Jump to content

Vibratii in toata caroseria E60


Cloud92

Recommended Posts

Speram sa nu fie nevoie sa fac vreodata topicul asta, dar, aparent sunt blestemat, am fost la N mecanici, am urcat-o pe elevator de m-am plictisit si degeaba, azi a fost ultima picatura dupa ce am schimbat volanta cu kitul de ambreiaj, problema se manifesta in felul urmator, masina vibreaza groaznic de tare, trimite vibratii in toata caroseria de bazaie tot bordul, am tinut motorul suspendat in aer, cutia, evacuarea si nimic nu pare sa se miste foarte grav, ba chiar am tinut si de motor cu mainile in timp ce se accelera si nu prea se misca deloc, problema e ca... nu conteaza daca e in viteza sau pe liber, in miscare sau pe loc, vibreaza la fel indiferent de situatie, cutie manuala, singurul lucru care ar mai ramane de schimbat ar fi tampoanele, dar pana si acolo mi-e ca le schimb si tot o sa am problema asta, mai am putin si o sa imi iasa par alb, motorul merge absolut perfect de 30 de mii de km, nu intrerupe, scoate puterea pe dyno, nu merge nici in suturi masina, pe tester nu mai da nici P1396 cu damaged flywheel dupa ce am schimbat-o dar vibratiile sunt tot prezente, are cineva niste idei? Sa fie tampoanele singurele ramase? Si chiar sa pice tampoanele la 150 de mii de km ? Macar daca se manifesta diferit, de exemplu sa dispara in timp ce era in viteza, sau sa vibreze doar cand era in viteza, degeaba, ea vibreaza la fel indiferent de situatie, nu tremura in mers, nu nimic, doar ca ceva genereaza vibratiile alea, singurul hint care m-ar duce spre un tampon rupt ar fi faptul ca, din cate am observat eu, si tata dupa ce a mers o data cu ea a fost ca, pe partea soferului daca trec peste un capac de canalizare cat de mica sau o groapa sau o denivelare se aude un... preferam sa evit termenul asta de samsar adica troncanit dar hai fie, am luat bratele la mana, tot, nimic rupt, nimic nu joaca, nu am probleme la directie sa tremure volanul sau sa tremure in mers, sau sa tremure cand pun frana sau accelerez, pur si simplu vibreaza masina constant, bazaie tot bordul si zici ca am masaj in scaune. Are cineva ceva idei? Am ajuns deja in punctul in care nici nu mai vreau sa merg cu masina de nervi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar as fi curios sa merg cu masina ta, ti-as zice ca sa schimbi tampoanele, insa parca vad ca le schimbi si nu se imbunatateste nimic desi asta ar fi singura explicatie logica. Daca zici ca vibreaza la fel pe liber sau in viteza, pe loc sau in mers....numai de acolo ar putea sa fie, tamponul la cutie cum este? nu ai ce sa faci decat sa schimbi si tampoanele motor.

 

Mai am o idee, sa nu se faca circuitul la tampoanele motorului, stii ca au niste cabluri de vacuum bagate prin ele si din ce stiu ele compenseaza in functie de vibratiile motorului.

La pornire/oprire motor se simte ceva ciudat? Trepideaza rau?

 

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/520d-N47/L-N/nov2008/browse/engine_and_gearbox_suspension/engine_suspension/

 

Uita-te pe link-ul de mai sus, inclusiv poate electrovalva (poz.9) aia nu isi face treaba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

eu am 525d, cutie automata,

si la mine vibreaza masina la relanti,

relantiul e stabil,

si motorul are un sunet destul de grav,

 

in plus, poate fara legatura,

nu are putere,

e destul de lenesa, accelereaza cu intarziere

 

tot asa, nici o eroare.

 

am schimbat tampoanele,

si nu am simtit mare schimbare.

 

ce am fost sfatuit eu e sa

curat galeria,

si sa verific circuitul de vacuum, sa nu fie ceva furtun crapat si sa traga aer.

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

Si la mine a vibrat , dupa un update la BMW , schimbat volanta , fulie , curele , intinzatoare si tampoane motor , toate in acelasi timp....problema era ca nu stiam de la ce a fost si am mers asa un timp...Pana la urma s-a dovedit a fi din cauza update soft...Am instalat un alt soft BMW si masina era CEAS...:)
Link to comment
Share on other sites

Nu e din volanta, doar ce am spus ca am schimbat volanta si am stat si langa ei. nu are joc volanta si nici aia veche nu avea.

Gandeste logic de unde ar putea fi: daca era doar in mers, te gandeai la un cardan, la un rulment de pe cardan, cand incep sa bata la fel te scot din masina. La tine nu e cazul ca ai spus ca face la fel si la relanti. Si daca recent s a umblat la volant, mai mult ca sigur e montata rau( teoretic cele cu placa cu autoreglaj se monteaza cu scute speciala de centrare....nu cu o coadade matura cum am mai vazut) ori e proasta piesa care ai montat o( f plauzibila si varianta asta sa stii)

Edited by FunnyMan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ori suporti motor, ori ceva pe circuitul lor care nu-i face sa functioneze cum trebuie (electrovalva), ori furtunele de vacum de la ele fisurate ceva (sunt de cauciuc cu o imbracatura pe exterior), ori ia in calcul si volanta montanta prost sau cu defect de fabricatie, eu am dat 2200 lei pe volanta (LUK), OE este 6200 lei. Volanta de fabrica are o limita de joc la dinti, daca are joc peste nu stiu cati dinti se inlocuieste automat in garantie fara sa se mai monteze macar.

 

Schimba suportii (eu am luat pe OE 900 lei bucata ceva de genul) si ia-l si pe cel de la cutie, verifica bine furtunele de vacum + electrovalva si daca nu...volanta, altceva nu are ce.

Link to comment
Share on other sites

Ori suporti motor, ori ceva pe circuitul lor care nu-i face sa functioneze cum trebuie (electrovalva), ori furtunele de vacum de la ele fisurate ceva (sunt de cauciuc cu o imbracatura pe exterior), ori ia in calcul si volanta montanta prost sau cu defect de fabricatie, eu am dat 2200 lei pe volanta (LUK), OE este 6200 lei. Volanta de fabrica are o limita de joc la dinti, daca are joc peste nu stiu cati dinti se inlocuieste automat in garantie fara sa se mai monteze macar.

 

Schimba suportii (eu am luat pe OE 900 lei bucata ceva de genul) si ia-l si pe cel de la cutie, verifica bine furtunele de vacum + electrovalva si daca nu...volanta, altceva nu are ce.

Pai exact asta o sa si fac, nu are absolut nimic volanta, nu e prima volanta pe care o vad si o schimb cu kit de ambreiaj, nici aia veche nu era terminata, si vibratiile sunt exact la fel si nici nu vin zgomote sau altceva din zona volantei, cel mai probabil e ce zici tu, e ceva in neregula la suporti, saptamana asta dau comanda si revin dupa ce schimb tot, tu ai schimbat cu electrovalva si furtune? Alea nu le-am verificat, cred ca e posibil sa ai dreptate sa fie vre-un furtun rupt. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Ori suporti motor, ori ceva pe circuitul lor care nu-i face sa functioneze cum trebuie (electrovalva), ori furtunele de vacum de la ele fisurate ceva (sunt de cauciuc cu o imbracatura pe exterior), ori ia in calcul si volanta montanta prost sau cu defect de fabricatie, eu am dat 2200 lei pe volanta (LUK), OE este 6200 lei. Volanta de fabrica are o limita de joc la dinti, daca are joc peste nu stiu cati dinti se inlocuieste automat in garantie fara sa se mai monteze macar.

 

Schimba suportii (eu am luat pe OE 900 lei bucata ceva de genul) si ia-l si pe cel de la cutie, verifica bine furtunele de vacum + electrovalva si daca nu...volanta, altceva nu are ce.

 

Eu am schimbat suportii nu demult, la reprezentanta,

 

si am descoperit ca mi-au pus cu vacuum, ( 22117935144 )

desi cele de pe masina erau fara ( 22116856328 )

 

de aici pare justificat

 

doar ca acum,

am tampoane cu vacuum, nealimentate !

nu am circuitul de comanda

mi se pare aiurea

 

mi se pare ca nu isi fac treaba bine,

dar prerezentanta poate sa imi spuna ca asta ii noul model

 

are sens pentru voi ?

 

 

 

 

legat de vibratii,

la mine s-a rezolvat prin curatarea senzorului de temeperatura din galerie.

 

 

 

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are senzorul de temperatura cu vibratiile motorului?

Cum sa ai tampoane cu vacuum nealimentate? Adica tu nu ai electrovalva cu furtunele?

 

Cloud, eu nu am schimbat electrovalva sau furtune pentru ca nu aveau nimic, sincer sa zic dupa ce am schimbat ambreiaj cu totul+ tampoane OE motor si cutie+ racord flexibil OE 900 lei parca a fost si ala, nu mi sa parut o diferenta asa mare, adica este o diferenta, dar daca e sa o luam dupa pret, nesemnificativa, m-am gandit ca cine stie cum se reduc de mult vibratiile dupa ce schimb toate astea.

Am pastrat tampoanele vechi sa le refolosesc in caz de ceva.

Link to comment
Share on other sites

Azi au venit tampoanele, stii ce e amuzant? Ca la mine la 2.0 benzina nu am furtune cu electrovalva la tampoane. Sunt simple http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NT31-EUR-06-2008-E60N-BMW-520i&diagId=22_0105

 

Le-am si deschis ca sa ma asigur si chiar nu au traseu' ptr furtun si electrovalva

 

Undeva pe miercuri-joi merg la service si le montez, fingers crossed..

 

La tine e si diesel si in 4 cil, e galagios el ca motor, la mine la benzina am mers cu altu' cu n43 dar seria 3 si nici nu iti dadeai seama ca era motoru' pornit, la mine vibreaza tot, bazaie tot bordu', simt vibratii si in volan, tremura schimbatoru' etc

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Ce treaba are senzorul de temperatura cu vibratiile motorului?

Cum sa ai tampoane cu vacuum nealimentate? Adica tu nu ai electrovalva cu furtunele?

 

Cloud, eu nu am schimbat electrovalva sau furtune pentru ca nu aveau nimic, sincer sa zic dupa ce am schimbat ambreiaj cu totul+ tampoane OE motor si cutie+ racord flexibil OE 900 lei parca a fost si ala, nu mi sa parut o diferenta asa mare, adica este o diferenta, dar daca e sa o luam dupa pret, nesemnificativa, m-am gandit ca cine stie cum se reduc de mult vibratiile dupa ce schimb toate astea.

Am pastrat tampoanele vechi sa le refolosesc in caz de ceva.

 

Nu stiu ce influenta are senzorul respectiv,

dar iti spun sigur ca simt diferenta :-)

Poate curantand calea de aer face diferenta si nu neaparat acuratetea valorilor.

 

Tampoanele mele sunt fara vacuum

nu cred ca au pus circuitul asa de doru leli,

si astea noi sunt cu vacuum

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cloud acum am vazut ca ai zis ca este 2.0 benzina...nu-mi vine sa cred omule atunci cum de ai vibratii. Ceva e foarte anormal, motorul ala de abia il auzi si simti ca e pornit, am avut in service, stateam langa masina si era putin zgomot in hala si a venit electricianul sa-mi zica sa pornesc masina, era pornita deja, nu se simtea nici in capota nici in nimic, iar din interior la fel. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Stiu, de asta zic si eu, ca motoru' nici nu se aude ca e pornit, stau langa masina si nu aud nimic, nu face motorul urat, doar ca transmite vibratii, ca el de 30 si ceva de mii de km merge absolut perfect, nu e din motor problema, d'abia astept sa schimb si astea sa vad daca tot mai face.
Link to comment
Share on other sites

Pai.. culmea ca fulia nu prea da nici un simptom de uzura, nici sunet, nici tremurat nu vad la ea, macar de era fulia, ca o schimbam instantaneu, volanta cred ca e a 10-a oara cand spun ca aia veche nu era dusa dar tot am ales sa o schimb, am verificat-o si pe asta noua, e pusa absolut perfect, vibratiile sunt absolut identice ca inainte, si nu vin din zona aia, sper sa o rezolv saptamana asta. Pe langa asta, simptomele astea le am de 35 de mii de km, in 35 de mii de km pica de mult Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.