Jump to content

Vand F10 535D MPaket 2012


alexcry

Recommended Posts

Salut,

 

Din motive personale (mutare la casa care e amplasata pe un drum neasfaltat, necesitatea unei masini combi) trebuie sa o vand :

 

Threadul de pe BMW Club : My link

 

Anuntul de pe autovit : My link

 

Ceea ce am schimbat la ea de cand am luat-o (pret de cumparare in 2015 22.500 euro):

-distributia 1000 euro

-valve turbo 200 euro

-galeria de admisie 1100 euro (la Autotransilvania dealer bmw cluj)

-garnitura de chiulasa 780 euro (la Autotransilvania dealer bmw cluj)

 

Pret vanzare 19000 euro negociabil.

 

Pentu mai multe detalii, poze , intrebari va rog sa imi dati mesaj.

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina! Spor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Vezi ca nu ai pus poza cu butoanele... asta se cauta mai nou... butoane

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Merci mult ! Din pacate trebuie sa dezamagesc -nu are butoane (nightvision, lane assist si ce or mai fi :) )

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze ca intreb da ce avea galeria de admisie de au schimbat-o?

 

Din cand in cand se simtea in masina un miros de ars. Am mers la BMW si mi-au spus verificand tot la masina ca au observat 2 chestii:

1) galeria de admisie nu inchide bine (si asta ar afecta cum trage masina la turatii joase plus ar putea lasa sa scape gaze cand isi face masina regenerarea filtrului)

2) scapa ulei pe la garnitura de chiulasa (si asta ar putea face ca uleiul scurs in combinatie cu motorul fierbinte sa produca miros)

 

Asa ca au schimbat ambele (galeria de admisie si garnitura de chiulasa aprox 8000 lei impreuna) si au curatat motorul -acum nu mai sunt scurgeri si nici nu mai am nici un miros suspect in masina - doar cel de la odorizantul preferat - Wunderbaum Everfresh :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din cand in cand se simtea in masina un miros de ars. Am mers la BMW si mi-au spus verificand tot la masina ca au observat 2 chestii:

1) galeria de admisie nu inchide bine (si asta ar afecta cum trage masina la turatii joase plus ar putea lasa sa scape gaze cand isi face masina regenerarea filtrului)

2) scapa ulei pe la garnitura de chiulasa (si asta ar putea face ca uleiul scurs in combinatie cu motorul fierbinte sa produca miros)

 

Asa ca au schimbat ambele (galeria de admisie si garnitura de chiulasa aprox 8000 lei impreuna) si au curatat motorul -acum nu mai sunt scurgeri si nici nu mai am nici un miros suspect in masina - doar cel de la odorizantul preferat - Wunderbaum Everfresh :)

 

si cand au schimbat garnitura de chiulasa au planat chiulasa? Totusi nu e chiar asa ceva minor sa desfaci chiulasa si nici nu stiu cum si-au dat ei seama ca scapa ulei pe la garnitura. Si nici nu inteleg ce legatura are mirosul cu garnitura ciupita.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

si cand au schimbat garnitura de chiulasa au planat chiulasa? Totusi nu e chiar asa ceva minor sa desfaci chiulasa si nici nu stiu cum si-au dat ei seama ca scapa ulei pe la garnitura. Si nici nu inteleg ce legatura are mirosul cu garnitura ciupita.

 

Reparatiile au fost facute la BMW AutoTransilvania (nu la mecanicul Gicu din curte ) deci ma gandesc ca au facut tot ceea ce trebuia. Si-au dat seama ca scapa pt ca era ulei scurs pe scut si au vazut de unde. Au spalat motorul si acum (a trecut ap o luna) nu mai e ulei deloc scurs si nici nu mai simt mirosul -deci din punctul meu de vedere au remediat problema. Legatura intre garnitura si miros era ca garnitura scapa ulei iar uleiul mirosea urat in contact cu motorul fierbinte.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si cand au schimbat garnitura de chiulasa au planat chiulasa? Totusi nu e chiar asa ceva minor sa desfaci chiulasa si nici nu stiu cum si-au dat ei seama ca scapa ulei pe la garnitura. Si nici nu inteleg ce legatura are mirosul cu garnitura ciupita.

probabil au verificat planeitatea,in general totusi scurgerile astea de ulei sunt provocate de capac culbutori(garnitura sau capacul in sine deformat) . sa nu fi confundat colegul :)

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta zic, e posibil sa fi schimbat garnitura de la capacul culbutori, buna remarca. Totusi o garnitura de chiulasa e cu totul altceva si implica mult mai multe in afara de desfacut cateva suruburi. Si era putin improbabil ca mecanicul sa vada cu ochiul liber ca e garnitura de chiulasa ciupita. :)))

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta zic, e posibil sa fi schimbat garnitura de la capacul culbutori, buna remarca. Totusi o garnitura de chiulasa e cu totul altceva si implica mult mai multe in afara de desfacut cateva suruburi. Si era putin improbabil ca mecanicul sa vada cu ochiul liber ca e garnitura de chiulasa ciupita. :)))

 

Am gasit un mesaj in care cei de la BMW imi spuneau ca imi curge ulei "pe la capacul de la chiulasa" . Ma rog, important e ca motorul e perfect curat dupa reparatie si miros nu mai e, deci on-topic -masina e intr-o stare f buna fara nimic de reparat atat la motor cat si la caroserie. O sa fac cat de curand si un filmulet cu ea -din pacate fara jantele de vara care sunt la "iernat" .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

capac de culbutori a fost 99% din ce vad ca si preturi pe bavauto avem asa 4200 si ceva galeria admisie si 1200 si un pic capac culbutori probabil ca astea in reprezentanta sunt 6000 6500 lejer cu manopera si ce o mai fi fost acolo ajungem la 8000 . :)

Bafta la vanzare si scuze daca am stricat topicul :)

PS:capac chiulasa = capac culbutori :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dintre cele mai misto oferte primite pentru masina :

-BMW 730 "impecabil" 2013 ......volan pe dreapta :D

-15.000 euro plus Sandero din 2008

-Mercedes Sprinter din 2002 plus diferenta :D

 

Lasand aberatiile la o parte - am precizat ca nu ma intereseaza schimburi , pretul ramane 18000 euro .

 

Si o poza de alaltaieri post-55857-0-88592900-1516181977_thumb.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

O poza de ieri dimineata post-55857-0-89449300-1518768941_thumb.jpg

 

Si o frustrare personala : eu daca vand masina cu 18.000 euro pierd 8.000 de euro in 2 ani (achizitie 22.500(un pret ok pt acel an) plus reparatii 3500 euro :distributie,valve turbo, garnitura chiulasa, galeria de admisie). In acelasi timp un samsar care vinde o masinia "similara" cu 18.000 euro castiga cel putin 500 euro -cum e posibil asa ceva? Ma gandesc ca acea masina ori a fost lovita f tare, ori are km dati inapoi grav de tot, ori are defecte ascunse gramada ?

 

Plus eu nu intelg cum unii pun cu nonsalanta masini din 2008 cu 144.000 km (nici 15.000 de km pe an !!) . Normal ca e greu sa vand o masina cu 263.000 km cand e plina piata de masini cu 143.000 km (cred ca e un numar magic pt ca multi il folosesc :D) din acelasi an - oare chiar ne place sa fim mintiti(nici macar frumos) ?

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca mi se permite acest offtopic, eu iti inteleg frustrarea perfect, insa propun urmatorul exercitiu: gandeste-te cat a pierdut primul propietar, procentual sau absolut, fata de cat o sa pierzi tu. suporti niste depreciere, da' incomparabil fata de el sau ea (pe care sincer sa fiu probabil nici nu-l intereseaza, el avand mereu pe leasing ultimul model si rotindu-le la 3-4 ani, in general asa procedeaza vesticii care-si cumpara astfel de masini de noi)

 

toti propietarii suporta depreciere pana ajunge la "fund", atunci cand face15 ani si e 4000 de euro si e scoasa de la financiar, ca nu da nimeni 20% impozit din valoarea pe piatza doar pe impozit :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca mi se permite acest offtopic, eu iti inteleg frustrarea perfect, insa propun urmatorul exercitiu: gandeste-te cat a pierdut primul propietar, procentual sau absolut, fata de cat o sa pierzi tu. suporti niste depreciere, da' incomparabil fata de el sau ea (pe care sincer sa fiu probabil nici nu-l intereseaza, el avand mereu pe leasing ultimul model si rotindu-le la 3-4 ani, in general asa procedeaza vesticii care-si cumpara astfel de masini de noi)

 

toti propietarii suporta depreciere pana ajunge la "fund", atunci cand face15 ani si e 4000 de euro si e scoasa de la financiar, ca nu da nimeni 20% impozit din valoarea pe piatza doar pe impozit :p

 

 

Nu cred ca m-ai inteles - frustrarea mea nu era legata de faptul ca pierd acesti bani (e normal sa se deprecieze masina) ci de alte aspecte (concurenta pe care o suport din partea samasarilor si oamenii carora le place sa fie mintiti)

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.