Jump to content

Reconditionare Turbo


kevinn14

Recommended Posts

Salut . As vrea sa reconditionez turbina. Mai mult preventiv , am schimbat niste oringuri si am gasit putin ulei. Masina trage bine , dar voiam sa fac mai mult preventiv , sa nu ma lase pe viitor . Exista posibilitatea nefastĂŁ ca masina sa tragĂŁ mai prost dupa reconditionare turbo?

Imi recomanda cineva unde as putea sa ma duc , pt o verificare corecta si eventual reconditionare ? Cineva care a facut si este multumit ?

Masina este un 530xd LCI

Multumesc anticipat .

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Am inteles . Masina da cateodata fum , dar nu stiu daca este de la turbina . Nu are joc sau ceva , inafara de putin ulei ce l/am gasit cand am schimbat acele oringuri .

Fum scoate cateodata la relanti , nu mereu , sau cand accelerez mai tare . Injectoarele sunt schimbate ...am si dpf off ... in rest fara probleme ... trage bine ... Ma gandeam ca nu ar strica o reconditionare ca poate mai scapam si de fum , dar daca ziceti ca nu ,o mai las .

Si eu ma gandeam la AVD , dar voiam sa aud pareri de la ex-clienti

 

Uleiul il schimb la max 11.000 km , azi l-am schimbat la 10.500 . Dar pe cartea service inainte sa fie la mine apar schimburi efectuate la 20-25.000 km . Ulei completez aprox 1 litru , 1,2-1,3 litri la 10.000 km .

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

O turbina reconditionata nu se va ridica niciodata la acelasi nivel cu una originala, asa ca stai cuminte .

 

O turbina reconditionata functioneaza exact ca originalul... Facuta cum trebuie o sa reziste foarte mult si o sa ofere aceeasi presiune/putere etc.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ai zis ca ai DPF off atunci sa nu te mire faptul ca mai scoate putin fum , mai ales cand accelerezi puternic...si daca iei o turbine noua o sa scoata fum atata timp cat filtrul DPF lipseste. Daca motorul trage bine, nu iti scoate fum alb/albastru si nu iti papa ulei inseamna ca nu ai nici o problema si nu trebuie sa reconditionezi turbina , inca :D
Link to comment
Share on other sites

Daca ai zis ca ai DPF off atunci sa nu te mire faptul ca mai scoate putin fum , mai ales cand accelerezi puternic...si daca iei o turbine noua o sa scoata fum atata timp cat filtrul DPF lipseste. Daca motorul trage bine, nu iti scoate fum alb/albastru si nu iti papa ulei inseamna ca nu ai nici o problema si nu trebuie sa reconditionezi turbina , inca :D

 

Scoate fum cateodata la relanti cand sta mult ( albastru ) . Ulei consuma aprox 1 litru - 1,3 litri la 10.000-10.500 km .

Fumul nu stiu de la ce este exact, in 3 ani de cand am masina nu am reusit sa descopar. Injectoarele sunt in parametri... ( le-am schimbat mai demult credeam ca de acolo este )

In rest merge perfect , trage f bine , turbina nu are joc.

O sa ma mai gandesc , acum oricum mai merg putin ca doar ce am schimbat uleiul .

Oricum sa inteleg ca e bine sa merg la AVD Turbo in caz ca vreau sa recinditionez , si ar costa aprox 3000 lei cu totul ?

Link to comment
Share on other sites

Lasa turbina in pace, mai bine verifica, curata EGR, admisia, schimba epuratorul, si astea sunt cauze de fum, mai mult nu ai ce sa-i faci bucura-te de ea.

 

O sa o las .. Egr este schimbat , epuratorul il schimb o data la 2 schimburi , admisia e curatata si anulate clapetele cu dopuri ... 3 injectoare schimbate .. Am mai schimbat pompa de inalte , un furtun de la turbo ... Imi era frica sa nu patesc cum am mai vazut filmari de genul cand pica turbina si nu mai poti opri masina ... Exista posibilitatea sa patesc chestia asta daca pica turbina ...? Sau poate pica pur si simplu , doar sa nu mai traga masina ...?

Link to comment
Share on other sites

O sa o las .. Egr este schimbat , epuratorul il schimb o data la 2 schimburi , admisia e curatata si anulate clapetele cu dopuri ... 3 injectoare schimbate .. Am mai schimbat pompa de inalte , un furtun de la turbo ... Imi era frica sa nu patesc cum am mai vazut filmari de genul cand pica turbina si nu mai poti opri masina ... Exista posibilitatea sa patesc chestia asta daca pica turbina ...? Sau poate pica pur si simplu , doar sa nu mai traga masina ...?

 

Epuratorul il schimbi o data la 2 schimburi de ce ? de ulei ? ... Cine sunt "mecanicii" astia pe la care umbli !!! Nu de alta dar trebuie sa ii evitam.

 

Bine ca schimbi o suta de piese ce nu au treaba cu turbine si tie iti e frica sa nu pice turbina. Turbina nu pica asa dintr-o data (acuma merge perfect si dupa crapa si iti merge singur motorul)

Inainte sa pice de tot o turbina incepe sa nu mai traga motorul, sa pape ulei , scoate fum , sunete dubioase (fluiera si pe urma incepe sa mai si zdrangane) doar cand ai simptomele aste te poti gandi sa o reconditionezi sau sa o inlocuiesti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Epuratorul il schimbi o data la 2 schimburi de ce ? de ulei ? ... Cine sunt "mecanicii" astia pe la care umbli !!! Nu de alta dar trebuie sa ii evitam.

 

Bine ca schimbi o suta de piese ce nu au treaba cu turbine si tie iti e frica sa nu pice turbina. Turbina nu pica asa dintr-o data (acuma merge perfect si dupa crapa si iti merge singur motorul)

Inainte sa pice de tot o turbina incepe sa nu mai traga motorul, sa pape ulei , scoate fum , sunete dubioase (fluiera si pe urma incepe sa mai si zdrangane) doar cand ai simptomele aste te poti gandi sa o reconditionezi sau sa o inlocuiesti.

 

Am inteles , pai asta sper sa nu imi pice deodata. Momentan am doar fumul despre care am povestit care nu cred ca e de la turbina , ma gandesc ca ar trebui sa fie permanent daca ar fi de acolo . Si de fluierat nu mi se pare ca fuiera decat f putin cand este rece ...

epuratorul asa m-am gandit ca e bine ... este cel de 120 lei sau te referi la altul ...? Cam la cat se schimba normal ?

Am uitat : de fumul negru nu am mentionat : cand accelerez talpa imi da fum negru ... ma gandesc ca e normal pt ca am dpf off nu ?

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Du-te la cineva cu un tester mai bunicel sa verifice corectiile la injectoare, presiunea turbo, debitmetru si daca EGR-ul lucreaza in parametrii. Daca totul e ok, personal as seta o aditie de 40mg de aer curat din ISTA+ (EGR-ul usor mai inchis) si as vedea daca mai scoate fum.

 

L.E: DPF off nu inseamna automat ca va scoate fum, asta daca motorul este in mintile lui

Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele sunt schimbate , sunt in parametri . Am fost la mai multe serviceuri de cand am postat aici ... toti mi-au zis sa las turbina in pace daca trage masina ... o sa ma duc in curand la niste baieti la Bucuresti care au lucrat ceva timp pe la Bavaria sa se uite si ei ...

 

Mi-a mai zis cineva ca as putea incerca sa schimb simeringuri supape.... ? Ulei consuma cam 1,5 litri la 11-12000 km

 

Sincer pe mine nu ma deranjeaza dar mi-e frica sa nu se strice ceva din cauza fumului ...

Link to comment
Share on other sites

Da , eu merg si sub 3000 , cateodata ii dau mai tare depinde de trafic.. la consum ulei nu m-a deranjat deoarece inainte la 3.0 benzina imi consuma 1 litru la 1500 km , la 2.2 benzina 1 litru la 3500-4000 :)

 

La diesel cam de la ce ar fi consumul de ulei ? Simeringuri supape , turbina ...?

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Ulei consuma cam 1,5 litri la 11-12000 km

 

Cam asa mananca si a mea, depinde cat trag de ea (tot M57N2 am pe ea).

N-am avut masina la care sa nu completez cu ulei intre schimburi.

 

Verifica daca nu ai cumva pete de ulei in scutul de la motor, garniturile de la intercooler se mai duc nabii si trebuie schimbate.

Edited by jeezy
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.