Jump to content

resoftare 320d


Daniel Sorescu

Recommended Posts

Nu las graficul. Daca tu vrei sa iti faci soft-ul la colt de strada, fara nici o dovada ca ti-a crescut puterea, asta e treaba ta. Invidia e mare, stiu. ;)

Masina e alta. Rupe asfaltul acum.

 

Daca graficul ala te convinge ca ai 190cp, foarte bine ... Puterea autosugestiei si placebo joaca un rol foarte mare aici ... Lasa tu invidia ca nu moare nimeni de ciuda ca ai ''scos'' tu ''190cp'' dintr-un 2.0d.

 

PS: Iar la faza ca ''rupe asfaltul'' ce sa zic , poate s-a transformat din 2.0d in M3 ...

Edited by OPaul
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum vorbind serios chiar e ok Dyno-ul lui Dragos Stancescu, aia sunt cp..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Mda ... Teoretic , o masina dupa ce inainteaza in varsta, isi mai pierde din ''caluti''(fara sa bagam si pierderile de la motor pana la roata)... dupa ce arata dyno, se vede ca el a mai castigat ''6 cai frumosi'' , asta inseamna ca ori s-au inmultit (ciudat, ca nu am vazut nici o iapa acolo) ori, nu prea e calibrata piesa ( ce e mult mai probabil).

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

O masina de fabrica nu iese niciodata cu 140 cp daca atat iese declarat pe poarta fabricii, unele masini pot sa iasa cu 134-135-136-etc, iar unele masini pot iesi cu 140-142-146-etc, de asta si diferentele in plus sau in minus dupa soft la 2 masini identice NOI ( nu ma refer neaparat la cazul de mai sus) Edited by WIN60
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu las graficul. Daca tu vrei sa iti faci soft-ul la colt de strada, fara nici o dovada ca ti-a crescut puterea, asta e treaba ta. Invidia e mare, stiu. ;)

Masina e alta. Rupe asfaltul acum.

 

Cine crezi tu ca e invidios pe tine de pe acest forum? Ma umfla un ras cand te aud.

Cateodata graficele sunt facute sa arate exact ce vrei tu sa vezi, adica uite boss cati cai ti-am pus sub capota dar daca zici ca masina rupe asfaltu e bine.

Link to comment
Share on other sites

Daca graficul ala te convinge ca ai 190cp, foarte bine ... Puterea autosugestiei si placebo joaca un rol foarte mare aici ... Lasa tu invidia ca nu moare nimeni de ciuda ca ai ''scos'' tu ''190cp'' dintr-un 2.0d.

 

PS: Iar la faza ca ''rupe asfaltul'' ce sa zic , poate s-a transformat din 2.0d in M3 ...

 

Omule, daca masina nu era in mintile ei, nu scotea atat pe dyno. Nu stiu de ce o tot intorci atata. Atat a scos si basta! S-a mirat si Dragos, m-am mirat si eu, dar mi-a spus ca e soft-ul original si atata scoate ea stock. Daca te uiti la curbele de cuplu si putere, ai sa vezi ca sunt foarte ok, liniare si fara caderi dubioase. Nu a zis nimeni ca e M3. Sa vad eu M3-uri care mai scot 343 de cai pe dyno dupa 12-13-14 ani. Sa le vad eu si vorbim atunci.

 

Cine crezi tu ca e invidios pe tine de pe acest forum? Ma umfla un ras cand te aud.

Cateodata graficele sunt facute sa arate exact ce vrei tu sa vezi, adica uite boss cati cai ti-am pus sub capota dar daca zici ca masina rupe asfaltu e bine.

 

Nu are rost sa ma cert, ca na, e pierdere de timp. Crezi ce vrei si aia e.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce este foarte ciudat , sunt acei 6cp in plus inainte de upgrade , in cel mai bun caz trebuia sa ai 150cp sau 4-5 in minus .. Dar daca din start tu ai iesit stock cu ceva peste , este clar ca si resultatul final o sa iasa putin (umflat) si ca ce zice in grafic nu este la fel cu ce ai la roata.

Nu zice nimeni ca nu ai castigat ceva cp si nm , dar cu siguranta nu ai cat zice acel grafic ... Mai mult de 170-175cp eu zic ca nu ai.

Nu uita ca BMW doar acuma produce 190cp , dupa 2 generatii de motoare si inca o turbina in plus ... nu cred ca le-ar fii luat asa de mult daca totul s-ar fii putut rezolva cu o modificare de harta.

 

PS: Sa te bucuri cat mai mult de puterea dobandita.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat oPaul, nu e lege sa iasa in minus, am explicat mai sus de ce si nu ai dreptate la treaba cu 190cp cu turbina in plus, daca stai sa te gandesti Remapare faceai si acum 10-15 ani, ideea este ca dintr-o masina nu se scoate "full" niciodata din motive de fiabilitate presupun si ceva marketing, ala de 190 sunt sigur ca ia 220-230 cp doar stage 1 fara nimic off raportandu-ma la softurile de la 177cp la 205-220cp fara nimic off.
Link to comment
Share on other sites

Inteleg asta si stiu ca nu iasa din fabrica motoarele ''tunate'' la capacitatea lor maxima ... daca masina ar fii fost de 1-2 ani si pe dyno ar fii iesit cu 5cp in plus nu as fii zis nimic , dar una dupa 18 ani sa iasa stock in plus cu ''6 cai frumosi''(chiar daca ar fii iesit din fabrica cu ceva mai mult cum zici) tot trebuia sa mai piarda ceva in 18 ani , eu zic ca este ceva ''necurat'' , un dyno necalibrat corespunzator nu este ceva iesit din comun.

 

Repet , nu zic ca nu se poate scoate 190cp, zic ca acel dyno este putin dubios , de aici si aia 190cp trasi de coada.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

La BMW odata cu trecerea anilor, masinile nu pier cai putere ci castiga. De ce? Din cauza forjei primite de la tinerii proprietari. Practic e la fel ca la karate, iei centura neagra apoi treci la Dani.

 

Va dati seama ca la masina in discutie dupa resoftare, anual o sa ii creasca caii.

 

De aia iubim cu totii BMW.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.