Jump to content

Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada


Cristi DUM

Recommended Posts

intrun fel e amuzanta faza/nascocirea asa cu impozitul (putin probabil sa fie pusa in practica).....dar sa zicem ca se pune

 

urmeaza:

 

un alflux de masini cu motoare de peste 2.5-3.0.....

 

cati isi permit sa cumpre de ex anvelope noi de vara si de iarna ? :)))

 

cati pusti isi vor cumpara faimoasele m5-uri (e39) ...care e tot euro4.

 

pe sosele 10000000% carnagiu !

 

nu vb aici de oameni potenti financiar si mintal !!!!!

(- minusurile sunt asteptate! )

Edited by wind-3er
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

intrun fel e amuzanta faza/nascocirea asa cu impozitul (putin probabil sa fie pusa in practica).....dar sa zicem ca se pune

 

urmeaza:

 

un alflux de masini cu motoare de peste 2.5-3.0.....

 

cati isi permit sa cumpre de ex anvelope noi de vara si de iarna ? :)))

 

cati pusti isi vor cumpara faimoasele m5-uri (e39) ...care e tot euro4.

 

pe sosele 10000000% carnagiu !

 

nu vb aici de oameni potenti financiar si mintal !!!!!

(- minusurile sunt asteptate! )

 

Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine.

 

Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata.

Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina?

 

Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

V8 hemi pentru toata lumea......

De ce sa nu isi ia lumea masini de 4.2 tdi

Rotile sunt varza pe masinile de 1.6

Daca ai f10 poti sa lasi jantele m toata iarna, doar e masina ce dracu

Daca e 1.4 euro 6 sa plateasca 1500 lei pe an si daca e 5.0 euro 4 api 200lei maximo

O sa ne invidieze si aia din elvetia in curand cu parcul nostru auto

Traiasca psd

Uraaa

  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine.

 

ai subliniat bine

(personal am vazut o multime de e39, e60 /530d/i nu tocmai ok cum de altfel am vazut si o multime de a6 3.0tdi c6 parca e modelul)

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

@P.I.M.P de ce sunt aberante impozitele la 3000cm si peste?

 

E normal, polueaza mai mult, platesti mai mult, dar...

 

Mai are rost sĂŁ-ti raspund, sau minusurile ti-au dat rĂŁspunsul?...

 

Iti zic doar atât, in Germania la un 3.0 benzinar e pânã-n 250 eur impozitul (acolo chiar se face diferenta intre diesel si benzina). Bun, si la noi e dublu, se numeste anormalitate.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ca sa fim corecti pana la capat, trebuie sa spunem ca Romania are PROCENTUAL o fiscalitate mica, are o rata de colectare dezastruoasa, evaziune fiscala, iar acest lucru se rasfrange si in anomaliile din sistemul fiscal, vezi metode sigure de a colecta bani la buget, prin impozit auto ridicat.Iar banii aceia putini, colectati, sunt risipiti, daca nu deturnati in scopuri frauduloase.

Germania nu este cel mai potrivit exemplu, are o industrie auto cu traditie, si reprezinta o mandrie nationala, de aceea constructorii auto beneficiaza de lobby puternic in mediul politic, ceea ce se traduce cateodata prin legislatie ce sprijina acest domeniu, care la randul lui aduce bani la buget, prin exporturi (nu import de second hand, ce produce deservicii economiei romanesti).

 

http://www.business24.ro/international/europa/fiscalitatea-din-romania-printre-cele-mai-scazute-din-ue-cum-se-simte-plata-taxelor-in-alte-tari-europene-1590130?utm_source=business24.ro-Cross&utm_medium=Fiscalitatea+din+Romania%2C+printre+cele+mai+scazute+din+UE.+Cum+se+simte+plata+taxelor+in+alte+tari+europene&utm_campaign=Interpromo

 

Ce este aberant, din expunerea de motive este ca noi nu avem o imagine a situatiei actuale, nu avem nici o proiectie de viitor, nu avem nici un obiectiv, nu facem nici o corelare intre valoarea unui impozit si valoarea unui bun impozitat, amortizare, durata de utilizare , nu avem consultari serioase cu toti membrii societatii si asociatiile profesionale, fundatii, dar sccriem o expunere ce seamana a proiect de student la ASE...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este foarte deranjant cand vezi ca platesti la fel sau mai mult de cat un cetatean din WEST si inapoi primesti cam cat ala din Africa ... Este un paradox cu care ne-am invatat si pentru majoritatea este ceva normal (ca nu stiu cum este afara, nu se stie cat castiga si cat se plateste la sfarsit de an) Am dormit prea mult in papuci si aia care s-au trezit sunt prea putini ca sa conteze sau sa schimbe ceva.

Partea amuzanta este ca nu tine nimeni cont de inceputul imnului Romanesc :) :) :)...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cel mai corect ar fi un impozit in functie de vechime vs durata de utilizare, capacitate cilindrica, norma de poluare; in mod sigur vor fi utilizatori ce se vor considera neindreptatiti, dar stau si ma gandesc , pe cei multi, care nu detin masini personale, nu ar trebui sa ii consulti? Doar si ei respira acelasi aer, si ei trebuie sa se strecoare pe trotuare printre masini, si ei trebuie sa traiasca in aceleasi orase. In schimb, venim cu o expunere de motive de doua pagini, nu tu consultari publice, nimic, nimic, treaba facuta pe genunchi si in graba, fara nici un fundament.

sigur e frumos ce spui dar cum faci asta? de ex E30-ul a facut in 4 ani vreo 500km cat crezi ca a poluat masina?cum stabilim aici impozitul dupa teoria ta e veche e non euro deci ar trebui impozit mare nu?oricum impozitele actuale au fost facute pentru ca a fost nevoie de bani si s-a considerat ca motor mare=bogat apoi s-au dublat

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problema in tara asta, e ca nu poti sĂŁ-ti faci planuri de viitor. Eu nu stiu daca impozitul la un 4.0d va fi cat zic ei ca va fi.

 

Si cred ca e primul an când mi se pare ca viitorul cetĂŁțeanului roman e pus sub semnul ĂŽntrebĂŁrii.

Nu stiu daca la anul economia va mai la nivelul ultimilor ani.

 

Guvernul asta lucreazĂŁ pe fata contra propriului popor. Este ca o plaga a natiei noastre, aceasta corupție de care nu putem scĂŁpa.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce legati impozitul de poluare ... Impozit este o taxa pe bunuri si cu asta basta. Daca eu imi incalzesc casa cu lemne si poluez crezi ca platesc mai mult de cat ala care are centrala pe gaz ? Edited by OPaul
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Nu noi l-am legat, ei l-au legat. Acum ceva luni spuneau ca se cautĂŁ o formula de calcul care sa ĂŽnlocuiascĂŁ fostul timbru de mediu.

S-a vehiculat ideea absorbirii in impozit, iar acum se afla ca umbla la el.

 

Ideea e simpla: Nu se stie ce vom plãti peste 3 sãptãmâni.

Link to comment
Share on other sites

Fostul timbru de mediu este ca o taxa de prima inmatriculare si se plateste o data si gata. Ei vor sa il inlocuiasca cu o taxa anuala ce se plateste in plus pe langa impozit.

Sunt curios ce formula de calcul o sa gaseasca pentru taxa asta de poluare :D ... 100 gCO2/km = 100lei si daca ai 101 gCO2/km =1000lei :)))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Noi avem bani de impozite nu ca nemĂâşii aia vai-mama-lor. In plus se Ăâ˘i vede cĂŁ noi cotizĂŁm gras la bugetul ĂâşĂŁrii. Luxul de pe strĂŁzile/drumurile pe care circulam e greu de egalat de vreo ĂâşarĂŁ din Europa Ăâ˘i nu numai.

ei bine ... la 3000 cc au 180 euro impozit ... niste saraci !!! Edited by Coscho
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ceea ce se intampla in acest moment in .ro, este rezultatul normal in conditiile in care legile sunt facute de repetenti. Intr-o tara in care taxele sunt stabilite haotic, colectarea e proasta, coruptia pana la cer, au de suferit doar cei cinstiti. Cei care plateau si pana acum taxe, vor plati, doar ca mai mult. Pana in momentul in care nu va mai fi profitabil, si isi vor lua jucariile, mutandu-se in alta parte. Cred ca fiecare incearca sa plateasca mai putine taxe, si asta nu este condamnabil atata vreme cat folosesti metode legale.. Problema este ca la noi nu se colecteaza nici macar tva-ul cum trebuie...

 

Cine crede ca aceste lucruri (taxele auto in cazul de fata) sunt gandite in vreun fel, se insala amarnic.

 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Toata lumea e infricata ca daca se scad impozitele la motoarele mari toata lumea isi va lua numa benzinare de 5000cmc si carnagiu peste carnagiu, e pe draq, sa vezi cand isi dau seama cum le creste consumu la 30-40l/100 cum isi parcheaza/vand ei de buna voie masinile...

 

Mike nu toti bat europa din cap in cap, ei vor sa se duca pana la Mac si sa sparga seminte....

  • Like 6
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Ce nu inteleg eu este faptul ca destula lume se inflameaza la subiect, insa nimeni nu cred ca va contacta initiatorul legii pentru a isi spune punctul de vedere.

 

Oricum, multi viseaza in Romania inca la o viata ca in Jermania, cu masini cu motor mare la bani putini si 100 euro un cos cu mancare ce le ajunge 2 saptamani.....trist este ca daca vom continua sa vedem doar ceea ce ne convine, vom ramane in bezna foarte mult timp.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Daca te gandesti la impozit ca fiind o problema la o masina care poate inghiti dintr-un sut 4-5k euro, mai bine o lasi balta.

 

Aaa, daca totusi iti permiti si pur si simplu nu vrei sa dai banii aia in fiecare an stiind ca prea putini din ei sunt si folositi cu un scop si nu "ascunsi" prin diferite buzunare, atunci e ok sa faci trecerea la un motor mai mare platind un impozit mai mic fata de cel actual.

 

O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti restrictioneze in niciun fel viata.

 

Nu trebuie sa depinzi deloc de banii aia, nici la achizitie, nici la intretinere.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.