Jump to content

Prioritati Upgrade Stage 2


Stealth89

Recommended Posts

Salut.

De o perioada ma tot gandesc sa fac un upgrade la masina, atat soft cat si echipamente, pe partea de putere a masinii.

Am mai cautat informatii, dar nu am gasit pana acum o lista de prioritati pentru cresterea puterii, implicit a cuplului si pretul de achizitie ale componentelor si manoperei necesare.

 

Momentan am DPF Off, dar fara soft pentru cresterea puterii.

Ma gandesc deocamdata in felul urmator: upgrade la intercooler/injectoare/pompa combustibil. In cazul intercooler-ului si injectoarelor solutia ar fi utilizarea celor de pe 335d/535d.

Turbina mea fiind ok nu prea am intentia sa o fac hibrida sau altceva. EGR Off tind sa nu fac deoarece pe viitor nu stiu cum va fi cu ITP-ul.

 

Softul stiu unde l-as face, am doar 1h de mers pana la Iasi, deci aici treaba este foarte simpla.

 

Tinta ar fi undeva pe la 225-240cp, dar si o fiabilitate normala.

 

Va multumesc!

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Salut.

De o perioada ma tot gandesc sa fac un upgrade la masina, atat soft cat si echipamente, pe partea de putere a masinii.

Am mai cautat informatii, dar nu am gasit pana acum o lista de prioritati pentru cresterea puterii, implicit a cuplului si pretul de achizitie ale componentelor si manoperei necesare.

 

Momentan am DPF Off, dar fara soft pentru cresterea puterii.

Ma gandesc deocamdata in felul urmator: upgrade la intercooler/injectoare/pompa combustibil. In cazul intercooler-ului si injectoarelor solutia ar fi utilizarea celor de pe 335d/535d.

Turbina mea fiind ok nu prea am intentia sa o fac hibrida sau altceva. EGR Off tind sa nu fac deoarece pe viitor nu stiu cum va fi cu ITP-ul.

 

Softul stiu unde l-as face, am doar 1h de mers pana la Iasi, deci aici treaba este foarte simpla.

 

Tinta ar fi undeva pe la 225-240cp, dar si o fiabilitate normala.

 

Va multumesc!

De ce nu iti iei o masina ca oamenii cu caii pe care ii urmaresti? Un 3.0 cu dpf on sa nu ma poluezi pe mine si pe semenii mei? De ce scoateti dpf? Nu va intereseaza deloc de mediul inconjurator sau de cei din jur nu? Bine ca ai caii tai lesinati. Sper ca stii ca deja rarul a inceput sa verifice masinile mai noi pe care le presupun ei dpf off , cel putin la mine in oras. Abia astept sa va rupa cururile la toti astia cu dpf off si sa vad cum mai deveniti voi dpf on.

  • Like 7
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Eu am o mare problema cu dpf off , poate sa isi faca cate modificari vrea el atata timp cat lasa dpf. Se urmareste ca in 10 ani 90% din masinile din europa sa aibe dpf si deci riscul de a face cancer din cauza masinilor sa fie redus si nu numai. Deci sunt foarte inversunat pe cei ce se opun acestor schimbari esentiale pentru noi. Asta eu as considera-o o mare infractiune. DPF off infractiune atat pentru cei ce fac operatiunea ca mecanici cat si pe cei ce duc masinile la acei mecanici sa faca operatiunea. Puscarie daca se poate !
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa ai si o fiabilitate ''normala'' eu zic sa nu te intinzi mai mult de 190-200cp la roata , asa nici nu ai de te bagat in pompe si injectoare ... Un intercooler full aluminiu, clapetii din admisie eliminati si un soft facut in parallel pe dyno e suficent.
Link to comment
Share on other sites

Da , avand in vedere ca motorul nu mai este la prima tinerete si are un grad mai mare sau mai mic de uzura , eu zic ca este mai safe sa ii elimini daca tot ii modifici performantele, implicit o sa maresti si stresul pieselor (ce e mai slab o sa cedeze prima data) Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Clapetii te ajuta foarte mult cand e rece motorul in special iarna si iti ofera un cuplu mai mare in turele joase (sub 2000rpm) de aici si un consum mai mic la viteze mici si prin oras. Cand faci un upgrade mai ''maricel'' trebuie sa faci si niste sacrificii ...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Clapetii te ajuta foarte mult cand e rece motorul in special iarna si iti ofera un cuplu mai mare in turele joase (sub 2000rpm) de aici si un consum mai mic la viteze mici si prin oras. Cand faci un upgrade mai ''maricel'' trebuie sa faci si niste sacrificii ...

 

debitul pompei o sa fie acelasi ca al celei de pe 335d,......80HP in plus cu turbina de m47....,hm!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
In prima faza mergi doar pe un soft, si in cazul in care vrei totusi mai mult ajungi la stage 2. Eu am avut soft pe masina apx. 4 ani si nu am avut nicio problema.

O imagine foarte sugestiva pentru cei care nu sunt de acord cu dpf off. Noi dupa o ninsoare ramanen fara asfalt si ne plangem de acest dpf.

 

My link

 

 

Nu e buna deloc imaginea data de tine. MaĂâ˘inile electrice profita de energia electricĂŁ deja produsĂŁ. ĂnĂâşelegi? Consumul lor e inclus deja in economia globalĂŁ. Pe cand maĂâ˘inile cu ardere i terna au nevoie de un combustibil special creat. Inainte sa mai acuzi oamenii de ipocrizie, ĂŽncearcĂŁ sa ĂŽnĂâşelegi toate aspectele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mașinile pĂŁrĂŁsesc deja fabricile cu emisiile "magarite", și voi atâta scandal faceți cu dpf offul asta. Și chiar as vrea sa vad un studiu pe tema asta, pt ca norma de poluare nu este afectata prin dpf off, dar ma rog... voi certați va ĂŽn continuare, ecobmwclub. CFR ul și Saviemurile circula ĂŽn continuare și vad ca nu se mai certa nimeni ca n au dpf.

 

La fel de bine mașinile pe benzina ar putea funcționa cu etanol, cu minime modificĂŁri, iar cele diesel cu ulei sau orice fel de hidrocarburi și emisii zero, dar nu se dorește asta. O sa treaca mult și bine pana când cele electrice le vor lua locul,si deja producția de baterii auto polueazĂŁ enorm cu producția lor.

Edited by FunnyMan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as vrea sa ii 'poluam' noi acum acest topic. Daca tot vrem sa "iubim" mediul inconjurator de ce folosim masinile? Daca ai dfp te mai mai putin daunator mediului? Vrei alt transport, foloseste bicicleta, sau chiar mersul pe jos. Nu are sens sa schimbam directia subiectului inceputa de "Stealth89", sa ne scuze!

Totusi varianta cea mai fiabila cred ca tot softul ramane.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

De o perioada ma tot gandesc sa fac un upgrade la masina, atat soft cat si echipamente, pe partea de putere a masinii.

Am mai cautat informatii, dar nu am gasit pana acum o lista de prioritati pentru cresterea puterii, implicit a cuplului si pretul de achizitie ale componentelor si manoperei necesare.

 

Momentan am DPF Off, dar fara soft pentru cresterea puterii.

Ma gandesc deocamdata in felul urmator: upgrade la intercooler/injectoare/pompa combustibil. In cazul intercooler-ului si injectoarelor solutia ar fi utilizarea celor de pe 335d/535d.

Turbina mea fiind ok nu prea am intentia sa o fac hibrida sau altceva. EGR Off tind sa nu fac deoarece pe viitor nu stiu cum va fi cu ITP-ul.

 

Softul stiu unde l-as face, am doar 1h de mers pana la Iasi, deci aici treaba este foarte simpla.

 

Tinta ar fi undeva pe la 225-240cp, dar si o fiabilitate normala.

 

Va multumesc!

 

sfat prietenesc : ia-ti ideile,jucariile si tot ce mai ai si muta-te pe un forum de unde poti invata ceva,sau poti primi sfaturi constructive. Oriunde ai intreba sau posta ceva pe BMW CLUB ROMANIA, fie ca esti in sectiunea TUNING,fie ca esti in sectiunea de PREZENTARE ,baietii cu sau fara experienta (experienta consta in nr de ore petrecute pe site) vor bate in gol aceleasi deviatii de la subiect : ba ca poluezi,ba ca esti mai destept decat inginerii de la bmw,ba sa-ti iei o masina mai noua daca vrei performanta. Oricum,totul e paralel cu totul aici,fara nicio suparare si cu toata parerea de rau : nimeni n-are nicio treaba cu minimul de mecanica/electica/software ,sau daca are careva habar,sub nicio forma nu "da mai departe". Iti recomand e46fanatics daca vrei sa pui intrebari la care sa primesti raspunsuri concrete,directe si cu folos. Nu te mai obosi si enerva pe aici,decat daca ai un bacs de bere si vrei sa-ti faci cruci de la prima doza pana la ultima citind debitatii care mai de care mai tampe.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mașinile părăsesc deja fabricile cu emisiile "magarite", și voi atâta scandal faceți cu dpf offul asta. Și chiar as vrea sa vad un studiu pe tema asta, pt ca norma de poluare nu este afectata prin dpf off, dar ma rog... voi certați va în continuare, ecobmwclub. CFR ul și Saviemurile circula în continuare și vad ca nu se mai certa nimeni ca n au dpf.

 

La fel de bine mașinile pe benzina ar putea funcționa cu etanol, cu minime modificări, iar cele diesel cu ulei sau orice fel de hidrocarburi și emisii zero, dar nu se dorește asta. O sa treaca mult și bine pana când cele electrice le vor lua locul,si deja producția de baterii auto poluează enorm cu producția lor.

 

Ai stat vreodata langa o masina cu DPF scos?

Edited by lowlife
Link to comment
Share on other sites

Off: Pentru colegii care spun ca DPF off e ok si ca de ce sa tinem standardele sus ca uite ce este in jur... As intreba de ce vreti standarde de BMW cand nu le puteti intretine? De ce va simtiti mai relaxati sa poluati ca "uite si saviemul polueaza" ...pai luati-va saviem si nu mai aveti probleme.

 

Cum v-ti simti daca mi-as goli sacul de la aspirator la voi in casa sa zic: oricum este atata praf in jur. De ce va deranjeaza asta?

 

Ar trebui facut un post pe limbajul omului cu 8 clase, cu BMW si cu standarde inalte ce inseamna tunning si ce trebuie facut in fiecare din cele 3 etape. Pana acum s-a inteles ca scoti DPF si gata ai facut tunning.

Edited by Andrei525
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt de acord cu modificari la motor ,staigiuri si alte adaptari ,n am sa fac niciodata .am 177cp ,daca vreau altceva iau cu 240 etc etc dar nu modific nimic din ce a pus neamtul pe masina niciodata ,nici macar dpf ul indiferent de costuri si aici nu ma gandesc la poluare neaparat .

Stiu un mecanic care a cheltuit peste 150 milioane pe o vechitura de aproape 20 ani ,un Audi , bani aruncati .tot timpul modifica ceva si are probleme cu altceva plus face 2 km pe zi de acasa pan la munca .never

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt de acord cu modificari la motor ,staigiuri si alte adaptari ,n am sa fac niciodata .am 177cp ,daca vreau altceva iau cu 240 etc etc dar nu modific nimic din ce a pus neamtul pe masina niciodata ,nici macar dpf ul indiferent de costuri si aici nu ma gandesc la poluare neaparat .

Stiu un mecanic care a cheltuit peste 150 milioane pe o vechitura de aproape 20 ani ,un Audi , bani aruncati .tot timpul modifica ceva si are probleme cu altceva plus face 2 km pe zi de acasa pan la munca .never

 

Daca nu esti de acord,atunci ce cauti in sectiunea de TUNING ?? aici se practica MODIFICARI / INLOCUIRI ale componentelor de fabrica,fiecare cu plusul si minusul lor. Nu inteleg ce va bagati in seama in aceasta sectiune! Vedeti-va dom`le de treaba voastra pe la discutii generale si lasati oamenii sa-si afle raspunsul la intrebarile puse!!! Creati-va topicuri cu iubitori de stocatura sau iubitori ai naturii. Topicul asta e pentru cei care fac MODIFICARI ,iar un creier mediocru macar,cand citeste o intrebare,ar trebui sa dea un raspuns la intrebare,nu sa bata campii. Nu doare pe nimeni in c*r daca vrei tu sau oricine altcineva sa-ti puna "staigiuri" la motor sau la posteriorul lui. Reveniti-va din penibilitate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Off: Pentru colegii care spun ca DPF off e ok si ca de ce sa tinem standardele sus ca uite ce este in jur... As intreba de ce vreti standarde de BMW cand nu le puteti intretine? De ce va simtiti mai relaxati sa poluati ca "uite si saviemul polueaza" ...pai luati-va saviem si nu mai aveti probleme.

 

Cum v-ti simti daca mi-as goli sacul de la aspirator la voi in casa sa zic: oricum este atata praf in jur. De ce va deranjeaza asta?

 

Ar trebui facut un post pe limbajul omului cu 8 clase, cu BMW si cu standarde inalte ce inseamna tunning si ce trebuie facut in fiecare din cele 3 etape. Pana acum s-a inteles ca scoti DPF si gata ai facut tunning.

 

Nu cred ca standardele bmw au avut vreodata prioritar polutia! toate inovatiile anti-poluare sunt niste mari chinuri pentru dezvoltatorii unei motorizari de performanta. Standardul bmw consta in performanta motorie si lux,dar mai prioritar, performanta. Cred ca tot omul care tinde saia un bmw,se gandeste la ce poate pe planurile astea doua. Daca iubea natura,lua o masina cu motor mic si slab,care nu polueaza nici pe sfert :) Cine a optat pt bmw, intentioneaza sa faca modificari pt a obtine mai multa....ghici ce ? performanta. Un iubitor al naturii,isi ia dacia( ca idee) cu motor de 0.9l ,si il gasesti (cu siguranta) pe un forum implicat in discutii legate de folosirea unui generator de hidrogen pe care sa-l adapteze la masina,ori diverse metode de a rula cat mai GREEN. Nu-si ia nimeni bmw pt ca mai apoi sa incerce sa-l stranguleze pt a scoate cat mai putine noxe. Cu timpul apare dorinta de mai mult (ti se ia de ce ai),in niciun caz de mai putin,si in niciun caz nu isi cumpara bmw. De la performanta cu care ne-a obisnuit bmw a aparut si pasiunea pt el ; sunt gusturi pt fiecare model,indiferent de vechime,sunt oameni care-si permit ultimele generatii,dar o ard in e30,pt ca exista pasiune. Eu prefer sa schimb praguri gaurite de rugina la fiecare 5 ani pentru inca 20 ani de acum inainte ,decat sa cumpar un alt model mai nou. Candva,pe forum la bmw gaseai tot felul de informatii despre cum sa faci mai multi cai putere,mai multa aerodinamica,mai multa stabilitate;acum gasesti numai mosi (si dpdv al varstei si dpdv al "eu"lui) care tot o ard pe anti-poluare. ....e deprimant.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Cu dpf pe masina nu scoate pe tobe noxele zilnic ci doar la regenerare cand arunca in atmosfera acele noxe stranse si desfunda dpf,deci tot in atmosfera ajung.

Legat de modificare parerea mea este ca egr este necesar iarna cand se va incalzi motorul mai repede cu ajutorul lui reducand astfel uzura (uzura la rece este cea care mananca viata motorului).

Clapetele exista riscul sa fie trase in motor si atunci mai bine fara ele plus garniturile de la ele care de obicei incep sa planga dupa un anumit nr de km.

Pompa inalte nu este nevoie pt caii acestia, injectoarele stock sunt bune se poate pune un intercooler mai mare doar daca se doreste 220-230 cai pt 200 e ok si cel stock.Cu soft se pot obtine un 200 cai maxim apoi cu turbina hybrid (compresor marit) si evacuare goala un 230-240 cai fara pompe si injectoare marite,pt 250 + e nevoie de inj si poate pompa.

Legat de fiabilitate daca e facut bine softul nu sunt probleme mecanice (trebuie avut grija cu ambreiajul cutiei manuale )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.