Jump to content

A ramas turata E60 + FUM


alpha10102

Recommended Posts

Am o problema grava, mașina ma lăsat exact în pragul sărbătorilor. :(

 

Aveam uleiul la minim cand am plecat cu masina de acasa, am mers aproximativ 50km , am oprit masina sa ma uit uleiul tot la minim.. Am mai mers încă 40 km, aveam 60 / 80 kmh dintro data a inceput sa nu mai mearga motorul rotund.. A mers cu motorul asa aproximativ 100 300m. Simțeam ca merge în 4 / în 5.. nu știu exact.

 

Am tras mașina pe dreapta, am oprito.. Nu m-am mai uitat la nivelul uleiului.. i-am mai bagat un litru.. surpriza, dupa ce i-am bagat litru ala tot la minim era uleiul.. deci cred ca in momentul cand mergea in 3/4 aveam uleiul sub minim.. etc..

 

Dupa ce am pornit mașina, a scos fum rău de tot și tot în 3/4 mergea.. probabil a scos și când îmi mergea în 3/4 dar nu am văzut eu.

 

Am lăsato 1 ora sa se liniștească am pornito.. a mers motorul rotund doar ca scotea fum.. si ce mi-a venit mie sa o turez un pic mai mult... Mi-a rămas turata la 4.000 aproximativ 5 secunde după care sa oprit singura..

 

Am transportat mașina pe platforma acasă, am adus un mecanic sa se uite.

El a spus asa: Ai filtru de aer infunat, si trage ulei pe epurator.

Am desfăcut epuratoru și nu are filtru, epuratoru consta doar in o membrana.. la 525D meu , acum nu știu ce sa zic.. A schimbat si filtru de aer..

 

Am pornito, masina a mai scos un fum alb albăstrui circa 2-3 minute si gata nu a mai scos.. AM crezut ca sa rezolvat..

 

Am turat în blana 3.900 am ținuto 4/5 secunde turata blana si iar poc.. sa turat motorul singur pana in 6.900 si a ramas asa 10 secunde (Am si oprit motorul si tot turata a ramas, cutia automata).. in timpul asta a scos fum muuuuult alb albastrui cu miros de ulei.

 

AM VERIFICAT TURBO ȘI CICĂ NU ARE JOC, DECI DACĂ TURBO NU ARE JOC NU E TURBO ?

 

ma disperat masina asta in ultimele 2 saptamani.. macar daca se strica si ea dupa sarbatori :( Si nu gasesc pe nimeni sa mi-o verifice acum..

 

Mentionez ca cat a stat turata nu a consumat deloc ulei (SAU poate nu am observat eu ca nu a consumat)... A oprit si motor si tot turata a ramas.

 

As vrea niste sfaturi, orice.. Ce suspectati sa fie?

Edited by alpha10102
Link to comment
Share on other sites

O luat-o pe ulei...daca o mai pornesti ,mai tureaz-o poate topesti pistoanele.

 

De ce a luat-o pe ulei ? Care e defapt problema? Ce dracu trebuie sa-i schimb ?

Vreau un raspuns clar :))

 

 

Masina porneste, uneori dupa 1/2 invartiti, alteori dupa 2/4 .. deci porneste :))

Edited by alpha10102
Link to comment
Share on other sites

Soferul a mers prea mult cu uleiul la un nivel sub minim ( de aici pleaca toate problemele). Turbina ta da semne ca e pe duca si daca intr-adevar vrei sa o distrugi sa se caleze motorul, calc-o blana cu putin ulei in ea!

 

Am inteles. Dar turbina nu are joc deloc, mentiontz ca i-am completat nivelul la ulei mereu.

Adica dupa ce am aduso acasa pe platofrma, i-am bagat ulei.

Acum nu o mai pornesc deloc, acum uleiul este peste minim. Deci doar cand mi sa intamplat prima data am mers cu uleiul sub minim.

 

Intrebare: Daca scot furtunele de la turbo si o pornesc, sa vad daca mai scoate fum.. are ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Fumul ala din ce crezi ca e, din ulei, turbina e dusa chiar daca nu are joc, la capetele axului sunt niste inele de etansare care sunt praf, nu o mai chinui, reconditioneaza-i turbina , filtre si ulei nou, curatat tubulatura si intercoler, cam asta e procedura. Fum o sa mai scoata si dupa reconditionare, catalizatorul e plin de ulei pana se arde mai dureaza, ii trebuie un drum intins. Edited by calinus68
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fumul ala din ce crezi ca e, din ulei, turbina e dusa chiar daca nu are joc, la capetele axului sunt niste inele de etansare care sunt praf, nu o mai chinui, reconditioneaza-i turbina , filtre si ulei nou, curatat tubulatura si intercoler, cam asta e procedura.

 

Multumesc.

 

Uleiul este la minim, exact la minim. Am scapat?

Adica a scapat motorul daca uleiul nu e consumat deloc ?

 

Din moment ce motorul avea ulei, presupun ca nu acea ce sa se uzeze :D

Si mersul in 3/in 4 e datorat uleiului care este amestecat cu motorina + aer ? si este ars in procesul de ardere.. ?

Edited by alpha10102
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg totusi de ce ai mers fara ulei...Ai zis ca ai avut probleme cu ea ultimele 2 saptamani, de unde concluzionez ca abia acum a cedat. Ai vrut vezi cat poate merge fara ulei, sau ce se strica prima data?

 

Nu, nu.

Pierdea ulei pe la capac culbutori, garnituri etc.. + cred ca mai papa si turbo.. Am avut nevoie urgenta sa plec cu ea 100km , mi-am luat 2 litri de ulei sa completez.. Ideea este ca nu am avut timp sa completez :))

 

Eram constient ca nu pot merge fara ulei, doar ca dupa ce facusem 50km uleiul era exact la fel ca si cand am plecat cu ea de acasa.. Dupa alti 50k , a inceput sa nu mai mearga rotund etc.. si abia atunci i-am bagat 1L

 

Maine dau turbo jos si il trimit la avdturbo..

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Clar soferul e de vina ... spui ca nu ai avut timp sa completezi cu ulei, dar dupa 50 km ai oprit sa verifici nivelul!

Cat timp crezi ca iti lua sa pui ulei, ca doar nu-l punea-i cu siringa ... mie unul mi se pare de domeniul SF asa ceva, chiar se crede ca motorul e o piese cu care se poate merge cu ea si fara ulei.

Nu mai mult de acum 3 saptamani imi trimite un prieten mesaj cu poza din bordul masini (Q7, 4.2 benzina), martorul de ulei aprins cu rosu, el ruland cu 100km/h si intrebandu-ma daca are ceva.

Acum are masina in service cu pompa de ulei blocata, nu stiu ce o sa fie dupa ce o schimba, ca motorul a mers fara ulei ... chiar nu pot sa inteleg ce o fi in capul celor care trag de o masina pana o ingenunchiaza.

Bafta si sper sa ai pagube cat mai minime, dar nu vad de unde ...

Edited by lucianWRC
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa doresc cutitul in ranã,dar chiar nu inteleg logica ,sti ca ai uleiul la minim si nu completezi Înainte sã pleci la drum ,care ar putea sã fie motivul,lãsând la o parte faptul cã drumul despre care vb este 100km ,o masina in care nu te bazezi sã faci 100 de km cu ea ,mai bine nu m-ai o scoti din garaj .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai ai stricat-o singur...nu s-a stricat ea, nu ai avut ghinion sau ceva, pur si simplu ai stricat-o singur, stii ca are probleme si totusi tu o turezi blana dupa ce o pornesti, sigur mai mult de 40-50 grade nu avea cand ai turat-o blana...ideea este ca o ia pe ulei incontinu, turbina ar trebui sa fie de vina.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt constient ca a fost vina mea, data viitoare voi fi mai atent si mai delicat cu masinuta.

 

Care ar putea fi cauza mersului in 3/4.. merul ne rotund al motorului ? Si am observat ca acum invatre de 3/4 ori undeori sa porneasca. uneori de 3/4 ori alterori de 2 ori etc

 

Inca ceva, primesc aceste erori cu ISTA D

E ceva grav aici ?

 

EK4o1QWlQgOCCMgv5UTXzg.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.