Jump to content

Indrumare in urma unui accident


Tavicu

Recommended Posts

nu ma joc cu siguranta familiei pt 2500ron.

Asta le-am zis si eu celor de la service. Daca vad ca mai trebuie schimbat ceva si asigurarea se tiganeste, prefer sa platesc din buzunarul meu.

 

Nu ma joc cu viata mea si a pasagerilor. Vreau sa merg linistit si increzator in masina. Nu sa plec la munte si sa imi fie frica ca zbor de pe drum sau ca iau o groapa si crapa janta pentru ca nu au vrut cei de la asigurare sa o schimbe ci sa o vopseasca.

 

Nu doresc nimanui sa aibe incidente ... oricat de mici sunt sau ca nu sunt din vina lui ... mai bine te lipsesti. Iti futi nervii si cheltui destui bani pe langa.

 

Ce e drept ... mi-as dori un SUV cu bari dinacelea metalice in fata :))

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa platiti voi, dar in tara asta de rahat asa se face, cu certuri, cu tiganeala, cu timp de asteptare mare.

 

Depinde de contractul care il au cu Omniasig, eu de exemplu pot sa fac maxim 2 reconstatari pe Omniasig pe un dosar.

 

Tavicu: Nu-ti da masina pana nu intra banii de la asigurator??? Cred ca ai inteles gresit, s-ar putea sa nu-ti de-a masina pana nu primesc ei acceptul de plata de la Omniasig, din moment ce au contract si accept de plata 100% se vireaza banii in data stabilita in contract 10-15-20-30 zile cu OP.

 

Danyro, daca flansa nu are nici-o modificare, nici-o strambatura sau zgarietura sau indoitura normal nu ai cum sa ceri asa ceva, chiar daca amortizorul a fost stramb in ea, s-a scos si gata, nu a afectat-o teoretic, ce e flansa aia pana la urma? nu o strica parerea mea, dar tu stii, in schimb fuzeta se inlocuieste cu tot cu rulment tehnologic (chiar daca e tehnologic trebuie sa-l ceri si pe ala la reconstatare, asa sunt unele asigurari, cu bube in cap), nu ai cum sa scoti rulmentul din fuzeta (care se scoate cu presa) fara sa-l strici, automat trebuie altul nou.

 

Fuzeta ti-o da la inlocuit daca in urma geometriei de roti dupa inlocuirea amortizorului mai ai deviatie, cum ai vrea sa ti-o de-a altfel?? Termenele de raspuns da...pana faci reconstatarea, pana primesti raspuns, pana faci alta comanda de piesa in caz ca nu o ai,etc.. dar asa e cam la toate asigurarile, cel putin 1 zi astepti peste tot dupa raspuns la reconstatare. Niciodata nu o sa-ti de-a mai mult de 1 piesa pe directie de inlocuit, le ia din aproape in aproape, decat in cazul in care se vede clar un brat stramb cu amortizor cu fuzeta,etc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tavicu: Nu-ti da masina pana nu intra banii de la asigurator??? Cred ca ai inteles gresit, s-ar putea sa nu-ti de-a masina pana nu primesc ei acceptul de plata de la Omniasig, din moment ce au contract si accept de plata 100% se vireaza banii in data stabilita in contract 10-15-20-30 zile cu OP.

Ah :) nu am stiut. Inseamna ca am intales eu gresit

 

 

nu ai cum sa scoti rulmentul din fuzeta (care se scoate cu presa) fara sa-l strici, automat trebuie altul nou.

Nici asta nu am stiut! Nu stiam de ce schimba si rulmentul la mine.

 

Pe zi ce trece inveti ceva nou :p

Edited by Tavicu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am ajuns sa trimit cu consilierul literatura tehnica catre omniasig sa ii arate inspectorului ce si cum, de ce etc.

 

Si mai nou studiind documentatia BMW cu consilierul bavaria(valabila in ISTA de asemenea), bmw spune clar ca la accident in care ai avut deformat fuzeta/portfuzeta/amortizor etc multe elemente de directie, "you MUST" - citez - schimbat rulment plus caseta de directie. Daca tu ca si client sau firma de asigurari refuzi pe considerente de costuri, au pana si formular in ISTA pe care ti-l dau sa il semnezi si pleci cu masina pe riscul tau daca se intampla ceva. ei nu mai sunt raspunzatori in fata legii.

 

Culmea am aflat si se pare ca sunt "coleg" cu Tavicu de suferinta, numai ca el a dat peste un inspector mai inteligent decat al meu. aceeasi problema, aceeasi firma de asigurare, acelasi service auto, acelasi consilier la bavaria probabil.

Norocul lui fiind un inspector cu creier. :-))

 

@WNS - de acord cu tine in mare parte, dar sa imi tii masina pana cand iei tu piesa cu piesa, pana imi dai raspuns la 2 zile la fiecare reconstatare, plus livrare piesa 5-7 zile lucratoare etc, ajung sa tin masina in parcare si nu ii mai fac casco ca oricum e degeaba.

Asa este, cica ai maxim voie 2 reconstatari dar in cazuri ca astea ce se intampla?

 

ISTA nu spune ca trebuie sa schimbi portfuzeta daca tu ii schimbi doar rulmentul.

Iti arata acolo procedura exacta si nu spune nimic de inlocuire a ei daca vrei sa schimbi rulmentul.

ar fi zis ei ceva daca era cazul ma gandesc.

 

Deja ieri am facut 1 luna fix de cand e masina blocata in service...trist

Link to comment
Share on other sites

Dany...nu cred ca ne intelegem:)), o iau de la capat. A trimis nota tehnica consilierul in baza documentatiei BMW, nu scrie in documentatia BMW ca daca ai avarie pe amortizor trebuie sa schimbi si portfuzeta, ce vreti voi sa faceti acolo foarte bine, dar nu incerca sa convingi pe nimeni si nu incerca sa te convingi singur, daca citeai mai atent vedeai ca scrie altceva despre caseta/fuzeta/etc. Tu ai avut avariat amortizorul deocamdata, atat, pana nu faceti reconstatare implicit geometrie roti in care sa se vada ca directia e stramba dupa inlocuirea amortizorului, nu mai insista cu asta. Ei iti dau garantie pe lucrare, tu ca si client nu trebuie sa semenzi hartii de genul, alea sunt ca sa pui tot presiune pe asigurator, daca tu faci accident sau patesti ceva dupa ce pleci din service si problema survine de la reparatia facuta in service, service-ul plateste urat de tot, nu raspunde clientul de nimic atata timp cat reparatia este pe asigurare casco/rca, indiferent daca service-ul are contract cu firma de asigurari sau nu.

 

Nu e degeaba casco, nu ai mai spune asta, daca ai face un accident in care ai tu fi vinovat si ar trebui sa scoti cateva sute de milioane din buzunar, esti genul de client pe care eu prefer sa nu-l am si de cele mai multe ori i zic acelui client in fata de la inceput ca daca nu are rabdare sa astepte dupa procedurile asiguratorului sa se duca in alta parte.

 

E logic pana la urma, asta este, asa e normal cand ai o dauna pe directie, nu-ti da nimeni tie 10 piese la inlocuit ca asa vrei tu, se schimba din aproape in aproape pana se schimba toate piesele afectate, ti-am explicat, se da mai mult de o piesa la inlocuit pe partea de directie DECAT daca se vede clar ca e indoita si alta piesa, sa fie vizibil, indoit,spart,lovit,etc.

 

In cazuri din astea mai speciale poti face mai multe reconstatari si ei nu-ti zic nimic pentru ca ti-am explicat mai sus de ce, aceasta regula cu 2 reconstatari e pentru cei care faceau reconstatari aiurea, adica nu erau atenti sa faca totul cum trebuie cap-coada cand se putea, automat pentru inchiderea dosarului mai rapid.

 

ISTA nu spune ca trebuie sa schimbi portfuzeta daca tu ii schimbi doar rulmentul.

Iti arata acolo procedura exacta si nu spune nimic de inlocuire a ei daca vrei sa schimbi rulmentul.

ar fi zis ei ceva daca era cazul ma gandesc.

 

Nu am inteles ce ai vrut sa spui aici, eu am spus ca nu ai cum sa schimbi portfuzeta fara sa schimbi rulmentul Tehnologic pentru ca in caz de portfuzeta noua nu ai cum sa pui rulmentul vechi deoarece se distruge cand se scoate din portfuzeta stramba, deci automat trebuie sa-l schimbi si pe ala nou. Logic ca nu trebuie sa schimbi portfuzeta daca vrei sa schimbi doar rulmentul, cine a zis asta? Dar nici tu , nu ai nici-o treaba cu rulmentul, daca e sa fie ceva, va fi portfuzeta implicit rulmentul, sper ca sa inteles acum.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de clarificari si da, ai dreptate in ce ai scris. dar intelesesem de prima oara ce ai vrut sa zici doar ca eu vroiam sa subliniez altceva, legat de procedurile asiguratorului, care iti pot tine masina blocata multe luni - facute cu cap sa intarzie si mai mult.

 

Iar afirmatia ca esti genul de patron care nu vrea sa aiba de a face cu clienti ca mine..este deplasata..eu nu am criticat cu nimic serviceul/consilierul si nici presiune nu am pus..ba din contra...numai aprecieri ca se zbat sa o rezolvam. Serviceul chiar nu are nicio treaba in nervii mei pe asigurator. Nu stiu de unde ai tras aceasta concluzie :-)

 

Nu mai conteaza. O sa fie bine :-)

 

PS: Cu siguranta nu as fi ajuns sa ma gandesc sa iti fiu client :-).

Mi-ai lasat impresia unui patron de service gen Dormag/Bimmer service etc.

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

regret f. mult ce ti s a intamplat si iti doresc sa ti iasa lucru frumos si sa fii multumit .

din pacate exact acelasi tip de accident la E90 a avut baiatul meu aseara tot pe partea stanga cu usa stanga + aripa stanga avariate de un nene din alta localitate care a uitat sa cedeze trecerea intr-un giratoriu din oras . el cu un Renault cu fata absolut praf .bucuria mare e ca baiatul meu nu a patit nimic .

daca nu te deranjeaza o sa pun 4-5 poze aici . luni la asigurator [groupama] etc etc etc

deja am demarat reparatia ca sa zic asa , caut usa si aripa si vreau sa ti spun ca am gasit usa la culoare goala la 200 lei + pragul de jos la 100 lei + aripa la 200-250 lei

nu stiu cat o fi manopera ca o fac in regie propie la meseriasul meu de 5 stele pe tinichigerie , sunt sigur ca ma voi scoate la bani cu asiguratorul versus cheltuielile mele .

din fericire si noroc maxim ,zic eu , la mine roata nu a fost atinsa deloc , si nici stalpul stanga .

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt patron, sunt un simplu consilier, nicidecum BMW, sunt consilier la Dacia-Renault insa procedura in asigurari-service 90% e peste tot la fel, insa un consilier poate sa-si "aleaga" clientii. Scuza-ma daca am inteles gresit. Eu la fiecare client i explic procedura cand vine prima oara la service, i spun ce trebuie sa fac, cam cat dureaza, daca e dauna pe directie cum ai avut tu, i explic cum sta treaba sa stie de la inceput daca vrea sa faca sau nu si i mai spun ca oriunde s-ar duce acelasi lucru s-ar intampla si daca se duce la Dacia Bucuresti si daca se duce la Allianz-Tiriac.

Replica de mai jos de cele mai multe ori mi se reproseaza mie ca si client chiar daca de fiecare data asteptam dupa procedura asiguratorului, scuza-ma daca am inteles gresit, de cate ori l-ai sunat pana acum pe consilier si de cate ori te-ai dus la service pana acum fara sa te cheme el? Sunt niste proceduri, intradevar cam exagerate din partea asiguratorului, unele, dar trebuie respectate si intelese, nu poti sa stresezi omul cu telefoane si sa te iei de el ca nu ti-a dat tie ala raspuns sau "comanda-mi te rog piesele ca sigur da asiguratorul ce trebuie", nu exista asa ceva precum "sigur".Iar in 90% din aceste cazuri cum am zis, angajatul (consilierul in cazul asta) se zbate sa-l ajute pe client cu unele lucruri ca vrea si ca poate, nu e obligat sau nevoit, iar clientul tot nemultumit va pleca, daca il intreaba cineva cum a fost cand a reparat masina la Bmw o sa zica "aaaa mi-au tinut masina 2 luni, pana comanda de piese, pana au primit raspuns la reconstatare". Cred ca m-ai inteles, pe mine ma enervat putin replica ta de mai jos, daca consilierul nu ti-a explicat ce o sa se intample cap-coada inainte sa bagi masina este vina lui.

Haide-ti sa incercam sa intelegem niste reguli si proceduri care nici nu sunt facute de noi, dar trebuie sa le urmam.

 

 

@WNS - de acord cu tine in mare parte, dar sa imi tii masina pana cand iei tu piesa cu piesa, pana imi dai raspuns la 2 zile la fiecare reconstatare, plus livrare piesa 5-7 zile lucratoare etc, ajung sa tin masina in parcare si nu ii mai fac casco ca oricum e degeaba.

 

Uite alt caz mai sus "Vik71", omul a luat regie proprie un 2500-5000 lei, repara masina cu 1500 lei fara factura, fara garantie si e bucuros ca-i mai raman bani. Nu stie de fapt ca regia proprie care a luat-o inseamna undeva la jumate cat ar fi fost reparatia intr-o reprezentanta BMW. Nu are de unde sa stie pana nu demonteaza ca mai este un carenaj, un suport, un far, un plastic, dar nu-i problema ca le gaseste si pe alea din dezmembrari

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am gasit usa la Constanta exact pe culoare la 200 lei goala desigur ,va pun si poze daca doriti ,aripa noua originala ,nevopsita bineinteles ,repet ,originala cu cod bmw pe ea la 250 lei

nu stau la mana service-urilor cu amanari etc etc + ca am meserias de 5 stele pe tinichigerie cu hala propie + ca o sa i mai plusez la bani numa sa faca treaba ca si cum ar fi masina lui .

 

5400 lei eu zic ca a fost o oferta ok , am citit pe sarite si nu stiu exact ce a fost afectat la roata lui@Tavicu ,dar eu zic ca e bine ,bine

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

5400 lei eu zic ca a fost o oferta ok , am citit pe sarite si nu stiu exact ce a fost afectat la roata lui@Tavicu ,dar eu zic ca e bine ,bine

 

Nu este bine. Cum am scris mai sus nu a fost afectata doar tabla. Ci si directia. Fuzeta, rulment, amortizor, flansa amortizor, capat de bara caseta de directie.

 

Plus ca vorbim de F30/F31, nu E90/E91 :)

 

Cum zicea si WIN mai sus nu ai de unde sa stii pana nu desfaci care este dauna. Poate sa fie si caseta de directie si sa vezi atunci distractie ... iti ajung cei 5400 doar sa iei o caseta din dezmembrari si atat.

 

Nu mai vorbesc de alergatura dupa piese, vopsit, etc

 

Fiecare procedeaza cum crede de cuvinta. Eu personal nu am preferat sa stau sa alerg ca sa o rezolv, sa alerge service-ul :)

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

intr-un final apoteotic de o luna si jumatate aproape, am ridicat masina.

Se comporta bine, am schimbat pana la urma si portfuzeta desi geometria iesea cam la limita de sus si am decis ca e mai sigur asa, pentru 1400RON daca va fi sa platesc eu, conteaza mai mult siguranta.

Pe langa portfuzeta, s a mai schimbat flansa amortizor, amortizor, rulment, brate(inf+sup), s a vopsit janta caci nu era indoita/deformata.

Acum sa vad daca Omniasigul va da la plata si portfuzeta si rulment(rulmentul e tehnologic conform documentatiei bmw daca o componenta de directie a fost schimbata din cauza unui accident).

 

Pana una alta, toata stima consilierului Bavaria care a facut tot ce a putut sa fie totul corect pentru toti si sa respecte procedurile, plus rabdarea cu Omniasigul si poate si cu mine :)

 

tavi - sper ca si tu ai rezolvat sau esti pe aproape, daca eu am terminat, nici tu nu ar trebui sa fii departe :)

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur sa aud ca s-a rezolvat si in sfarsit ai masinuta intreaga :p

 

La mine abea acu au venit toate piesele (a fost o problema cu flansa) si vineri urmeaza sa las masina la ei.

 

Acu am alta buba pe care sper sa reusesc sa o rezolv ... si anume pragul. Ieri am spalat eu masina acasa si am observat ca si el este zgariat. Problema e ca nu a fost luat in calcul la nici o constatare.

 

Sa vad ce rezolv vineri. Cei de la service imi ziceau ca pentru elementele vizuale nu au cum sa faca reconstatare. Asa ca am sunat la asigurator care mi-a spus sa fac ca o sa aprobe si vopsirea pragului. Sa vedem ...

 

Multa alergatura si nervi ... sper sa rezolv si eu cat mai repede ca abea astept sa ies sa o alerg nitel :))

 

Am condus un logan cat am fost intr-un concediu si cand apasam acceleratia nu se intampla nimic!

Link to comment
Share on other sites

A mea mai are putin si e la finish .

Inainte sa o duc la meserias pe tinichigerie ,am dus o la mecanicul meu si i am zis ca vreau o inspectie full pe tot ce e fata sa nu fie ceva afectat .noroc am avut ,totul ok 100%

Usa originala 300 cu tot cu transport ,aripa cu semnalizare 350 fan inclus ,am ales sa vopsesc si pragul cu toate ca nu prea era cazul .

1100 vopsit usa ,aripa ,prag . 1000 lei manopera meserias ,total 2800 lei . Mi s a parut scumpă manopera sau mi se pare mie ? Oricum e meseriaș premium

De aproape 2 saptamani de la groupama ,nici o veste ,ca oi mai cheltui din bozonar ceva bani ,no problem ,bucuria mare a fost ca la roata nu a fost lovită.

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Rulmentul nu se schimba pentru ca o componenta de directie a fost schimbata in urma unui accident, nu exista aceasta documentatie niciunde, rulmentul se schimba pentru ca nu se poate refolosi, punct!

 

Tavicu, adevarat, atunci cand pe nota de constatare nu s-a trecut un element vizibil, nu prea ai cum sa faci reconstatare pe el, insa se poate! Faci reconstatare, conteaza si ce scrii in ea acolo, am avut masini in care mi s-a acordat si masini la care nu mi s-a acordat, gen cazul tau.

 

Cati ti-au ramas Vik? inca atat cel putin, nu? Mai intrara niste bani in casa...cam toti meseriasii astia sunt premium pana la un moment dat cand iti strica si tie ceva.

Link to comment
Share on other sites

Groupama la 10 zile de la constatare NU mi a facut nici o oferta ! Nu sunt interesat sa mi ramana nimic in plus ,chiar daca mai cheltui eu ceva sute de lei .las sa iasa masina bine si nu mai conteaza banii etc etc .

Regret dar am Meserias care nu si permite sa si dezamageasca niciodatĂŁ clientul !stiu ce spun .

Link to comment
Share on other sites

Rulmentul nu se schimba pentru ca o componenta de directie a fost schimbata in urma unui accident, nu exista aceasta documentatie niciunde, rulmentul se schimba pentru ca nu se poate refolosi, punct!

 

WIN ma omori cu zile...nu stiu ce ma fac cu tine...am zis ca nu ti mai raspund..dar spui niste ineptii si faci pe desteptul si mai dai si cu mucii in fasole a nu stiu cata oara.... :no: :bashwall:

 

uita-te la atasamentul din acest post sau instaleaza ista si cauta asa: "accident damage" - si o sa iti arate 2 rezultate....unul din ele e cel din atasament...pt celalalt..daca esti curios..urmeaza pasii enumerati anterior.

 

la mine s-a schimbat amortizorul(spring struts) caci era deformat in urma accidentului si per nota producator, rulmentul se schimba automat.

nu am gasit nicio nota in ista atat eu cat si consilierul BMW care era cel mai avizat sa stie, ca atunci cand schimbi portfuzeta, rulmentul sa nu mai poata fi folosit...

 

@Tavi - o sa iti faca reconstatare asiguratorul, nu i bai. si la tinichigerie merg mult mai repede treburile. oricum, o placere sa o conduc iar..asa ca stiu ce simti :-)

post-47924-0-91861100-1517516295_thumb.jpg

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara, dar esti batut in cap, eu ti-am explicat frumos in termeni tehnici ca daca schimbi portfuzeta trebuie sa schimbi si rulmentul deoarece nu se poate refolosi, nu ai cum sa-l pui pe cel vechi, daca nu stii nici tu asta si nici consilierul respectiv e si el batut in cap.

 

Cat despre ce scrie acolo, nu am auzit in viata mea de asa ceva atata timp cat portfuzeta nu are nimic nu am auzit vreodata sa de-a asiguratorul rulmentul la inlocuit, insa daca nota respectiva exista, da se poate insa logica de baza este ca un rulment vechi nu poate fi refolosit pe alta fuzeta noua.

 

De ex la noi nu exista aceasta documentatie si din cate stiu eu la multe marci nu exista documentatia respectiva...posibil nici pe toate bmw-urile, posibil pe astea mai noi

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai omule, dar cine a zis cineva de refolosit rulmentul?!!! eu am spus doar ca rulmentul se schimba automat daca ai inlocuit o componenta de directie gen bieleta, portfuzeta, amortizor etc, CONFORM documentatie producator. Afirmatie pe care ai declinat o f ferm - vezi mai jos quote-ul tau. De unde pana mea le tot scoti?!!!

 

WIN atotstiutorul zice ca: :-)

 

Rulmentul nu se schimba pentru ca o componenta de directie a fost schimbata in urma unui accident, nu exista aceasta documentatie niciunde, rulmentul se schimba pentru ca nu se poate refolosi, punct!

 

Iar eu ti-am atasat documentatie oficiala producator ca te inseli.

 

Concluzia? toti suntem batuti in cap iar tu intelegi ce vrei si citesti in zigzag.

Ce mi plac mie astfel de oameni...desi nu ai vreo legatura cu marca BMW oficial, nu esti consilier pe marca respectiva, nu au masina respectiva ca sa vorbesti din experienta..faci afirmatii bazate doar pe supozitii si mai si jignesti. Iubesc "enorm" astfel de oameni :-)

 

PS: consumul de bauturi acolcoolice sau legale, chiar si cand scrii pe forum, ar trebui interzis :-))

PS2: mai bine taci si da impresia ca nu le stii pe toate, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu :-)) - adaptata ca sa fiu finut :-))

Edited by Danyro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa va certati.

 

Da, poate BMW iti recomanda sa schimbi ca sa mai ciupeasca niste bani in plus.

 

Dar asiguratorul niciodata nu o sa plateasca o piesa ce nu a fost stricata in urma accidentului. In cazul de fata rulmentul se schimba strict ca nu ai cum sa il scoti intreg din fuzeta. Altfel nu platea asiguratoru nimic si te punea sa il refolosesti ...

Link to comment
Share on other sites

Tavi - pai asta este alt ceva , alta gasca in alta traista. Eu nu am scris nicaieri ca ar fi fost vorba de inlocuit portfuzeta si sa puna acelasi element. A fost o intelegere gresita a colegului.

Doar ca win Zicea sus si tare ca exclus sa existe documentatie care sa recomande schimbare rulment daca o componenta de directie a fost schimbata din cauza de accident.

 

Dar nu ne certam. Cel putin eu nu, e doar o discutie in contradictoriu :-)

 

Nu cred ca e de ciupit niste bani, caci are sens ce zic cu schimbatul rulmentului.

Celalalt document din ista Zice ca in cazul rulmentului, se schimba si caseta de directie(win iti arat iar din ista procedura daca o sa comentezi din nou ca nu se poate :-)) ).

Link to comment
Share on other sites

Corect.

Sa o iei cat mai repede reparata. Pana una alta, zi merci si pt logan.

Si eu am avut un golf6 si mi am facut treaba cu el.

Asta e cel mai important, sa te poti misca, mai ales cand ai si puradel mic.

 

Da ... nu realizezi cat de dependent esti de masina pana nu ramai fara :))

 

Mai ales eu care nu stau in Bucuresti si am nevoie de masina pentru a merge la munca ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.