Jump to content

Probleme f10 535


Recommended Posts

Aia vroiam sa zic si eu Paraschiv...de cand am citit ce a spus in primul topic nici macar unul nu l-a iertat, toti ca sunt km 1.000.0000000, ca a fost ieftina, ca e "dizal", ca nu are istoric, ca nu are aia...si cam asa sunt majoritatea :)). Daca o masina nu are intrari in reprezentanta pana in anul curent in care ai cumparat-o si sa fie toate reviziile cu totul la zi inseamna ca e o masina fara istoric, ca are si ea 4-5 intrari in 7 ani, ala nu e istoric, sau 15 intrari dintre care 7 sunt pe becuri in primii 2-3 ani.

 

Dorutule cum ti-au spus unii colegi, dute sa pui un tester pe ea original, nu delphi-bosch sau cum a mai zis cineva de aici. Oscilatiile pot sa fie de la injectoare/galerie/egr...etc. Nici eu nu cred ca daca schimbi uleiul si filtrul gata cutia merge bine...cum ar trebui sa fie uleiul ala in cutie ca sa faca atat de urat cutia si dupa inlocuire sa nu mai faca nimic? Inteleg un zgomot sau niste socuri foarte mici aproape insesizabile sa se rezolve printr-un schimb de ulei, dar nu "socuri puternice".

 

Lasati mistourile ca nu aveti de unde sa stiti cati bani a dat omul, cati bani are si ce combinatii a facut sau nu a facut pentru masina. Omul zice ca acu 2 luni nu avea nimic, probabil problema a survenit intre timp, daca avea probleme ar fi facut si cand a cumparat-o ca doar nu-i dadeau cu vaselina in cutie si cu kerosen sa mearga bine.

 

Andrei: aia e problema cu Romania, nu selectia naturala, ala nou, peste tot in orice caz, este batjocorit si luat la misto, asa suntem invatati, in primul rand pentru nici-o informatie nu trebuie sa se pretinda macar vreun ban, pentru vreun serviciu da, dar informatiile pe forum de auto marca trebuie sa fie "pe gratis".

Omul nu a pretins vreo gratuitate din partea noastra, a pus o intrebare cum sunt cu miile pe restul forumului, cum toti am facut si facem cand avem probleme.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand iti recomand sa nu citesti comentariile ironice care nu au nicio legatura cu tine sau cu masina ta. Acei ironici nu stiu absolut nimic despre tine sau despre masina ta dar trag repede concluzii ei ca nu ai istoric ca ai dat nush cate mii pe masina si asa mai departe. Tine-le minte numele si sa stii ca de la ei niciodata nu vei primi niciun comentariu util pe acest forum si nici in viata reala cu siguranta nu ai ce discuta cu ei.

 

In ceea ce priveste problema ta , la rece cu intreruptul pare de la galeria de admisie care poate fi plina de mazga deci trebuie sa faci ce a spus paul si sa cureti galeria senzorul si egr . Pe tester de multe ori da ceva problema la clapete dar nu mereu si oricum cand cumperi un diesel din generatia f e unul din primele lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere aceasta curatare.

La cutie...eu spun ca necesita reparatii si degeaba schimbi uleiul . Sau poate nu ai nivel suficient la ulei. Oricum mergi la service fa treaba cu galeria si verifica daca ai nivel la uleiul din cutie pt inceput.

Edited by ALINUL
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cati lupi moralisti pe forumuri, te doare mintea.

Adevarul e ca unii dintre voi dati sfaturi tare utile cu schimbatul a mii de piese unui om care nu a catadicsit sa se duca intr-un service sa diagnosticheze o masina care din spusele lui pare destul de defecta, dar na, in schimb i se pare mult mai fezabil sa vina sa tasteze pe un forum sperand ca ce?Ca ii repara online cineva masina telepatic? :))

Probabil asa oti fi si multi dintre voi, dar eu unul direct in service aterizam din primul moment in care masina dadea simptomele respective, in niciun caz nu ma apucam sa cer sfaturi unor neavizati/habarnisti/simpli soferi/ nemecanici pe un forum. E parerea mea si puteti sa dati 1 milion de minusuri, insa asta spune multe despre profilul si mentalitatea unora care isi iau masini ( nu Dacia 1310 care se repara cu o surubelnita si un patent) . Dixit.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Cavaliere, nu te supara pe mine, daca caut in topicurile tale nu ai pus vreo intrebare de mecanica pe aici de curiozitate sa vezi ce zice unul si altul?

Eu am pus destule intrebari si vorba aia...sunt ticsit sa zic asa de mecanica/caroserie, dar totusi cand am avut o oscilatie in turometru am pus o intrebare, cand am avut o bataie pe spate, am pus o intrebare si tot asa, cateva raspunsuri m-au ajutat, unele au fost in genul astora de mai sus care nu m-au ajutat cu nimic, am luat si masuri si dupa intrebari si inainte, adica sa pun tester si sa o verific (chiar daca imi fac singur asta de obicei), dar omul nu cred ca a zis ca nu vrea sa se duca in service, omul a zis ca are niste probleme la cutie si ca merge in suturi la rece si ce ar putea sa fie.

 

Dorutzuu lamureste-ne, ai vorbit la vreun service unde sa o duci? Ai vrut sa vezi ca idee ce zice lumea pe forum?

 

Unii oameni nu au timp sa se mai duca cu masina la service, eu lucrez la service, dar daca nu as lucra ar trebui sa-mi iau zile libere sa-mi rezolv treburile la masina. Uneori sfaturile de pe forum s-ar putea sa te ajute mai mult decat diagnoza unor oameni care habar nu au ce fac si ce inseamna erorile respective, in caz de nimeresti unde nu trebuie.

 

edit: daca omul vorbea intr-un anume fel, daca incepea cu "ke sa fak fratioare?" poate il luam si eu la misto, dar atat timp cat omul a vorbit frumos si corect si a pus doar o intrebare nu vad deranjul, gen mai stiu un coleg cu X5 ca are "faruri cu laser" si vinde "volan ergonomic" (normal de M), acolo inteleg ironia si mistoul, dar aici nu-i vad rostul.

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cavaliere, nu te supara pe mine, daca caut in topicurile tale nu ai pus vreo intrebare de mecanica pe aici de curiozitate sa vezi ce zice unul si altul?

Eu am pus destule intrebari si vorba aia...sunt ticsit sa zic asa de mecanica/caroserie, dar totusi cand am avut o oscilatie in turometru am pus o intrebare, cand am avut o bataie pe spate, am pus o intrebare si tot asa, cateva raspunsuri m-au ajutat, unele au fost in genul astora de mai sus care nu m-au ajutat cu nimic, am luat si masuri si dupa intrebari si inainte, adica sa pun tester si sa o verific (chiar daca imi fac singur asta de obicei), dar omul nu cred ca a zis ca nu vrea sa se duca in service, omul a zis ca are niste probleme la cutie si ca merge in suturi la rece si ce ar putea sa fie.

 

Dorutzuu lamureste-ne, ai vorbit la vreun service unde sa o duci? Ai vrut sa vezi ca idee ce zice lumea pe forum?

 

Unii oameni nu au timp sa se mai duca cu masina la service, eu lucrez la service, dar daca nu as lucra ar trebui sa-mi iau zile libere sa-mi rezolv treburile la masina. Uneori sfaturile de pe forum s-ar putea sa te ajute mai mult decat diagnoza unor oameni care habar nu au ce fac si ce inseamna erorile respective, in caz de nimeresti unde nu trebuie.

 

edit: daca omul vorbea intr-un anume fel, daca incepea cu "ke sa fak fratioare?" poate il luam si eu la misto, dar atat timp cat omul a vorbit frumos si corect si a pus doar o intrebare nu vad deranjul, gen mai stiu un coleg cu X5 ca are "faruri cu laser" si vinde "volan ergonomic" (normal de M), acolo inteleg ironia si mistoul, dar aici nu-i vad rostul.

Tipul spune: rog sfaturi...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit am inteles ca masina nu avea socul la schimbare de directie cand a luat-o. Dupa ce a chinuit-o "putin" a aparut socul.

Apoi concluzia noului coleg este ca masina este slaba si este foarte dezamagit ( ca nu tine la chinuiala).

 

Da-o incolo de treaba.... Comportamentele abuzive nu ar trebui tolerate.

 

Sincer asa personaj nu as avea incredere nici sa il las sa imi plimbe cainele.

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

In primul rand le multumesc colegilor care au postat lucruri logice si de bun simt....

Cateva dintre sfaturi au fost chiar de ajutor si am reusit sa imi fac o idee despre ce ar putea fii mai alea ca nu am avut un tester la indemana, fiind plecat din tara!

Imi pare rau sa vad totusi cate persoane sunt ââŹĹdisperateââŹÂ dupa atentie si se arunca in supozitii care mai de care mai ââŹĹinteresanteââŹÂ.

Dezamagirea mea este ca nu ma asteptam totusi ca o masina atat de laudata de la bmw sa imi faca atatea probleme desi am verificat foarte riguros in momentul achizitiei.

Da, masina a fost mai ieftina decat pretul pietii, insa e socant cat e de fragila.

Am programat masina sapt viitoare la ZF, iar intre timp voi incerca sa rezolv si problema cu admisie/egr/clapete.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Da si am uitat, ca asa e romanul si nu ne lasam fara sa raspundem....3/4 din cei care au postat aici, se stiu ei care...nu cred ca au km pe strada cati am eu la curse...ðŸâ˘â

Imi pare rau sa vad asta...dar asa e forumul care se bazeaza pe copii si nu pe barbati...

Imi pare bine sa vad ca in Romania este atat de sus nivelul de trai incat toata lumea cumpara doar masini noi si fara defecte!

Colegilor daca masinile voastre sunt impecabile si avand carte service, intreb, ce rost mai are forumul in feed-ul de probleme tehnice???

Ca de activat functii gasim si pe youtubeðŸËâ°

O seara placuta in continuare!

Va multumesc de ajutor celor care m-au indrumat!

Este ultima mea postare pe acest forum ca sa nu supar baietii care invata sa conduca la tv!ðŸâ˘Ë

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da si am uitat, ca asa e romanul si nu ne lasam fara sa raspundem....3/4 din cei care au postat aici, se stiu ei care...nu cred ca au km pe strada cati am eu la curse...đâ

 

la cursele de bicicleta? :flowers: felicitari. daca erai vreun pilot de raliu, ai fi avut in mod sigur cunostinte de mecanica mai multe decat multi de pe forum, ca sa nu mai zic si prieteni mecanici.

 

In alta ordine de idei, afirmatia ta ca masina este firava e deplasata. Am tras 80K in 2 ani jumate pe un 530 din 2010, ajuns acum la 224k si nu o consider firava. Si da, o masina la varsta asta necesita mai multi bani decat simple schimburi de ulei, dar consider ca tot din categoria intretinere sunt investitiile atata vreme cat nu se umbla la cutie/motor.

Edited by Crysis21
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la cursele de bicicleta? :flowers: felicitari. daca erai vreun pilot de raliu, ai fi in mod sigur cunostinte de mecanica mai multe decat multi de pe forum, ca sa nu mai zic si prieteni mecanici.

 

In alta ordine de idei, afirmatia ta ca masina este firava e deplasata. Am tras 80K in 2 ani jumate pe un 530 din 2010, ajuns acum la 224k si nu o consider firava. Si da, o masina la varsta asta necesita mai multi bani decat simple schimburi de ulei, dar consider ca tot din categoria intretinere sunt investitiile atata vreme cat nu se umbla la cutie/motor.

E 0 masina ta ! nu are garantie si are peste 200 k in curand o sa o dai la scrap yard ! De vandut nu cred ca o poti vinde cu peste 10 000 e ca nu face..conform spuselor unor colegi de aici de pe forum .

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Spor la reparatii, sper sa se rezolve cat mai ieftin ca sa iti schimbi parerea despre aceasta marca fragila.

ps : " kilometri la curse" laugh1.gif Scuze, dar e amuzant si totusi care e relevanta " am km la curse mai mult decat aveti voi pe strada" care te ajuta la reparatia masinii? Sau ai luat masina si ai confundat-o cu o masina de curse ca cele pe care le-ai condus atatia zeci de mii de km pe pista? Daca da, vezi ca nu e de curse, mare grija.

Si nu parasi forumul, ca nu s-a suparat nimeni, sunt convins. Chiar poti gasi informatii interesante pe aici printre soferii de playstation si ne poti impartasi si din vasta ta experienta de pilot de curse. Seara buna!

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E 0 masina ta ! nu are garantie si are peste 200 k in curand o sa o dai la scrap yard ! De vandut nu cred ca o poti vinde cu peste 10 000 e ca nu face..conform spuselor unor colegi de aici de pe forum .

 

O dau cu 10K si apoi apare pe autovit cu 148K km :laugh: . Realitatea este ca cu greu reusesti sa vinzi masini corecte la un pret corect, avand in vedere piata din Romania. Incercam sa ii explic unui prieten acum cateva zile ca un F30 CVA din 2013 e suspect sa fie vandut la 13800 EUR in Romania cand pretul de pornire este de vreo 16 in Germania. Pretul mic si pozele bine facute atrag clientii ca un magnet.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

II dau dreptate lui doru in ultimul lui post! Inainte acest forum era foarte misto, era si caterinca multa (din partea unor useri care au plecat) dar gaseai si raspunsuri pertinente la diferite intrebari.

Acum forumul s-a umplut de semidocti de nihilisti, de pseudo priceputi in ale mecanicii, care posteaza numai de dragul de a face "rating" dand aproape in toatalitate raspunsuri pe langa subiect. De cei care critica si arunca cu jeg nu mai zic nimic.

 

Spre exemplu, pe topicul de prezentare al masinilor mele, de multe ori n-am primit nici un raspuns la ce am intrebat. De ce? Ca nu e un topic unde e can can etc

 

Acest forum se stinge usor...

Edited by Mircea-Si
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este ultima mea postare pe acest forum ca sa nu supar baietii care invata sa conduca la tv!🙈

 

:bye:

 

Spre exemplu, pe topicul de prezentare al masinilor mele, de multe ori n-am primit nici un raspuns la ce am intrebat. De ce? Ca nu e un topic unde e can can etc

 

Nu intrebi unde trebuie. Sunt sectiuni dedicate unde se discuta probelme tehnice. Cei cu abilitati tehnice nu prea dau prin topicele de prezentare a masinilor;.

 

Lagat de topicul acesta, problema nu e masina si starea ei. Deloc. Problema este mentalitatea omului care vine si se plange ca a luat teapa cu masina sh si da vina pe BMW.

Link to comment
Share on other sites

Dezamagirea mea este ca nu ma asteptam totusi ca o masina atat de laudata de la bmw sa imi faca atatea probleme desi am verificat foarte riguros in momentul achizitiei.

Da, masina a fost mai ieftina decat pretul pietii, insa e socant cat e de fragila.

Dar care masina n-a fost laudata? Depinde cine o lauda.

E o masina mai sensibila intr-adevar, decat predecesoarele ei, dar uita-te si tu ce afacere ai facut. Pret mic, istoric canci... a fost un risc pe care ti l-ai asumat.

Colegii au sarit pentru ca multi s-au fript ca si tine cu masini ieftine, apoi au blamat marca. Deja e un drum batatorit pe forum. Nu marca e de vina, ci intretinerea/exploatarea. Iar la bmw nimic nu e ieftin daca ajungi sa schimbi/repari.

De reparat n-o sa ti-o repare nimeni aici pe forum si probabil nici la service nu va fi usor sau ieftin.

Insa acum poate ai invatat o lectie importanta in viata: sa nu mai sari la masini ieftine.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte trebuie sa recunoastem ca s-a dus vremea masinilor fiabile. Acum vreo 10-15 ani Bmw era recunoscut pentru fiabilitate. Din momentul abuzului de electronica s-au schimbat lucrurile. Si chiar daca ar fi verificat-o eu cred ca acelasi deznodamant ar fi avut. De exemplu eu mi-am luat din Ge un 528i xdrive, 2013. Verificata de doua ori ba chiar si cu o evaluare la Bmw Ge pentru a fi data buy-back. Masina, perfecta tehnic. La 1 luna dupa ce a ajuns in tara, ce sa vezi? 2 probleme. Cutie transfer si maner sofer comfort acces. Aprox 1000€.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din momentul abuzului de electronica s-au schimbat lucrurile. .

 

Nu electronica e problema. Intotdeauna este o legatura directa intre calitate-timp_de_proiectare-buget.

 

Bugetul este inca decent insa timpul de proiectare/testare a scazut in acelasi timp cu cresterea complexitatii. Nu poti face intr-un an cat faceai inainte ceva mai simplu in 2 ani. Nu poti pur si simplu sa obtii aceaiasi calitate.

 

Mai nou vad ca nici nu se mai plang OEMii de probleme. Pici teste si spun ca e OK (dar sa nu se mai intample) cat timp ajungi la timp in productia. De multe ori teste penibil de simple sunt cazute dar se trece cu vederea...

 

E o problema generala, nu e electronica de vina. Aceiasi problema si pe software si pe mecanica si in general. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Scaderea standardelor e problema.

In electronica poti gasi multe variante de implementare cu acelasi rezultat, dar asta inseamna timp pentru dezvoltare si teste.

Insa astea toate se reflecta tot in costurile de productie.

Spre exemplu producatorii de vopsele se plang ca trebuie sa se incadreze in preturi tot mai mici. Dar la ei e simplu. mai dispar din componentele vopselei/lacului si s-au incadrat. Apoi la vopsire se folosesc straturi tot mai subtiri... si ne miram ca sare vopseaua.

La un moment dat toata industria asta auto va colapsa. Nu poti scadea calitatea la nesfarsit.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.