Jump to content

BMW 430i F36 Snapper Rocks Blue


crisjohn

Recommended Posts

Nu am mai scris de mult, si imi cer scuze ca nu am raspuns nici la mesaje. In principiu dupa acel 320d xdrive pe care l-am tunat masiv (gasiti lista pe undeva dar daca vrea cineva detalii le dau cu placere) am trecut pe un X6 si anul trecut mi-am luat 430i xdrive M Packet. De ce benzina? Pai masina o sa stea la mine ceva ani si mi-e teama ca baga astia niste taxe sau legi, interdictii si ma trezesc peste noapte ca dintr-o masina care costa 50 si ceva de mii de Euro raman fara nimic. Desigur, toata lumea va spune ca nu se intampla brusc si ca va dura 5-10 ani pana se intampla dar in mod sigur daca se anunta azi ca in 5 ani nu se mai permit dieseluri pe strazi cred ca instantaneu toata piata de second hand de diesel va cadea in cap. Acum, daca ai dat 10-15 000 EUro pe o masina si mai poti merge cu ea 5 ani si dupa o bagi la fiare vechi sau o folosesti in vreun program de buy-back nu e o problema dar sa dai 50000 si sa mergi cu ea 5 ani si dupa fiare vechi nu mi se pare ok... In plus nu am mai avut benzinara de la acel 318i e90 din 2008-2011 si chiar imi era dor... Revenind la masina actuala pot sa va zic ca culoarea au ales-o fetele mele, eu as fi mers pe un arb perlat sau argintiu deschis (lipsa de imaginatie) dar m-a pus gaia sa aduc mostrele acasa si ele au decis, Snapper Rocks Blue ;) Cand am comandat-o nu vazusem pe strazi cum arata, stiam doar ca e vopseaua de pe M si mai era un X6 M prin salon la care ma tot uitam... Per total decizie excelenta, masina intoarce capete pe strazi inca desi merg cu ea de vreo 5-6 luni... Nimic de reprosat ;) Am ales ornamentele exterioare negre pentru ca argintiul mi se parea prea feminin. O sa schimb si rinichii cu proxima ocazie si ii pun negri ;) In materie de dotari are cam tot ce era in catalog... Avand in vedere ca nu am luat 440 mi-au ramas bani destui de dotari (inclusiv bord de piele, pilot automat cu Stop and Go, etc) si sunt foarte multumit de jucarie... desigur, inca mai ma gandesc la acel 6 in linie dar nu prea as fi avut pe unde sa il folosesc prin oras si teoretic, conform BMW diferenta pe sprint 0-100 e de 0,8 Secunde (5.1 vs 5.9)... Mi s-a parut prea mica pentru vreo 3000 si ceva de Euro in plus...

 

post-453-0-14263200-1515490038_thumb.jpg

Edited by crisjohn
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti cu placere!

Am vazut culoarea asta noua prima data in showroom pe un 4 LCI, striking. Arata frumos e de efect, insa trebuie tinuta masina curata. Daca se acopera de praf ii ia din stralucire. A mea e Glacier Silber, F36 420 sport line.

- vad ca sunt frane M deci ai si Variable sport steering. Am citit reviewuri si parerile erau amestecate. Lumea se plangea ca la centru e o zona "moarta" iar raportul asta variabil face greu de intuit cat sa tragi de volan la o conducere mai rapida. Ce parere ai despre VSS?

- cum se simte cuplul motor la 4l turbo benzina fata de cel diesel de pe 320d? tb turat mai mult?

- consumul?

- are suspensie adaptiva banuiesc (M fixa nu merge pe X-Drive)?

- de curiozitate daca pot intreba, de ce un F36 si nu un seria 5?

 

Nu-mi plac ochii de pe LCI, ii prefer pe cei circulari de pe modelul anterior. Mai reprezentativi pt Bmw zic eu. Asta plus faptul ca daca vreau volan M tb sa iau pachet M si obligatoriu VSS ma cam face sa ezit sa o schimb pe a mea.

 

Ma gandeam sa o schimb in curand cu un LCI 430i din acelasi motiv cu motoarele diesel. Insa nu sunt prea hotarat daca merita sa achit diferenta pentru asa ceva sau o tin si sa-mi iau o a doua masina mai sport: hot hatch sau ceva cu 2 locuri poate motor central.

Nu cred sincer sa treaca la masuri asa de radicale ca interzicerea masinilor diesel

- in vestul Europei majoritatea masinilor sunt Diesel. Aici in Belgia si tarile din jur, au fost ani la rand avantaje financiare pentru achizitia masinilor noi Diesel. Probabil vor fi zone de restrictie a acestor masini in orasele mari. Iti lasi masina la park and ride/hotel si iei transportul in comun. Eu fac asa de obicei, nu ma invart cu masina prin alte orase. Deja de vreo 10 ani sunt zone in anumite orase germane/europene unde poti patrunde doar cu dieseluri mai recente.

- in tarile mai sarace le iei oamenilor painea de la gura

- inca se dezvolta motoare noi diesel, sunt prevazute modele noi de masini

 

Cred ca cel mult vor introduce taxe mai mari pt dieseluri vechi in tarile mai bogate.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

 

Multumesc de urari. Hai sa raspund punct cu punct.

 

In momentul in care am comandat-o puteam sa iau si noul seria 5 dar pentru o masina mai mare cu aceleasi dotari price tagul era foarte mare. Am in familie si un X6 modelul nou deci nu aveam nevoie de ceva mare ci mai degraba de ceva mai sportiv, distractiv, de bun simt si cu 4 portiere ca trebuie sa urce si sa coboare copii... Da, simti diferenta de spatiu interior in raport cu seria 5 dar repet, avand in vedere ca e cam full options (adica nu am interior individual ci doar piele si nu am luat si parcarea automata) la un seria 5 ajungeam foarte sus si cu discountul obtinut as fi sarit bugetul pe care mi-l alocasem.

 

Asa cum ai intuit are suspensie adaptiva si toate chestiile oferite de packetul M (frane, directie, toate chestiile din interior). Ce pot sa zic este ca se simte diferenta foarte clara intre diferite setari. Daca o las pe comfort e foarte placuta, destul de moale, numai buna de mers in oras peste sine de tramvai si toate hartoapele. O treci pe sport si simti imediat reactia mai rapida a motorului, sasiul mai rigid si directia mult mai exacta si mai grea la mana. In general asa merg cu ea cand sunt pe autostrada sau cand am nevoie pe perioade scurte de un condus mai dinamic. Daca pui si cutia in sport mode e fiara si trage bine cam in orice turatie. Ca si performanta in comparatie cu un 2 litri diesel nu exista comparatie. Da, ai cuplul mai mare si automat senzatia de sut in cur e mai proeminenta in diesel dar ca si acceleratie si mod de livrare al puterii nu exista comparatie... Nu vorbesc de sunetul motorului care e foarte prezent dar fara sa deranjeze... Deci, nu ai ce sa turezi pentru ca masina schimba exact cum trebuie si ai cuplu cand doresti... In comfort mode schimbarea in treapta jos e mai lenta la kick down dar daca esti in sport mode e instantaneu... Momentan am roti pe 18 inch de iarna pe ea si vara am un set pe 19 inch si se simte diferenta intre ele la elasticitatea masinii si modul de abordare a virajelor. Cred ca un 430d e mai rapid si poate mai brutal dar aveam obiectiv clar sa trec pe benzinara si nu imi pare rau. Am facut test drive si cu 435D xdrive, e senzational, are cuplu in orice turatie la orice viteza, dar simti la fel ca si la 430d, greutatea mai mare a motorului de pe puntea fata si faptul ca e diesel. Chestie de gusturi ;) In rest toate bune, masina are deja 18000 Km merge impecabil, consum in oraj in jur de 11.4 in afara depinde mult de cum mergi dar la viteze legale (si nici nu se pune problema de altceva) stai pe la un 6 si ceva... Intradevar trebuie sa o speli ca altfel e doar o alta masina albastra :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.