Jump to content

Roata rezerva X1


Pitanu

Recommended Posts

Se potriveste fara probleme, fiind pe 17 inci si prindere 5x120, dar unde o vei aseza in portbagaj?

Nu stiu unde , dar ii fac eu loc . Trebuie sa iau pt. ca am cauciucuri de iarna tubeless si in caz de pana nu am decat sa chem platforma.Asa am cumparat-o . Daca stiti de unde as putea lua un kit roata rezerva ( cu roata slim, cric , cheie , suport ) si daca se potriveste va rog sa imi spuneti si mie .

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde , dar ii fac eu loc . Trebuie sa iau pt. ca am cauciucuri de iarna tubeless si in caz de pana nu am decat sa chem platforma.Asa am cumparat-o . Daca stiti de unde as putea lua un kit roata rezerva ( cu roata slim, cric , cheie , suport ) si daca se potriveste va rog sa imi spuneti si mie .

 

Cauciucurile acum sunt toate tubeless :))))...doamne fereste sa pui cu camera, ca mai faci vreo explozie si te vedem la stiri...

Nu te apuca sa iei roata de rezerva...problema la noi e in mare parte formata din...cuie...deci ia un kit de reparatie cu tub spuma si mergi linistit...daca iei o groapa ce iti rupe cauciucul fata, cam 99% ai sanse de a pati si pe spate la fel, si nu pleci de acum cu 2 roti de rezerva la drum, nu? :)))

Eventual ia doua tuburi :))))...iti repara ok o gaura de cui....chiar si de doua cuie...iti spun din experienta...plus ca ai aparatul de aer comprimat in portbagaj...

...in plus, daca vrei sa schimbi roata, ia cric hidraulic...daca pui unul normal, tip brat, sa ridici 2 tone pe el...invata ai tai sa faca coliva....

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile acum sunt toate tubeless :))))...doamne fereste sa pui cu camera, ca mai faci vreo explozie si te vedem la stiri...

Nu te apuca sa iei roata de rezerva...problema la noi e in mare parte formata din...cuie...deci ia un kit de reparatie cu tub spuma si mergi linistit...daca iei o groapa ce iti rupe cauciucul fata, cam 99% ai sanse de a pati si pe spate la fel, si nu pleci de acum cu 2 roti de rezerva la drum, nu? :)))

Eventual ia doua tuburi :))))...iti repara ok o gaura de cui....chiar si de doua cuie...iti spun din experienta...plus ca ai aparatul de aer comprimat in portbagaj...

...in plus, daca vrei sa schimbi roata, ia cric hidraulic...daca pui unul normal, tip brat, sa ridici 2 tone pe el...invata ai tai sa faca coliva....

Ma refeream la faptul ca nu sunt runflat . In urma sfaturilor pe care mi le-ati dat am luat un kit de reparatie cu compresor si tub cu cauciuc lichid bmw. Am cautat in portbagaj si nu exista nici un compresor.

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la faptul ca nu sunt runflat . In urma sfaturilor pe care mi le-ati dat am luat un kit de reparatie cu compresor si tub cu cauciuc lichid bmw. Am cautat in portbagaj si nu exista nici un compresor.

 

Buna alegere.

La mine a venit fara roata de rezerva dar cu compresor care are in o parte umflare normala, iar in cealalta parte e alt furtunas cu tubul de lichid. Am fost Toma Necredinciosul pana la prima pana...i-am intrebat pe aia de 10 ori cum naiba un lichid se va solidifica asa repede incat sa imi rezolve o gaura de cui in roata...a evoluat tehnologia...eu mai lent... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.