Jump to content

Parere EGR


maryo ciprian

Recommended Posts

acum am un F01 740d. din cate am inteles,nu ar mai merge curatat

 

 

Este ca la F10 525d egr-ul si se poate curata. Daca un mecanic ti-a spus chestia asta, eu spun sa schimbi mecanicul.

Eventual sa nu fie stricat motorasul, ceea ce nu prea am intalnit asa ceva.

 

egr curatat, este modelul ca la masina ta

post-85631-0-50682100-1511894327_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

cod egr 11717810871. ce an este masina ta?

 

Nu sunt din Bucuresti, dar cauta un mecanic bun, care poate sa faca operatiunea asta. Nu este asa complicat.

 

asta este codul. 2011 e masina. am mecanic bun de ani de zile numai la el fac. lucreaza la Bavaria si le mananca, dar probabil e invatat sa le schimbe la reprezentanta, nu sa le curete si de aia. si cei de la Service Scream (Tezparii) bmw spun acelasi lucru, ca asta nu s-ar curata. in fine...

 

din criza de timp nu cred ca am sa apelez la metoda asta si am sa cumpar unul nou, numai ca nu stiu daca se merita dif inter cel original si wahler

Link to comment
Share on other sites

asta este codul. 2011 e masina. am mecanic bun de ani de zile numai la el fac. lucreaza la Bavaria si le mananca, dar probabil e invatat sa le schimbe la reprezentanta, nu sa le curete si de aia. si cei de la Service Scream (Tezparii) bmw spun acelasi lucru, ca asta nu s-ar curata. in fine...

 

din criza de timp nu cred ca am sa apelez la metoda asta si am sa cumpar unul nou, numai ca nu stiu daca se merita dif inter cel original si wahler

 

 

Pai atunci cumpara unul original ca este 930 lei, daca pentru comoditatea unora, care le mai usor sa schimbe, decat sa curete.

E mai usor asa si nici nu se murdaresc pe maini. E chestie de marketing.

 

Oricum tu faci ce vrei, ca doar sunt banii tai, dar vezi ca trebuie sa schimbi si racitorul de gaze, daca a inceput sa faca probleme egr-ul.

Daca nu stiai, racitorul de gaze capata fisura pe bypass, care si ala se poate repara, dar tu care nu vrei sa repari, o sa-l cumperi si pe ala, care impreuna cu egr-ul este pe undeva pe la 2500 lei. Plus manopera.

 

Iar paradoxul stii care este, ca vei schimba egr-ul si dupa putin timp vei schimba racitorul de gaze! Te-ai prins, manopera de 2 ori., restul fa tu singur calculul

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Pai atunci cumpara unul original ca este 930 le, daca pentru comoditatea unora, care le mai usor sa schimbe, decat sa curete.

E mai usor asa si nici nu se murdaresc pe maini. E chestie de marketing.

 

Oricum tu faci ce vrei, ca doar sunt banii tai, dar vezi ca trebuie sa schimbi si racitorul de gaze, daca a inceput sa faca probleme egr-ul.

Daca nu stiai, racitorul de gaze capata fisura pe bypass, care si ala se poate repara, dar tu care nu vrei sa repari, o sa-l cumperi si pe ala, care impreuna cu egr-ul este pe undeva pe la 2500 lei. Plus manopera.

 

pai..eu as vrea-l repar, dar pe cine sa caut daca mai toti zic ca nu se curata la modelul asta...

Link to comment
Share on other sites

Ce solvent ai folosit ?

 

PS: Au iesit foarte curate ...

 

 

Prima data am bagat http://www.automoly.ro/cumpara/solutie-curatare-admisie-motoare-diesel-egr-liqui-moly-5168-400ml-1566 si am bagat de vre-o 3 ori timp de o ora si nu mi-a placut cum sa curatat.

 

Iar dupa aceea m-am enervat si am pus apa fierbinte cu Ariel si a iesit perfect. Arielul curata foarte bine uleiul intarit :rolleyes: Lasat la inmuiat, schimbat iar apa curata cu ariel si repetat de 4-5 ori.

 

De curatat, iti garantez ca a iesit ca nou.

 

Si uite si spartura in racitor si repararea ei. Daca te uiti atent in prima poza se vad fisurile pe racordul tevii.

De aceea simtim gaze arse in masina, de la spartura racitorului de gaze.

post-85631-0-23888500-1511896883_thumb.jpg

post-85631-0-92483500-1511896897_thumb.jpg

post-85631-0-13495900-1511896907_thumb.jpg

Edited by radu95
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prima data am bagat http://www.automoly.ro/cumpara/solutie-curatare-admisie-motoare-diesel-egr-liqui-moly-5168-400ml-1566 si am bagat de vre-o 3 ori timp de o ora si nu mi-a placut cum sa curatat.

 

Iar dupa aceea m-am enervat si am pus apa fierbinte cu Ariel si a iesit perfect. Arielul curata foarte bine uleiul intarit :rolleyes:

 

He he ... Si eu am folosit ceva solutie de la Liqui Moly si tot asa nu mi-a placut cum a iesit , dupa am inceput sa adaug si ceva benzina si a iesit ok ... nu chiar asa de bine ca si la tine (racitorul zici ca e nou) dar au iesit 90% curate.

Pe viitor o sa incer si eu metoda cu apa fiarta si ceva detergent.

 

PS: In acelasi loc au cedat conductele si la Mercedes , doar ca pe la 300.000km

 

PS2: acuma sa ne zici si cu ce untura ai dat pe conductele alea de s-au lipit :D Banuiesc ca nu s-au rupt de tot , doar au crapat...

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

PS2: acuma sa ne zici si cu ce untura ai dat pe conductele alea de s-au lipit :D Banuiesc ca nu s-au rupt de tot , doar au crapat...

 

La mine pe la 225.000km. Si da, nu erau rupte de tot, doar pe jumatate.

http://www.stop.ro/shop/produs/silicon-etansare-victor-reinz-70ml- Acum sa vad cat tine, are doar 6 luni si am facut vre-o 18.000 km.si inca este bine. Oricum din ce am vazut si studiat problema, merge mai bine cositorita.

 

Sa vezi ce perfect a iesit galeria de admisie, curatata cu ariel. Am lasat-o la inmuiat vre-o 3 ore, iar dupa masa m-am apucat sa o curat. Pacat ca nu am facut poze. La racitor am poze destule facute.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

si eu am primit acelasi raspuns de la mecanic, ca nu se curata EGR fiind electronic. Galeria am curatat-o la un service in Arad, iar la EGR m-au sfatuit sa nu il curat ca e electronic, dar pe raspunderea mea erau dispusi sa o faca. Nu stiu ce sa mai zic, dar sunt convins ca o curatare nu strica, eventual tot la schimbare ajungi dar cu niste bani in plus pe manopera.
Link to comment
Share on other sites

si eu am primit acelasi raspuns de la mecanic, ca nu se curata EGR fiind electronic. Galeria am curatat-o la un service in Arad, iar la EGR m-au sfatuit sa nu il curat ca e electronic, dar pe raspunderea mea erau dispusi sa o faca. Nu stiu ce sa mai zic, dar sunt convins ca o curatare nu strica, eventual tot la schimbare ajungi dar cu niste bani in plus pe manopera.

 

 

Am si specificat la inceput, daca motorasul este bun, se poate curata. Fa curatarea cum iti spun eu, nu o sa iti para rau. Nu am vazut motoras stricat pana acum, doar daca s-a umblat aiurea la el. Cu putina indemanare si 2 coliere schimbate, poti sa il cureti si tu, nu este asa greu.

 

 

Rusii sunt mai destepti

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Singura problema la EGR este ca supapa in sine, se umple de cenusa amestecata cu ulei ce se intareste si blocheaza supapa , daca ai noroc si nu se strica si motorasul din cauza asta , scapi doar cu o curatare. Am curatat supapa EGR la Mercedes acu 3 ani (era intepenita) inca nu am mai avut probleme.

 

Supapele mai noi sunt actionate electronic fata de cele mai vechi care sunt actionate prin vacuum cu membrana.. partea ce se murdareste si blocheaza supapa este aceasi , o bucata de fier pe care apar depuneri si aia se curata , nu ai nici o treaba cu partea din spate unde este motorasul. A pus colegu o poza exact cu partea care se curata.

 

s_l1000.jpg

 

Supapa este incercuita cu rosu , si aia este si partea care se afla expusa gazelor de la evacuare ... cand apar depuneri massive pe tija incepe sa se deschida foarte putin sau sa se blocheze , cand apar depuneri pe capul acela ''sferic'' nu mai inchide bine.

 

Daca un mechanic vine si zice ca bucata aia de fier nu se poate curata ca in spate are un motoras electric , inseamna ca este doar un robot setat pe schimbat piese si nu are habar cum functioneaza componenetele sau de ce nu mai functioneaza.

Edited by OPaul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pai de ce sa se mai chinuie si sa se murdareasca pe maini, cand pune nou si ia aceeasi manopera.

 

Salutare,

ĂŽ

De câteva sĂŁptĂŁmâni ĂŽntâmpin o problema la mașina (BMW F10 520D EfficientDynamics), și anume faptul cĂŁ din când ĂŽn când se aprinde martorul „Check Enigne”. Ăn urma unei diagnoze asupra mașinii au apĂŁrut urmatoarele erori:

 

D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x255B00 Exhaust gas recirculation actuator, position control Valve too far closed/positive control deviation 197599 No

D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x257E00 Exhaust gas recirculation actuator, position sensor, signal: Open or short-circuit to earth 197599 No

D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x272E00 Exhaust gas recirculation valve, plausibility: Mechanically faulty near closed position 197599 No

D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x272F00 Exhaust gas recirculation valve, plausibility: Mechanically faulty near open position 197551 No

D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x290B00 Air system, air to EGR air mass flow, plausibility: Measured air mass compared with calculated air mass too low 197462 No

 

Menționez cĂŁ la apariția erorii utilizez un instrument de diagnoza mai simplu (https://www.amazon.co.uk/gp/product/B071V7PWM7/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1) pentru ștergerea acesteia. Pe acest aparat ĂŽmi da eroare: P046C (tot legat de EGR)

 

Am urmĂŁrit videoclipurile postate pe Youtube privind curĂŁțarea EGR-ului, ĂŽnsa nu am gĂŁsit niciunul care sa fie specific pentru F10.

 

Ăn acest context, poți sa ĂŽmi descrii te rog pașii unei astfel de operațiuni. As dori sa o fac singur.

 

De asemenea, invit la discuții și alți colegi de forum care au ĂŽntâmpinat astfel de probleme/erori sau care pot sĂŁ ĂŽmi explice cam ce ĂŽnseamnĂŁ (ĂŽn termeni concreți)la ce se referĂŁ.

 

Va mulțumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa fie specific pentru F10 , trebuie sa fie pentru acelasi motor , daca ai n47 cauta un gid pentru n47 , dar vezi ca modelele mai vechi de n47 au supapa actionata vacumatica din cate stiu si modelele dupa 2009 si in special la seria F sunt actionate electric.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.