Jump to content

E60 ramas pe dreapta


bmwantony13

Recommended Posts

oarecum vesti bune... masina a pornit doar ajutata prin cabluri de la alta masina... si am mers 1 min cu ea pana am parcat-o mai bine...dar cand o opresc si incerc din nou sa o pornesc nu vrea sa plece chiar daca bateria e plina...idei ?

cu contactul pus am masurat sigurantele mari din torpedou... trebuiau sa imi arate ceva nu? (imi aratau 0)

le-am scos si m-am uitat daca S-ul e puscat dar toate par in regula...

va rog fara minusuri ca nu ma pricep fac asta pt prima oara ... nu rezolvati nimic daca sunteti mai destepti.

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

... am masurat in fata unde e plusul si minusul nu am curent ..dar in spate la baterie este...

Daca pornea masina si apoi se oprea era electromotorul de vina ... nu stiu sincer ce poate fi ...

 

Fii un pic mai precis si specifica unde ai verificat plusul in fata unde zici ca nu mai este?? Sub capota in partea stanga si la masa alternatorului? De acolo de unde ai pornit cu sursa externa?

 

Iar faptul ca pornea si se oprea mai apoi motorul nu putea fi de la demaror (electromotor, cu zici) ci tot de la partea de aprindere: injectie-compresie-timing.. si de ce nu alimentarea electrica a pornirii coordonata de ECU..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cat de veche e bateria?cum sti ca e incarcata,degeaba ai curent nominal de 12 si un pic cand masori,poate nu mai tine curentul in placi si in momentul pornirii se duce in cap pe la 7 8volti,eu zic sa incerci sa faci rost de o baterie noua si sa incerci sa o pornesti.Sau in momentul in care ai pornit-o sa o lasi sa mearga ,eventual sa verifici cu un voltmetru daca incarca alternatorul,sa dai cateva ture cu ea . Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

Suna a problema cu cablul "de plus" care merge de la baterie pana in partea din fata a masinii.

Este un cablu format din doua bucati care se imbina printr-un cuplaj in portbagaj.

In general la acel cuplaj apar problemele.

Din cate stiu, a fost si o rechemare in service pe tema asta la E60.

Verifica si treaba asta.

Link to comment
Share on other sites

Suna a problema cu cablul "de plus" care merge de la baterie pana in partea din fata a masinii.

Este un cablu format din doua bucati care se imbina printr-un cuplaj in portbagaj.

In general la acel cuplaj apar problemele.

Din cate stiu, a fost si o rechemare in service pe tema asta la E60.

Verifica si treaba asta.

 

Ai avut dreptate ...s-a rezolvat ....daca tot am fost la service am intrebat de ce atatea probleme pe partea electrica ? eroare de geam(i am schimbat regulatorul electric, degeaba), cand inchid masina se deschid geamurile, senzorii de parcare nu merg chiar daca i-am schimbat pe toti din spate, eroare de centuri, inchiderea centralizata nu merge... de ce nu are vlaga masina, a zis ca e turbo... o sa il reconditionam cu 300 euro... si cand i-a dat pedala i-am zis ca se mai aude un sunet ciudat ... si-au pus la propriu 2 mecanici urechea si au zis ca e lantul... masina asta imi face mintile praf si ma jur ca a primit 6 mii in 2 ani. si una intreaga fara probleme e 7 mii punct. Daca faceti cheta si strangeti niste banuti o las pt forum sa va dati cu ea nu o mai suport ... am mers la un autohause mi-a facut pe acte un total si a zis ca imi da pe ea 3 mii imi venea sa rad... nici macar nu a vazut problemele ca ma intreba daca o poate lua pe gratis....nu stiu ce sa mai fac...

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

Cam asa se intampla cand nu e ingrijita. Cand incep sa cada, te cam ustura.

chiar am ingrijit-o ...brate, telescoape, frane fata spat, placute stergatoare ulei fitlre toate originale...pana si faruri de ceata noi originale ... bujii baterii curele role , vopsire spoiler ... cauciucrui noi tot timpul... covorase originale... acum 2 ani cand am laut-o era mai buna decat cand am bagat acum bani in ea ... debitmetru de aer,,, galerie de evacuare.... + galerie de admisie si coloana inf volan cumparate degeaba...verificare cutie...geometrie 4d ... schimburi ulei filtre 2 ori pe an fara sa ma uit la cati km am facut... deci toate astea in 2 ani plus alte chestii extra ... sa o ia naiba de masina.

de banii astia ii puneam la 2 femei silicoane ca oricum e la moda si ma mai si iubeau putin timp..pfff

Edited by bmwantony13
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

chiar am ingrijit-o ...brate, telescoape, frane fata spat, placute stergatoare ulei fitlre toate originale...pana si faruri de ceata noi originale ... bujii baterii curele role , vopsire spoiler ... cauciucrui noi tot timpul... covorase originale... acum 2 ani cand am laut-o era mai buna decat cand am bagat acum bani in ea ... debitmetru de aer,,, galerie de evacuare.... + galerie de admisie si coloana inf volan cumparate degeaba...verificare cutie...geometrie 4d ... schimburi ulei filtre 2 ori pe an fara sa ma uit la cati km am facut... deci toate astea in 2 ani plus alte chestii extra ... sa o ia naiba de masina.

de banii astia ii puneam la 2 femei silicoane ca oricum e la moda si ma mai si iubeau putin timp..pfff

 

Aia cu silicoanele nu e rea ca idee, singurul dezavantaj e ca dupa ce le pui silicoanele trebuie sa se vindece cicatricile, deci un pic de timp pierdut. Poate esti si tu ghinionist, dar adevarul este ca o masina, dupa ce depaseste o anumita durata de utilizare, uzura, devine scumpa de intretinut.ca sunt multi care umbla cu niste rable pe care le considera masini bune si in regula, si sustin ca nu baga bani in masina.....ignora-i

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.