra cu cele mai bun calitãÞi de manevrabilitate din clasã, agilitate excepÞionalã ºi rãspuns excelent. IniÞial, BMW X2 va fi lansat cu trei variante de motorizare, varietate care va fi extinsã dupã doar câteva luni la un total de patru combinaÞii de motor pe benzinã/transmisie ºi cinci de motor diesel/transmisie.

 

Sportivitate pe toate drumurile Numitorul comun al tuturor modelelor BMW X2 este un ºasiu ÎmbunãtãÞit care transferã agilitatea imensã ºi dinamismul motoarelor BMW pe ºosea, oferind astfel o bazã excelentã pentru o experienÞã impresionantã a condusului. Rãspunsul automobilului poate fi adaptat printr-o simplã apãsare a comutatorului Driving Experience Control, care permite conducãtorilor sã aleagã Între modul implicit COMFORT, modul ECO PRO de sporire a eficienÞei ºi modul SPORT. Setarea preprogramatã, disponibilã prin modul SPORT, oferã automobilului un rãspuns ºi mai dinamic al direcÞiei ºi al sistemului de propulsie.

 

DacĂŁ este specificatĂŁ opĂžiunea Dynamic Damper Control (inclusiv o reducere a gĂŁrzii la sol cu 10 mm), suspensia automobilului poate fi ajustatĂŁ Âşi mai precis la preferinĂžele Âşi cerinĂžele individuale.

 

Suspensia M Sport, disponibilĂŁ standard la modelele BMW X2 M Sport Âşi M Sport X (opĂžional pentru modelul X2 de bazĂŁ) vine include un reglaj mai ferm al arcurilor Âşi amortizoarelor. De asemenea, modelele BMW X2 echipate cu suspensia M Sport au garda la sol redusĂŁ cu 10 mm pentru o ĂžinutĂŁ de drum Âşi mai sportivĂŁ.

 

RulmenĂžii special adaptaĂži ai barei antiruliu, care vin cu suspensia M Sport Âşi Dynamic Damper Control, oferĂŁ un nivel sporit de sportivitate Âşi dinamism.

 

Transmisie cu dublu ambreiaj ºi tracþiune integralã inteligentã xDrive În primul rând, noul model va fi lansat cu motor pe benzinã pentru BMW X2 sDrive20i (consum mediu mixt: 5,9-5,5 l/100 km, emisii CO2: 134-126 g/km)*, plus variantele diesel X2 xDrive20d (consum mediu mixt: 4,8-4,6 l/100 km, emisii CO2: 126-121 g/km)* ºi X2 xDrive25d (consum mediu mixt: 5,3-5,1 l/100 km; emisii CO2: 139-133 g/km)*. Varianta pe benzinã este echipatã cu transmisia sportivã Steptronic cu ºapte trepte, cu dublu ambreiaj, care se remarcã prin schimbarea rapidã a vitezelor ºi funcþionarea foarte eficientã, ceea ce contribuie la nivelul redus al emisiilor CO2. Motorul de 2,0 litri, cu patru cilindri ºi putere de 141 kW/192 CP, oferã performanþe remarcabile. Sprintul de la 0 la 100 km/h dureazã 7,7 secunde, iar viteza maximã este de 227 km/h.

 

Ambele modele diesel sunt echipate cu sistem inteligent de tracÞiune integralã xDrive ca dotare standard. Dotarea integralã Hill Descent Control permite BMW X2 sã menÞinã automat o vitezã doritã pe coborârile abrupte, asigurând un control direcÞional optim În situaÞii dificile.

 

Eficienþã excelentã ºi aerodinamicã de top Motorul diesel de 2,0 litri aflat sub capota modelului BMW X2 xDrive25d genereazã o putere de 170 kW/231 CP ºi un cuplu maxim de 450 Nm. În ciuda faptului cã emite doar 139-133 g CO2/km* în ciclul de consum combinat, vârful de gamã diesel pentru BMW X2 ajunge la 100 km/h cu start de pe loc într-un timp impresionant: 6,7 secunde. Ambele motoare diesel sunt conectate cu transmisia Steptronic cu opt trepte. Toate modelele cu transmisie automatã pot fi comandate opþional cu clapete de schimbare a vitezelor pe volanul sport, permiþând ca agilul BMW X2 sã fie condus într-un mod ºi mai sportiv.

 

Cu un coeficient aerodinamic Cd de doar 0,28, X2 xDrive20d este unul dintre cele mai eficiente aerodinamic modele din ĂŽntregul segment. GenereazĂŁ o putere maximĂŁ de 140 kW/190 CP Âşi are emisii CO2 de doar 126-121 g/km* ĂŽn ciuda cuplului de 400 Nm.

 

Alte variante atractive ale BMW X2 vor fi adĂŁugate ĂŽn portofoliul modelului Sports Activity CoupĂŠ ĂŽn prima parte a anului 2018 - sub forma variante X2 sDrive18i cu motor cu trei cilindri Âşi a variantelor X2 xDrive20i, X2 sDrive18d Âşi X2 xDrive18d - toate cu motoare cu patru cilindri.

 

Puterea modelelor pe benzinĂŁ variazĂŁ de la 103 kW/140 CP pentru X2 sDrive18i (cu transmisie manualĂŁ, consum mediu mixt: 6,3-6,0 l/100 km, emisii CO2: 144–138 g/km**; cu transmisia Steptronic cu Âşapte trepte, cu dublu ambreiaj, consum mediu mixt: 6,2-5,9 l/100 km, emisii CO2: 141–135 g/km**) pânĂŁ la 141 kW/192 CP pentru X2 xDrive20i (consum mediu mixt: 6,2-6.1 l/100 km; emisii CO2: 142–138 g/km**). Modelele diesel X2 sDrive18d (cu transmisie manualĂŁ, consum mediu mixt: 4,6-4,5 l/100 km, emisii CO2: 121-119 g/km**; cu transmisie Steptronic cu opt trepte, consum mediu mixt: 4,7-4,5 l/100 km, emisii CO2: 124–118 g/km**) Âşi X2 xDrive18d (consum mediu mixt: 5,2-4,8 l/100 km, emisii CO2: 137–128 g/km**) oferĂŁ 110 kW/150 CP.

 

* Datele de consum se bazeazĂŁ pe ciclul de testare EU Âşi pot varia ĂŽn funcĂžie de dimensiune anvelopelor alese. ** Datele de consum sunt provizorii, sunt bazate pe ciclul de testare EU WLTP Âşi corelate la valori NEDC. Pot varia ĂŽn funcĂžie de dimensiune anvelopelor alese.

 

Sisteme de asistenþã În ceea ce priveºte BMW, un lucru vine întotdeauna în prim-plan într-un automobil conectat: misiunea condusului.

 

InteracĂžiunea intuitivĂŁ dintre conducĂŁtor Âşi automobil constituie baza conectivitĂŁĂžii de top. Noul BMW X2 oferĂŁ conducĂŁtorului trei moduri diferite de a interacĂžiona cu automobilul, deoarece cea de-a Âşasea generaĂžie a conceptului de control iDrive completeazĂŁ acum familiarul controler iDrive, dar Âşi cu opĂžiunea de control vocal cu procesare a limbajului natural Âşi ecran tactil pentru display-ul central.

 

"Ne-am concentrat pe prezentarea cãilor de interacÞiune ale clienÞilor cu automobilul prin intermediul afiºajelor Într-un mod atractiv ºi coerent, precum ºi prin utilizarea lor intuitivã", explicã Gernot Schmierer, director de design al experienÞei utilizatorului În cadrul BMW Group Design. "Cu BMW X2, oferim clienÞilor noºtri ºansa de a interacÞiona cu automobilul În modul În care se simt cel mai confortabil. BMW X2 utilizeazã funcÞionalitatea tactilã opÞionalã ºi Head-Up Display opÞional pentru a oferi clienÞilor o experienÞã de primã clasã În aceastã categorie de automobile."

 

Utilizare Âşi afiÂşare intuitive SpecificaĂžia standard pentru fiecare BMW X2 include un monitor de control de 6,5 Ăžoli (16,51 cm). Acesta este actualizat la un ecran tactil de 6,5 Ăžoli (16,51 cm) sau 8,8 Ăžoli (22,35 cm) dacĂŁ este selectat un sistem de navigaĂžie. Conceptul de afiÂşare este conceput pentru a oferi conducĂŁtorului un rezumat rapid al celor mai importante informaĂžii, de exemplu, prin intermediul panourilor care apar ĂŽn meniul principal al monitorului. DacĂŁ este specificat un sistem de navigaĂžie opĂžional, display-ul asigurĂŁ Âşi comenzi tactile.

 

Pentru un grad mai mare de siguranÞã ºi confort În BMW X2, existã opÞiunea de BMW Head-Up Display complet color, care proiecteazã toate informaÞiile de condus importante ºi citirea sistemului de navigaÞie/asistare pe parbriz ºi, prin urmare, În câmpul vizual al conducãtorului - la rezoluÞie ridicatã.

 

Sisteme de asistare a conducãtorului: condus cu siguranÞã, sosire relaxare Nu numai cã BMW X2 oferã conducãtorilor o gamã largã de sisteme de asistare a conducãtorului, ci dispune ºi de tehnologii avansate.

 

Sistemele de asistenþã bazate pe camere video disponibile pentru noul BMW X2 contribuie la asigurarea unei mai mari siguranþe în diferite situaþii de condus. Opþional, Driving Assistant include avertizarea la pãrãsirea benzii, afiºarea limitei de vitezã cu afiºare a interdicþiei de depãºire, BMW Selective Beam cu asistent antiorbire al fazei lungi, precum ºi avertizare în caz de coliziune ºi de pietoni cu funcþia de frânare în oraº. În plus faþã de aceste funcþii, portofoliul Driving Assistant Plus oferã sistemul tempomat activ cu funcþia Stop & Go - care, între 30 ºi 140 km/h, menþine viteza doritã introdusã de ºofer ºi distanþa de siguranþã faþã de vehiculele din faþã - ºi asistentul de ambuteiaje. La viteze de pânã la 60 km/h, aceastã funcþie preia de la conducãtor controlul de proximitate ºi activitãþile de menþinere a benzii de rulare pe autostradã. Asistentul de ambuteiaje utilizeazã asistenþa direcþiei pentru a menþine automobilul în mod fiabil pe mijlocul benzii, dar conducãtorul trebuie sã aibã cel puþin o mânã pe volan pentru ca sistemul sã funcþioneze.

 

Controlul distanĂžei de parcare Âşi camera pentru mers ĂŽnapoi, ale cĂŁrei imagini sunt transferate pe Control Display, fac ca manevrele sĂŁ fie mai precise Âşi mai confortabile. De asemenea, asistentul de parcare opĂžional ajutĂŁ conducĂŁtorul sĂŁ gĂŁseascĂŁ Âşi sĂŁ utilizeze spaĂžiile de parcare lateralĂŁ.

 

Comunicat de presa BMW Romania

Alexandru Seremet

BMW Group

Link to comment
Share on other sites

care in opinia mea este cel mai urat model de bmw (generatie mai noua), ma rog aici este vorba de gusturi dar cred ca a avut si un succes destul de slab, poate cel mai slab :(

E o masina de familie gen zafira oarecum...iar pentru o masina de familie cred ca e cea mai frumoasa comparand cu peugeot citroen opel si ce alte marci mai fac masini de familie.

 

Foarte frumos si x2 . Masina perfecta pentru o fata de 18-22 ani .

Link to comment
Share on other sites

:LMAO: cu vat ca altfel nu se poate ! Desi in uk nu prea exista macar bon fiscal de exemplu. Anglia e o tara care traieste in mare parte din ce fura de la colonii si ceilalti membri uk sau din afaceri nu din taxat oameni marunti.

“Finance” cu sau fara VAT?

Edited by ALINUL
Link to comment
Share on other sites

eu il vad drept un X1 (caroserie de seria 1 inaltata) avand in vedere ca noul X1 este ca gabarit cat vechiul X3

sunt curios daca il produc tot in SUA la Spartanburg sau se indreapta spre tari mai low cost, asta o sa spuna multe despre calitatea materialelor

 

pana una alta, la noul X3 sunt blocate livrarile, nici-o masina produsa in octombrie nu a ajuns pe vapor...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.