Jump to content

Span in filtru ulei


Matac nicolae geani

Recommended Posts

Salut tuturor si la multi ani;

Sunt nou pe forum ,am o problema asa zisa span in filtrul de ulei!

Inceputul suna cam asa, am plecat cu masina la piata, la o distanta de 20m de casa aud o pocnitura sub masina m-am speriat am pus frana nu aveam viteza 10-15KM/h am crezut ca este vre-o petarda, am continuat drumul fara nici o problema a doua zi dimineata pata ulei sub masina !!

Am dat fuga la service ori cum trebuia sa schimb placute+ulei.

Acum mecanici se uitau sub masina sa depisteze de unde scapa ulei, mi-au spus sa pornesc si sa o turez ,cand am inceput sa o turez imi spune sec ai bataie la motor !!mi s-au taiat picioare cand am auzit intreb cum asa ? Pei hai sa scoatem filtrul de ulei sa vedem cei cu el ! Cand l-au scos era 80% cu span😨😨😨 spune hai sa vezi baia de ulei a fost sudata ,a avut o gaura ft mare !

Intreb ce este de facut? Hai sa ne uitam unde scapa ulei ...intr-un final au gasit la semering ,undeva in spatele fuliei...acolo surpriza au gasit o tabla lata 0,5 cm lunga 3-4cm subtire nu stiu “foaie de ceapa” si iar imi spune sec motorul este terminat trebui schimbat!!!

Masina este un bmw x3 f25 3.0D 313CP 2012 200.000KM !

Specific ca masina se prezinta impecabil la drum “este in mintile ei” asta este chesti nu inteleg cum motorul are inceput de sfarsit dar merge fara nici cea mai mica problema??

Vreau sa-mi cer scz pentru grselile gramaticale!

Link to comment
Share on other sites

probabil cel dinainte a lovit baia de ulei si a mers asa pana a realizat ce s-a intamplat, moment in care era deja prea tarziu. FFWD ai luat-o tu si acum te vei chinui s-o repari, de curiozitate, de unde ai luat masina? Dupa parerea mea simplul fapt ca anteriorul proprietar nici nu a schimbat baia de ulei si a preferat sa o sudeze spune suficient despre felul cum a intretinut masina.
Link to comment
Share on other sites

Super nasol...spanul ala iti dai seama ca a sapat santuri peste tot...

Poti sa incerci sa pui un ulei puuutin mai gros si sa bagi un Metabond Old Spezial...poate scapi doar cu atat pentru un timp...ia un filtru si dupa 2000 km schimba-l...desfa-l pe cel utilizat si vezi daca mai prezinta urme de span...

Eventual poti sa faci un Dyno test, sa vezi parametrii motorului in mers, vei sti daca tb inlocuit...

Sau solutia 2...schimbi motorul...

 

PS. Sa iti faca flush la motor...ca iti dai seama ca ai pilitura in toate gaurile...

Edited by pireutz
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La ce pret a fost masina? Ma indoiesc ca cine isi ia in Germanai x3 3.5D face doar 200k km in 4 ani. Tind sa cred ca masina ta are pe putin 350k - 400k km si o sa iti manance multi bani pe parcurs. Anunta-ne cum ai rezolvat.

 

 

de unde scoti cifrele astea? 200k in 4 ani la o medie de 200 zile lucratoare inseamna deja 250km/zi. 99% din cei care fac naveta cu masina nu depasesc 1 ora de condus dus + intors, iar in 2 ore la traficul de varf de la venire si plecare chiar daca ai autostrada fara limita cu greu faci 250 km in 2 ore.

 

400k in 4 ani sunt deja 500km/zi ceea ce pentru o persoana care nu isi castiga traiul din sofat e imposibil de realizat.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

de unde scoti cifrele astea? 200k in 4 ani la o medie de 200 zile lucratoare inseamna deja 250km/zi. 99% din cei care fac naveta cu masina nu depasesc 1 ora de condus dus + intors, iar in 2 ore la traficul de varf de la venire si plecare chiar daca ai autostrada fara limita cu greu faci 250 km in 2 ore.

 

400k in 4 ani sunt deja 500km/zi ceea ce pentru o persoana care nu isi castiga traiul din sofat e imposibil de realizat.

 

 

Dar cum de ai facut tu calculul asta, de ti-a iesit 500 km. pe zi?? :frantics:

 

La 400.000 km. in 4 ani inseamna 8350 km. lunar. Nu este chiar asa de mult.

 

Masinile aduse din Germania, fac intre 60-80.000 km. pe an, numai ca la noi in tara au 150.000km. la vanzare. :thumbsup:

 

Eu cand ii aud pe unii colegi ca se plang ca au probleme cu masina la 150.000 km. ba turbina, ba rulment,amortizoare, etc. etc. si au curaj sa jure ca sunt km. originali, iar eu am la a mea un F11 525d LCI, 250.000 km. am totul original. Doar am schimbat rola cu cureaua de la alternator,discurile fata la 190.000 km. si spate la 203.000 km. atat. Bineanteles schimburile de ulei motor si cutia de viteze si consumabilele necesare.

 

Cel mai mult conteaza intretinerea si exploatarea masinii, NU numarul de km. Cei care vor km. putini, veti observa ca vin sa se planga aici pe forum.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

eu nu zic ca masinile din germania nu fac mult pe an dar de aici la 100k pe an e cale lunga ca sa poti generaliza.

am scris mai sus: considerand 200 zile lucratoare pe an, atunci cand omul foloseste masina pt naveta/lucru. banuiesc ca tu conduci toate cele 365 de zile pe an cate 270km/zi doar din placere.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu nu zic ca masinile din germania nu fac mult pe an dar de aici la 100k pe an e cale lunga ca sa poti generaliza.

am scris mai sus: considerand 200 zile lucratoare pe an, atunci cand omul foloseste masina pt naveta/lucru. banuiesc ca tu conduci toate cele 365 de zile pe an cate 270km/zi doar din placere.

 

Da? Dar de asta ce spui? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255084581&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev

 

Fa tu singur calculul la nr. de km. :rolleyes: Uite ca are mai mult de 100.000 km pe an.

 

O sa-l vezi in tara la vanzare cu 130.000 km. reali si o sa vezi ca dupa ce il cumpara cineva, o sa vina pe forum sa se planga ca la asa putini km. a picat nu stiu ce piesa si ca BMW nu este masina buna.

 

Mai vrei exemple? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255114719&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C

 

Iar altii se plang ca ei nu ar cumpara masini cu mai mult de 160.000 km.

 

Astea sunt masinile ieftine care se aduc la noi in tara de samsari si care se bucura cumparatorul ce este ieftina si cu km. putini. :thumbsup:

Edited by radu95
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da? Dar de asta ce spui? https://suchen.mobil...eId=C&fnai=prev

 

Fa tu singur calculul la nr. de km. :rolleyes: Uite ca are mai mult de 100.000 km pe an.

 

O sa-l vezi in tara la vanzare cu 130.000 km. reali si o sa vezi ca dupa ce il cumpara cineva, o sa vina pe forum sa se planga ca la asa putini km. a picat nu stiu ce piesa si ca BMW nu este masina buna.

 

Mai vrei exemple? https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

 

Iar altii se plang ca ei nu ar cumpara masini cu mai mult de 160.000 km.

 

Astea sunt masinile ieftine care se aduc la noi in tara de samsari si care se bucura cumparatorul ce este ieftina si cu km. putini. :thumbsup:

 

Gata omule poti sa te opresti cu exemplele ca sigur mai gasesti o mie ,ca ori sunt prosti ori fac pe prostii ......baba frumoasa si copil cuminte nu prea exista.Ai 200% dreptate si cu siguranta nu o sa aflam nici de unde si nici cu cat a cumparat omul masina......Am si eu seria 3 si la 150k km masina merge beton si nu are nimic....dar atata are.Pacat de banii omului dar asta este...in viata toate se platesc.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@radu, opreste-te ca alea sunt sigur masini de la hoteluri, care fac drumul aeroport hotel (50-60km) de 30 de ori pe zi daca nu mai mult. Alea sunt masini care merg 6-10 ore pe zi pe putin.

la un calcul de 200km pe zi, la 21 de zile lucratoare pe an obtii 50 de mii de km. Vorba colegului de mai sus, daca nu esti sofer, 200km pe zi, mi se par si asa multi pentru naveta, chiar si pe autostrada

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos tuturor pentru sfat-uri masina am cumparat-o din pitesti un baiat pe numele manu !

Am cumparat-o cu 22.000€ are carnet service si garantia veche asta ma convins sa o cumpar pe garantie scrie km 120k in 2015 luna a-6a cand sa incheiat semnatĂŁ si stampilatĂŁ ,pe carnet service luna a-7a 151 a fost facuta revizia si na se pupĂŁ una cu alta am crezut ca este realĂŁ ...dar acum la ce am patit nici eu nu mai cred si asa ca am fost pacalit de o “hartie”😞😞

In drum spre service conducea acel baiat de umde am cumparat-o pe autostrada 235 km/h si inca se mai ducea dar trebuia sa iesim de pe autostrada am zis oki o masina cu probleme nu cred ca nu ar face figuri la o asa viteza😂😂 si da cum am spus masina functioneaza impecabil nu da nici un semn de obosealĂŁ! Azi la 13:30 am programare la bavaria sa vedem ce imi spun ...

Link to comment
Share on other sites

tine-ne la curent. Vanzarea masinilor second hand in ro, este foarte inselatoare, chiar daca esti 99% sigur de cel care vinde, s-ar putea sa ai surprize.

Cel mai indicat este sa dai 200-300 de lei la un service si sa ti-o verifice inainte sa dai 20 de mii.

Iar cazul ideal sa cumperi de la dealer cu garantie la cele sh, dar vei plati cu 10-20% mai mult decat la "baieti"

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ai perfecta dreptate nu cred ca ar fi vre-un prost incat sa dea 20-30k€ pe masina si sa nu dea 2-3 -5 mil la test.am facut un test la masina un service cat de cat maricel am platit 350-150 ron spaga la mecanici ....apropo sunt la bavaria nu o sa va vina sa credeti dar jur ca am facut print de cheie si masina are km 100%realiultima inregistrare a fost reprezentanta bmw in luna 01-2017 avea 189.126 km in bord 😂😂😂 cutia a fost schimbata in garantie 74k km .asta a fost cea mai mare interventie a masini in istoric🙂 la ora 17:00 termina testul o sa va tin la curent sa vedem ce-o sa iasa😏
Link to comment
Share on other sites

Da ,dar nu iti arata doar intrarile mi-au dat 4 pagini cu tot istoricul masini si este exact ca cel din carnetul service care il am eu 05-10-2016 177-842km s-au schimbat filtre particule ulei +filtre si placute ...

Si tot ce au spus este ca am de schimbat capacul de la tacheti ,baie ulei ,furtune-le de la intercooler ,si filtru particule !

Au spus ca masina este oki si ca nu ar trebui sa ma gandesc la motor ca nu are probleme ,cĂŁ daca ar fi avut probleme, cu siguranta ar fi depistat mecanicii!

Au spus ca se poate sa fie de la problema din trecut spanul in filtru...

Ori cum vesti bune!!🙂🙂🙂

Link to comment
Share on other sites

Da sunt multumit catalin ...in mare parte daca cnv se duce si cump o masina si vrea test reprezentanta si va spune ca nu are mari probleme 2 furtune ,capacul de tacheti ,baia de ulei si km sunt reali (nu o cumparati?) dau un ex: ford bmw mercedes etc daca nici cei de la reprezentanta nu gasesc defectele atunci unde mai putem face un test bun ??km nu sunt reali ??atunci de ce mai mergem la reprezentante sa verificam?

Cel putin mau linistit psihic ramane de vazut sa vad peste o sapt cand verific filtrul!

Andrei pe bune ca nu imi pot da seama cum doamne iartama au lovit in halul ala baia,dar poate spanul sa fie de la sudura lor ramas in baie!

Nu stiu sa atasez poze ca puneam poze sa vedetzi!

Baieti va multumesc mult pentru sprijinul acordat!

Link to comment
Share on other sites

am plecat cu masina la piata, la o distanta de 20m de casa aud o pocnitura sub masina m-am speriat am pus frana nu aveam viteza 10-15KM/h am crezut ca este vre-o petarda, am continuat drumul fara nici o problema a doua zi dimineata pata ulei sub masina !!

 

Adevarul e ca e absolut normal sa mai pocneasca din cand in cand motorul, iar span-ul ala gasit in filtru sigur a adus numai inbunatatiri pe tot circuitul de ulei pe unde a trecut pana la filtru.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.