Jump to content

BMW 523i e39 Proiect


Black Man's Wagon

Recommended Posts

Salutare!

Detin un e39 523i 1997

L-am cumparat cu 300 de euro din Franta. Am in minte un proiect si as vrea sa stiu daca se merita sau nu.

Deci in primul rand are motor 2.5 Benzina.

Garnitura _chiulasa_ arsa si pompa de benzina defecta.

S-ar putea sa aibe mult mai multe motorul.

Nu vreau sa risc sa repar motorul.

Ce motor imi recomandati pentru e39 ce l-am cumparat de piese dar totusi vreau sa il fac si pe ala si sa il inmatriculez.

Cam cat m-ar costa tot acest proiect. Iar in viitor vreau sa il fac supercharged.

ps masina porneste

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere pretul derizoriu la care ai luat toata masina, recomand sa desfaci motorul actual si sa verifici chiulasa/blocul de fisuri.

 

daca acestea nu sunt prezente atunci recomand sa refaci motorul tau.

 

avantaje: vei stii motorul, tu ii vei fi instalat interne noi, tu il vei calibra si tu vei decide calitatea pieselor.

 

daca pui un motor SH cine stie ce probleme de viitor iti rezerva. e mult mai bine sa refaci tu motorul complet.

 

da, 523-urile sunt tot 2.5

 

idee: poti sa-i pui biele, arbore si axe cu came de M54 B30, pastrand blocul si chiulasa ta.

 

 

atentie: garnitura ciupita = s-a fiert, inlocuieste tot ce inseamna racire: termostat, pompa apa, radiator, vasc (e39-urile inca au vasc, nu?)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok. Deci si eu sprr sa fie motorul fara fisuri. Insa e o problema mai mare.

Cu masina s-a umblat cu garnitura de _chiulasa_ arsa cam vreo 20 km avand in vedere ca era o madina de piese de interior miam cam batut joc de ea.

Daca bag apa in pompa de apa se scurge pe sub motor nu stiu exact pe unde. Ea intrand in motor si iese maroniu deschis si inca foarte multa.

Link to comment
Share on other sites

orice decizi, prima lucru' care tre' facut e sa dai motoru' afara

 

apoi, ori decizi sa-l tii p-asta (nu are fisuri, nu are cilindri asa priviti din sectiune \ /, etc - tre inspectat de un service specializat) si sa-l faci, ori iei alt motor.

 

avantajul la a-l tine pe asta e ca poti sa speli blocu' si chiulasa si absolut tot ce o sa instalezi in el va putea fi de calitate (recitificat, reparat, reechilibrat, sau piesa noua, etc)

 

bineinteles si cu motorul SH poti sa faci la fel (sa-l desfaci, sa-i planezi chiulasa, sa-l resegmentezi, sa-l schimbi simeringurile de supape, etc) sau poate ai noroc si gasesti un M52 sau M54 care a fost pe o automata din UK ceva, la pret bun. sau chiar masina cu totu', e plin de e46 sau e39 cu volan pe dreapta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.