Jump to content

X1 xdrive 18d M Sport Estoril blau


IonC

Recommended Posts

Atunci cand am luat masina imi arata ca primul schimb va fi la 29.000, in final a ajuns la 24.000.

 

Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb :frantics: reteta sigur de distrugere a motorului, daca nu faci si un schimb intermediar.

 

Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.

Link to comment
Share on other sites

Atunci cand am luat masina imi arata ca primul schimb va fi la 29.000, in final a ajuns la 24.000.

 

Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb :frantics: reteta sigur de distrugere a motorului, daca nu faci si un schimb intermediar.

 

Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.

 

Stiu ca aici pe forum e foarte populara ideea cu schimburile intermediare. Eu consider ca depinde si de modul de exploatare al masinii. (nu e totuna sa faci 30 000 km in „forja maxima” sau intr-un mod calm de condus). Personal toate reviziile la vechiul X3 le-am facut dupa BC (aprox 30 000 km) si l-am vandut la 460 000 km fara interventii la motor, cu turbina originala, exceptand curatare galerie de admisie de cateva ori. La 60 000 km pe an stai mai mult in service la revizie cu masina. Nu spun ca e o regula aplicabila tuturor. Considerati-o o paranteza, o exceptie impartasita cu voi.

 

PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos

Edited by Cosminbad
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dar in afara de costuri efectiv ai avut vreo alta performanta ca ai tinut uleiul 30k dupa BC ? E doar pura curiozitate pe un forum unde toata lumea a inteles pana acum ca totusi uleiurile au niste limite .de apreciat experienta ta ...fara nici un fel de misto . Eu stiu doar ca la masina mea dupa ce am schimbat uleiul la 25 k efectiv s-a schimbat sunetul motorului . O fi placebo ...
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca aici pe forum e foarte populara ideea cu schimburile intermediare. Eu consider ca depinde si de modul de exploatare al masinii. (nu e totuna sa faci 30 000 km in „forja maxima” sau intr-un mod calm de condus). Personal toate reviziile la vechiul X3 le-am facut dupa BC (aprox 30 000 km) si l-am vandut la 460 000 km fara interventii la motor, cu turbina originala, exceptand curatare galerie de admisie de cateva ori. La 60 000 km pe an stai mai mult in service la revizie cu masina. Nu spun ca e o regula aplicabila tuturor. Considerati-o o paranteza, o exceptie impartasita cu voi.

 

PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos

 

Avea motorul generatia M sau N? Sunt curios, pentru ca difera ca si constructie si durabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Nu era vorba de un impediment financiar, pana la 460 000 km, masina mea nu a vazut alt service decat reprezentanta.

Pur si simplu nu am auzit pe nimeni la Bmw sa imi recomande sa fac schimburile mai repede (ar fi fost in interesul lor) si vad ca sunt multi aici care recomanda sa se faca schimburi de uleiuri, distributii sau alte interventii de parca e dusul zilnic necesar. Nu stiu altii cat de mult conduc dar am avut perioade cand faceam 6000 km pe luna . In cazul meu faceam 6 schimburi pe an daca schimbam la 10.000 km uleiul, era timp pierdut si bani aruncati aiurea.

Nu vreau sa influentez pe nimeni, sunt vechi pe forumul asta, nu postez tot timpul dar citesc tot. Am vrut sa va arat ca mai exista si exceptii. Si daca va uitati la straini, nu cred ca schimba cineva uleiul mai repede de perioada din BC. Si noi le cumparam masinile apoi... (deja poluam topicul omului)

 

PS: avea M47. La F25-ul actual, sa vedem cat tine B47-le, nu am multi km (58 000 km) dar din fericire nu mai fac naveta. Asa ca o sa fac schimburile anual pe la fiecare 20.000 km estimez eu.

Edited by Cosminbad
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La cati km fac eu pe an, respectiv aprox 12.000, eu consider ca trebuie sa schimb uleiul si mai ales filtrul de aer.

Daca ar fi sa ma iau dupa ce spune masina, filtrul de aer ar trebui schimbat la 4 ani. Eu il schimb anual sau atunci cand schimb uleiul (acum l-am schimbat la 10 luni, facand 12.000 in aceasta perioada).

 

Cum ar fi sa schimb uleiul la 2 ani sau 31.000 km asa cum spune masina acum, si filtrul de aer la 60.000 km sau patru ani? Eu consider ca nu merita sa pastrez acest ritm.

Fiecare face ce vrea. :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Cosminbad - stii cum e: revizii la 30km s-a mai auzit sa strice/infunde una alta pe cand revizii la 10k inca nu...e clar: cei de afara fac cat mai rar reviziile si cel putin la toate masinile care le-am luat de afara s-a vazut...filtrele de ulei parca aveau mâl in ele...poate fi vorba si de noroc cum zici si tu...poti merge juma de milion de km cu revizii la 30k km si sa nu ai probleme (mai ales daca ii faci pe autostrada/extraurban) dar sa faci reviziile la 30k km si sa mergi preponderent in oras m-as mira sa treaca mult timp fara sa se aprinda un beculet pe bord...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Saptamana trecuta am mai efectuat un schimb de ulei intermediar (platit, nu inclus in BSI), filtru ulei la Filaret, precum si filtrul de aer, la 36.000 km. Pana acum, am schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer la 12.000 km (12,24 si 36.000 km).

 

Consumul a ramas la 5,9%.

Edited by IonC
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.