Jump to content

HELP PLSS, TURBO STRICAT


AdalbertRusu

Recommended Posts

Dragi soferi de BMW,

Am o mare nelamurire si anume: Am fost la service sa mi se schimbe saiba de foc(cea din cupru de la injector). Din cauza ca saiba nu iesea, mecanicul a scobit saiba pana a macinat-o/rupt-o si au intrat bucati de span in gaura unde intra varful de la injector. El mi-a zis ca nu ii nici o problema ca intra span acolo dar in drum spre casa a inceput sa imi scoata fum alb si clar mi s-a stricat turbo. Am dus la un alt service unde s-a constatat ca presiunea de ulei din motor ii de 0.8 bari dar dupa ca s-au uitat la turbo, au vazut ca axul nu avea semne de degradare din cauza lipsei de ulei din turbo. INTREBAREA MARE II DIN ce cauza s-a stricat turbo (din experienta dvs) spanul ala care a picat in motor poate ajunge cu gazele de evacuare in turbo si sa imi strice tot pe acolo? S-a intamplat la careva dintre voi? Cei de la service tin sus si mare ca spanul s-a topit inainte sa ajunga in turbo si blalblab si ca ii simpla coincidneta ca chiar in seara aia dupa ce am iesit de la service mi s-o stricat turbo. VA rog , Va rog dacastie cineva cazuri sau poate sa imi explice, sa imi explice:))) Multumesc foarte mult!

Link to comment
Share on other sites

Coincidenta sau nu, cel care ti-a schimbat saibele de cupru este un dobitoc, nu stiu ce sa zic, exista o posibilitate mica ca spanul acela sa-ti fi stricat turbina insa exista.

 

Edit: erau atatea modalitati de a bloca gaura si a scoate saiba de cupru in bucati de acolo fara sa cada nimic in interior, dar normal lucrul acesta cred ca mai necesita 5-10-15-20-100 min in functie de inteligenta fiecaruia.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Exista ceva sita sau filtru intre inceputul evacuarii gazelor arse si turbo? Pentru ca ei tot zic ca au facut asa si la alte masini si nu s-a intamplat nimic si doar asa imi explic ca nu s-a intamplat la alte masini nimic, doar daca exista ceva filtru intre motor si turbo si o oprit spanurile sau ceva de genu'(nu le am bine cu numele pieselor si genu' tot ce stiu despre motoare ii rezultatul ultimei saptamani de citit nont stop pe net, vreau sa le dovedesc ca ei o fost de vina si evident sa imi recuperez banii..)

 

Coincidenta s-au nu, cel care ti-a schimbat saibele de cupru este un dobitoc, nu stiu ce sa zic, exista o posibilitate mica ca spanul acela sa-ti fi stricat turbina insa exista.

 

Edit: erau atatea modalitati de a bloca gaura si a scoate saiba de cupru in bucati de acolo fara sa cada nimic in interior, dar normal lucrul acesta cred ca mai necesita 5-10-15-20-100 min in functie de inteligenta fiecaruia.

 

 

Eu eram acolo si am vazut ce face doar din lipsa de cunostinta l-am crezut cand zicea ca nu pot cauza nimic spanurile. TIN sa mentionez ca o picat chiar mult span acolo si plus o picat si span de aluminiu ca mi-a intreptat dupa aia si lucul pe care statea garnitura...deci sunt acolo "Spani" la greu..

Link to comment
Share on other sites

Da .. ii ok dar oricum ma cost cu tot cu pompa ulei, turb,ulei schimb plus manopera vre-o 2000 2500 de lei. Dar csf ncsf.. ii grea viata :))euin continuare cred ca turbo s-a defectat din cauza spanului dar cei de la service sustin sus si in mare ca din cauza presiunii prea mici de ulei s-a defectat DESI axul turboului ii in perfecta stare. Eu sunt din Cluj Napoca, ii complicata situatia, un prieten m-a dus la service-ul ala.. etc etc el a vrut sa imi faca un bine, eu am vrut sa ies mai ieftin si... asta ii rezultatul. VA SFATUIESC INTOTDEAUNA sa alegeti service-ul cel mai bun din oras. Mai bine 50 lei in plus decat 500 sau poate mai mult. In orice caz, va multumesc pentru raspunsuri, sunteti de treaba! Cheers Guy's!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vi cu masina la service(turbo functioneaza ok) ,baga mecanicul span in cilindru dupa care in drum spre casa se defecteaza turbo.

Chiar asa coincidenta sa fie cu presiunea de ulei .

Oricum mare lucru nu mai poate sa faca (accepta paguba),mai ales ca este un service de cartier care fuctioneaza dupa propriile reguli.

Link to comment
Share on other sites

Spanul ala e minor, il arunca din automat compresia cand porneste, nici nu ajunge turbo la turatie si e deja trecut, turbo m-a lasat la ralanti in reducere intr-un sens giratoriu la mers lejer, nu e regula cand te lasa, si al meu era perfect inainte cu 5000km. l-am verificat la revizie, pot sa ti arat poze cu axul, e perfect fara uzura dar paletii praf pe evacuare. O intamplare nefericita, dar partea buna e ca nu te a lasat pompa in forja la drum ca schimbai tot motorul.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Spanul ala nu e bucata de metal e minuscul, stii cate bucati de calamina se desprind in mersul unui motor, de pe galerie pistoane, supape, fara sa afecteze nimic, stiu ce vrei sa spui dar nu de aici s-a dus turbo, bine am sa inchei discutia e doar o parere personala, spanul ala desprins aluminiu, e mult mai moale decat iti imaginezi o bucata de metal dur.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci mie mi s-a intamplat asta la Sysmatik service Cluj, baciu.. si mai am o probleama :( astia de la Autonik (alt service) care s-o ocupat de turbo mi-au spus ca turbo are presiune de ule iprea mica 0,8 dar ar trebui sa fie 1,2 si nu pot sa imi deagarantie pe turbo. Am zis bine, am cauta pompa ulei si am gasit un motor intreg la 500 de lei si cand le-am dus la astia de la autonik mi-a spus mechanicul ca nu ii buna pompa de ulei de pe motorul pe care l-am dus, ca dupa sa aflu ca el nici nu stia care ii pompa de ulei, si imi tot repeta ca pompa de ulei ii practic legata de carcasa de distributie si nu poate sa imi puna "Pompa" in realitate carcasa de distributie pentruca era rupta. Desigur am dat telefoane si m-am documntat si m aflat ca pompa de ulei ii dupadistributie la astea de 136 de cai. A schimbat cineva pompa vreodata ? Ati avut probleme cu ea?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.