Jump to content

Problema incarcare baterie


Recommended Posts

Update: piesa defecta este releul. Acum trebuie sa cautam unul.

 

Ma poate ajuta, va rog, cineva cu un cod de piesa/ link pentru releul de incarcare?

 

Alternatorul meu este denso de 210v . Codul de piesa de la denso: 104210-6501

 

Mersi!

210 amperi, nu volti!

http://www.denso.ro/catalogul-electronic-denso/

http://www.denso.ro/de-unde-poĂži-cumpĂŁra/

 

Ce service de reconditionat alternatoare e asta daca ei nu stiu unde sa comande piese??

Link to comment
Share on other sites

210 amperi, nu volti!

http://www.denso.ro/catalogul-electronic-denso/

http://www.denso.ro/de-unde-poĂži-cumpĂŁra/

 

Ce service de reconditionat alternatoare e asta daca ei nu stiu unde sa comande piese??

 

NU gasesti releu de incarcare pentru acest alternator. Eu nu am varianta de 215 cum scrie pe realoem, ci cea de 210 de la Denso.

 

Cei de la Denso nu vand piese de reparatie pentru nimeni infara de bmw/producatorii de masini.

 

Am sunat la ei si mi'au confirmat.

Link to comment
Share on other sites

NU gasesti releu de incarcare pentru acest alternator. Eu nu am varianta de 215 cum scrie pe realoem, ci cea de 210 de la Denso.

 

Cei de la Denso nu vand piese de reparatie pentru nimeni infara de bmw/producatorii de masini.

 

Am sunat la ei si mi'au confirmat.

Daca este vorba de releu iar tie iti trebuie de 210A si nu de 215A daca restul se potriveste ca si schema interna de functionare dar si in priza in care se baga atunci cu, cat are mai multi Amperi la "rupere" de contact cu atat mai bine. Deci daca este peste 210A este bun (in conditiile de mai sus).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru participare.

 

Am fost astazi ,am ridicat alternatorul nou si m'am dus la service.

 

Masina mea era undeva afara(pe trotuar). Am ajuns in jurul orei 11 si abia la ora 16 m'au pus sa bag masina in service.

 

Au montat alternatoul insa am stat 2 ore sa puna cureaua de accesorii inapoi... 2 fucking ore.

 

Ca si locatie, service se afla pe strada energeticienilor nr 12. Nu este un service efectiv si un atelier de reconditionat alternatoare/electromotoare.

 

Au 2 locuri amarate de lucru, unu cu rampa si unul cu elevator. Spatiul este mic si plin de " baga'mi'as".

 

Mecanicii nu stiu altceva inafara sa demonteze si sa monteze inapoi cele doua piese memtionate mai sus.

 

Probabil ca este un loc ok sa repari niste piese pentru o masina mai "omeneasca" insa clar nu pentru ceva ce se gaseste pe acest forum... Nu mi'a convenit sa invete sa faca pe masina mea.

 

M'am dus in speranta ca pot reconditiona alternatorul vechi pentru o perioada insa daca stiam ca il schimb cu unul nou, nu as fi calcat acolo(de banii aia oricum faceam altundeva, nu am scutit nimic; din contra, am riscat s araman si fara oglinzi + cine stie cati budokai s'au plimbat cu masina cu pretextul sa o mute).

 

Per total, le acord nota 7.

 

Ca si nota, sper sa fie doar paranoia, la cat au tras de cureaua si intinzatorul ala, cand stau pe loc acum simt o vibratie in volan. Sper sa fi fost si inainte.

 

Se poate inchide!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru participare.

 

Am fost astazi ,am ridicat alternatorul nou si m'am dus la service.

 

 

Au montat alternatoul insa am stat 2 ore sa puna cureaua de accesorii inapoi... 2 fucking ore.

 

Mecanicii nu stiu altceva inafara sa demonteze si sa monteze inapoi cele doua piese memtionate mai sus.

 

Ca si nota, sper sa fie doar paranoia, la cat au tras de cureaua si intinzatorul ala, cand stau pe loc acum simt o vibratie in volan. Sper sa fi fost si inainte.

 

 

:offtopic:

 

Desigur ca fara cheia in stea este destul de greu sa lucrezi/pui cureaua auxiliara!

Arcul intinzatorului este extrem de tare pentru ca cureaua intinsa trage destule accesorii si acolo este nevoie de frecare minima..

 

Eu insumi am rupt/spart ansamblu unui intinzator doar scapandu-mi arcul tensionat din cheia in stea nefiind complet bagata in capul surubului.. din graba..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
On 1/18/2018 at 8:52 AM, Madutzu25 said:

Cel mai simplu test il poti face acasa, cu un aparat de masura. Incepi de la alternator. Probabil s-a defectat regulatorul de tensiune (cunoscut ca releu incarcare); se inlocuieste relativ usor. Alternatorul se poate repara daca este cazul

Ai reusit sa faci drumul pana acasa, masina primind curent strict din baterie

Aceeași problema am și eu, am schimbat releul ăla și verificat alternatorul.. și tot mai apare câteodată.. dacă afla cineva ce este, sa ne zică și noua. Multumim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.