Jump to content

e39 sau e46, benzina, pana in motor 2.0 litri


cristisad

Recommended Posts

Awd trage mai tare,dar cei de la fifth gear au comparat tractiune spate vs fata vs 4x4 si gagica aia de la fifth gear a explicat prin practica de ce tractiunea spate e cea mai reusita.

 

4x4 subvireaza ca pune greutate pe fata si pune si forta pe rotile cu care virezi .

 

 

Or fi masini de 40.000 euro poate mai ok ca e46 ,dar e46 e 3000 euro)))

 

Nu e puterea totul la o masina, ca la ce sosele avem, motoare mari ne trebe))

 

Cum se simte soseaua in volan pe e46 greu de egalat,nu mai zic de directia atat de agresiva . Tractiunea spate pune masina in viraje ca pe sine,tapana si nu face nici un efort ,pentru xa ROTILE fata sunt lasate in pace sa -si faca singurul ROL

 

Ati tras vreodata de volan la e46 sa vedeti ce raspuns are ? I am dat unui coleg cu audi si a zis ca el nu e obisnuit ca o masina sa fie asa agresiva,asa reactiva,adica tragi putin de volan si iese toata pe banda 2 instant. Directie ce nu gasesti nici pe audi.va dati seama de ford ai altele,mai ales astea noi?)))) epave si mai costa si cat un apartament.

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa facem o petitie pt producatorii de masini non premium sa studieze e46 prin felul cum arata si sa ia lectii de la o masina veche de 16 ani,apoi sa dea o tura cu ea sa vada cum te unge la sufletel cand auzi transmisia pe sub masina si vuietul de pe spate a transmisiei la viteze mici si cat de bine sta pe sosea si viraje))) si cum simti ridurile soselei in volan , o opera inginereasca facuta pentru sofer,nu degeaba bordul e imdreptat spre sofer.

Vedeti voi pana si la astea noi nom premium bordul e mai mult indreptat spre nevasta, ca placerea soferului e inexistenta.

Cei de la bmw mereu s au laudat ca fac masini pentru sofer doar pt el

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din cate știu BMW are deja mai multe modele cu tracțiune pe fațĂŁ...

Am condus multe mașini și o perioada gândeam cĂŁ mașina cum a fost 728-ul meu, din 77, e23, nu mai este, dar nu e chiar așa. Acum am un x1, mult mai mic, atât caroseria cât și motorul, dar nu se comparĂŁ, ce sa zic de o mașina mai modernĂŁ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

TRACTIUNEA SPATE E CEA MAI BUNA DIN LUME SPRE deosebire de restul.

Cei de la bmw explica ca tractiunea fata e imprecisa in curbe si pierd aderenta in viraje si la demaraje,nu mai zic de subvirare ca au toata greutatea pe puntea fata.

Asa ca nu laud puterea lui 316i ,nu ati inteles ,laud TRACTIUNEA SPATE care se simte pe orice masina. Ati mers vreodata cu tractiune spate sa vedeti ce fain se aude transmisia pe sub masina si cum impinge spatele? Senzatia asta nici in vise n o veti avea la astea cu tractiune fata.

ASA ca oricat mi ati spune mie de masini noi gen polo ford, tractiunea spate e de neatins,nu degeaba formula 1 si super carurile au tractiune spate. Nu mai zic cat subvireaza astea cu tractiune fata)))

Astea cu tractiune fata sunt esuate inginereste,pentru ca e incorect sa pui PUTERE pe rotile cu care virezi, e o greseala inginereasca,mai putin in cazul masinilor de familie.

Zicea unul ca ii da polo ceataa la al meu 316i, dar n ai inteles,un polo e esuat din prima,are tractiune fata, e esuat inginereste. Nici nu stiti ce inseamna sa pui putere pe rotile cu care virezi,ruinezi toata dinamica masinii . E46 e cu 10 clase peste orice polo la dinamica,tinuta de drum . Sa te contrazici cu mine daca ai avut cu adevarat e46 asta care zici ca polo e peste)))

 

Bmwul nu se defineste prin putere,bmwul se defineste prin dinamica , avand 50/50 si tractiune spate,prin asta se defineste bmwul ,nu prin cati cai are))). Placerea la drum nu ti-o dau caii.

 

NU ati condus tractiune spate,dar cum sta tractiunea spate pe sosea o senzatie pe care n o vei simti la puntea fata vreodata.

 

Ar trebui sa dau quote la vreo 5-6 postari legat de ce o sa iti zic...dar le enumar asa:

 

1. Tractiunea fata nu este o greseala inginereasca. Daca toate masinile ar fi tractiune spate un Logan ar costa 14k euro.

2. Iti garantez ca o masina decenta noua (precum un A4) cu tractiune fata este mult mai confortabila, mai rapida si de multe ori chiar si mai dinamica. Poti sa echilibrezi o masina destul de bine si fara tractiune spate, ca nu doar asta imparte greutatea pe punti. A4/A6 din anii spusi de tine sunt cu siguranta mult sub e46 la dinamica.

3. Uita-te in carte/talon cum ai greutatea pe punti si o sa ai un soc sa vezi ca nu ai 50/50.

4. Nu are sens sa compari A4 din 2003 sau A6 din 2006 sau Polo din orice an. Aici vorbeam de e46 vs masini noi de clasa medie.

5. Am avut e46 FL 2004 sedan si e46 nfl 2001 coupe. Ambele cu arcuri/amortizoare in stare foarte buna, anvelope bune, ambele cu 2.0 143 cai. In momentul actual am Golf 5 si fac lucruri mult mai agresive cu masina asta.

6. 99% din persoanele care ridica in slavi tractiunea spate in realitate n-au condus NICIODATA atat de agresiv incat sa isi faca simtita nevoia tractiunea spate.

7. Desi e46 are materiale bune si o constructie calitativa, o sa ai un soc sa vezi ca noile Bmw-uri (seria 1/3, x1/x3, seria 2) au destul de mult plastic si materiale de calitate jalnica. Am lucrat in service si crede-ma ca Bmw-urile nu sunt fiabile absolut deloc. Astea noi nu sunt fiabile pentru ca sunt facute prost, alea vechi nu sunt fiabile pentru ca sunt...vechi.

8. Si e46 subvireaza fara probleme.

9. Daca vrei sa ai dinamica si asteptari de la masina trebuie sa ai si cai, anvelope noi, amortizoare, arcuri etc. ca degeaba e echilibrata bine masina daca te depasesc toate carutele. Ia sa te dai cu un Logan 1.6 in linie dreapta. O sa ai o surpriza foarte neplacuta.

10. Daca in 2 ani ai facut 18000km nu inseamna ca e fiabila masina, doar n-a avut cand sa se strice. Daca ai fi mers 25-30k km pe an cu siguranta ai fi avut probleme costisitoare.

 

Eu iti zic sincer ca nu m-as mai intoarce niciodata la o masina atat de veche. Dupa ce o sa mergi cu mai multe masini cat de cat noi (dupa 2010) o sa intelegi cat de mult au evoluat toti producatorii si o sa fii surprins de cat de multe iti pot oferi chiar si masini din gama joasa-medie (Golf 6, A3, Passat etc) ca si dinamica/performante/confort.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da,dar e bmw si mai costa si cat un apartament un x1. Plus sa compari un bmw cu un alt bmw nu e corect. Eu le comparam cu cele non premium.

Normal ca x1 nou e masinuca faina ,dar tot bmw este,nu e ford sau altele,tot inginerii bmw au facut o

 

Aici nu vorbim nici de raliuri ,nici de cat de tare intri intr un viraj,aici doar vorbim de faptul ca tractiunea spate e net superioara pt ca ofera tinuta de drum mai buna.

Vreau sa te anunt ca seria 3 si seria 5 au iesit cele mai bune din clasa , asa cum si top gear afirma, de la e46 si pana la f30 au iesit toate cele mai bune din clasa si bineanteles ca se refereaua la tinuta de drum

Am zis totul

Revistele,jurnalistii au spus o mereu ca seria 3 si 5 sunt imbatabile in clasa lor si sunt datorita tractiunii spate in primul rand

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Cum e cand incerci sa depasesti un TIR si din spate iti da flash-uri un Logan de 1.5, desi tu nu mai ai unde sa apesi pedala?

 

As fi maxim satisfacut sa fie trolleala, dar ma “andoiesc”.

LE: Probabil nu stii, dar Mercedes - Benz tot pe spate trimite puterea la majoritatea masinilor lor; sau Lexus; sau Giulia de la Alfa Romeo.

 

DAR, CEL MAI IMPORTANT: De ce este noul M5 4x4? :ouch:

Edited by MikeOnline!
Link to comment
Share on other sites

Mike stai jos, logan 1.5 e o epava pe langa e46.

Cum sa zici ma asa ceva,ca loganul da flashuru cui? Ma baietas nu ai condus e46 si tu imi zici mie povestioare cum ca loganul da ce?))

 

Moul m5 nu l cunosti deloc. M5 nu are 4x4. Are punte spate si daca ai nevoie activezi 4x4 adica pt zapada si altele. Pe circuit 4x4 e ineficient,tot rwd e mai bun ,de aia are m5 4x4 , are doar puntea spate activata rwd si daca vrei activezi 4x4 ca sa ai demaraj mai bun ,dar pe viraje ,pe circuit,clar ca tractiunea spate se foloseste.

Mai invata,mor de romanasii care vin ei cu loganul lor ca da flashuri)))))

Am mers 2 ani juma si n a fost masina sa mi stea in fata cu motor pana in 2 litri si vii tu cu loganul 1.5 cu povestea loganului))

 

Nu vreti sa intelegeti,pe circuit rwd se foloseste,ca la f1, de aceea rwd e cel mai bun

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bo$$ cu respect conduc E46 de 10 ani masina e misto dar deja exagerezi :) rwd e bun dar bun ala se va vedea in 1% daca e pe strada.Atfel iarna nu e ca vara si uite asa daca ai de ex de urcat pana la cota 1400 iarna o sa transpiri serios,mai taie din ele ,cum am zis masina e misto dar nu e ceva suprem :console:
Link to comment
Share on other sites

Am scris mai sus ca am condus doua E46 (niciuna nu era entrylevelu’ 316i), dar la cum scrii m-as mira sa stii si sa citesti un paragraf cap-coada.

 

Eu nu am Logan, dar unul de 1.5 si 100 cp matura cu 316i-ul tau din orice pozitie. Masina mea e din 2011 si e tot de la o marca germana.

E bine ca nu cunosc eu noul M5 dar il cunosti tu, cel care nu a mers cu masini mai noi de 2006.

Si totusi, are 4x4, deci fata ingreunata, alea-alea. S-o fi stricat ingineria

la BMW? Inginereste au pus punte spate?

 

Masina mea e 1.4, pun talonul la bataie ca “stau” in fata ta pe orice fel de traseu alegi, daca vii cu 316-le.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa facem o petitie pt producatorii de masini non premium sa studieze e46 prin felul cum arata si sa ia lectii de la o masina veche de 16 ani,apoi sa dea o tura cu ea sa vada cum te unge la sufletel cand auzi transmisia pe sub masina si vuietul de pe spate a transmisiei la viteze mici si cat de bine sta pe sosea si viraje))) si cum simti ridurile soselei in volan , o opera inginereasca facuta pentru sofer,nu degeaba bordul e imdreptat spre sofer.

Vedeti voi pana si la astea noi nom premium bordul e mai mult indreptat spre nevasta, ca placerea soferului e inexistenta.

Cei de la bmw mereu s au laudat ca fac masini pentru sofer doar pt el

Bai sa dea dracu vuietul ala e din diferental trebuie schimbat uleiul lifetime,altfel mai cloncane bucsa, puntea spate mai are si ea tendinte de a pleca de pe masina mai ales la modelele puternice.Ridurile le simti daca ai tramlining.Bine dupa 16 ani o sa vezi si ca aripile fata ruginesc ca dracu , si alte detalii minore cum ar fi ca piesa cu tepi pica,vasul de expansiune se sparge când iti e lumea mai draga,valvetronicul sau vanosul mai ia o pauza si alte probleme care mizeria aia de Logan sau orice alt rahat nepremium nu le are.Dar na o sa fii fericit ca macar din punct de vedere tehnic esti in fata.Legat de F1 ce treaba au aia cu masinile de strada!?

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rwd e si pe formula 1 deci lasa ma cu iarna ta si cu mersul la munte si cu toti inzapezitii de la protv pe valea prahovei cu tot cu masinile lor 4x4

 

F1 folosesc rwd,nu awd sau tractiune fata

 

Ba tu stii ce motor are 316 de zici ca il bate loganul pe orice traseu? Esti dus cu capul

 

Daca tot ai logan ce cauti aici?)))) tucare ai condus masini noi si cunosti m5 ,dar conduci logan.iesi ba de pe forum si mergi la dacia

 

Doresc sa l scoateti pe asta cu dacia lui 1.4 care face pe oricine cu 1.8 116 cai pe orice traseu.baaaaa tu in viraje te rastorni cu loganul,habar n ai ce i aia tractiune spate. Ai condus o tura e46 vecinului si gata ))) . Camd vei fi posesor de e46 mai vorbim. Auzi la el loganul1.4 cu ce vine el aici,schumacher de romania

Inca un romanas cu capul ,un schumacher,care spune ca loganul lui e mai bun)))) baaaa oligofrenule

 

Si crezi ca m5 nu e afectat cand are 4x4? Habar n ai de noul m5 nimic.

Noul m5 eprimul cu 4x4 dar au fost fortati sa o faca,pt a cobora sub 3,5 secunde si nu puteau decat cu 4x4. Normal ca dinamica e afectata avand 4x4 dar au scos cifre mai bune fata de precedentul,chiar daca pe viraje nu va sta ca f10 m5

 

 

Baaa avem un nou schumacher ,il cheama mikeonline are dacia logan 1.4 si face pe oricine cu bmw 1.8 motor pe oricetraseu. Astia cu vw nu mai zic . Baaaa loganul e raliu

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

- si Loganu’ e MCV - mai greu ca sedanul.

 

Dodge Challenger Demon face 0-100 in 2.ceva secunde cu tractiune spate. mai incearca sa gasesti argumente pentru M5-ul nou.

 

Masina mea nu e Logan si ti-am propus sa ti-o dau pe gratis daca ma mai vezi dupa primele 2 viraje sau dupa treapta 1.

 

320d E46 am condus vreo 500 km iar 318i E46 vreo 250km. Am mers si cu E92 325i, E90 LCI 320d sau F30 320dA, dar pe < 100 km. Tine cont ca AM MERS = am condus, nu in dreapta sau alte filme indiene ce iti mai trec prin cap.

 

Saaaau ai putea sa conduci o masina facuta dupa 2010 si sa vii inapoi aici sa iti ceri scuze.

 

Seara buna,

 

ba!

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as putea alege cel mai bun model Bmw,dar stiu ca si "cel mai norocos om"si "cel mai ghinionist om"din lume conduc cate un E46.

 

Pai topicul acelui ghinionist ,m-a determinat sa fac un topic nou cu cel mai norocos )))

Pai de asta am si facut topicul, ca l-am vazut pe ala plangandu-se , el fiind un incepator care abia si-a luat masina)) , una rupta in 2 de la vreun samsar

si m-a determinat sa fac si eu un topic exact opus lui))

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu ai mers cu masina doar cand te duceai la oras dar vorbesti despre marea ta proprietate, E46 cu cel mai mic si penibil motor. Cati ani mai ai de platit la creditul pentru bijuteria ta inginereasca?

 

Faptul ca persoane ca tine au acces la internet ma intristeaza tare, locul celor ca tine e la sapa. Am zambit cand m-ai facut oligofren, sa stii.

Edited by MikeOnline!
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

- si Loganu’ e MCV - mai greu ca sedanul.

 

Dodge Challenger Demon face 0-100 in 2.ceva secunde cu tractiune spate. mai incearca sa gasesti argumente pentru M5-ul nou.

 

Masina mea nu e Logan si ti-am propus sa ti-o dau pe gratis daca ma mai vezi dupa primele 2 viraje sau dupa treapta 1.

 

320d E46 am condus vreo 500 km iar 318i E46 vreo 250km. Am mers si cu E92 325i, E90 LCI 320d sau F30 320dA, dar pe < 100 km. Tine cont ca AM MERS = am condus, nu in dreapta sau alte filme indiene ce iti mai trec prin cap.

 

Saaaau ai putea sa conduci o masina facuta dupa 2010 si sa vii inapoi aici sa iti ceri scuze.

 

Seara buna,

 

ba!

 

 

ti-am mai zis nu le ai cu masinile.

sa vii aici sa spui ca logan 1.4 bate oriunde , inclusiv pe viraje un e46 1.8 116 cai , tre sa fii dus cu pluta. Vezi tu , tu ai gandire de romanas, dar nu folosesti putin creierul.

Nu poti bate cu 1.4 un motor 1.8 , e matematica pura, lasa creierul ala al tau de romans deoparte. A mai fost discutia asta pe forum, mai era unul care spunea ca loganul lui bate un 316 si l-au convins toti ca nu, pentru ca:

-demarajul e altul la tractiune spate, dar tu esti prea prost ca sa intelegi asta

-pentru ca cuplu de la un bmw e net superior fata de loganul tau pisat

- pentru ca pe viraje bmwul sta tapan datorita si tractiunii spate, pe cand loganul tau se rastoarna

 

A fost discutat subiectul asta, stau si imi pierd timpul. Nu -mi mai tranti de pe youtube logan vs 316i nfl pe un aeroport. stii care e diferenta intre 316i fl si nfl? n-o stii, ca ai logan.

SI mai mult, sa ajungi sa compari logan cu bmw, tre sa fii dus cu capul lejeeeer. o masina de 30.000 vs o masina de 7000 cand erau noi..

 

bai putoi de copchil, tu compari masina ta 1.4 de 75 cai cu 1.8 de 116 cai, bai iesi de aici de pe forum bai pisorcosule

Stii cat de slab este 316i ? afla de pe autodata ca e mai rapid ca un audi a4 1.9 tdi 116cai si vii tu cu tigaia ta de logan 1.4 cum ii faci tu pe toti .Cum sta a4 si 316i pe viraje, n-o sa stea rabla ta de logan niciodata.. mars pe dacia forum

Iesi de pe forum , ca n-ai nicio treaba cu masinile. Sa aduci tu in discutie logan vs bmw, copchil dement

MARS PE DACIA FORUM

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Inca astept sa imi spui unde vrei sa ne dam, ti-o las tie daca ma mai vezi dupa primele 10 secunde. Iti dau un pont - a fost peste 20.000€ cand am luat-o.

Incearca, din amalgamul de cuvinte pe care il ai in cap, sa nu le alegi pe cele de insulta si nici pe cele la persoana a 2-a (asta e “tu” / “a ta” / “tau”).

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inca astept sa imi spui unde vrei sa ne dam, ti-o las tie daca ma mai vezi dupa primele 10 secunde.

 

Incearca, din amalgamul de cuvinte pe care il ai in cap, sa nu le alegi pe cele de insulta si nici pe cele la persoana a 2-a (asta e “tu” / “a ta” / “tau”).

 

mars cu dacia ta logan de 150cai pe dacia forum

 

Esti un trist, ti-ai luat un jaf de alta marca de 20.000 euro, dar ai cont pe bmwclub.

Vii aici si-mi spui ca un logan 1.5 de 100cai matura cu 1.8 116 cai , care e imposibil dpdv matematic.

iar acum ma futi la cap cu masina ta de 20.000 ca e mai rapida. zdreanta penala mai esti.

Ai intrat aici , tu un mare pilot, cum loganul e mai rapid si cu masina ta de acasa de 20.000euro.

Tu asa compari o masina reusita? ca e mai rapida?)))))))))) boule care esti

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Auzi cum ziceai pe topicul tau "omul norocos" ca ti-e frica sa mergi cu ea mult in oras ca se strica, apoi vii aici si te dai zmeu de parca ai avea cel putin CSL nu un basit de 316.

Si pe langa asta vezi ca n-ai atitudinea corespunzatoare pentru un forum de pasionati.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Auzi cum ziceai pe topicul tau "omul norocos" ca ti-e frica sa mergi cu ea mult in oras ca se strica, apoi vii aici si te dai zmeu de parca ai avea cel putin CSL nu un basit de 316.

Si pe langa asta vezi ca n-ai atitudinea corespunzatoare pentru un forum de pasionati.

 

unde m-am dat eu zmeu ma caisa?)))

si cand am zis ca mi-e frica sa ma dau cu ea in oras? daca eu zic ca nu m-as da prin jegul ala de bucale cu bmwul meu zi de zi, asta inseamna ca mi-e frica sa ma dau din oras?

ba cum le inventati, ca un romanas expirat. nu baga cuvinte de la tine, ca nu merge asa.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.