Jump to content

Vand 730d seria 7 f01 LCI


cristie35

Recommended Posts

F01 facelit 3000 diesel motor N57T 258 cai - adusa recent Germania .Prima inmatriculare in Germania 2013 .

Inmatriculata in Ro luna trecuta .

data productiei 2012-08-27

Rulaj ~ 225kkm

 

dotari conform Vin decoder :

 

S1CASELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CBACEA / CO2 scope

S1CCAuto start/stop function

S1CDBrake Energy Regeneration

S2SUBMW LA wheel, star spoke 250

S2VBTyre pressure control (TPC)

S3AGReversing camera

S4B7Fine-wood version Fineline highly shiny

S4M8Individual rear-reading light

S4NBAutom. climate control with 4-zone ctrl

S4U2ECO PRO

S5ACHigh-beam assistant

S5ATDRIVING ASSISTANT PLUS

S5DLSURROUND VIEW (WORKING NAME)

S6AABMW TeleServices

S6ABControl, Teleservices

S6NFConnection, MP3 player in mobile phone

S6NLANBIND.BLUETOOTH-U.USB-GERAETE INKL

S7SPNavi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth

S8KAOELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8SCTelematics access request,country-spec.

S8THSPEED LIMIT INFO

S9AAOuter skin protection

P9BDBusiness Package

S163Exhaust emissions standard EU6

S229Dynamic Drive

S230Extra package, EU-speciifc

S255Sports leather steering wheel

S302Alarm system

S316automatic trunk lid mechanism

S320Deleted, model lettering

S322Comfort access

S323Soft-Close-Automatic doors

S403Glass roof, electrical

S415Sun-blind, rear

S416Roller sun visor, rear lateral

S423Floor mats, velours

S428Warning triangle and first aid kit

S430Interior/outside mirror with auto dip

S456Comfort seat with memory

S488Lumbar support, driver and passenger

S494Seat heating driver/passenger

S496Seat heating, rear

S508Park Distance Control (PDC)

S524Adaptive Headlights

S536Auxiliary heating

S548Kilometre speedo

S601TV function

S609Navigation system, Professional

S610Head-up display

S612BMW Assist

S614Internet

S615Extended BMW Online Information

S616BMW Online

S676HiFi speaker system

S698Area-Code 2 for DVD

S760High gloss shadow line

S761Individual sunshade glazing

S775Headlining anthracite

L801NATIONAL VERSION GERMANY

S851Language version German

S879Operating instructions German

 

pret 23300

Edited by cristie35
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

tampenie mai mare n-am auzit in viata mea LMAO.gif

deci a mers de la 0 km 88 de mii de km cu uleiul de fabrica ? uleiul ala pus din fabrica a rezistat 88 de mii dupa care s-a defectat motorul ?

pe cat facem pariu ca daca ducem cheia si o citim la reprezentanta vedem ca pana la 88 de mii mai sunt cateva intri in servis ? care nu apar in raportul de mai sus ?? eu pun 10 mii de euro jos daca tu ai dreptate si tu doat 1000 daca am eu dreptate ??

Te bagi ?

Edited by cristie35
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

tampenie mai mare n-am auzit in viata mea LMAO.gif

deci a mers de la 0 km 88 de mii de km cu uleiul de fabrica ? uleiul ala pus din fabrica a rezistat 88 de mii dupa care s-a defectat motorul ?

pe cat facem pariu ca daca ducem cheia si o citim la reprezentanta vedem ca pana la 88 de mii mai sunt cateva intri in servis ? care nu apar in raportul de mai sus ?? eu pun 10 mii de euro jos daca tu ai dreptate si tu doat 1000 daca am eu dreptate ??

Te bagi ?

Nu trebuie sa fii agresiv. Din ce ai afisat, asta reiese. Prima intrare in reprezentanta , fie revizie sau orice altceva este la 88000km ceea ce nu te avantajeaza deloc. Ca mai are si alte schimburi intre timp, e posibil insa nu apar acolo. De regula in raport apar intrarile in reprezentanta exact cum sunt trecute in cartea de service.

Am vazut BMW in germania cu primul schimb de ulei facut la 60.000km. In concluzie nu ma mai mira nimic!

Si daca ar fi tinut uleiul original pana la 88000 neschimbat, sigur sigur era necesar si motor schimbat, altminteri s-ar fi facut niste uzuri foarte mari.

Edited by Vision335
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nimeni nu a fost agresiv ,numai ca nu--mi plac indivizii care arunca cu rahat in ventilator

iti spun sigur ca am cartea de servis la zi ,unde apar si alte revizii inaintea aceleia de pe auto-records

iti spun si mai sigur ca inainte sa cumpar masina am verificat istoricul de pe chei

 

intentia a fost sa informez ,scutind potentialul interesat de masina sa mai deaa banii pentru raport

...de ce nu apar toate intrarile reale in raport ,asta intreaba-i pe baietii de la site-ul respectiv n-am eu de unde sa stiu

 

Cat despre vrajeala aia cum ca masina poate merge 90k cu un schimb de ulei ,si nu oricare ci chiar uleiul de fabrica ,nu te supara daca am calificat-o ca o tampenie.Pentru ca sa spui asa ceva e o mare tampenie thumbsup.png

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

N-are rost sa te ataci, crede-ma.

Problema cu uleiul ''de fabrica'' nu stiu de unde ai scos-o ! Eu mai spun inca o data ce am vrut sa spun. Orice fel de ulei ar fi, personal cred ca un motor nu poate rezista cu el neschimbat 88000km, sau in caz ca ar mai merge, ar avea niste uzuri foarte, foarte mari. \

Masina poate avea revizii si la 5 mii km, nu e problema mea, insa din raportul pe care l-ai afisat reiese ca primul contact al masinii cu o reprezentatna BMW este la 88000km. Ceea ce este enrom daca ar fi vorba despre un schimb de ulei(si cum de la 0-88k km nu are nicio intrare in acel raport se poate presupune ca nu s-a schimbat nici macar uleiul in cadru oficial BMW). Ma mir cum s-a mai pastrat garantia. Insa posibil ca raporul sa nu fie corect. Personal am vazut BMW cu primul schimb de ulei facut la 60000 km ceea ce mi se pare enorm !!! Iar restul facute numai la 38-40 mii km. In concluzie nu ma mira nimic.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Problema cu uleiul ''de fabrica'' nu stiu de unde ai scos-o !

 

pai cum adica de unde am scos-o ? Ce ulei are masina la 0 km ? Nu uleiul de fabrica ?

ti-am mai spus ,nu ma atac de loc .Vrei sa iei masina,vi iti dau cheia si mergi cu ea in ea in reprezentanta sa ti-o citeasca si gata .Ce atatea povesti cu primul ulei schimbat la 88 de mii de km si motor inlocuit la 88 de mii ?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vorbesc din propria experienta, rapoartele online NU sunt corelate 100% cu istoricul dealer-ului, sau daca sunt, sunt extrem de putine.

Inainte sa bat palma pentru actuala masina, am cumparat rapoarte online pentru aproximativ 30-35 de serii de caroserie (masini de la noi dar si din afara tarii), iar dintre toate am ales vreo 8 de care am fost multumit din ce-am citit/vazut pe raport si le-am verificat la un dealer BMW, rezultatul? Un singur raport cumparat a cuprins absolut tot ce cuprindea istoricul dealer-ului.

Deci nu va dati in cap pentru atat, parerea mea e ca noua romanilor ne place sa presupunem si sa ne pripim in judecata, vorbe, etc..

Recomand verificare la un dealer BMW, rapoartele online ajungem sa le cumparam ca sa ne facem o idee despre masina dar daca ne place cu adevarat, tot la dealer (ar trebui sa) ajungem.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte corect

O sa fac poze cu km de pe caietul de service

Pe auto records km sunt rotunjiti si unele revizii nu apar

Asta doar ca sa ne facem o idee .Sa nu mai credem orbește ĂŽn site-ul respectiv

Ps

Oricum masina e aproape vândutĂŁ azi merg la sibiu cu clienții pt verificare

Edited by cristie35
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.