Jump to content

E90D LCI EURO 5 N47- Ulei in furtunul de la filtrul epurator, capacul cul


Recommended Posts

  • 9 months later...

Verifica sa nu ai pierderi de ulei la intercooler (problema cunoscuta la n47). Daca exista, vei vedea ulei pe scut in partea stanga. Te uiti pe langa furtunul de la epurator. Eu aveam senzatia ca papa ulei, defapt pierdea pe la racord intercooler. Se schimba un oring si se rezolva problema

 

 

 

Salut. Te rog frumos poti sa imi spui unde localizez acel oring si cum se cheama ca eu am scurgeri cum stai cu fata la masina in partea dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Imi dati voie sa ma indoiesc ca pierderea de ulei ar putea fi din cauza garniturilor alea de pe conducta intercoolerului!?

 

Cat ulei credeti ca trece sau se aduna acolo ca sa iasa si sa se formeze balta de ulei in scut.. (ca numai asa se poate spune ca, cu adevarat se pierde ulei)..??

 

..Poti sa crezi ca turbina scapa ulei in asemenea hal incat uleiul e balta si in intercooler.. dar asta e din cauza turbinei nu a unei amarate garnituri..

 

Daca vrei sa schimbi garnitura numai pentru ca pe acolo iese putin ulei, e bine, ca macar nu mai vezi pata de ulei pe furtun..

Pata de ulei pe furtun nu e acelasi lucru (si nu inseamna ca pe acolo iese uleiul din baia de ulei!) cu balta da ulei care probabil nu exista in zona aia; parerea mea.

 

Si la mine e pata de ulei pe furtun, dar stiu cand consuma motorul ulei. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 months later...
Au ĂŽnlocuit o colegi pe forum, asa am aflat si eu ca vine separat. Este si pe vaico si metzger parca, vreau sa o ĂŽnlocuiesc si eu, ma gândesc ca doar se declipseaza cea veche si se clipseaza cea noua. Logic eu nu pot sa ĂŽnțeleg cum face ceva valva aia, dar na :))
Link to comment
Share on other sites

Au ĂŽnlocuit o colegi pe forum, asa am aflat si eu ca vine separat. Este si pe vaico si metzger parca, vreau sa o ĂŽnlocuiesc si eu, ma gândesc ca doar se declipseaza cea veche si se clipseaza cea noua. Logic eu nu pot sa ĂŽnțeleg cum face ceva valva aia, dar na :))

 

E principiul bușonului vasului de expansiune .

Se declanșeazĂŁ doar când se face o anumitĂŁ presiune .

Oricum e o porcĂŁrie soluția asta ,sĂŁ bage vapori de ulei in admisie .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.