Jump to content

X5 sau Touareg? Sau X3?


Daaaaan

Recommended Posts

E un lucru rĂŁu...? ðŸËĹ 

 

Nici bun nu e, nu sunt adeptul acestei idei, de a nu lasa sotia sa iti conduca masina, sotia mea chiar nu conduce rau si nu ma simt in nesiguranta cu ea la volan, si in mare parte am condus amandoi doar rwd

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by arabu09
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai, mai sa cred ca esti din categoria celor care nu suporta sa le conduca sotiile masina , nu cred totusi ca esti

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Chiar nu sunt...de 1 an ii tot zic ca daca are chef de o plimbarea cabrio sa ia Z-ul meu, dar nu vrea nici in ruptul capului :)) Ca ii e frica de botul prea lung, ca sta prea jos, ca etc.

 

Daca e pana acolo, ei mai degraba nu ii place sa ii conduc masina...ca ii dereglez scaunul si nu mai stie sa si-l regleze exact cuma fost :))

 

Am recitit de vreo 3 ori...nici cum nu inteleg, din afrmatia mea, de unde ai tras concluzia asta :))

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Edited by Daaaaan
Link to comment
Share on other sites

"chiar daca ea poate nu o va conduce niciodata...dar va sta in dreapta cel putin 50% din km parcursi. Si asta conteaza...sau ma rog...pt mine conteaza :)"

 

 

De aici

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

A...acuma am inteles :))

 

Nu are treaba cu lasatul...are treaba cu vrutul :))

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Dar...cum am ales sa nu trec prin viata singur...asta e...parerea ei conteaza :) ...la fel cum ea s-a procopsit cu Mini Cooper S, galben, cu dungi negre pe capota, cu scaune sport, si padele - de dragul meu...eu o sa ma descurc cumva cu tancul prin oras - de dragul ei :)

 

 

Si sotia mea dorea sa luam un SUV gen X3, X5 sau Touareg; dar mie nu imi plac deloc SUV-urile, asa ca i-am luat ei un Mini Countryman si mie un seria 5 :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e cu suparare, Andrei.

 

Inainte sa iti raspund la intrebari, vreau sa iti spun ca felul in care pui tu problema e perfect valabil, daca asta e intelegerea intre soti in ceea ce priveste banii si administrarea lor.

 

Eu nu am adoptat directia asta, si vreau ca nevasta-mea sa fie cel putin la fel de incantata de masina ca si mine, chiar daca ea poate nu o va conduce niciodata...dar va sta in dreapta cel putin 50% din km parcursi. Si asta conteaza...sau ma rog...pt mine conteaza :)

 

Din cauza asta am sarit de la Seria4 la X5 sau Touareg...pt ca am tinut cont si de parerea ei. Daca era exclusiv dupa mine, si nu conta nimic din viata mea sau ce planuri de viitor am, mai asteptam un an si imi schimbam E85-ul cu modelul nou...arata bestial concept-car-ul :))

 

Dar...cum am ales sa nu trec prin viata singur...asta e...parerea ei conteaza :) ...la fel cum ea s-a procopsit cu Mini Cooper S, galben, cu dungi negre pe capota, cu scaune sport, si padele - de dragul meu...eu o sa ma descurc cumva cu tancul prin oras - de dragul ei :)

 

Cam asa :)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Sotia ta este o norocoasa. Ar trebui sa ii spui mai des asta. :)

 

Un Cayenne sau Panamera sau un Volvo XC60 sau XC90 nu te-ar incanta? Sunt masini bune, safe si destul de agile.

 

Pentru mine urmatoare masina dorita ar fi un 911 dar inca nu imi pot permite inca.

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi sa fac un drive-test cu un Touareg Supreme, 2016, motorul de 264cp.

 

Toate bune si frumoase, masina dotata cu tot ce iti poti dori, piele maro la interior (chiar frumoasa)...dar MAAARE. M-am chinuit sa fac o parcare laterala si, cu toate camerele panoramice si etc., mi-a iesit abia din a treia incercare :))

 

Dar ma rog...asta e treaba de obisnuinta ma gandesc.

 

 

 

Problema si nedumerirea mea e legata de cutia automata...si anume:

 

Odata ce am comutat in modul manual (secvential), pe niste viraje, am incercat sa vad cum schimba. Eu, obisnuit cu cutia manuala, am intrat intr-o curba cum as intra cu masina mea: am franat pana la o viteza decenta, am dat teapta inferioara sa am frana de motor, si undeva la mijlocul curbei, am apasat acceleratia, urmand ca masina sa se trezeasca si sa ma "traga" afara din curba.

 

Ei...aici intervine surpriza: odata ce dau treapta inferioara si ridic piciorul de pe acceleratie, intra frana de motor, dar cand apas din nou pe acceleratie (indiferent cat de tare o calc) pedala e moarta timp de vreo 2-3 SECUNDE!!! :unsure: ...ceea ce e enorm. Ca sa nu mai zic periculos. Si infricosator. M-am speriat in prima curba ca am facut ceva gresit...dar...si in restul curbelor in care am incercat, a fost la fel. Si la deal, si la vale, si pe drum drept. Si pe sport, si pe normal, si pe confort.

 

Dupa ce trec acele 2-3 secunde, masina isi revine si o ia din loc...dar...eu zic ca asa ceva nu e normal. Sau fac eu ceva gresit?

 

 

 

Poate ma ajutati voi cu un feedback legat de treaba asta (am citit pe undeva ca e acelasi model de cutie si pe X5)...ca mie ceva mi se pare putred la cutie, cel putin la masina testata de mine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

odata intrat in curba in treapta inferioara, masina era deja in treapta respectiva, deci lag nu are deloc, la orice acceleratie pleaca instant. Ori era stricata masina, ori era pusa pe modul eco, desi nu cred sa functioneze eco in modul manual. Oricum in mod normal pana si la o japita de cutie tot nu face asa.

Si da, Touaregul testat de tine are cutie zf cu 8 trepte, deci exclus sa se intample cum relatezi tu. Cel mult se putea intampla sa ai lag la o schimbare de treapta (desi nu are cutia aia lag e insesizabil), dar cum erai tu deja intr-o treapta si accelerand, nu are voie sa aiba lag pentru ca e deja cuplata si accelereaza instant.

Link to comment
Share on other sites

La X5 F15 rezervorul de AdBlue este in compartimentul motor, si are un capac albastru, ce, dupa cum se scrie pe forumuri, este confundat de multi cu rezervorul pentru lichid de parbriz, ce are capac negru. Destul de nefericita solutia aleasa.

La X3 e posibil sa fie la fel.

X3 nu are AdBlue

Link to comment
Share on other sites

nu are voie sa aiba lag pentru ca e deja cuplata si accelereaza instant.

Cutiile or fi la fel, dar nu si softul.

Ce a experimentat Dan e turbo-lag-ul. Touareg nu e o masina de la care sa ai asemenea asteptari (acceleratie instantanee).

Fiind 4x4, abordarea e gresita cu frana pana la mijlocul curbei, urmata de acceleratie. Se franeaza inainte de curba, iar curba se ia cu acceleratia calcata (mai mult sau mai putin, depinde cat tine). Daca o accelerezi tare si iei piciorul brusc de pe acceleratie in timpul virajului (pt. ca simti ca e prea mult,etc.), faci mai rau pentru ca dai in transfer de masa la asa matahula cu centru de greutate sus.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cutiile or fi la fel, dar nu si softul.

Ce a experimentat Dan e turbo-lag-ul. Touareg nu e o masina de la care sa ai asemenea asteptari (acceleratie instantanee).

Fiind 4x4, abordarea e gresita cu frana pana la mijlocul curbei, urmata de acceleratie. Se franeaza inainte de curba, iar curba se ia cu acceleratia calcata (mai mult sau mai putin, depinde cat tine). Daca o accelerezi tare si iei piciorul brusc de pe acceleratie in timpul virajului (pt. ca simti ca e prea mult,etc.), faci mai rau pentru ca dai in transfer de masa la asa matahula cu centru de greutate sus.

 

Intreb si eu, ai condus Touareg sau ma contrazici doar de dragul de a tasta? Nu are legatura turbo lagul cu ce descrie el. De ce sa nu fie Touareg o masina de la care sa ai asteptari? Inteleg daca spuneai despre Ml, generatia cu cutie 7g tronic, dar nu ce ai scris tu mai sus. ABordarea unui viraj nu are legatura cu niciun turbolag, atata timp cat intri in treapta inferioara in viraj, masina fiind oricum in zona de ture peste 2000.

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu, ai condus Touareg sau ma contrazici doar de dragul de a tasta?

 

Daca citeai mai atent "... odata ce dau treapta inferioara si ridic piciorul de pe acceleratie, intra frana de motor, dar cand apas din nou pe acceleratie..." si ai condus vreodata un turbodiesel (nu BMW twinscroll sau twinturbo sau triturbo pus in sport) ti-ar fi sunat familiar.

Link to comment
Share on other sites

Daca citeai mai atent "... odata ce dau treapta inferioara si ridic piciorul de pe acceleratie, intra frana de motor, dar cand apas din nou pe acceleratie..." si ai condus vreodata un turbodiesel (nu BMW twinscroll sau twinturbo sau triturbo pus in sport) ti-ar fi sunat familiar.

 

Tu realizezi ca aproape toate motoarele diesel moderne indiferent de brand sunt cu turbina cu geometrie variabila, adica 3.0 single turbo ala de pe vw audi este fix ca un 3.0 single turbo al BMw-ului? Dar vad ca esti parte din victimele marketingului "twin power turbo" care este absolut fix ca orice turbo cu geometrie variabila. ;) Te intreb iar, ai condus Touareg din ala sau vorbesti doar din prisma posesorului de Bmw x3 2.0 diesel?

Link to comment
Share on other sites

Tu realizezi ca aproape toate motoarele diesel moderne indiferent de brand sunt cu turbina cu geometrie variabila, adica 3.0 single turbo ala de pe vw audi este fix ca un 3.0 single turbo al BMw-ului? Dar vad ca esti parte din victimele marketingului "twin power turbo" care este absolut fix ca orice turbo cu geometrie variabila. ;) Te intreb iar, ai condus Touareg din ala sau vorbesti doar din prisma posesorului de Bmw x3 2.0 diesel?

Touareg din 2013-14 nu. Dar am tras concluzia din ce a spus. Completat cu "... M-am speriat in prima curba ca am facut ceva gresit...dar...si in restul curbelor in care am incercat, a fost la fel. Si la deal, si la vale, si pe drum drept. Si pe sport, si pe normal, si pe confort. ..."

 

Da, si BMW twinscroll 3.0 (cum am, nu 2.0) are lag serios daca faci aceeasi manevra. Daca nu e in sport. In sport si sport+ (nu stiu ce au facut nemtii de au reusit sa tina turbina incarcata), raspunsul acceleratiei e instantaneu la aceeasi manevra (nu e ca la o aspirata, dar insesizabil).

Nu sunt pus pe harta, incerc sa ofer raspunsuri pertinente (posibil sa mai si gresesc, de-aia exista forumuri, sa poti impartasi diferite cunostinte/experiente).

Recunosc ca am fost anti-VAG din cauza PD-urilor (faimoasele tractorase TDI), dar, de cand au implementat CR-uri, mi-am schimbat parerea despre motoarele diesel ale grupului.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

daca esti impacat cu ideea sa dai 30-35k euro pe o masina cu 80-120k km: X3 20d sau X5 25d (in cazul in care mergi in general linistit); daca o calci des pe coada: X3 30d

daca nu: touareg

 

am avut inchiriat in vara asta pt 1sapt un X1 2017 si nu prea m-a incantat, mi-a adus mai degraba aminte de VW/Audi decat de BMW

 

Salut,

 

Imi poti spune te rog de unde ai inchiriat bmw x1 ? Doresc si eu sa inchiriez un bmw x3 sa vad daca este ok ptr mine inainte de-al cumpara.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.