Jump to content

M6 Competition Pack


nyhctrip

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Sa o stapanesti sanatos. Personal nu cred ca e buna masina pentru tara in care locuiesti (daca stai in RO) din doua motive: traficul si “mecanicii” ce se gasesc in ziua de azi.

 

Nu mai punem la socoteala persoanele prost crescute ce nu stiu sa deschida o portiera ... etc! La noi in tara doar loganul merita :))

daca in ro e trafic in anglia ce e?

Masina e perfecta / suprema ! sa o stapanesti sanatos !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pfff... fix un M6 GC vroiam si eu sa imi iau, exact culoarea asta. Acum insa astept seria 8, Competition Package-ul la noul M5, nici eu nu stiu ce scuze mai am.

 

Sa iti stapanesti sanatos masinuta!

 

multumesc.

achizitia adevarat , a venit putin cam tarziu , avand in vedere ca apare seria 8 curand si F06 devine istorie. oricum nu intentionez sa o tin foarte mult..

stiu exact prin ce treci , si eu caut scuze si fac tot felul de mutari mai mult sai mai putin inspirate.

am avut 911 , si ma gandesc serios ca dupa m6 GC sa revin la un model 911. imi tot caut scuze pentru un turbo s.

Link to comment
Share on other sites

primul clip cu masina. sper sa pot curand si cu un gopro instalat in afara . pe 9 martie am un track day ca parte a packetului m drivers package. ceva chestii teoretice si practice plus cateva ture in spatele instructorului. o sa incerc o filmare cu un gopro pe bara din fata , un gopro la evacuare si un gopro in cabina.... dar de editat si montat video nu prea ma pricep.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

multumesc.

achizitia adevarat , a venit putin cam tarziu , avand in vedere ca apare seria 8 curand si F06 devine istorie. oricum nu intentionez sa o tin foarte mult..

stiu exact prin ce treci , si eu caut scuze si fac tot felul de mutari mai mult sai mai putin inspirate.

am avut 911 , si ma gandesc serios ca dupa m6 GC sa revin la un model 911. imi tot caut scuze pentru un turbo s.

 

Hehehe... de-asta nu mi-am cumparat in 2013 M3 E92 ca doar ce urma sa iasa din fabricatie asa am asteptat sa imi iau F82 M4, ceea ce am si facut in Decembrie 2014. Mi-as fi cumparat o masina noua care ar fi fost deja modelul vechi. Inca nu ma pot intinde la Porsche, de multe ori imi tot spune sotia sa mergem si pe la Porsche la un test drive dar mereu zic pas, sa duca singura daca vrea ca mi-e ca ma va pune pe ganduri mari acel test drive.

 

primul clip cu masina. sper sa pot curand si cu un gopro instalat in afara . pe 9 martie am un track day ca parte a packetului m drivers package. ceva chestii teoretice si practice plus cateva ture in spatele instructorului. o sa incerc o filmare cu un gopro pe bara din fata , un gopro la evacuare si un gopro in cabina.... dar de editat si montat video nu prea ma pricep.

 

 

Frumos filmuletul, zgomotul de V8 clar nu se compara cu, cel de 6 in linie pe care il aveam pe M4. Dar oricum, las-o usor cu viteza prin Olanda ca au magarii camere peste tot, am lucrat pe acolo ceva ani, stiu ca mereu eram mai catolic decat papa avand in vedere ca au camere mobile pe care le tot plimba dintr-un loc in altul.

 

Cum e comparativ cu M4 la suspensie? Banuiesc ca e mult mai rafinata, M4 chit ca il dadeam eu pe pozitia comfort era fix apa de ploaie, daca as fi avut pietre la rinichi mi le spargea sigur pe drumuri proaste. Auzisem de la un amic care era M4 cu Competition Package ca suspensia e mai moale la el pe pozitia Comfort decat era la cele fara Competition Package dar nu am crezut o iota.

 

Apropo, prin ce zona a Olandei esti? Eu eram prin zona Utrecht, mai exact Amersfoort.

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cum e comparativ cu M4 la suspensie? Banuiesc ca e mult mai rafinata, M4 chit ca il dadeam eu pe pozitia comfort era fix apa de ploaie, daca as fi avut pietre la rinichi mi le spargea sigur pe drumuri proaste. Auzisem de la un amic care era M4 cu Competition Package ca suspensia e mai moale la el pe pozitia Comfort decat era la cele fara Competition Package dar nu am crezut o iota.

 

 

 

 

comparativ cu M4 , suspensia in modul comfort este mult mai blanda si iertatoare la denivelari . pe comfort iese in evidenta in mod sigur caracterul GT al masinii. in schimb pe modul sport/sport+ iese in evidenta si caracterul sportiv . sportiv atat cat permit legile fizicii , vorbim de un sasiu lung , si o masa de 1,8 tone. sta bine pe curbe binenteles , datorita tehnologiilor M , dar nu este o masina cu care sa parcurgi in forta drumuri virajate si tehnice. in schimb pe linie dreapta este un animal. sunt curios cum se va comporta pe circuit , nu ma astept sa fac ce faceam cu M4 sau 911 , dar totusi , am asteptari destul de mari.

cu camerele / radare , ai dreptate , iar pentru abateri serioase ( 40 -50 km/h peste limita ) este la fel ca in US. ajungi in fata judecatorului.

Link to comment
Share on other sites

Imi aduc aminte ca era un post radio in Olanda care iti afisa pe display-ul masinii locatia radarelor/camerelor ( locatii trimise de conducatorii auto din trafic la orele respective), nu folosesti asa ceva? Nu stiu daca este la fel ca in State, la peste 100 mph aici ajungi direct in arest. In August am luat primul radar pe aici, in rest am reusit mereu sa ies cu vorba din belele, atunci nu a mers... asa ca in loc de vreo $160 sau $170 amenda, am facut curs de condus defensiv online, am cerut cazierul meu online, mers si bagat dosarul la judecatorie si aleluia amenda de pe cazier, doar ca poti face asta doar o data la 1 an. :(

 

GC ala al tau trebuie sa fie o mare smecherie de masina...

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Imi aduc aminte ca era un post radio in Olanda care iti afisa pe display-ul masinii locatia radarelor/camerelor ( locatii trimise de conducatorii auto din trafic la orele respective), nu folosesti asa ceva? Nu stiu daca este la fel ca in State, la peste 100 mph aici ajungi direct in arest. In August am luat primul radar pe aici, in rest am reusit mereu sa ies cu vorba din belele, atunci nu a mers... asa ca in loc de vreo $160 sau $170 amenda, am facut curs de condus defensiv online, am cerut cazierul meu online, mers si bagat dosarul la judecatorie si aleluia amenda de pe cazier, doar ca poti face asta doar o data la 1 an. :(

 

GC ala al tau trebuie sa fie o mare smecherie de masina...

 

in olanda ramai fara masina daca ai facut exces de viteza. nu stiu sigur care e limita , posibil similar cu ce este in US. de asemenea permisul este suspendat pe o perioada de 2 ani. nu cred ca ajungi in arest , dar masina iti este confiscata. cu asemenea pedepse aspre , sincer , si cel mai zmeu dintre zmei devine o pisicuta.

 

este o aplicatie numita flitsmeister in care userii anunta pozitia radarelor/camerelor, ceva similar waze , dar orientat drumurilor din olanda.

sunt cuminte la volan pe drumurile publice in majoritatea drumurilor mele , inevitabil mai calc pe bec uneori , dar incerc sa-mi limitez prostia in limitele decentei. siguranta celor din trafic si a binenteles a sotiei care ma insoteste mai tot timpul este mai importanta decat orice nebunie de moment. pentru nebunii , circuitul si o zona de antrenament a bmw driving experience este la 30 minute de unde locuiesc. mult asfalt , zone ude ptr drift , jaloane , si cel mai important , parapetii plasati foarte departe , incat sa nu distrugi masina daca ai facut ceva gresit.

pana acum am numai amenzi stupide ( si putine la numar ) gen 57 km/h ( dupa ajustare ) in zona de 50.

Edited by nyhctrip
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.