Jump to content

Problema incarcare baterie


Recommended Posts

Salut,

 

In seara asta am primit pe idrive mesajul de eroare " battery not being charged" cu rosu cand eram la munca. Am ajuns pana acasa si aparent nu am avut probleme.

 

In trecut mai primeam eroare de battery discharging when stationary . Am investigat iar un maner de la CA statea in scurt asa ca l'am rezolvat acum 3 zile si nu am mai primit eroare de atunci.

 

A mai avut cienva problema asta sau sa ma gandesc direct la un alternator nou.

NU am fost la un test deoarece nu as vrea sa raman cu masina in drum.

 

Masina este un f10 535xi lci.

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu test il poti face acasa, cu un aparat de masura. Incepi de la alternator. Probabil s-a defectat regulatorul de tensiune (cunoscut ca releu incarcare); se inlocuieste relativ usor. Alternatorul se poate repara daca este cazul

Ai reusit sa faci drumul pana acasa, masina primind curent strict din baterie

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da-mi voie sa te contrazic din nou.

Alternatorul e lucru cel mai usor de dat jos!

Secretul l-am aflat si eu cand am descoperit ce este in spatele surubului care strange efectiv alternatorul pe sasiu sau.

Acel surub de fapt se infileteaza intr-o bucsa care practic se intepeneste in alternator cand e stransa!

Tot ce trebuie facut este sa fie batut inapoi surubul dupa ce este slabit 5 mm!

 

Apoi alternatorul va putea fi scos muult mai usor.

Sa vina multumiri ca mie personal mi-a trebuit 3 experiente grele ca sa ma prind cum sta treaba!

 

In timp ce pentru relipirea infasurarilor statorului este nevoie de un ciocan de lipit de cel putin 500W!

Stiu clipul acela; tipul este meserias; schimba si periile colectoare in clipul lui..

(stiam eu ca sunt (cel putin) invidiosi pe aici; sa curga minusurile atunci)

Edited by bimmer90f30
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In timp ce pentru relipirea infasurarilor statorului este nevoie de un ciocan de lipit de cel putin 500W!

Stiu clipul acela; tipul este meserias; schimba si periile colectoare in clipul lui..

Relipirea infasurarilor e mult mai grea decat pare, trebuie facuta de un profesionist

Schimba periile (carbunii) in cazul in care puntea de diode este buna. Recomandat e sa-l schimbi cu totul

Link to comment
Share on other sites

Revin cu update; am mai facut un drum dus-intors de 5-6 km prin Bucuresti ( cand am intrat prima dat aveam baterry low, cand am ajuns battery very low) deci nu o mai misc.

 

Sambata ma duc cu alternatorul la reconditionat( unul nou este o mie de euro si nu am banii momentan), cel putin ca solutie temporara sa pot circula.

 

O sa postez dupa ce rezolv problema.

 

Nu am pus tester pe masina deoarece nu am cum sa ajung la unul.M'am intereseat pe forumuri de 535xi si toti s'au plans ca le'a picat alternatorul in jurul la 150k KM, eu am 157.

Edited by Magnusy
Link to comment
Share on other sites

Revin cu update; am mai facut un drum dus-intors de 5-6 km prin bucuresti ( cand am intrat prima dat aveam baterry low, cand am ajuns battery very low) deci nu o mai misc.

 

Ar fi trebuit sa crezi avertismentul de la inceput, ca nu incarca.

In momentul cand ai pornit motorul sute de Amperi au fost consumati de demaror apoi ECU si pompa de apa (probabil e electrica..) si pompa de benzina si farurile (daca le-ai avut aprinse..) au consumat si deloc reincarcata bateria!

Eu as pune bateria la incarcat intre timp la un incarcator dedicat!

Nu este bine sa stea descarcata ci incarcata.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Revin cu update; am mai facut un drum dus-intors de 5-6 km prin Bucuresti ( cand am intrat prima dat aveam baterry low, cand am ajuns battery very low) deci nu o mai misc.

 

Sambata ma duc cu alternatorul la reconditionat( unul nou este o mie de euro si nu am banii momentan), cel putin ca solutie temporara sa pot circula.

 

O sa postez dupa ce rezolv problema.

 

Nu am pus tester pe masina deoarece nu am cum sa ajung la unul.M'am intereseat pe forumuri de 535xi si toti s'au plans ca le'a picat alternatorul in jurul la 150k KM, eu am 157.

De unde stii sigur ca e alternatorul si nu altceva ?

In prima faza ai nevoie de un simplu aparat de masura, sa masori daca ai sau nu tensiune pe borna alternatorului

Am mai auzit de cazuri in care suruburile de la cablu erau slabite. Nu strica o verificare

 

Bateria se va strica daca sta descarcata

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

De unde stii sigur ca e alternatorul si nu altceva ?

In prima faza ai nevoie de un simplu aparat de masura, sa masori daca ai sau nu tensiune pe borna alternatorului

Am mai auzit de cazuri in care suruburile de la cablu erau slabite. Nu strica o verificare

 

Bateria se va strica daca sta descarcata

 

Cand dau alternatorul jos o sa vad daca are firele bine conectate (y).

 

Bineinteles ca il masor inainte; o sa masor direct pe baterie cu motorul stins si dupa aprins daca am 12,x volti

Link to comment
Share on other sites

Cu motorul oprit trebuie sa ai peste 12v (in situatia in care bateria este incarcata), cu el pornit 14-15v in functie se gradul de incarcare al bateriei, temperatura, consumatori, etc. Tensiunea optima la incarcare 14,4-14,8

Cu motorul pornit incepe masuratoarea de la borna alternator

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la un service insa nu au reusit sa il dea jos, au spus ca trebuie si compresorul ca nu iese altfel.

 

Intrebarea mea este: baietii au spus ca releul de incarcare este in alternator. Asa eate? Mai exista si alt releu/ calculator etc?

 

Imi poate da cineva part numberul pentru releu? Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu test il poti face acasa, cu un aparat de masura. Incepi de la alternator. Probabil s-a defectat regulatorul de tensiune (cunoscut ca releu incarcare); se inlocuieste relativ usor. Alternatorul se poate repara daca este cazul

Ai reusit sa faci drumul pana acasa, masina primind curent strict din baterie

Am incarcatorul asta cu diagnoza: https://www.ctek.com/products/vehicle/mxs-5-0-test-charge

 

 

La cat costa o baterie/diagnoza merita pretul de 100 euro. CTEK livreaza incarcatoare(model mai jos in gama) rebranded si pt Bmw.

Au modele si mai scumpe care pornesc masina daca bateria e dusa, inlocuiesc bateria sa nu se reseteze partea electrica cat o schimbi...

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie dat compresorul jos

Releul de incarcare este in partea din spate a alternatorului, nu se poate scoate fara sa dai alternatorul jos

Sunt 2 tipuri de alternator: Valeo sau Bosch, fiecare cu tipul lui de releu

Intra pe realoem.com, bagi seria masinii si vezi acolo

 

In partea din spate insemnand pe/in el?

 

Alternatorul meu nu era nici valeo nici bosch; cred ca a mai fost schimbat odata sau ceva.

 

NU s'a putut scoate alternatorul de pe masina fara sa se dea si compresorul jos, nu era loc.

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.