Jump to content

Bmw 520d (limp-mode) pierde puterea


Recommended Posts

Salut baieti! Am nevoie de parerile voastre! Am un Bmw 520d e60 cutie automata,163 cai,motor M 47. Merge bine (nu stie exact cat de bine pentru ca nu am mai condus masina cu motorul asta si o am de 1 luna) Ce este cert este ca se comporta de parca ar fi limitata,merge pana la viteza 120 km/h si dupa pana la 140 km/h abia mai merge. Cu maxim 145 km/h ruleaza! Clar are o problema,ma gandeam ca poate e DPF,am fost cu ea la service si mi-a dar la diagnostic 2 erori (4D00 exhaust back pressure senzor si 4530 charge air pressure control small turbo deviation),mi-a spus mecanicul sa schimb doua piese : senzorul si solenoid-ul acela vacuum. Le-am schimbat si problema tot persista!

Ce credeti ca poate avea?

Link to comment
Share on other sites

Am sters erorile! Si tot degeaba...m-am uitat in cartea service si scrie ca acum 6 luni a facut schimbul de ulei cu toate filtrele(am cumparat masina de max 2 luni)

Si daca ar fi problema de la un filtru nu ar trebuii sa mearga greu la orice viteza? E ciudat ca se opreste puterea intre 130-140 /h,nu merge mai tare de atat! Cred ca am schimbat piesele degeaba..

Link to comment
Share on other sites

Turbina e de vina, care da in DPF. Eroarea "4530 charge air pressure control small turbo deviation" este din turbina (geometrie/actuator), iar daca s-a mers cu problema asta in turbina a dat si valoare mare pe DPF la presiune si anume ca e "infundat" si trebuie sa-i faci regenerare.

 

Stii sigur ca e senzorul de vina? E posibil sa fie bun senzorul si sa-ti arate cum trebuie si anume presiune mare la dpf. Daca era infundat, iti apareau vreo 2-3 erori numai pe DPF si iti aparea inclusiv in bord si pe navigatie DPF-ul...deci excludem asta. Rezolva turbina, du-o la reconditionat si o sa mearga :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce fel de tester s-a folosit sincer! Locuiesc momentan in Anglia si nu cunosc nici un mecanic de incredere,o iau pe bajbaite si mecanicii astia,nu imi zic macar 70% ca poate fi ceva anume,pt fiecare diagnosticare imi iau in jur de 30£! Am fost la 3 mecanici si mi-au spus sa schimb piesele respective si daca nu merge e infundat Dpf,dar nici asta nu e sigur. (app. nu e indicat sa scot dpf-ul din soft nu?)

Acum trebuie sa aleg la ce sa fac regenerare prima oara,la turbina sau la dpf 😁 ...pt. ca o turbina noua sau un filtru de particule nou costa in jur de 1000 €/£

Multumesc mult pt. sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

"crazyboy" sa inteleg ca nu crezi ca se rezolva problema doar cu regenerarea dpf? 132000 mile are masina si app. in cartea service scrie ca a fost schimbat dpf-ul la 130000 mile,dar nu au fost facute reviziile doar la bmw asa ca poate fi minciuna,poate a avut omul pile la service ;))) si a pus la vrajeala ca a schimbat anumite piese...nu stiu,zic si eu 😁
Link to comment
Share on other sites

Sunt probleme si la dpf in sensul ca e obosit (De turbina), insa nu e infundat de tot, daca era infundat nu-ti mai tragea nici treapta 1, stiu despre ce vorbesc. Pur si simplu nu intra turbina deloc, tu acolo ai probleme la turbo, dar daca tot reconditionezi turbina, anuleaza sau trimite dpf-ul la curatat.
Link to comment
Share on other sites

"crazyboy" sa inteleg ca nu crezi ca se rezolva problema doar cu regenerarea dpf? 132000 mile are masina si app. in cartea service scrie ca a fost schimbat dpf-ul la 130000 mile,dar nu au fost facute reviziile doar la bmw asa ca poate fi minciuna,poate a avut omul pile la service ;))) si a pus la vrajeala ca a schimbat anumite piese...nu stiu,zic si eu ...

Mai mult ca sigur a fost manarita cartea service.

 

Spun asta puntru ca eu am avut acceasi problema si problema ta seamana identic cu ce am patit eu. Limitare la 3000 turatii si nu trecea de 140km/ora.

 

Problema a fost dpf. Solutia schimbarea cu unul nou.

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

La mine de exemplu in cartea service si in istoric la BMW apare ca in 2015 au fost schimbate bascule, bucsi, pivoti, capete de bara, bielete de directie si ambele tampoane la motor si ghici ce... au fost schimbate doar pe hartie bagat in istoric BMW si banii incasati ca fizic nu au fost atinse :) le-am schimbat eu asta primavara dupa ce am luat masina. Scria clar pe ele an fabricatie 2003 de cand e masina :)
Link to comment
Share on other sites

Adevarul e ca in primele 3 trepte in mod sport se tureaza pana la 4500,treapta 4-5-6 maxim 3000 de ture!

O ultima intrebare,sa incerc prima oara sa reconditionez turbina si dpf-ul(la dpf am inteles ca trebuie sa imi tureze masina minim 30 de min sa intre in functiune filtrul si sa arda noxele,asta e regenerarea? Asa mi-au spus baietii de la service) sau nu sunt sanse de rezolvare si ar trebui sa le cumpar noi?

In orice caz cred ca mi-am luat un pic de tzeapa cu masina pt ca omul zicea ca nu are nici o problema....si am probat-o in Birmingham,trafic....nu am putut sa depistez problema in centrul orasului.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF E OK mia zis mecanicul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.