Jump to content

E46 2002 316i 1.8 tremurat si oprire motor la rece


Bobo2505

Recommended Posts

Salut bro, am un 318i eu 2002 si nu imi porneste deloc da la automat incontinuu... si tind sa cred ca e crankshaft-ul adica senzorul de la volanta sau cum se traduce crankshaft arbore cotit.

Tu ce parere ai ?

Am explicat problema pe larg aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184877-e46-318i-20-nu-porneste/

Edited by Cubanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

My bad. M am grĂŁbit cu exprimarea. Dar crede ma ca m am saturat de toti mecanicii #expertizĂŁ. Mda... oricum problema a revenit doar la rece si acum dacĂŁ plec cu ea mai repede se aprinde martor ulei pe galben si check engine intermitent. BĂŁnuiala mea este presiunea la ulei datoritĂŁ sorbului ĂŽnfundat sau spart cauzat de resturile de patinĂŁ de la distribuție. Perioada de când face asa coincide cu schimbarea distribuției. Stiu cineva care a ai dat baia jos este complicat acolo cu pompa de ulei ca am ĂŽnțeles cĂŁ e angrenatĂŁ de un lanț. Are vreo pozitie anume ĂŽn care trebuie sa pui lanțul ala la loc. E vreo treaba la care trebuie sa fii atent sau doar surubaresti ?

 

Ăntreb cĂŁ nevoia m a fortat sa fiu mecanic amator si am fost nevoit unele lucrĂŁri sa mi le fac eu. Oricine stie e binevenit un sfat.

Edited by Bobo2505
Link to comment
Share on other sites

Iti trebuie traversa pt. a ridica motorul. Eu am schimbat asta vara garnitura la baia de ulei la 318i si garnitura care vine intre pompa de ulei si sorb. Lantul nu are o pozitie anume si in general acel lant nici nu se prea schimba. Daca te apuci verifica garnitura dintre pompa si sorb sa nu fie cumva coapta si sa traga aer pe acolo. In rest ai mult de surubarit.
Link to comment
Share on other sites

Iti trebuie traversa pt. a ridica motorul. Eu am schimbat asta vara garnitura la baia de ulei la 318i si garnitura care vine intre pompa de ulei si sorb. Lantul nu are o pozitie anume si in general acel lant nici nu se prea schimba. Daca te apuci verifica garnitura dintre pompa si sorb sa nu fie cumva coapta si sa traga aer pe acolo. In rest ai mult de surubarit.

 

Am demontat. GĂŁsit un pumn (fĂŁrĂŁ sĂŁ exagerez) de bucĂŁți de patinĂŁ spartĂŁ si un oring de la joia de ulei când mi l a schimbat mecanicul a cĂŁzut ĂŽn baie si era ĂŽn sorb. Sorbul total ĂŽnfundat. Dar mașina bâlbâie la fel la rece.

Acel oring de care zici tu de la sorb care intra ĂŽn pompa ulei nu l am schimbat cĂŁ toate magazinele erau ĂŽnchise.

La tine avea acel bâlbâit Înainte sã schimbi oringul si apoi a dispãrut sau l ai schimbat ca l ai vãzut copt?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu aveam balbait, am dat baia de ulei jos sa schimb garnitura la baie si daca tot am desfacut atat am schimbat si acel oring. Am dat comanda de oring dinainte sa ma apuc de desfacut pt ca astepti cel putin 5 zile pt acel oring. Daca oringul e dus iti trage aer pe acolo si nu mai face presiune de ulei cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu aveam balbait, am dat baia de ulei jos sa schimb garnitura la baie si daca tot am desfacut atat am schimbat si acel oring. Am dat comanda de oring dinainte sa ma apuc de desfacut pt ca astepti cel putin 5 zile pt acel oring. Daca oringul e dus iti trage aer pe acolo si nu mai face presiune de ulei cum trebuie.

 

Ok. Mersi. O Întrebare. La mine când s a dat jos admisia suruburile de sub admisie alea 2 nu e prinsã dacat În unul. E posibil sa tragã aer fals ca nu calcã admisia bine si garniturile nu sunt lipite de corp ? Si cum naiba ajungi la surubul din fata masinii fãrã sã dai jugul jos ca nu se vede. Celãlalt dinspre sofer existã dar celãlalt nu si nu am vãzut orificiul decât cu jugul jos când am demontat si am dat baia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cu problema de tremurat la pornire ma confrunt si eu de ceva timp. Mai exact cand o pornesc prima data tremura tare motorul, parca ar merge in 3 pistoane, o opresc si o pornesc din nou, si porneste normal, la relanti tremura motorul fara sa fluctueze acul de la turmetru.

Am schimbat debitmetrul, cu unul original, si face la fel.

Zilele trecute am luat o diagnoza INPA si am gasit urmatoarele erori:

-2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet / este senzorul ax cu came admisie

-2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat / este sonda lambda dinaintea catalizatorului

-2713 CDKLSVV - Switched lamda sensor

-274E CDKMD - Misfire detection, Checksum failure

-2744 CDKMD02 - Misfire detection cyl.4

-2742 CDKMD00 - Misfire detection cyl.1

-2783 CDKLM - Hot film ai mass meter/ am scos mufa de la debitmetru si cred ca de asta a aparut

-2743 CDKM01- Misfire detection cyl.3

 

Am sters erorile, am facut 200 de metri cu masina dupa care au aparut urmatoarele erori:

-2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet

-2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat

 

Distributia este schimbata de 10000 de kilometri. Cand a fost schimbata mecanicul a gasit sita sorbului din baia de ulei spart, si resturi de la patina. (am inlocuit-o)

Distributie am pus afermarket ceva la vreo 500 de ron.

Bujiile sunt schimbate tot de 10000.

Filtre de 2000km

Am atasat o poza cu sonda lambda

 

Masina este e46 318ci 143hp, 2001 luna a9a. de tras trage, o duc des in 6000rpm.

este posibil sa fie de la distributie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.