Jump to content

Bmw F10 530 Xd sau Audi A7 3.0


enders

Recommended Posts

Nasul meu este foarte indecis in alegerea noii masini si m-a intrebat pe mine ce sa aleaga A7 sau F10, eu fiind fan BMW i-am zis din start F10,

Plus ca decand am vazut pozele cu audiul ala A7 plin de stikere ca se strica 100%

8bac26fecd6810d3c13cec16d064e345.jpg

Am prins un fel de ââŹĹuraââŹÂ sa zic asa pe audi,

Nu ca BMW ar fi sfant si fara de probleme dar nu atat de virale.

Ce mari probmele cunoasteti la f10 530 xD atat de grave?

Stiu ca au fost cateva cazuri foarte izolate de distributie, turbina si alte cateva lucruri minore...

Dar la A7 3.0

Ce ati alege intre :

 

https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-530d-xDrive-TOP-M-Sportpaket/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:desc,ms1:3500_22_,frn:2015,prx:30000,ful:diesel/pg:vipcar/249255808.html

 

Si

 

https://www.mobile.de/ro/Automobil/Audi-A7-3.0-TDI-S-Line-LED-Head-Up-Air/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:desc,ms1:1900_34_,frn:2013,prx:27500,ful:diesel/pg:vipcar/244712834.html

Orice sfat e bun venit.

Multumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Esti pe forum BMW, fii sigur ca majoritatea vor vota pt seria 5. Totusi, intre Audi A7 si seria 5 nu prea vad o mare asemanare. Cum zice un coleg mai sus, mergi pe seria 6 -640Xd Gran Coupe care e wow :D Este concurent direct cu A7 si arata si mai bine :D Edited by six in line
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cunosc si eu pe cineva cu un Audi A6 Allroad care a avut tot timpul probleme cu masina. Perne de aer, Cutia de viteze..... etc dar si pe altcineva cu A6 Quatro care nu a avut absolut nici o problema.

Posibil sa fie vorba de noroc.

 

Revenind la topic F10 530 este o masina buna si robusta pe care as recomanda-o unui prieten.

Link to comment
Share on other sites

Niciun a6 sau a7 nu il poti compara cu f10 sau seria 6 grancoupe cand vine vorba de fiabilitate/aspect. cine spunea de optionale...ca bmw are mai multe , este fals , ambele au aceleasi optionale disponibile in proportie de 95%. La audi a6 si a7 cutia pica garantat este un mare esec . Pernele la fel (am vazut perne sparte si la 50 000 km ) . Nici motoarele nu sunt cu nimic mai bune . Problema cu spanul care iti poate strica tot ce inseamna sistem de alimentare cu combustibil sau doar pompa o au ambele marci / motorizari (dar poate este problema doar combustibilul din Romania) . Deci ca fiabilitate bmw castiga detasat.

A7 in schimb la exterior este o masina mult mai frumoasa decat f10 si mai putin frumoasa decat seria 6 , dar totodata are un interior oribil cu ecranul ala obosit cu "grafica" de doi lei care iese din bord si care uneori nu vrea sa mai iasa <_<

 

Dar bine poate sunt doar gusturile mele si ale prietenilor mei care au a6 si a7 si cand intra in f10 spun ca este de 2 ori mai frumos si mai bine gandit interiorul..

 

LE: sa stii ca este adevarat in mare parte ce scrie pe acel a7 . Am si eu cunostinte care au reparat/schimbat de mai multe ori cutia la a6/a7 . Exagereaza putin cu cei 12 000 km ...si la nr de cutii dar 2 au fost sigur :frantics:

Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

He's back!Incepe distractia pe topicul asta, ca la saracul severin, de cand da semne de necredinta si cocheteaza cu outlander nou in detrimentul unui x5 full de la galati, s-a racit atmosfera pe acolo.

Pe autostrada, cand vezi un A7, chiar nu arata rau deloc, e chestie de gusturi, dar arata destul de dinamic, spatele taiat e frumos.....si nici la dotari nu stau rau.

La masinile din link-uri, strict,bmw pare mai atragator, poate si din prisma scaunelor de culoare mai deschisa si mai bine profilate,interiorul pare mai fresh(schimbatorul la audi pare din 1995) masina este mai noua, cutia de viteze este mai fiabila....depinde de preferintele fiecaruia.

Edited by Eugen B
  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este cineva pe forum sau in lumea asta sa ii arati cele doua masini din linkurile de mai sus si sa aleaga a7 decat daca este aneu total. Seria 5-ul este foooarte bine configurat ca si dotari si are tehnologie pe el net superioara decat la a7 plus ca nu cred ca ii plac nimanui scaunele de autobuz pe care le are a7-le din anunt. Eu nici nu am crezut ca este vorba de f10 facelift credeam ca si f10 si a7 sunt nfl in discutie. Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Discutiile de genul asta vor fi intotdeauna interminabile, pana la urma e vorba de gusturi (care nu e normal sa se discute), am experiente cu ambele, A7-le l-am vandut inainte sa cumpar F10-le.

Mie personal imi plac liniile pe care le are A7, la interior este mai saracacios pentru ochi decat un F10 (dotate la fel), al meu era si S-line packet complet, ceea ce il face mai placut vizual vorbind.

Ca fiabilitate, confirm ca am reconditionat si eu pernele de aer, cutia a fost schimbata in germania, aparea in istoric un recall, eu i-am facut un schimb de kit de ambreiaje si ulei, in rest n-am avut probleme in aproape un an si jumatate cat l-am avut.

La acelasi capitol nu pot comenta inca despre F10, nu are nici 3 luni de cand este in posesia mea, dar o certitudine o am, este mai confortabil si are tinuta de drum mai buna, raspunde ft rapid si imi da mai multa incredere decat o facea A7 atunci cand masina este exploatata aproape de limite.

Inchei prin a spune ca dupa parerea mea, sunt doua masini total diferite, din multe puncte de vedere.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@ALINUL - de mirare cum de inca nu ai ajuns pe la Top Gear sau alde din astea, esti foarte tare la review-uri, vezi poate mai are Bufnici asta vreun loc :)

 

Da, el poate sa isi dea cu parerea absolut obiectiv despre orice model de masina, ca doar a avut parc de dezmembrari. Si stim cu totii ca e plin de A7 seria 5 7, lamborghini si ferrari prin dezmembrari.

Si totusi A7 are aceeasi cutie ZF 8Hp pe care o foloseste si Bmw. Unii chiar tasteaza avand o imaginatie bogata si ca sa faca posturi. :)))

Si on topic cat de cat, personal imi place mai mult A7, nu stiu de ce, dar parca e altceva ca design fata de f10, care nu ca e o masina urata, dar a7 pare mai dinamic pe afara si chiar deosebit. Cel putin cel facelift arata foarte bine.

Interiorul este si el discutabil, intrucat unii cumpara Audi fix pt interior, pentru calitatea lui si materialele care personal mi se pare peste cele de la Bmw.

Dar sa zicem ca Bmw este indiscutabil peste fiabilitatea Audi sau MErcedes, asta e chiar hilar. :))

Si cel mai important, sunt masini din segmente diferite, dar na, de dragul discutiei. E ca si cum am compara seria 7 cu Cls.

Edited by cavaliere
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pe varianta de 3 litri cu o singura turbina A7 are cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte. ZF8 este pe 3 litri biturbo.

 

configurate ambele frumos, consider A7 cu mult peste seria 5 F10 dpdv aspect exterior si interior. nu am deschis linkurile sa vad punctual cele doua masini.

e posibil sa se strice pernele de aer la A7, ca doar nu are foi de arc ca la alte masini . a avea perne de aer, presupune sa ti le si permiti ulterior.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

faza cu pernele de aer e ca si cu amortizoarele, depinde mult de cum e exploatata masina, ale mele sunt originale si au 300k km si 7 ani in curand, daca, knock on wood, se intampla ceva cu ele in viitorul apropiat nu as putea zice ca nu au fost reliable :). La testul de amortizoare au iesit la 83% anul trecut, dupa rulajul asta. Chiar sa pice asa usor nu se intampla, ca mai sunt cazuri, da, e normal, dar le prefer oricand unei suspensii normale adaptive pentru drumurile din RO si garda variabila.

 

Legat de S-tronic, mai au probleme, mai ales generatia fara facelift dar deja pana acum multe au fost reparate pe garantie fiind vorba de mecatronic sau senzorul de T care vine cu tot cu instalatia electrica din cutie, dar cand o iei la cca 200k km te astepti, e o cutie manuala robotizata, tot stresul e pe ambreiaje care sunt, ca si la manuala, piese de schimb, nu pot tine ca la una clasica cu convertizor(care preia din stres) acelasi rulaj, unde mai pui ca multi le si rup in doua cu launch control, ignora intervalul de service de 60k km, asa ca nu-si are rostul comparatia. ALINUL vorbeste din auzite, ce i-a mai spus lui cate un prieten suparat ca masina lui de 200k km nu merge ca una noua si mai cere bani din cand in cand :)

Edited by mik15
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

nu imi plac Audi,

dar sa il acuzi de probleme cu pernele ii comic,

 

la seria 5, cea de pe partea stanga ii mai garantat ca trebuie schimbata :-)

nu ii un capat de lume, aprox 500EUR :-)

Link to comment
Share on other sites

30k pe o masina cu 180k km? Mie sincer mi se pare mult, stiu ca are doar 2 ani.

 

Uite alte exemple apropiate ca bani, dar cu km mult mai putini:

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GmdkC.html#5aa87b2181

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GnnO6.html#5aa87b2181

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7Gp6L9.html#bb4675a18f

 

 

Un volan si o navigatie poti sa le pui dupa, nu asta e problema. KM si uzura, nu prea poti sa le dai inapoi :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, el poate sa isi dea cu parerea absolut obiectiv despre orice model de masina, ca doar a avut parc de dezmembrari. Si stim cu totii ca e plin de A7 seria 5 7, lamborghini si ferrari prin dezmembrari.

Si totusi A7 are aceeasi cutie ZF 8Hp pe care o foloseste si Bmw. Unii chiar tasteaza avand o imaginatie bogata si ca sa faca posturi. :)))

Si on topic cat de cat, personal imi place mai mult A7, nu stiu de ce, dar parca e altceva ca design fata de f10, care nu ca e o masina urata, dar a7 pare mai dinamic pe afara si chiar deosebit. Cel putin cel facelift arata foarte bine.

Interiorul este si el discutabil, intrucat unii cumpara Audi fix pt interior, pentru calitatea lui si materialele care personal mi se pare peste cele de la Bmw.

Dar sa zicem ca Bmw este indiscutabil peste fiabilitatea Audi sau MErcedes, asta e chiar hilar. :))

Si cel mai important, sunt masini din segmente diferite, dar na, de dragul discutiei. E ca si cum am compara seria 7 cu Cls.

furi curent ! a7 are cutia 8hp din 2014 in sus ... iar eu cand am scris am scris despre audi a7 in general si 80% din cele de pe piata au cutia cu 7 trepte. Esti fan audi da nu stii nici macar cum te cheama .

 

P.s inclusiv cea din anunt are 7 trepte . Scaunele de autobuz de super mare calitate si navigatia aia ca la duster doar ca iese din bord....ahhh cat curent mai furati cu materialele voastre de cacao.

Edited by ALINUL
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

30k pe o masina cu 180k km? Mie sincer mi se pare mult, stiu ca are doar 2 ani.

 

Uite alte exemple apropiate ca bani, dar cu km mult mai putini:

 

https://www.autovit....html#5aa87b2181

https://www.autovit....html#5aa87b2181

https://www.autovit....html#bb4675a18f

 

 

Un volan si o navigatie poti sa le pui dupa, nu asta e problema. KM si uzura, nu prea poti sa le dai inapoi :)

 

 

Cum sa nu poti da km inapoi? Chiar aici pe forumul plin de pasionati se practica aceasta intinerire, chiar unii care posteaza pe aici nu au problema in a afirma asta.

Alinul, cati dintre prietenii cu a7 alea execrabile au rulaj real sub 300 de mii de km?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu poti da km inapoi? Chiar aici pe forumul plin de pasionati se practica aceasta intinerire, chiar unii care posteaza pe aici nu au problema in a afirma asta.

Alinul, cati dintre prietenii cu a7 alea execrabile au rulaj real sub 300 de mii de km?

Toti ! nu am niciun prieten cu audi peste 260 000 km reali . Nu duc km aia probabil . Hai ca tie nu iti mai raspund ca tu stii doar sa furi curent si sa vb pe dinafara fara sa ai nicio cunostinta despre nimic . Postac... <_<

a8 este singurul audi cu 8hp din 2010 de cand a aparut.

Edited by ALINUL
  • Like 1
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Amandoua sunt frumoase, daca la unii nu le plac acel ,,cur taiat" a lui Audi A7, mie sincer imi place maxim. Sunt fan BMW, dar aici conteaza si gusturile, nu putem spune ca Audi este o uratenie de masina, ca nu e asa.. fiecare masina are frumusetea ei. Dar parerea mea e ca un F10 pare mai elegant, si interiorul parca e altceva, acum fiecare cu parerea lui..
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Amandoua sunt frumoase, daca la unii nu le plac acel ,,cur taiat" a lui Audi A7, mie sincer imi place maxim. Sunt fan BMW, dar aici conteaza si gusturile, nu putem spune ca Audi este o uratenie de masina, ca nu e asa.. fiecare masina are frumusetea ei. Dar parerea mea e ca un F10 pare mai elegant, si interiorul parca e altceva, acum fiecare cu parerea lui..

Total adevarat !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.